Mäklare Värmland Karlstad Svensk Fastighetsförmedling Karlstad Linnéa Almbring Vahlberg
Linnéa Almbring Vahlberg
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 48 Läs vad Linnéa Almbring Vahlberg

• Conny Å skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-09-05

Från start till avslut ett mycket seriöst och proffesionellt bemötande i alla moment som rörde försäljningen utav bostadsrätt. Stort engagemang och driv som resulterade i nöjda säljare och köpare. Kan varmt rekommendera att sälja eller köpa med mäklare och företag! Läs mer
    2019-09-09 Linnéa A svarar Conny Å
    Hej! Tack snälla för fint omdöme och för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen. Varmt välkomna på tillträde!
  • Mikaela S skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-08-23

Vid husköp möttes vi av en mycket trevlig och kompetent mäklare. Hon var effektiv, professionell och bra påläst om fastigheten hon sålde. Läs mer
    2019-09-09 Linnéa A svarar Mikaela S
    Hej Mikaela! Tusen tack för fina ord och återigen- stort grattis till Ert köp!
  • Åsa T skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-08-19

Jag sålde nyss in lägenhet i Haga och jag är otroligt nöjd med mäklarens insatts innan, under och med stor sannolikhet även efter försäljningen. Hon är engagerad, trevlig och kunnig. Hon tar sig tid, även på semester och utanför kontorstid, för att hjälpa mig som säljare. Jag kommer varmt rekommendera både Svensk Fastighetsbyrån och mäklaren till mina vänner och bekanta. Tack för att utmärkt genomfört arbete, 5 av5 !! Läs mer
    2019-09-09 Linnéa A svarar Åsa T
    Hej Åsa, tusen tack för ett otroligt fint omdöme och för att jag fick förtroende att hjälpa till!
    Det glädjer mig att du är nöjd med hela processen. Ta hand om dig så ses vi på tillträdet!
  • Anders B
    Anders B skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-07-23

Uppdraget (en bostadsrätt) blev enkelt genom att slutkunden tog direktkontakt. Formalia sköttes snabbt och mäklaren var hjälpsam samt skötte alla kontakter enligt fullmakt med bank och förening. Läs mer
  • Hans-ove S skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-07-18

Köpt Bostagsrätt i Karlstad av en trevlig,hjälpsam och kunnig mäklare p99 Läs mer
    2019-09-09 Linnéa A svarar Hans-ove S
    Hej Hans-ove, tack snälla för fina ord. Hoppas Du kommer trivas jättebra i din nya lägenhet!
  • Erik R skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-06-29

Vi har köpt en bostad i Karlstad. Mäklarens uppträdande var lugnt och professionellt. Vi fick all information vi behövde. Läs mer
    2019-09-09 Linnéa A svarar Erik R
    Hej Erik! Tusen tack för fina ord och för förtroendet att därefter få hjälpa till med försäljningen av ert nuvarande boende. Ta hand om er så ses vi på tillträdet!
  • Eric E
    Eric E skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-06-28

Vi har köpt en lägenhet där Linnéa var ansvarig mäklare. Hon har tagit hand om affären på ett mycket bra sätt. Hon är mycket hjälpsam, proffessionell och återkopplar hela tiden snabbt. Vi har blivit mycket väl omhändertagna och kommer absolut rekommendera Linnéa till alla som ska sälja en fastighet. Läs mer
    2019-09-09 Linnéa A svarar Eric E
    Hej Eric! Stort tack för fantastiskt fina ord. Varmt välkomna på tillträdet! :)
  • Merli S
    Merli S skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-06-25

Fint, snabbt och profit jobbade Mäklare att sälja min lägenhet Läs mer
    2019-09-09 Linnéa A svarar Merli S
    Tusen tack för fint omdöme Merli! Varmt välkommen på tillträdet :)
  • Michael M skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-06-20

Då jag vet att jag är en krånglig kund så har hon hållt mig uppdaterad i den nivån jag velat och även varit nöjd av slutkunden Läs mer
    2019-09-09 Linnéa A svarar Michael M
    Hej Mikael! Tack så mycket för fint omdöme och återigen stort tack för att jag fick förtroende att hjälpa Dig med försäljningen!
    Lycka till i Ert nya hus :)
  • Karolina N skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-05-25

Jag har via Linnea fått ett personligt bemötande och en professionell hantering kring ett beslut som för mig kommer att ha stor betydelse för min framtid! Läs mer
    2019-06-18 Linnéa A svarar Karolina N
    Tack snälla Karolina för fina ord. Ta hand om dig så ses vi på tillträdet i höst!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Caroline Larsen