Klas Ördell
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-11 - 2019-10

Läs vad 62 Läs vad Klas Ördell

• Ulrika P köpte sitt hus med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-10-25

Sundsta
    Så bra och proffsigt bemötande! Läs mer
  • Marcus H köpte sitt hus med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-10-25

Sundsta
    Proffsigt och kunnigt bemötande. Hög kompetens inom huskunskap. Mycket nöjd! Läs mer
  • Johan R köpte sitt hus med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-10-22

Södra Kroppkärr
    Köpte en villa. Trevlig bemötande som hade stor koll och gav gott förtroende. Läs mer
  • Johanna R köpte sitt hus med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-10-22

Södra Kroppkärr
    Köpt hus. Fick bra information. Snabba svar på frågor. Gott bemötande. Superbra mäklare enligt oss! Läs mer
  • Sven-Åke K köpte sin lägenhet med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-10-14

Köpt en lägenhet.
    Osäker vid skrivande av handlingar.
    Uppgav inte alla fakta vilket innebar att vi skrevs på fel
    lägenhetsnummer. När detta uppdagades tog hand inte sitt ansvar.
    Kommer inte att välja Klas vid nästa affär.
    Mäklare från andra byråer har varit betydligt bättre Läs mer
    2019-10-17 Klas Ö svarar Sven-Åke K
    Hej Sven-Åke! Tack för att du tog dig tid och lämna en reco. Tyvärr så är det inte första gången, eller sista för den delen, att det blir fel vid adressändring/flyttanmälan - jag vet att det är lätt att blanda ihop lägenhetens objektsnummer och skatteverkets numrering. Du säger även att jag inte tog mig ansvar vid felet, men att folkbokföra människor ingår inte i mitt uppdrag som mäklare. Hoppas detta löser sig och att ni kommer trivas i Er lägenhet!
  • Eva Margareta J sålde sin lägenhet med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-10-14

Bostadsrätt.
    Bra bemötande.
    Okej. Läs mer
    2019-10-17 Klas Ö svarar Eva Margareta J
    Tack så mycket Margareta för din reco!
  • Susanna Mikaela G köpte sin bostad med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-10-08

Fågelviks-Rud
    Ärlig med de brister som fanns. Förskönande inte huset i varken prospekt eller på visning. Dock var avstånd till restaurang/nöjen väl optimistiska, eller fågelvägen men det tycker jag är missvisande. Utgångspriset kändes dock som ett extremt lockpris trots renoveringsobjekt. Det var trots allt mark till, bara 20 min till stan och väldigt nära Vänern! Läs mer
    2019-10-17 Klas Ö svarar Susanna Mikaela G
    Hej! Tack för ert fina omdöme och hoppas ni trivs kanon i ert hus! Vi på Svensk Fastighetsförmedling är medvetna om den tjänst vi köper via hitta.se - med distanser till nöjen m.m ibland kan bli missvisande då många företag är skriva på privatpersoners hemadresser och hitta.se anger då dessa som avstånd. Vi jobbar på att förbättra detta!
  • Alexander N köpte sin lägenhet med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Våxnäs
    Väldigt trevlig och hjälpsam. Var mån om att både köpare och säljare skulle bli nöjda. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2019-10-17 Klas Ö svarar Alexander N
    Hej Alexander! Stort tack för din fina reco! :)
  • Elin L köpte sin lägenhet med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Karlstad
    Bra bemötande och snabb trygg affär. Läs mer
    2019-10-17 Klas Ö svarar Elin L
    Hej Elin! Tack för din reco, hoppas du trivs bra i din fina lägenhet!
  • Alexandra T köpte sitt hus med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Romstad
    Mäklare vid köp av bostad. Tillmötesgående och lätt att ha och göra med. Rekommenderas! Läs mer
    2019-10-17 Klas Ö svarar Alexandra T
    Tack Alexandra för din fina reco! Hoppas familjen kommer trivas bra i huset :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Caroline Larsen