Läs vad 96 Läs vad Klas Ördell

• 2020-12-29
    Sålt ett radhus.
    Trevligt och informativt bemötande. Engagerad, seriös och positiv i sitt arbete.
    Klas sprider lugn och trygghet vilket gör att vi kommer rekommendera honom till andra säljare/köpare framöver.
    Vi valde själva Klas efter rekommendation vilket vi inte ångrar.
    Christina N
    • 145.0 m²
    • Karlstad
    sålde sitt hus med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
  • 2020-10-25
    Klas gjorde en svår köp process möjlig och det är jag evigt tacksam för! Under hela processen kände jag mig informerad och lyssnad på. Klas är lyhörd och ger ett glatt och professionellt intryck.
    Mina varmaste rekommendationer till Klas.
    Mvh Elin
    Elin K
    • 5:a
    • 136.0 m²
    • Karlstad
    köpte sin lägenhet med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
  • 2020-10-22
    Hej
    jag har sålt en bostad( hus) som var min pappas.
    Har fått ett glatt och gott bemötande från första mötet.
    Mina förväntningar har uppnåtts.
    Har fått svar på mina frågor och ett gott stöd i något som jag inte gjort tidigare.
    Kommer att ta kontakt med er i gen om jag ska sälja något.
    Mvh Lisa
    Elisabeth R
    • 50.0 m²
  • 2020-10-20
    Känns som en seriös och trovärdig fastighetsmäklare.
    Ordnad vårt köp av småhus på bästa tänkbara sätt.
    Ulrik S
    • 50.0 m²
    • Karlstad
    köpte sitt hus med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
  • 2020-10-16
    Smidig försäljning, trevligt bemötande helt nöjda!
    Ellinor G
  • 2020-10-15
    Claes är en duktig mäklare som har stenkoll på sina objekt och hade bra koll på fastighetens dokumentation (t.ex. frågelista och besiktningsprotokoll), vilket uppskattades av oss. Keep up the good work, Clabbe!
    Alma R
  • 2020-10-14
    Sålde ett hus ihop med Klas. Mycket trevlig och tillmötesgående. Mycket god service och väldigt nöjd med försäljningen.
    Filip G
    Filip G
  • 2020-10-10
    Jag anitades Klas Ördell genon Skanska då jag var intresserad av en bostadsrätt i deras sista byggnad. Han redovisade vad som
    fanns och vi kom överens om en viss lägenhet.
    Vi hade en god kontakt, vilket gjorde att han fick sköta om
    min försäljning av den bostadsrätt jag ägde.
    Allt sköttes till min fulla bekåtenhet och jag kan ge honom de bästa rek.
    Maria Gunborg A
    • 2:a
    • 56.0 m²
    • Viken
    sålde sin lägenhet med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
  • 2020-10-08
    Mycket trevlig Persson som kan läsa situationen smart och lungt.
    Victor S
    • 145.0 m²
    • Väse
  • 2020-10-07
    Vid försäljning av min lägenhet var jag i stort behov av hjälp med allt från" Styling" till slutförsäljning. Allt sköttes väldigt bra från anbud, kontakter med HSB, banker och övriga involverade i affären. Jag kan varmt rekommendera Klas och Svensk Fastighetsförmedling.
    Ulla E
    • 2:a
    • 65.0 m²
    • Rud

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte