Klas Ördell
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 29 kunder tycker om Klas Ördell

• Adam S skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vår första bostadsaffär gick så mycket smidigare än vi förväntade oss. Detta tack vare Klas som har hjälpt oss genom alla steg.
    Tack för en trygg affär! Läs mer
  • Anna F skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Klas sålde vår villa på Hammarö. Professionellt och kunnigt bemötande igenom hela processen. Han är tydlig och förmedlar trygghet. Läs mer
  • Vi har köpt en bostadsrätt. Klas har hela tiden hållt en informativ och levande dialog med oss. Detta gav oss förtoende för och bra inblick i processen, vad gäller bud och antal intressenter. Läs mer
  • Klas har varit positiv, drivande och trygg i processen då vi köpt en lägenhet. Han har känts pålitlig och informativ i vår kontakt. Läs mer
  • Vi har sålt en 4:a på Tolvmansgatan i Karlstad. Träffade mäklaren på en annan visning och tyckte han gav ett gott och seriöst intryck. Han infriade våra förväntningar - noggrann, lugn, tillmötesgående och tillgänglig. Med andra ord är vi mycket nöjda! Tack Klas! Läs mer
  • Kändes tryggt och mäklare kunnig inom området Läs mer
    2018-10-04 Klas Ö svarar Alfred Erik B
    Tack Alfred för din fina reco! Kändes som vi hade ett riktigt bra samarbete från början till slut! :)
  • Mikaela A
    Klas har guidat oss i både en försäljning och nästan köpsituation. Han är lätt att kontakta och svarar snabbt på frågor. Vi fick bra vägledning så vi som säljare kunde känna oss lugna under tiden. Det blev en snabb och enkel föräljning av lägenheten. Läs mer
    2018-10-04 Klas Ö svarar Mikaela A
    Tack Mikaela för din reco :) Hoppas ni har kommit bra på plats i nya huset!
  • Vi sålde en bostadsrätt och allt gick väldigt smidigt. Klas är en väldigt trevlig mäklare som inger förtroende. Läs mer
    2018-08-08 Klas Ö svarar Kjell Åke J
    Tack så mycket för din reco :) Hoppas ni är nöjda med affären så ses vi på tillträdet!
  • Br
    Det är synd att detta kommet innan hela köpet är klart. Då dokumenten skrivs och handpenningen betalats då är inte mäklaren längre intresserad! För oss köpare ör det inte klsrt förrän allt är betalt och köparen tagit över ansvaret för bostadsrätten ... därför svarar jag på detta nu och inte då handpenningen betalade! Läs mer
  • Mattias B
    Vi köpte ett hus på Skoghall. Vi kände att vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren och att han hade full koll på objektet och kunde svara på våra frågor samt ge oss information vi kanske inte hade tänkt på. Vi är väldigt nöjda med Klas. Läs mer
    2018-08-08 Klas Ö svarar Mattias B
    Tack Mattias för din Reco! Hoppas och tror att ni kommer trivas gött i nya huset!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Caroline Larsen