Johan Nöbauer

Johan Nöbauer

Johan Nöbauer är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Johan Nöbauer har varit registrerad mäklare sedan 2017-10. Johan Nöbauer har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 185 omdömen med ett betyg på 4.8. Johan Nöbauer har haft 58 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

185 omdömen om Johan Nöbauer

Karin Emilia A
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Vålberg

Har bara gott att säga,, proffsig, kunnig håller kontakten och alltid lika trevlig. Johan var också vår mäklare vid en försäljning för några år sedan så det var självklart att anlita honom igen.

Malin J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Färjestad

Jättebra! Trevlig, snabb, rak, tydlig, snabb att återkoppla. Jag är jättenöjd.

Joachim Å
Alster

Professionell, kunnig och sympatisk. Rekommenderas!

Brita Ö
Molkom

Helt korrekt bemötande. Informativt och sakligt. Öppen för frågor. Markerade att vi skulle ställa frågor om något var oklart.. Hög tillgänglighet. Inger förtroende. Johan lever helt klart upp till våra förväntningar. Köpet är ännu ej klart då den slutgiltiga överlåtelsen sker i början av juni månad.

Anders H
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
MOLKOM

Mycket positivt. Hade svar på de funderingar vi hade. Väl inläst på objektet.

Niklas O
Klöverud

Helt OK, Johan är förtroende ingivande och vi överlag nöjda med insatsen.

Greger W
Hagalund

Johan har hjälpt mig i flera bostadsaffärer och den här gången var det lite krångligt med försäljningen, men Johan ansträngde sig verkligen och lyckades till slut få till en bra affär.

Joachim Å
Karlstad

professional, saklig och tydlig.

Gustav E
Bärstad

Johan har haft ett gott bemötande genom hela processen och gett många goda råd för hur vi kan tänka för att få till en så bra försäljning som möjligt.

Henrik N
Hynboholm

Bra, kommunikativ, professionell, resultatinriktad mäklare som gör sitt yttersta för att säljare och köpare skall avsluta sin relation och vara nöjda och känna sig säkra i den affär som precis avslutats.