Klas Ördell
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 72 Läs vad Klas Ördell

• Thomas P sålde sin lägenhet med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-03-25

Herrhagen
    Klas har sålt vår bostadsrätt på Herrhagen. Väldigt bra på att kommunicera allt som händer i processen, lugn och säker från första mötet till överlåtelse. Kommer med bra förslag på hur olika moment görs på bästa sätt. Professionell och erfaren med att göra affärer, finns inget att anmärka på. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Linn Z köpte sin lägenhet med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-03-03

Karlstad
    Köpt radhus med Klas som mäklare. Mycket hjälpsam och trevlig. Löste så att vi kunde komma på visning med kort varsel vilket underlättade mycket för oss. Läs mer
  • Katarina K sålde sin lägenhet med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-03-02

Karlstad
    Klas sålde vårt parhus. Han var professionell och engagerad. De synpunkter vi hade löste han galant. Vi är mycket nöjda med Klas! Läs mer
  • Christian L köpte sin lägenhet med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-02-22

Viken
    En trevlig och kunnig mäklare som tar det extra steget. Läs mer
  • Robert R köpte sitt hus med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-02-07

Bergvik
    Klas Ördell är en mycket seriös o trevlig mäklare som jag band kontakt med nyligen via mitt förvärv av mitt drömhus! Läs mer
  • Stefan T sålde sitt hus med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-02-07

Karlstad
    Vi har sålt ett radhus på Stockfallet och Klas har tagit hand om försäljningen på bästa möjliga sätt. Från första mötet har Klas gett ett kompetent intryck och kunnat svara på alla våra frågor. Han har funnits tillgänglig under hela processen och det uppskattar vi verkligen. Läs mer
  • Josefine S sålde sin lägenhet med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Kvarnberget
    Klas hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Hela processen var en jättebra upplevelse där jag fick känna mig hörd samtidigt som kunde få hjälp från Klas och hans erfarenheter och kunskaper. Duktig på relationer och alla frågor och funderingar var alltid välkomnande. Kan varmt rekommendera Klas som mäklare. Läs mer
  • Thomas B sålde sitt hus med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Bergvik
    Vi har sålt en 1 1/2 plans villa byggd 1999.
    Vi blev bemötta av Klas Ördell på ett mycket bra, korrekt och förtroendefullt sätt.
    Våra förväntningar var att huset skulle säljas på ett seriöst sätt.
    Klas Ördell skötte försäljningen på ett föredömligt sätt till våran stora belåtenhet.
    Klas Ördell upplever vi som en mycket seriös och kompetent mäklare. Han har hållit oss mycket väl informerad under hela försäljningsprocessen.
    Vi kan mycket väl rekommendera Klas Ördell till andra som ska sälja sina fastigheter. Läs mer
  • Andreas A sålde sin lägenhet med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Tingvallastaden
    Klas sålde min 3a i centrum. Lätt att ha att göra med och bra bemötande. Mina förväntningar var en snabb försäljning och det blev det. Min sammanfattning är att han kan rekommenderas varmt. Läs mer
  • Inga Britt S köpte sin lägenhet med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-12-16

Tullholmsviken
    Efter kontakt m Klas Ördell lämnas följande omdöme. Detta utan att gå in på andra faktorer i ärendet:

Alert, trevlig snabb i återkoppling o kunnig
    ang projekten.
    Man får lätt kontakt, han uppfattas som
    pålitlig o seriös.
    Han levde absolut upp t våra förväntningar
    Föredrar unga alerta grabbar på dessa tjänster - om man nu får säga så?

mvh tack Paulsons Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlstad