Emma Björkman
Registrerad mäklare sedan 2014-08-21
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-08 - 2020-07

Läs vad 25 Läs vad Emma Björkman

• Tommy K sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-07-28

4:a
    Lillängen
    Sålde en lägenhet, gick snabbt och bra. En mycket bra och seriös mäklare som prioriterar sina uppdrag på bästa sätt Läs mer
  • Joakim B sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-07-04

Centralt
    Vår bostadsrätt var ganska stor och påkostad vilket gjorde att det fanns en ganska smal målgrupp för den. Emma sålde den med en 33% värdeökning mitt under Covid-19 perioden. Lyhörd, skärpt, proffsig och noggrann gjorde att det hela vägen kändes tryggt och bra. Kan varmt rekommendera Emma för er kommande bostadsaffär. Läs mer
  • Eric O sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-06-23

Herrhagen
    Jag anlitade Emma vid försäljningen av min bostadsrätt, och jag kan bara säga wow! Hennes proffsiga och trevliga bemötande gjorde försäljningen så trygg för mig - hela vägen. Detta genom att hon ständigt höll mig uppdaterad och visade på ett stort engagemang. Det hela slutade i försäljningsrekord i föreningen vilket är helt fantastiskt.

Jag kan varmt rekommendera Emma!

/ Eric Läs mer
    Emma B gillar detta
  • Ibrahim K sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-06-14

Tingvallastaden
    Emma är proffsig. Svarar snabbt. Hon skötte vår försäljning utmärkt. Läs mer
    Emma B gillar detta
  • Kristin B sålde sin stuga med hjälp av Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-06-12

Molkom
    Vi har sålt en fritidsfastighet.
    Mäklaren har varit proffsig, hjälpsam och hela tiden haft en dialog med oss säljare och hållit oss uppdaterade.
    Vi har sålt och köpt flera bostäder innan, men jag måste säga att Emmas personliga bemötande och extra engagemang har känts tryggt och gjort hela affären mycket enkel för oss.

Vi kommer helt klart tipsa andra om henne och kontakta henne vid eventuellt andra fastighetsaffärer i framtiden. Läs mer
    Emma B gillar detta
  • Gustav E köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-06-11

Hammarö
    Emma var snabb på att svara, duktig och trevlig! Läs mer
    Emma B gillar detta
  • Anders M sålde sitt hus med hjälp av Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-06-09

Skoghall
    Trevligt och aktivt bemötande, såg till att allt gick supersmidigt genom hela processen för alla inblandade. Läs mer
    Emma B gillar detta
  • Dora L sålde sitt hus med hjälp av Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-04-26

Karlstad
    Emma Björkman har hjälpt oss vid vår husförsäljning. Emma är trevlig, vänlig och mycket tillmötesgående med råd och sakfrågor. Emma visar ett professionellt uppträdande. Vi kan varmt rekommendera Emma.
    Dora och Hans-Erik Larsson Läs mer
  • Roger V
    Roger V sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-04-24

Norrstrand
    Duktig på det hon gör!
    Ordning & reda & trevlig! Läs mer
  • Jonas L köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-04-23

Norrstrand
    vi har köpt en bostdsrätt i karlstad, Norrstrand. Emma har varit väldigt professioneöö och tillmötegående. Vid frågor så har hon alltid svarat eller återkommit om något varit oklart. Våra förväntningar var att mäklaren skulle vara en oberoende part som hjälper både säljare och köpare och det har Emma levt upp till. Bra jobbat! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Caroline Larsen