Läs vad 51 Läs vad Emma Björkman

• 2021-01-21
    Jag min sambo köpte en lägenhet, och mäklaren var helt underbart hon var väldigt proffsig och kunnig. Hon informerade om nästa allt som behövdes, Vi var så välkommana och allt gick så smidigt. Allt va som vi hade förväntat oss! vi är väldigt nöjd faktiskt...
    Golnaz H
    Golnaz H
    • Skoghall
    köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
  • 2021-01-20
    Hej, Vi har köpt lägenhet.
    Jag blev bra bemötad och professionelt!
    Det var allt som jag hade förväntat mig.
    Hamid M
  • 2021-01-20
    Väldigt trevlig, bra och ge informatio, kände mig trygg med Emma
    Carina H
    • Skoghall
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
  • 2021-01-18
    Bra och professionellt första möte med Emma.
    Mycket bra säljprospekt med alla fakta och bra bilder.
    Snabb process visning, budgivning och kontraktskrivning.
    Ingemar J
    • 58.5 m²
  • 2020-12-22
    Sålt min lägenhet, första försäljningen någonsin så man var lite spänd på hur det skulle gå till. Emma har varit proffsig, lugn och tydlig från dag ett med hur vi skulle gå till väga. Bra bemötande och förståelse för mig som förstagångs säljare och med en bra strategi.
    Mina förväntningar var att på ett bra och smidigt sätt hantera försäljningen och att överlåta ansvaret till Emma som i sin tur löpande informerade mig om det var något jag behövde veta.
    Allt som allt så har det varit en bra upplevelse, lite oroligt när coronan small till men Emma manade till lugn och att det skulle lösa sig.
    Jacob J
    • 52.5 m²
  • 2020-12-11
    Första köp av bostad. Blivit bra bemött med snabb återkoppling på frågeställningar.
    Mäklaren levde upp till de förväntningar jag hade.
    Erik P
    • 65.0 m²
    • Tingvallastaden
  • 2020-12-09
    Emma har hjälpt mig på ett utmärkt sätt och hela försäljningen gick mycket smidigt. Rekommenderar henne starkt !
    Niklas N
    • 65.0 m²
    • Tingvallastaden
  • 2020-12-03
    Toppenmäklare! Stort engagemang och väldigt hjälpsam i alla frågor!
    Fanny R
    • 160.0 m²
    • Skoghall
    köpte sitt hus med hjälp av Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
  • 2020-11-30
    Hon har hjälp mig att sälja min lägenhet på ett mycket professionellt sätt och levt upp till mina förväntningar och jag har fått det jag ville ha för lgh och det som jobb hon har gjort för mig. Mycket nöjd
    Mikael T
    • 63.0 m²
    • Bärstad
  • 2020-11-20
    Vi har sålt en bostadsrätt om 4 rum och 93 kvm.
    Vi blev mycket bra bemötta. Emma är vänlig, professionell, saklig och kunnig. Hennes erfarenhet från Stockholmsmarknaden är säkert ett stort plus.
    Vi hade höga förväntningar om att lägenheten skulle säljas fort, smidigt och till ett bra pris. Dock tog det en smula längre tid än förväntat men nu är vi glada och nöjda med vår försäljning. Emma har varit ett stöd för oss genom hela resan.
    Vi är supernöjda med Emma och rekommenderar henne å det varmaste.
    Linda S
    Linda S
    • 4:a
    • 93.0 m²
    • Norrstrand

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte