Anders Bergström

Anders Bergström

Anders Bergström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Anders Bergström har varit registrerad mäklare sedan 2020-05. Anders Bergström har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-07 och har fått 156 omdömen med ett betyg på 4.9. Anders Bergström har haft 35 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

156 omdömen om Anders Bergström

Sedan starten hos Reco 2020
Frida E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Trevlig, kunnig och förtroendegivande

Jeanette S
Sålde sitt hus med hjälp av Anders Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Segmon

Anders känns äkta och genuin. Alltid ett trevligt bemötande från honom. Vi är nöjda med vår försäljning, även om det har varit lite bergodalbana nu i slutet så har Anders skött det snyggt. Om vi ska sälja något i framtiden så kommer vi åter att välja Anders.

Micael K
Köpte sitt hus med hjälp av Anders Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Molkom

Snabb, smidig och tillmötesgående! Anders är toppen!

Laila V
Molkom

Han är bara bäst 👌 en man på sin rätta plats 👋👋

Görel Astrid Monika M
Rud

Mycket trevlig och engagerad. Täta kontakter med uppdateringar under hela processen. Vi nådde inte önskat försäljningspris men med tanke på situationen i dagens bostadsmarknad så känner vi oss nöjda.

Eva V
Rud

Anders är en pålitlig och mycket trygg mäklare. Han tar sig tid att lyssna och är lyhörd för våra tankar och funderingar. Jag kan varmt rekommendera honom.

Ninni L
Sålde sin stuga med hjälp av Anders Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Molkom

Proffsig, engagerad , snabb återkoppling av frågor . Trevligt bemötande och kunnig. Jag är mycket nöjd hur ärendet hanterats!👍😊

Matts B
Sålde sin bostad med hjälp av Anders Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Trevlig ,.det skulle finnas flera potentiella kunder ,när det kom till kritan så fanns de inte . Fick tillslut två intressenter som budade mot varandra ,bud blev betydligt lägre än mäklarna hade räknat med , det var inte vad vi blev involverade i tyvärr.

Mats L
Karlstad

Uppmärksam, lyhörd, trevlig, kunnig och i övrigt väldigt bra att ha att göra med.

JOHAN D
Grums