Klas Ördell
Registrerad mäklare sedan 2013-06-26
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-08 - 2020-07

Läs vad 82 Läs vad Klas Ördell

• Rebecca D sålde sin lägenhet med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-06-22

2:a
    Karlstad
    Klas sålde min bostadsrätt. Han var mycket trevlig, professionell och kunnig. Vi hade väldigt bra kontakt under tiden och höll mig bra informerad om läget. Det blev en bra försäljning och kan verkligen rekommendera Klas som mäklare. Läs mer
  • Bernt J köpte sin lägenhet med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-06-20

2:a
    Karlstad
    Köpt 2:a, 7 tr , hiss , 65 kvm, inglasad balkong, sol 13.00 - solnedgång, utsikt över Färjestad, bra skick 1 miljon kr
    Säljer tidigare läg 3.:a, 72 kvm, inglasad balkong sol 08.00.18,00, utgångspris 1095000 kr.
    Professionellt bemötande, förväntningar och verklighet matchade
    Jag har erfarenhet av många bostadsaffärer och Klas låg i det övre skiktet. Läs mer
  • Thérese B sålde sitt hus med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-05-25

Karlstad
    Jag har sålt ett parhus. När jag ringde till Klas så kom han på besök redan dagen efter då han fått veta att vi ville sälja snabbt. Han hade förberett allt jättebra. Han höll oss uppdaterade under försäljningen. Och gav oss råd och tips när det behövdes. En jättebra och erfaren mäklare med koll på läget. Jag är supernöjd!! Läs mer
  • Mikael L sålde sitt hus med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-05-19

Vålberg
    Rak, tydlig och engagerad!

Kort och gott en jäkligt bra mäklare! Läs mer
  • Bengt L sålde sin lägenhet med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

5:a
    Tingvallastaden
    Sålde vår bostadsrätt via Klas.
    Mycket bra bemötande och kunnig på säljprocessen.
    Bra att kommunicera med och alltid tillgänglig.
    Försäljningen gick jättesmidigt och vi är jättenöjda med Klas. Läs mer
  • Robin K sålde sin lägenhet med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Ferlinparken
    Sålde en bostadsrätt och valde att gå via Klas, ett toppenval visade det sig vara!
    Oerhört bra bemötande och kunnande som gjorde att vi fick bra betalt för vårat boende. Hade gärna använt honom vid husköp om det gått men vi flyttar till ett annat län tyvärr. Läs mer
  • Carl-henrik J köpte sin lägenhet med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Ferlinparken
  • Ulf B köpte sin lägenhet med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-05-13

5:a
    Tingvallastaden
    Trevlig, kunnig och tillmötesgående. Läs mer
  • Ann L sålde sitt hus med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-04-16

Karlstad
    Klas var tydlig, trevlig och tillgänglig.
    I försäljningen av vårt hus gick allt smidigt och förtroendeingivande till. Tack! Läs mer
  • Malin W sålde sin lägenhet med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-04-13

Karlstad
    Köpt villa, säljer lägenhet.
    Trevlig och uppriktig, inte "säljig" så kändes mer genuin. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Caroline Larsen