Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

• BadgeNineYears
1 868

Vi på Svensk Fastighetsförmedling förenar det stora och det lilla. Genom att vara en av de största Bobutikerna har vi mycket resurser och erfarenhet i ryggen och våra kontor, som är utspridda i området, ger oss stor lokalkännedom och vi vet precis vad som gäller just nu på din ort! Du finner våra kontor i Hammarö, Forshaga...

1868 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Mathilda E
Köpte sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
Forshaga

Fantastiskt bra och härlig mäklare!

Gun Kristina A
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Trevligt bemött Proffsig Förklarar bra så man förstår Får förtroende för honom

Tobias H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Skåreberget

Blev mycket bra bemött av mäklaren, finns inget att klaga på alls. Hade förväntningar att det skulle gå fort men tyvärr som marknaden ser ut just nu så blev det lite trögt men mäklaren kämpade på och till slut så såldes bostaden. Bostaden hade sålt ganska direkt om bankerna hade godkänd att köpa trots att köparen hus inte var sålt, men nu gör dom inte det. Det var många utav det exemplet. Fanns inget mäklaren kunde göra för att det skulle gå fortare, det är som det är. Allt var professionellt skött av mäklare, erfaren...

Karin Emilia A
Vålberg

Har bara gott att säga,, proffsig, kunnig håller kontakten och alltid lika trevlig. Johan var också vår mäklare vid en försäljning för några år sedan så det var självklart att anlita honom igen.

Ann N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sonja Rudqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Forshaga

Trevligt bemötande och kontakt och information om läget via sms och mobilsamtal. mycket bra säljare--köpare. rekommenderas varmt. Stort TACK Sonja.

Jonas O
Sålde sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
Forshaga

Trevligt bemötande och bra dialoger genom hela processen. Kan varmt rekommendera!

Gunnar P
Sålde sitt hus med hjälp av Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Mycket förnämligt bemötande från start till mål vid husförsäljning , omtänksam och kunnig , kunde inte fått en bättre mäklare .

Jenny D
Sålde sitt hus med hjälp av Sonja Rudqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Engagerad Ambitiös Duktig på att återkoppla så man följde med i alla steg ordentligt Väldigt trevlig Gav ett kunnigt intryck Tillgänglig

Maria P
Deje

Trevlig och hjälpsam rekommenderat henne till vänner.

Camilla S
Köpte sitt hus med hjälp av Sonja Rudqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Kunning och hjälpsam mäklare! Rekommenderas varmt!

Malin J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Färjestad

Jättebra! Trevlig, snabb, rak, tydlig, snabb att återkoppla. Jag är jättenöjd.

Sonja Berit Margareta P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sonja Rudqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Mycket trevlig, rak och tydlig. Varm person, lätt att prata med.

Joachim Å
Alster

Professionell, kunnig och sympatisk. Rekommenderas!

Brita Ö
Molkom

Helt korrekt bemötande. Informativt och sakligt. Öppen för frågor. Markerade att vi skulle ställa frågor om något var oklart.. Hög tillgänglighet. Inger förtroende. Johan lever helt klart upp till våra förväntningar. Köpet är ännu ej klart då den slutgiltiga överlåtelsen sker i början av juni månad.

Bengt Erik S
Forshaga

Bra bemötande på alla punkter.

Elin B
Köpte sitt hus med hjälp av Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Magnus var serviceminded och hade ett professionellt och trevligt bemötande.

Rolf Ingemar B
Karlstad

Engagerad och kunnig. Vi fick god inblick hur försäljningen skulle gå till. Försäljningen gick snabbt och proffsigt bemötande. Vi är jättenöjda med försäljningen.

Ingela Yvonne Margareta B
Karlstad

Proffesionell, vi fick direkt ett väldigt gott intryck. Bra information vid första träffen och under processen regelbunden återkoppling på hur intresset var för lägenheten.

Mikael C
Karlstad

Ett mkt seriöst, lugnt och proffsigt bemötande från start till mål i en tuff marknad där vi fick maximal utdelning på denna bostadsförsäljning.

Fredrik J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Stenholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Skoghall

Hej Sanna gav ett seriöst intryck. Tydlig kommunikation påläst en duktig mäklare!

Susanne Irene W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Stenholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Skoghall

Vänligt och proffsigt bemötande.

Fanny Linnea H
Forshaga

Caroline bemöter en bra, har bra kontakt under tiden och återkoppla så fort hon vet något. Skönt att få vara med i de hela tiden och inte behöva fundera på hur läget är.

Kacem A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ebba Sjögren en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Bellevue

Hon är sååååå hjälpsam och snäll verkligen

Niklas K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Vågmästaren

Bra och snabb på återkoppling. Påläst, seriös och moraliskt korrekt. Bra mäklare.

Svar från Patrik Liikamaa

Tack Niklas! Härligt att både köp och försäljning gick smidigt. Lycka till med flytten och rensningen.

Frida E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Trevlig, kunnig och förtroendegivande

Erik C
Karlstad

Riktigt trevlig och mån om kunden.

Anders H
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
MOLKOM

Mycket positivt. Hade svar på de funderingar vi hade. Väl inläst på objektet.

Victoria P
Viken

Tack vare Sannas proffsighet, geniuinitet och öppna mindset blev vår drömaffär genomförbar! En mäklare som utstrålar trygghet, tillgänglighet och engagemang hela vägen! Kommer aldrig välja en annan mäklare

Lena E
Edsvalla

En guldklimp . Grymt bra jobbat även om det tog lite tid !!!

Mats-Eric W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Patrik upplevde jag som kunnig, ordning och reda och ett trevligt sett. Ska jag sälja något annat hus kontaktar jag Patrik. Hälsningar. Mats Wahlström

Svar från Patrik Liikamaa

Tack för omdömet Mats. Varmt välkommen åter när det är dags nästa gång.

Marja B
Sålde sitt hus med hjälp av Joakim Qvänsel en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Vi har blivit bemötta väldigt väl från första samtalet . Pga av mindre bra upplevelser från andra mäklarhus har vi haft höga förväntningar och Joakim har bemött det gott och väl över . Joakim har visat med god kontakt med oss säljare och ett stort engagemang sett till att vi har varit i proffsiga och trygga händer . Helt klart en ledande mäklare !

Jazmin J
Köpte sitt hus med hjälp av Joakim Qvänsel en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Trevlig, professionell, lättillgänglig, kunnig. Fixade visning trots att vi inte kunde ordinarie tid. Hjälpt till med allt vi bett om. Mycket nöjda.

Hampus N
Karlstad

Bra och driven. Hade samma driv som mig att få bostaden såld samtidigt som hon var grundad i verkligheten. Såg fördelar och nackdelar. Grymt nöjd!

Mikael S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Sjögren en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Ebba har varit proffsig och tillmötesgående under hela processen. Hon har hela tiden återkopplat snabbt när så behövts. Hon har också försökt hitta lösningar till försäljning på en tuff marknad.

Ribaz P
Vålberg

Lätt att nå, inte omöjlig att diskutera saker och ting med. Enkel att ha och göra med, trevlig.

Niklas O
Klöverud

Helt OK, Johan är förtroende ingivande och vi överlag nöjda med insatsen.

Peter S
Dyvelsten

Snabba svar, hjälpsam vid frågor och engagerad

Henrik J
Dyvelsten

Har fungera jätte bra. Bra bemötande och det har varit lätt att få kontakt för info

Anette G
Södra Råtorp

Mycket tillmötesgående och flexibel.

Daniel H
Sålde sitt hus med hjälp av Ebba Sjögren en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Hammarö

Inlyssnande, lösningsfokuserad och mycket positivt lagd.

Sewa P
Vålberg

Väldigt bra bemötande och snabba svar på frågor man hade.

Svar från Magnus Ask

Roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete Sewa, kul att det gick vägen för er. Grattis!

Ethel Margitta B
Karlstad

Vår upplevelse har varit positiv pga att han är lugn, saklig, informativ och alltid varit lättillgänglig och snabb på att svara på frågor som uppstått eftersom.

Klara B
Södra Råtorp

Ebba är en otroligt duktig, kunnig och förtroende ingivande och noggrann mäklare.Proffsig, ödmjuk och trevlig, jag är nöjd med mitt val av mäklaren vid försäljning av min bostad. Försäljning gick snabbt och allt var smidigt från början till slut. Kan verkligen rekommendera Ebba och svensk fastighetsförmedling.

David E

Bäst.

Sayran P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Han är underbar person och trevlig

Johanna A
Karlstad

Vår bostadsaffär med Joakim var snabb och smidig. Han har varit väldigt flexibel och kunnat möta alla våra önskningar och behov av hjälp på ett snabbt och förtroendegivande sätt. Jag kan absolut rekommendera Joakim för andras kommande bostadsaffärer.

Monica E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Professionellt från start till avslut!

Svar från Magnus Ask

Tack för fin feedback, Monica.

Claudia Dayanira B

Sonja är en professionell mäklaren som har hjälpt mig hela vägen.. 10/10

Torbjörn K
Karlstad

Jag blev väldigt bra bemött med en grundlig informationen vad som gällde, jag hade väldigt höga förväntningar och jag tycker defenetivt att Sonja levererade trots den lite svåra marknaden vi har idag, Totalt tycker jag verkligen Sonja har skött denna bostadsaffären på ett lysande sätt med att hela tiden vara öppen och rak vilket jag uppskattar enormt mycket.

Linnéa G
Skoghall

Jätte go tjej som kan sitt jobb, alltid trevlig, förklarar bra, ger tips, samt mycket mer! Är jätte nöjd