Linnéa Almbring Vahlberg
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 82 Läs vad Linnéa Almbring Vahlberg

• Henrik B
    Henrik B sålde sin lägenhet med hjälp av Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-03-30

Våxnäs
    Jätte bra bemötande och proffsigt hanterande av försäljning av min lägenhet. Trevlig och seriös. Läs mer
  • Helena S köpte sin lägenhet med hjälp av Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-03-28

Kvarnberget
    Lägenhet i Karlstad. Mäklaren var flexibel, tydlig, informativ, snabb att besvara frågor. Mycket nöjd! Läs mer
  • Mattias J sålde sin lägenhet med hjälp av Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-03-28

Kvarnberget
    Utmärkt bra service! Och riktig kämpar glöd för att göra kunden nöjd!👌😊 Läs mer
  • Alfred J köpte sin lägenhet med hjälp av Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-03-20

Våxnäs
    Väldigt bra! Kan inte klaga på något. Läs mer
  • Lisabeth K köpte sin lägenhet med hjälp av Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-03-05

Haga
    Vi har köpt en bostadsrätt om tre rum med inglasad balkong i centrala delarna av Karlstad. Linnea är en engagerad, positiv och kunnig mäklare. Det kändes tryggt att bli guidad genom en lägenhetsaffär av henne.
    Vi hade förväntan att bli hjälpta och att få klok hjälp, att hon kunde svara på frågor, även gärna sånt vi inte kommit på att vi borde be att få se eller få svar på. Vi hade förväntan att hon kunde genomföra budgivning och köpets alla delar och vår upplevelse är att alla våra förväntningar infriats på ett gott sätt. Vi har bara bra saker att säga om Linneas mäklarkunnande. Läs mer
  • Vera K köpte sin lägenhet med hjälp av Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-03-02

Sundsta
    Köpte bostadsrätt. Mäklaren var mycket kunnig och kunde svara på alla mina frågor, jag är helt oerfaren och ställde således konstiga frågor men hon besvarade alla! Läs mer
    2020-03-03 Linnéa A svarar Vera K
    Vad roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete Vera.
    Ta hand om dig så ses vi snart på tillträdet!
  • Christina K köpte sin lägenhet med hjälp av Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-02-27

Inre Hamn
    Linnéa ordnade med separat visning och förmedlade bud som säljaren accepterade. Resten gick också som en dans. Hon är fantastisk! Läs mer
    2020-03-03 Linnéa A svarar Christina K
    Tusen tack för ditt omdöme Christina! Glädjer mig att du känner dig nöjd, är övertygad om att du kommer trivas hur bra som helst i Din nya lägenhet!
  • Eva L sålde sin lägenhet med hjälp av Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-02-27

Herrhagen
    Linnéa har varit mycket professionell, trevlig och gett goda råd under försäljningen. Det har också varit snabba svar när vi ställt frågor. Läs mer
    2020-03-03 Linnéa A svarar Eva L
    Hej Eva!
    Stort tack för Ert fina omdöme och för att jag fick förtroende att hjälpa Er med försäljningen. Ha det gott så länge!
  • Angelica S sålde sin lägenhet med hjälp av Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-02-21

Centrum
    Har sålt min lägenhet med Linnéa och jag är så nöjd över att jag valde henne som mäklare! Superproffsig och så himla trevlig. Försäljningen skedde supersmidigt och tryggt genom hela processen. Jag rekommenderar alla att anlita Linnéa om ni vill sälja med en grym mäklare! Läs mer
    2020-02-27 Linnéa A svarar Angelica S
    Tusen tack för fina ord Angelica!
    Så glad att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen!
  • Malin P köpte sin lägenhet med hjälp av Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-02-14

Lamberget
    Vi har köpt en lägenhet och Linnéa har varit väldigt hjälpsam hela tiden. Hon har svarat på alla frågor vi ställt och fått oss att känna oss trygga. Kunde inte ha fått ett bättre bemötande än vad vi fick! Läs mer
    2020-02-27 Linnéa A svarar Malin P
    Hej Malin! Tack snälla för det fina omdömet och återigen, stort grattis till Ert fina lägenhetsköp!
    Ha det gott så länge så är Ni varmt välkomna på tillträde!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Linnéa Almbring Vahlberg