Emma Lundin är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kinna

Emma Lundin har varit registrerad mäklare sedan 2016-04. Emma Lundin har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 52 omdömen med ett betyg på 4.9. Emma Lundin har haft 33 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 52 Läs vad Emma Lundin

• sålde sitt hus med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    • Skephult
    2021-09-13
    En solklar 5:a till Emma Lundin, finns det inga högre betyg?
    Vänlig, glad, proffsig och påläst.
    Skulle vi sälja igen så vill vi gärna anlita Emma.

Monica & Mats
    Vad glad jag blir av att läsa detta! Stort tack för era fina ord, jag hade gärna hjälpt er igen. Vi ses snart igen!
    2021-09-06
    Jag kände stort förtroende för Emma från start. Vi har haft bra kommunikation hela tiden. Hon har lotsat mig genom hela processen. Svarade på alla frågor som jag hade. Kom med egna förslag hur jag skulle göra. Mycket gott betyg får Emma från mig.
    Lycka till i framtiden.
    Tack så mycket för din fina rekommendation Smilja, så roligt att få läsa. Det har varit roligt att få hjälpa er. Vi hörs snart igen!
    Emma Lundin
  • köpte en tomt med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    • Mark
    2021-06-04
    Vi har köpt en tomt via Emma. Hon har ett mycket trevligt bemötande och är förtroendeingivande vilket betyder mycket vid en stor affär.
    Tusen tack för denna fina rekommendation Lena! Ska bli roligt att följa husbygget!
    2021-05-20
    Ännu en affär med Svensk Fastighetsförmedling i Kinna.
    Denna gång med Emma Lundin.
    Professionelt bemötande, snabb o bra återkoppling under hela processen.
    Mikael.T
    Är du nöjd är jag nöjd Mikael! Stort tack för den här gången!
    Emma Lundin
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2021-04-09
    Liten fristående villa. Bra bemött av Mäklaren. Inga stora förväntningar, så det var över förväntan.
    Helhet bra.
    Hej Mats, tack för ditt fina betyg och för fin kontakt! Vi ses snart igen inför tillträdet. Allt gott så länge! Emma Lundin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2021-03-18
    Proffesionellt riktigt bra kan verkligen rekommenderas
    Tack så jättemycket Filip, är så glad att jag får möjligheten att hjälpa er med era bostadsaffärer. Vi ses snart igen! Emma Lundin
  • sålde sin bostad med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    • Öxabäck
    2021-03-14
    Vi har sålt vår hästgård med hjälp av Emma Lundin. Hon kontaktade oss och erbjöd en värdering av vår fastighet. Sedan lades den ut som hästgård "på gång" och Emma hjälpte oss med allt kring detta. Hon var mycket kunnig och engagerad vilket fick oss att känna oss trygga. När budgivningen startade lotsade hon oss genom detta och fram till en lyckad försäljning! Vi är jättenöjda!
    Stort tack för ert fina betyg Bertil! Att ni känt er trygga hela vägen och är nöjda betyder allt för mig. Vi ses snart igen! Emma Lundin
    2021-03-03
    Köpt äldre hus i Skene. Rosängsgatan 2.

Emma har haft en mycket trevlig och serviceinriktad framtoning. Hon har gett mycket snabba svar på frågor och visat flexibilitet. Hon verkar också ha bra insikt i olika tekniska frågor kring fastigheter vilket inte alla mäklare har och som kanske inte riktigt "är deras bord" men som man ändå önskar finnas hos mäklare.
    Min hustru har också samma uppfattning.

Hälsn Lars-Göran Petersson
    Hej Lars-Göran,
    Tusen tack för detta. Det har varit så roligt att få hjälpa er. Vi håller fortsatt kontakt!
    2020-12-11
    Vi har sålt ett radhus, bostadsrättsform. Och vi är verkligen supernöjd med Emma som mäklare. Mkt bra bemötande. Lyssnade verkligen på våra behov och önskemål. Allt gick över förväntan, vi fick sålt vårt radhus långt innan visning.
    Kan verkligen varmt rekommendera henne som mäklare.
    Vad fint du skriver Katrin, stort tack för den här fina rekommendationen! Är ni nöjda är jag nöjd, det är det jag jobbar för. Jag är så tacksam att jag fått erat förtroende. Emma Lundin
    2020-12-11
    Sålt bostadsrätt
    Blev mkt bra bemött av mäklaren, vi fick genast en bra känsla av mäklaren och mkt bra hjälp genom hela processen. Vi är supernöjda. Vi hade en annan firma/mäklare som vi inte alls fick förtroende för från start. Men med nya mäklaren så skapades det förtroendet man vill känna redan från första mötet, rätt igenom proffsigt och avslappnat. Skönt att kunna ställa ”dumma” frågor och få bra svar.

Stort tack!
    Tusen tack Rikard för din fina rekommendation! Det har varit ett nöje att få hjälpa er. Allt gott! Emma Lundin