Mäklare Värmland Karlstad Svensk Fastighetsförmedling Karlstad Niklas Nilsson Smersfeldt
Niklas Nilsson Smersfeldt
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 7 kunder tycker om Niklas Nilsson Smersfeldt

• Lena L skrev om Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har köpt en lägenhet på Råtorpsbågen 19, Karlstad. Från det att jag tog kontakt med mäklaren fick jag snabb återkoppling, hjälpsamt och ett jättetrevligt bemötande. Jag är jättenöjd. Läs mer
  • Robin T
    Robin T skrev om Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    En lugn och säker mäklare som gav stort förtroende från första stund. Utmärkt jobb. Vi är nu nöjda husägare Läs mer
  • Susanna R skrev om Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Inköp av fastighet på Råtorp. Informativ mäklare med tät kommunikation. Läs mer
  • Anette S
    Anette S skrev om Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt vår sommarstuga i Norum .
    Vår mäklare Niklas har gjort vår försäljning till ett fint minne
    Försäljningen hade kunnat sluta tidigt men blev pushade av Niklas att han trodde det skulle kunna komma bra bud
    En mäklare som växt under resans gång! Läs mer
  • Carola J skrev om Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt bostadssrätt och blivit mycket bra bemött av en väldigt tjänstvillig och hjälpsam mäklare. Alla kontakter har gått smidigt och inget har krånglat. Helt nöjd.
    Endast häftet med beskrivningen av lägenheten var mindre bra, då den angav att det från lgh på Rud i Karlstad var endast några hundra meter till Grums Pizzeria och Lilla Saluhallen :-)
    Lite missvisande kanske... Läs mer
    2018-05-28 Niklas N svarar Carola J
    Vad kul att ni känner er nöjda och jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i lägenheten!
  • Marina S skrev om Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Väldigt bra bemötande, kunnig och hjälpsam.
    Är mycket nöjd med mäklarens arbete. Läs mer
  • Linda S skrev om Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Niklas har varit bra på att anpassa försäljningsprocessen efter vår situation och våra behov. Han har gett oss den information vi behöver och har på ett bra sätt skött kontakten mellan oss som säljare och köparna. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Caroline Larsen