Niklas Nilsson Smersfeldt
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-12 - 2019-11

Läs vad 33 Läs vad Niklas Nilsson Smersfeldt

• Inga-britt P sålde sitt hus med hjälp av Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-11-21

Torp
    Vi använde oss av Niklas tjänster för att han var kunnig och förklarade allt runt omkring en försäljning Läs mer
  • Emma M
    Emma M sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-11-05

Herrhagen
    Har sålt bostadsrätt i Karlstad.

Hade varit i kontakt med mäklare Niklas Nilsson Smersfeldt sedan tidigare, kände redan då stort förtroende för honom och valde därför att kontakta honom igen när det var dags för försäljning. Han har bemött mig mycket väl och alltid varit tillgänglig och hjälpsam. Har fått information löpande och allt har känts väldigt tryggt under försäljningsprocessen.

Mina förväntningar var att sälja bostaden för utgångspris, eller något högre. Blev väldigt nöjd med slutresultatet och gjorde en fin vinst.

Niklas är väldigt proffsig och flexibel. Jag är supernöjd och skulle alla gånger anlita honom igen. Läs mer
  • Ola B köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-11-02

Herrhagen
    Köpt en 2 rok. Mycket trevlig och professionell. Ej överväldigande. Lagom och behaglig person. Inger förtroende. Läs mer
  • Marcus D sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-10-20

Karlstad
    Sålt en lägenhet på 71kvm. Proffsigt bemötande. Mäklaren tog In våra önskemål och var lyhörd under hela processen. Läs mer
  • Emily J sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-10-18

Råtorp
    Vi har både köpt och sålt via Niklas och aldrig varit missnöjda utan tvärtom har vi gång på gång blivit positivt överraskade.
    Positiv, realistiska värderingar och RÅD, kompetent, lättillgänglig och mycket seriös - listan kan göras lång över alla hans positiva egenskaper.
    Kommer aldrig välja någon annan mäklare och vill rekommendera honom det varmaste till ALLA! Läs mer
  • Christian J sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-10-17

Råtorp
    Niklas Nilsson Smersfeldt är vad god fastighetsmäklarsed är ämnad att vara. Niklas har en utomordentligt god förmåga att se alla parters behov, intressen och kan alltid presentera en väl genomtänkt lösning.
    Niklas kännetecknas av att han är uppmärksam, noggrann och korrekt. Läs mer
  • Anton J köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Karlstad
    Köpt bostadsrätt. Blev bemött med energi och närvaro. Supernöjd och supersmidigt Läs mer
  • Payman S köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Haga
    Mäklaren gjorde det han skall, varken mer eller mindre. Läs mer
  • Emma H köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Köpt lägenhet.
    Bra bemötande, trevlig.

Mäklaren hade inte tagit fram fullständig årsredovisning, vilket jag fick upptäcka själv. Vi fick själva be mäklaren att fram dokument som revisionsberättelse, ekonomisk plan, osv.
    Fick tex svar i mail att "Jag tror detta dokument innehåller..."

Kändes inte pålitligt (skulle inte vilja sälja med denna mäklare). Läs mer
  • Klara R köpte sitt hus med hjälp av Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-09-29

Karlstad
    Niklas Nilsson Smersfeldt hjälpte oss att köpa en villa i Molkom. Han var en otroligt duktig och kunnig mäklare. Vi fick inte alls känslan av att han bara ville sälja. Han brydde sig lika mycket om köparen som säljaren. Vilket gav en trygghet som vi inte upplevt hos andra mäklare. Väldigt trevlig ung kille som lyssnar och gör sitt bästa för att uppfylla alla önskemål. Rekommenderas starkt Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Caroline Larsen