Malin Gustavsson
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 5 Läs vad Malin Gustavsson

• Anna-Karin A skrev om Malin Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-05-08

Sålde en kolonistuga. Fick alltid ett vänligt bemötande, snabba svar och snabb återkoppling.
    Hade inga förväntningar. Stugan blev såld och det är jag förstås mycket nöjd med. Har aldrig sålt någon bostad förut så jag har inget att jämföra med. Läs mer
    2019-05-10 Malin G svarar Anna-Karin A
    Tack för ditt omdöme och vad kul att du är nöjd! Vi ses på tillträdet! /Malin
  • Frida S skrev om Malin Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-02-18

Upplevelsen i sin helhet blev väldigt ojämn och inte alls stöttande. Läs mer
    2019-02-18 Malin G svarar Frida S
    Vi har diskuterat situationen över telefon och det är tråkigt att ni upplever er affär så här. Jag har gjort det jag har kunnat och jag hoppas att ni kommer trivas bra i er nya lägenhet!
  • Anja L skrev om Malin Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-01-10

Vi har sålt vår villa och har fått förstklassig hjälp och stöd från första stund av vår mäklare Malin Gustavsson, högt över våra förväntningar! Att villan blev såld innan visning känns oerhört glädjande och befriande! Högsta betyg till mäklare och inte att förglömma Karin-fotografen! Vi hade hejdlöst roligt under fotograferingen!
    Anja Lindeberg Ahlborg Läs mer
    2019-01-16 Malin G svarar Anja L
    Tack för dina fina ord! Det har bara varit roligt att hjälpa er. Vi ses på tillträdet!
  • Tommy A skrev om Malin Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-01-10

Sålt villa
    Bästa tänk bara, proffsigt.
    Mer än förväntan, sålt före visning.
    Mycket bra bemötande och uppföljande.
    Rekomenders. Läs mer
    2019-01-16 Malin G svarar Tommy A
    Tack så mycket för det fina omdömet! Vi ses på tillträdet!
  • Britt F skrev om Malin Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2018-09-03

Ett fort och bra köp för mig och jag blev bra bemött. Läs mer
    2018-09-03 Malin G svarar Britt F
    Hej Britt! Vad kul att du är nöjd och tack för ditt omdöme. Vi ses på tillträdet! /Malin.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Caroline Larsen