Linnéa Almbring Vahlberg
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-11 - 2019-10

Läs vad 60 Läs vad Linnéa Almbring Vahlberg

• Erling Tobias L köpte sitt hus med hjälp av Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-11-14

Sysslebäck
    Påläst, saklig, korrekt.
    Inget att klaga på alls. Läs mer
  • Birger K köpte sin lägenhet med hjälp av Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-11-02

- Köpt lägenhet
    - Trevlig, duktig, engagerad och serviceinriktad Läs mer
  • Patrik L
    Patrik L sålde sin lägenhet med hjälp av Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-11-01

Herrhagen
    Linnéa hjälpte oss att sälja en bostadsrätt i Karlstad. Hon var proffsig genom hela processen. Kommunikativ och lösningsorienterad. Vi kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
  • Anna D sålde sin lägenhet med hjälp av Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-10-18

Strand
    Linnéa får definitivt 5 stjärnor av 5! Proffsig från start till mål och hela tiden med ett vänligt bemötande. Läs mer
  • Johan S köpte sin lägenhet med hjälp av Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-10-03

Karlstad
    Dolde för oss att det finns mögel i köket. Nu har vi inte kunnat bo där ännu och inte fått nån hjälp av brf. Jag ringde henne och frågade om hjälp för att reklamera köpet. Fick ingen hjälp. Månaders boendekostnad i sjön också. Usch för såna mäklare! Läs mer
    2019-10-03 Linnéa A svarar Johan S
    Hej Johan, tack för ditt omdöme. Det är väldigt tråkigt att höra att du är missnöjd över mitt arbete. Jag visste givetvis inte om att det fanns mögel i köket vid försäljningen. Det är ingenting som med avsikt har dolts för dig. När du uppmärksammade mig om problemet sa du att bostadsrättsföreningen höll på att undersöka skadan. Jag bad dig att återkomma till mig med ett utlåtande från bostadsrättsföreningen för att använda det som grund för en vidare reklamation. Eftersom du varken har återkommit eller informerat mig om situationen har jag tyvärr haft svårt att hjälpa dig mer. Du är varmt välkommen att kontakta mig för vidare rådgivning.
  • André E sålde sin lägenhet med hjälp av Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-10-01

Inre Hamn
    Linnéa hanterade hela försäljningen på ett proffsigt sätt och löste de små utmaningar som alltid dyker upp snabbt och enkelt. Läs mer
  • Johan O köpte sin lägenhet med hjälp av Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-10-01

Herrhagen
    Köpte en bostadsrätt av Linnéa.
    Väldigt hjälpsam, fixade extra visning åt oss, man känner sig trygg som köpare genom hela processen. Fick alltid svar på frågorna som man ställde.
    Vi kommer ta hjälp av Linnéa när det är dags att köpa ny bostad och även sälja lägenheten! Läs mer
  • Alva W sålde sin lägenhet med hjälp av Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-09-30

Karlstad
    Linnea är en kunnig mäklare som skötte hela försäljningen av vår lägenhet prickfritt. Trevligt bemötande, goda råd och fantastisk service. Läs mer
  • Mattias G sålde sin lägenhet med hjälp av Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-09-27

Karlstad
    Jag fick hjälp av Linnéa med försäljningen av min bostadsrätt på Hamngatan i Karlstad. Affären gick smidigt från början till slut och jag upplevde att engagemanget var stort, kompetensen hög och servicen var i toppklass! Är m.a.o mycket nöjd!

/ Mattias Läs mer
  • Göran N köpte sin lägenhet med hjälp av Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-09-27

Karlstad
    Föredömligt bemötande "trots" vissa samordnings utmaningar när affären skulle göras mitt i semester och sommarperiod. Snabbt och smidigt. Ordning och reda. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Caroline Larsen