Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

• BadgeSevenYears
Ring 0150-161 00 Dela

Har du funderingar eller frågor kring boende eller bostad i Katrineholm? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan vårt område och vi har koll på bostadsmarknaden i både Katrineholm och Vingåker. Oavsett om du vill köpa eller sälja villa eller bostadsrätt vet vi hur utbudet ser ut, vad som kan vara bara att tänka på inför visning...

542 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm

Birgitta S
Sålde sitt hus med hjälp av Felix Mejman en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
Vingåker

Trevilgt och professionellt bemötande. Kändes engagerad och tillgänglig. Kan rekommendera Felix till andra säljare.

Matthias K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Felix Mejman en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
Norr

Härligt bemötande och väldigt lyhörd. Lätt att bolla idéer med!

Tim M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Mejman en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
Norr

Proffesionellt bemötande. Kontaktbar varje dag.

Helena E
Söder

Felix har varit fantastiskt bra och professionell i sitt bemötande av oss. Alltid trevlig och tillmötesgående och han har hållit oss väl informerade i alla steg av processen. Vi hade stora förväntningar, men han överträffade dem!

Gunborg Birgitta L
Sålde sitt hus med hjälp av Linda Hjalmar en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
Sjögölet

Vår upplevelse av Linda har varit väldigt positivt. Hon har varit hjälpsam på alla sätt, lätt att prata med vi fick väldigt bra kontakt från första början. Nu har vi snart slutfört försäljningen av huset och hon har varit med oss hela vägen. Vi rekommenderar henne varmt. Lars och Gunborg Larsson.

Urban U
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
Söder

Verkar kunnig på sitt område, Är lugn och sansad , arbetar målmedvetet och har en positiv inställning på försäljning

Emma N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
Centrum

Snabb, proffsig och smidig process! Nöjd kund!

Sardar J
Centrum

Kände mig som VIP . Att berätta vad som gjorts och kan göra för höja värdet exakt vad han gjorde . Går att nå 24/7 snabb på uppdateringar

Yousif M
Köpte sitt hus med hjälp av Felix Mejman en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
Laggarhult

Väldigt trevlig mäklare som kommer med tips och idéer. Vi är nöjda över vårt köp och han presenterade huset på fint sätt. Alla papper var färdiga i en pärm när vi skulle skriva under. Rekommenderar Felix till andra köpare.

Åsa T
Väster

Positiv, hjälpsam och noggrann är tre ord jag sammanfattar Felix med!

Tomas H
Lasstorp

Felix är en kanon mäklare Morgan och är påläst på alla frågor

Thomas H
Lasstorp

Mycket bra bemötande, trevlig och kunnig. Bra genomfört handel i en tuff marknad

Henrik E
Köpte sitt hus med hjälp av Linda Hjalmar en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
Strandvägsområdet

Trevlig och hjälpsam. Känns trygg samt ger en känslan av ordning och reda.

Sandrine E
Hävla

Vi kände oss väldigt omhändertagna och trygga med Felix Mejman som mäklare i vårat husköp. Felix hade svaren på alla våra frågor och Felix hjälpte och stöttade oss i allt som dök upp på vägen. Ett smidigt husköp som vi kände oss 100% trygga i, tack vare Felix. Felix var även väldigt engagerad, påläst och lätt att kommunicera med. 5/5 i betyg. Tack för allt Felix. 😊💐

Rolf S
Hävla

Felix är en mycket trevlig prick, han inger förtroende säger som han tycker berättar noga hur en bra affär går till för båda parter. Trots sin ungdom så är han mycket insatt i saker och ting. Han är som klippt och skuren för yrket. Lugn och saklig.

Jonas D
Hävla

Extremt professionell och öppen. Felix har hjälpt till med allt och svarat på alla frågor som vi har haft.

Linus W
Centralt

Trevligt bemötande, visade lägenheten på ett bra sätt

Leif J
Laggarhult

Felix har under hela försäljnings processen trots svåra tider varit positiv och glad.

Mats J
Öster

Han gav mig stort förtroende i affären med lägenheten på Lennevögen 34. Duktig säljare

Nils Peter S
Nästorp

Min första fastighets affär sedan 1992, vet inte riktigt vad man skall förvänta sig , men Vedran har skött sig bra tycker jag.

Helén J
Laggarhult

Trevligt bemötande och snabb på att ta reda på svar på våra frågor!

Roland Z
Forssjö

Vedran tog väl hand om svärföräldrarna, med ett lugn som gjorde dem avslappna. Förväntningarna var höga vilket Vedran uppfyllde med råge. Trevligt o lugnt bemötande med bra behovsanalys. Sammanfattningsvis: mycket bra beskrivning om hur hela säljförloppet kommer att fortlöpa, dvs alla steg till avslutet.. Svärföräldrarna o jag tackar för allt .

Malin O
Köpte sitt hus med hjälp av Sofia Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
Nävertorp

Supertrevlig, positiv och kunnig!

Svar från Sofia Malmsten

Tänk Malin, det är lätt att vara positiv när man samarbetar med glada människor! Tack själv för en rolig resa till ert nya hus. Vi ses snart igen! :)

Daniel W
Sålde sitt hus med hjälp av Sofia Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
Nävertorp

Proffesionell, tålmodig och får saker gjorda.

Svar från Sofia Malmsten

Det här löste vi snyggt ihop Daniel! Tack för förtroendet och för en rolig försäljning som blev kalasbra till slut! Vi ses snart igen!

Karl Thomas S
Vingåker

Mycket trevlig och förtroendeingivande mäklare

Solveig W
Läppe

Trevlig. Lätt att kommunicera med. Snabb återkoppling.

Ulf G
Katrineholm

Mycket bra bemötande och trevlig. Kompetent och kunnig. Håller tät kontakt och informerar. Försäljningen gick snabbt och smidigt.

Karin J
Luvsjön

Hon är den bästa mäklaren i Katrineholm samt alla kollegor där. Mvh Karin Järvinen.

Svar från Sofia Malmsten

Wow, tack för fina ord Karin! Det har varit ett sant nöje att samarbeta mer er under er försäljning av huset. Tänk vad bra allt blev till slut för er... :) Vi ses snart igen!

Jonathan B
Laggarhult

En lugn och kunnig mäklare, som ingav ett stort förtroende och höll mig informerad under hela resans gång, levererade det vi kom överens om. Kan varmt rekommendera Felix till andra som går i säljtankar.

Jennifer H
Bie

Tydlig information, supertrevligt bemötande, hjälp hela vägen och jätte bra service.

Inger J
Köpte sitt hus med hjälp av
Vingåker

En mäklare som mötte oss på ett positivt, intresserat och kunnigt sätt både vid visning och köp. Dessutom väldigt lätt att nå och snabb att svara på våra frågor.

Helena P
Katrineholm

Sätter kunden i första rummet, lyhörd, tydlig. Bra återkoppling

Anna S
Forssjö

Positiv, glad, engagerad, kunnig, påläst, ärlig

Eva J
Öster

Kunde informerat om felaktigheter som fanns i prospektet.

Ulla E
Öster

Glad, positiv, tillmötesgående, omtänksam. Försäljningen gick bra och fort.

Anna-Greta L
Sålde sin stuga med hjälp av Felix Mejman en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
Forsa

Vi har inte sålt så många fastigheter/lägenheter tidigare och har därför inte så mycket att jämföra med. Det vi hört från vänner är att man bör se upp med mäklare : inte tro på allt de säger och helst jämföra fler innan vi bestämmer oss. Vi stegade dock in på Sv Fast i Kholm , mötte Felix direkt och han visade oss in i ett rum där vi kunde berätta vad vi ville. Vi föll direkt för hans charm och naturliga sätt att ta sig an oss "gamlingar"! Han kom och tittade på vårt ställe och visade genuint intresse som inte på något sätt...

Thomas E
Väster

Felix är mycket trevlig och professionell och har på ett utmärkt sätt hanterat vår lägenhetsförsäljning. /Thomas

Hans T
Hjälmsätter

Mycket lyhörd ochprofessionell mäklare.

Solveig E
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Katrineholm

Vänligt och proffesionellt. Vi förväntade oss ett vänligt och proffesionellt bemötande då vi haft Vedran som mäklare tidigare.

Kenth Å
Högsjö

Trevlig glad utvilad mäklare Våra förväntningar var att sälja dyrt, det blev suveränt bra med råge Felix levde upp till allt, han var grym Han får behålla jobbet 👍🏻😁

Emil S
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Gersnäs

Vedran guidade oss igenom våran försäljning på ett alldeles strålande sätt!

Magnus O
Katrineholm

Bra och omtänksam mäklare genom hela försäljningen. Skulle gärna använda mig av Linda om jag ska sälja en fastighet igen.

Ola Å
Katrineholm

Trevlig och lätt att ha taa göra med.

Torgun E
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Malmsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
Laggarhult

Hjälpsam och korrekt. Bra stöd. Tydlig.

Casper B
Gersnäs

Fick kanon hjälp av Vedran, var alltid tillgänglig för att svara på frågor och är väldigt kunnig. Fick mig som helt ny till detta att känna mig säker👍

Johanna L
Köpte sin stuga med hjälp av Felix Mejman en del av Svensk Fastighetsförmedling Katrineholm
Byle

Trevlig, lätt, artig, kollar upp saker, svara snabbt, påläst.

Johan N
Laggarhult

Lugn och saklig mäklare som inger ett stort förtroende!

Tello
Lasstorp

Felix är väldigt engagerad och lätt att ha att göra med. Vi är mer än nöjda då allt gick snabbt och smidigt trots marknaden som är nu. Allting har hanterats mycket proffsigt och jag kan inte vara mer nöjd över resultatet och hela processen. Stort TACK till Felix

Majvor V
Lasstorp

Mycket trevlig och ansvarstagande mäklare. Klart hade jag stora förväntningar och Felix gjorde vad han kunde för att leva upp till dem. Nu är Felix ingen trollkarl och tiden för säljaren inte är inte den bästa med tanke på världsläget, men Felix gjorde ändå ett bra jobb. Alltid trevligt när han ringde och gjorde besök. Lättsam och positiv kille som alltid hade (för honom) rätt svar på mina frågor. Gillar Felix som mäklare och person.

Andreas L
Vittbro

Professionell, hjälpsam och snabb med svar på frågor.