Niklas Nilsson Smersfeldt
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 36 Läs vad Niklas Nilsson Smersfeldt

• Anna E sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-01-30

Råtorp
    Sålt bostadsrättsradhus. Niklas har varit tillgänglig, intresserad och hjälpsam genom processen! Han har lyssnat och förstått oss och gjort försäljningsupplevelsen positiv!
    Varma rekommendationer från oss! Läs mer
  • Sabrine T
    Sabrine T köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-01-28

Råtorp
    Radhus/bostadsrätt. Super trevlig och tydlig . Svarade på alla frågor och påminde oss om att vi alltid kan höra av oss när som om ytterligare frågor. Kommer varmt rekommendera Niklas till andra!! Läs mer
  • Isabella L köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-01-18

Haga
    Har köpt en bostadsrätt och den hjälp jag fått av den förmedlande mäklaren har varit bästa tänkbara. Tryggt , enkelt, utan några som helst problem eller oklarheter. Allt har gått mycket smidigt. Från start till mål har det varit ett trevligt bemötande och en fin kunnighet i att besvara och göra mig trygg i bostadsaffären! Kan bara ge toppbetyg till Niklas Nilsson Smersfeldt. Läs mer
  • Inga-britt P sålde sitt hus med hjälp av Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-11-21

Torp
    Vi använde oss av Niklas tjänster för att han var kunnig och förklarade allt runt omkring en försäljning Läs mer
  • Emma M
    Emma M sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-11-05

Herrhagen
    Har sålt bostadsrätt i Karlstad.

Hade varit i kontakt med mäklare Niklas Nilsson Smersfeldt sedan tidigare, kände redan då stort förtroende för honom och valde därför att kontakta honom igen när det var dags för försäljning. Han har bemött mig mycket väl och alltid varit tillgänglig och hjälpsam. Har fått information löpande och allt har känts väldigt tryggt under försäljningsprocessen.

Mina förväntningar var att sälja bostaden för utgångspris, eller något högre. Blev väldigt nöjd med slutresultatet och gjorde en fin vinst.

Niklas är väldigt proffsig och flexibel. Jag är supernöjd och skulle alla gånger anlita honom igen. Läs mer
  • Ola B köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-11-02

Herrhagen
    Köpt en 2 rok. Mycket trevlig och professionell. Ej överväldigande. Lagom och behaglig person. Inger förtroende. Läs mer
  • Marcus D sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-10-20

Karlstad
    Sålt en lägenhet på 71kvm. Proffsigt bemötande. Mäklaren tog In våra önskemål och var lyhörd under hela processen. Läs mer
  • Emily J sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-10-18

Råtorp
    Vi har både köpt och sålt via Niklas och aldrig varit missnöjda utan tvärtom har vi gång på gång blivit positivt överraskade.
    Positiv, realistiska värderingar och RÅD, kompetent, lättillgänglig och mycket seriös - listan kan göras lång över alla hans positiva egenskaper.
    Kommer aldrig välja någon annan mäklare och vill rekommendera honom det varmaste till ALLA! Läs mer
  • Christian J sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-10-17

Råtorp
    Niklas Nilsson Smersfeldt är vad god fastighetsmäklarsed är ämnad att vara. Niklas har en utomordentligt god förmåga att se alla parters behov, intressen och kan alltid presentera en väl genomtänkt lösning.
    Niklas kännetecknas av att han är uppmärksam, noggrann och korrekt. Läs mer
  • Anton J köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-10-01

Karlstad
    Köpt bostadsrätt. Blev bemött med energi och närvaro. Supernöjd och supersmidigt Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Linnéa Almbring Vahlberg