Läs vad 44 Läs vad Emma Lundin

• 2020-12-11
    Vi har sålt ett radhus, bostadsrättsform. Och vi är verkligen supernöjd med Emma som mäklare. Mkt bra bemötande. Lyssnade verkligen på våra behov och önskemål. Allt gick över förväntan, vi fick sålt vårt radhus långt innan visning.
    Kan verkligen varmt rekommendera henne som mäklare.
    Katrin H
    • Sätila
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Vad fint du skriver Katrin, stort tack för den här fina rekommendationen! Är ni nöjda är jag nöjd, det är det jag jobbar för. Jag är så tacksam att jag fått erat förtroende.

Sålt bostadsrätt
    Blev mkt bra bemött av mäklaren, vi fick genast en bra känsla av mäklaren och mkt bra hjälp genom hela processen. Vi är supernöjda. Vi hade en annan firma/mäklare som vi inte alls fick förtroende för från start. Men med nya mäklaren så skapades det förtroendet man vill känna redan från första mötet, rätt igenom proffsigt och avslappnat. Skönt att kunna ställa ”dumma” frågor och få bra svar.

Stort tack!
    Rikard H
    • Sätila
    Tusen tack Rikard för din fina rekommendation! Det har varit ett nöje att få hjälpa er. Allt gott!

• 2020-12-11
    Väldigt tillmötesgående, ordnade med privat visning och hjälpte oss att få till ett väldigt snabbt köp på en lägenhet som låg som läge+
    Nathalie Ö
    • Sätila
    köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Vad roligt att ni är nöjda med min insats Nathalie, det betyder mycket. Stort tack - vi håller kontakten ett bra tag framåt!

• 2020-12-09
    Seriöst bemötande, flexibel och lätt att kommunicera med.
    Anna S
    • Torestorp
    köpte en tomt med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Tusen tack för det fina betyget Anna! Så roligt att få hjälpa er under processen. Vi hörs snart igen!

• 2020-11-26
    Vi har köpt fint tomt i Mark kommunen. Emma erbjudit trevlig samtal och noggrann information som gjorde att vi bestämma rätt objekt och planera realistiskt. Hon är också bra samarbeta med kommunen och banken( finansieringen). Hon är i ett ord proffesionellt i sitt jobb.
    Paret M&R
    Maria S
    Maria S
    • Torestorp
    Tack så mycket för era fina ord! Ska bli roligt att följa erat projekt. Allt gott!

• 2020-10-29
    Bra bemött hela vägen från tidiga frågor till avslut.
    Christoffer A
    • 146.0 m²
    • Kinna
    köpte sitt hus med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Tack Chris, vad roligt att du är nöjd. Huset kommer passa er perfekt, ser fram emot att få se förändringen! Ses snart igen.

• 2020-10-28
    Sålt en villa. Kunnig, engagerad, informativ, positiv, ingav förtroende, lätt att kommunicera med.
    Annika A
    • 146.0 m²
    • Kinna
    sålde sitt hus med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Tack för fina ord Annika! Och tack ännu en gång för ert förtroende, vi ses snart igen.

• 2020-07-21
    Har köpt bostad i Kinna.
    Är mycket nöjd med mäklaren som gjorde affären möjlig.
    Jonas H
    • 87.0 m²
    • Kinna
    Tusen tack Jonas, stort lycka till med renoveringen så ses vi snart igen! Mvh, Emma Lundin

• 2020-06-27
    Emma sålde ett hus till oss - kunnig samt smidig och trevlig kontakt
    Tove N
    • 100.0 m²
    • Tostared
  • 2020-06-25
    Jag sålde mitt hus långt ute på landet.

Från första mötet, har Emma varit otroligt kunnig, seriös och smidig. Kunde inte haft en bättre mäklare!

Eftersom mitt hus låg långt ute på landet, långt från kommunikationer, skola, dagis och butiker, var jag osäker på hur lätt det skulle gå och sälja. Emma var säker på att vi skulle kunna sälja det och att vi skulle få runt utsatt pris. Det visade sig att jag till slut fick långt över det, så jag är jättenöjd.

Sammanfattning: Seriös, kunnig och smidig mäklare. Slutpriset överträffade mina förväntningar.
    Johan W
    Johan W
    • 100.0 m²
    • Tostared
    Tusen tack för ditt fina omdöme Johan! Det betyder mycket för mig att du är nöjd, vilket köparna också garanterat är. Så himla roligt att kunna hjälpa dig med affären, vi håller kontakten en tid framöver såklart. Tack! Mvh, Emma Lundin