Niklas Nilsson Smersfeldt
Registrerad mäklare sedan 2016-06-01
Aktiv på Reco.se sedan 2017-06-25
2019-07 - 2020-06

Läs vad 39 Läs vad Niklas Nilsson Smersfeldt

• Mikaela S köpte sin stuga med hjälp av Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-06-02

Trumman
    Vi köpte två stycken båtshus/fritidshus. Niklas var alltid trevlig, lätt att kontakta och tydlig med information. En positiv erfarenhet. Läs mer
  • Sclas S
    Sclas S sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-05-08

Tingvallastan
    Sålt lägenhet, 64 m2. Har blivit bemött på ett väldigt positivt sätt och Niklas har uppvisat en stor nogrannhet och korrekt bemötande. Vi kan starkt rekommendera Niklas och svensk fastighetsförmedling i karlstad Läs mer
  • Eva J köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-04-03

Hagaborg
    Jag köpte en lägenhet som mäklare Niklas sålde. Jag upplever Niklas som väldigt ödmjuk, lyssnar på både kund och köpare. Han ser verkligen till att alla blir nöjda, väldigt rak i sitt bemötande. Tar fullt ansvar. Läs mer
  • Anna E sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-01-30

5:a
    Råtorp
    Sålt bostadsrättsradhus. Niklas har varit tillgänglig, intresserad och hjälpsam genom processen! Han har lyssnat och förstått oss och gjort försäljningsupplevelsen positiv!
    Varma rekommendationer från oss! Läs mer
  • Sabrine T
    Sabrine T köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-01-28

5:a
    Råtorp
    Radhus/bostadsrätt. Super trevlig och tydlig . Svarade på alla frågor och påminde oss om att vi alltid kan höra av oss när som om ytterligare frågor. Kommer varmt rekommendera Niklas till andra!! Läs mer
  • Isabella L köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-01-18

3:a
    Haga
    Har köpt en bostadsrätt och den hjälp jag fått av den förmedlande mäklaren har varit bästa tänkbara. Tryggt , enkelt, utan några som helst problem eller oklarheter. Allt har gått mycket smidigt. Från start till mål har det varit ett trevligt bemötande och en fin kunnighet i att besvara och göra mig trygg i bostadsaffären! Kan bara ge toppbetyg till Niklas Nilsson Smersfeldt. Läs mer
  • Inga-britt P sålde sitt hus med hjälp av Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-11-21

Torp
    Vi använde oss av Niklas tjänster för att han var kunnig och förklarade allt runt omkring en försäljning Läs mer
  • Emma M
    Emma M sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-11-05

Herrhagen
    Har sålt bostadsrätt i Karlstad.

Hade varit i kontakt med mäklare Niklas Nilsson Smersfeldt sedan tidigare, kände redan då stort förtroende för honom och valde därför att kontakta honom igen när det var dags för försäljning. Han har bemött mig mycket väl och alltid varit tillgänglig och hjälpsam. Har fått information löpande och allt har känts väldigt tryggt under försäljningsprocessen.

Mina förväntningar var att sälja bostaden för utgångspris, eller något högre. Blev väldigt nöjd med slutresultatet och gjorde en fin vinst.

Niklas är väldigt proffsig och flexibel. Jag är supernöjd och skulle alla gånger anlita honom igen. Läs mer
  • Ola B köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-11-02

Herrhagen
    Köpt en 2 rok. Mycket trevlig och professionell. Ej överväldigande. Lagom och behaglig person. Inger förtroende. Läs mer
  • Marcus D sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-10-20

Karlstad
    Sålt en lägenhet på 71kvm. Proffsigt bemötande. Mäklaren tog In våra önskemål och var lyhörd under hela processen. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Caroline Larsen