Mäklare Värmland Karlstad Svensk Fastighetsförmedling Karlstad Linnéa Almbring Vahlberg
Linnéa Almbring Vahlberg
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 28 kunder tycker om Linnéa Almbring Vahlberg

• Hans Olof O
    Hans Olof O skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-02-13

Har sålt en 2:a på Rud Karlstad.

Ett vänligt och öppet bemötande som ingav förtroende.

Tiden för försäljningen och min önskade prisnivå uppnåddes utan problem.

Presentationen av lägenheten med bilder och text var mycket proffsigt gjort vilket också gav ett snabbt resultat. Läs mer
  • Kerstin S skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-02-13

Jag har köpt en ljus och fräsch 2:a. Mäklaren var påläst och kunde svara på våra frågor. Gjorde ett pålitligt och förtroendeingivande intryck. Jättetrevlig. Läs mer
  • Per M skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-02-13

Sålt bostadsrätt, lugnt och fint bemötande, levde upp till förväntningarna. Gjorde det hon sade att hon skulle göra, realistiskt pris som blev lite över. Läs mer
  • Per W skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Har sålt bostadsrätt.
    Mäklaren var professionell och väl förberedd, och levde upp till alla våra förväntningar.
    God information och service hela vägen. Läs mer
  • Malin G skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-02-13

Sålt bostadsrätt. Trygg mäklare som gav bra vägledning hela vägen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Katrin Magdalena J skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-02-12

Vi har sålt en bostadsrätt. Linnea har alltid funnits tillgänglig, varit punktlig, mycket kunnig och lätt att sammarbets med och haft oss som kunder i fokus. Hon såg till att processen var enkel och smidig och det blev en mycket trygg affär.
    Vi kan varmt rekommendera Linnea som mäklare! Läs mer
  • Anna E skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-02-12

Jag har köpt en bostadsrätt.
    Jag bemöttes av en trevlig och proffessionell mäklare som gav mig svar på mina frågar Läs mer
  • Filip K skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-02-09

Trevlig och proffsig! Skulle kunna ta det snäppet lugnare vid kontraktsskrivning! :) Läs mer
  • Eric L skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-01-11

Riktigt trevlig mäklare. blev riktigt bra bemött Läs mer
    2019-01-16 Linnéa A svarar Eric L
    Tusen tack för fin Reco Eric, vi ses på tillträdet!
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-01-03

Jag har köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren var professionell och trevlig. Köpet möjliggjordes mycket tack vare mäklarens tillgänglighet och engagemang. Läs mer
    2019-01-16 Linnéa A svarar Marcus W
    Tack snälla för fint omdöme Marcus, varmt välkommen på tillträde snart!
    Marcus W gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlstad