Emma Lundin
Registrerad mäklare sedan 2016-04-05
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05

Läs vad 37 Läs vad Emma Lundin

• Jonas H köpte sitt hus med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna

2020-07-21

Kinna
    Har köpt bostad i Kinna.
    Är mycket nöjd med mäklaren som gjorde affären möjlig. Läs mer
    2020-08-19 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Jonas H
    Tusen tack Jonas, stort lycka till med renoveringen så ses vi snart igen!
    Mvh, Emma Lundin
  • Tove N köpte sitt hus med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna

2020-06-27

Tostared
    Emma sålde ett hus till oss - kunnig samt smidig och trevlig kontakt Läs mer
  • Johan W
    Johan W sålde sitt hus med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna

2020-06-25

Tostared
    Jag sålde mitt hus långt ute på landet.

Från första mötet, har Emma varit otroligt kunnig, seriös och smidig. Kunde inte haft en bättre mäklare!

Eftersom mitt hus låg långt ute på landet, långt från kommunikationer, skola, dagis och butiker, var jag osäker på hur lätt det skulle gå och sälja. Emma var säker på att vi skulle kunna sälja det och att vi skulle få runt utsatt pris. Det visade sig att jag till slut fick långt över det, så jag är jättenöjd.

Sammanfattning: Seriös, kunnig och smidig mäklare. Slutpriset överträffade mina förväntningar. Läs mer
    2020-06-26 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Johan W
    Tusen tack för ditt fina omdöme Johan! Det betyder mycket för mig att du är nöjd, vilket köparna också garanterat är. Så himla roligt att kunna hjälpa dig med affären, vi håller kontakten en tid framöver såklart. Tack!
    Mvh, Emma Lundin
  • Vlado P köpte sin stuga med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna

2020-06-08

4:a
    Fin sommarstuga i Dyrenäs som vi köpte Läs mer
    2020-06-08 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Vlado P
    ... som ni med all säkerhet ska stortrivas i hela familjen! Tack för ett fint omdöme Vlado. Allt gott!
  • Ellinor P
    Ellinor P köpte sin stuga med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna

2020-06-08

4:a
    Tostared
    Köpt ett vinterbonat fritidshus av Emma. En fantastisk mäklare som ordnade en förhandsvisning med kort varsel. Väldigt fint bemötande, mycket engagerad och lyhörd. Rekommenderas starkt! Tack Emma. Läs mer
    2020-06-08 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Ellinor P
    Stort tack för ditt fina omdöme Ellinor! Det var ett nöje att kunna hjälpa er hitta hem till rätt fritidshus. Allt gott så ses vi snart igen!
    Mvh, Emma Lundin
  • Natalie L köpte sin stuga med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna

2020-04-10

3:a
    Björketorp
    Kunnig, engagerad och tillgänglig Läs mer
    2020-04-14 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Natalie L
    Tack för en fin rekommendation Natalie! Är övertygad om att ni kommer trivas bra med ert fritidshus. Vi ses snart igen!
    Mvh, Emma Lundin
  • Daniel W sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna

2020-04-09

3:a
    Skene
    Proffsigt bemötande. Svarar snabbt på mail och telefon. Bra bemötande mot både köpare och säljare. Andra gången jag anlitar dem. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2020-04-14 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Daniel W
    Tack Daniel för din fina rekommendation! Viktigast är att du och köparna är nöjda, och att slå rekord är ju alltid en bonus! Det har varit roligt att få hjälpa dig både köpa och sälja. Vi hörs snart igen! Mvh, Emma Lundin
  • Jessica L sålde sitt hus med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna

2020-02-29

Sätila
    Trevligt och professionellt bemötande av informativ, kunnig och tillgänglig mäklare. Rekommenderas! Läs mer
    2020-03-02 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Jessica L
    Stort tack för ditt fina omdöme Jessica! Och tack för förtroendet jag fick att hjälpa er med ert fina hus. På återseende!
    Mvh, Emma Lundin
  • Abedin M köpte sitt hus med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna

2019-12-09

Skene
    Köpt hus.
    Trevligt bemötande.
    Allt fungerade bra,mäklaren gjorde allt bra!
    Trevlig mäklare och allt hon sa var sanning och rätt. Läs mer
    2019-12-11 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Abedin M
    Hej Abedin, tack för en fin rekommendation! Vi håller kontakten och ses i nästa vecka igen. Allt gott!
    Mvh, Emma Lundin
  • Jimmy J köpte sin bostad med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna

2019-10-29

Hajom
    Emma ger ett seriöst intryck. Väldigt serviceinriktad och påläst och kan svara på frågor som en köpare kan komma med. Rekommenderar Emma starkt Läs mer
    2019-10-29 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Jimmy J
    Stort tack Jimmy, det har varit roligt att hjälpa er hitta ert nästa hem. Vi ses snart igen! Allt gott!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kinna

Emma Lundin