Emma Lundin

Emma Lundin

Emma Lundin är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kinna

Emma Lundin har varit registrerad mäklare sedan 2016-04. Emma Lundin har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 96 omdömen med ett betyg på 4.9. Emma Lundin har haft 7 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

96 omdömen om Emma Lundin

Jennifer W
Köpte en tomt med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Tostared

She was friendly, knowledgeable and helped me get in contact with the commun.

Kalle W
Sålde en tomt med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Tostared

Bra kontakt fram till mammaledighet och sommaren. Då kom 2 st andra in och det blev tillslut lite rörigt. Mail, telefonsamtal, post. Kunde skötts lite bättre.

Ingrid L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Skene

Emma Lundin var kunnig och tillmötesgående. Hon styrde upp hela försäljningen på ett tryggt, snabbt och effektivt sätt, utan att vi behövde känna oss stressade, Hon verkade ha god koll på marknaden, vilket bidrog till att vi fick ett bra pris på lägenheten. Emma motsvarade alla mina förväntningar på en bra mäklare.

Birgitta L
Skene

Proffsig och trygg att ha att göra med!

Gunilla K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Skene

Mycket bra! Trevligt bemötande, punktlig och lagom på.

Ulla S
Köpte sin stuga med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Öxabäck

Väldigt trevlig, professionell och hjälpsam med allt.

Gerd Lise-Lotte H
Sålde sin stuga med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Öxabäck

Hej! Vi är mycket nöjda med Emma! Hon har alltid varit snabb att svara på Mail och telefonsamtal och har hållit oss informerade kontinuerligt. Hon har även fixat så att fotografen kom till stugan när vi önskade. Emma har också varit flexibel med visningarna och sålt huset snabbt. Vi är mycket nöjda :-)

Philipp M
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Skene

Emma är en mäklare som tar kunden i hand och följer tillsammans genom hela processen. Känns väldigt tryggt med Emma och Svenk Fastighetsförmedling, där alla frågor får sina svar och man får ett fantastisk upplevelse

Joakim T
Köpte sitt hus med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Skene

Trevlig och kompetent. Känns tryggt att hon är med i processen.

Jan M
Hyssna

När vi kontaktade Svensk Fastighetsförmedling var det för att få en preliminär värdering av fastigheten. Våra förväntningar var låga eftersom den var kostnadsfri. Emma tog sig an uppdraget. Hennes försiktiga värdering grundades på kunskaper som vi förstås inte hade själva. Vårt hem hade i hennes ögon kvaliteter vi själva hade förbisett. Det gav oss mod att överväga en försäljning och vi fick tillräcklig tid på oss att komma till beslut. Alla steg har undervägs tagits i samråd med Emma. En ynnest att få ha en så kunnig...