Svensk Fastighetsförmedling Kista

Kista Galleria, 164 91 Kista — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Kista! Här möts du av engagerade fastighetsmäklare som hela tiden strävar efter att bli bättre och hjälpa dig till ett tryggt och framgångsrikt bostadsbyte.

Vi har full koll på vårt område och vet både hur bostadsmarknaden ser ut och vilka områden som ligger med bäst tillgång till grönområden, dagis eller butiker. Vårt mål är att överträffa dina förväntningar och anpassa vår tjänst efter dina behov och önskemål.

Kom förbi vår BoButik för tips och råd inför ditt bostadsbyte!

Läs vad 474 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kista

• Alaa K

2020-10-23

Alaa K skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Hej,
    Hon gav som en mycket enkel och tydlig instruktion.
    Och hon var väldigt snäll, smart person och mycket hjälpsam.
    MVH
    Alaa Kareem Läs mer
    2020-10-23 Camilla A svarar Alaa K
    Tack Alaa, så glad över att du och din familj fick möjligheten att köpa denna fina lägenhet! Vi hörs vidare snart igen, Med vänlig hälsning, Camilla
  • 2020-10-23

Maria S skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Sålde lägenhet med hjälp av Camilla. Väldigt bra mäklare! Professionell, kunnig, serviceinriktad och allt gick så snabbt och smidigt! Kan varmt rekommendera Camilla. Läs mer
    2020-10-23 Camilla A svarar Maria S
    Tack Maria för det otroligt fina omdömet! Är så glad för er skull, och för köparens skull att allt löste sig så fint, och smidigt. Tack för gott samarbete så här långt, och för förtroendet! Hörs snart igen Med vänlig hälsning, Camilla
  • 2020-10-22

Nils-olof N skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Sålt Restaurang på Adelsö.Tommy har på ett mycket ambitiöst sätt kämpat med uppdraget som inte varit lätt, han har aldrig gett upp även om motgångarna varit många som pandemi mm. Nisse Nilsson Läs mer
  • 2020-10-21

Uwe S skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Snabb mäklare, ordning och reda, genomgående proffsig hantering av vår försäljning. Kan starkt rekommendera Camilla Läs mer
    2020-10-22 Camilla A svarar Uwe S
    Tack Uwe! Tycker allt fungerade över förväntan - stort tack för förtroendet och det fina omdömet. Med vänlig hälsning, Camilla
  • 2020-10-19

Britta E skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Har sålt en lägenhet i Hässelby, Stockholm. Mäklarkontakter på Svensk Fast i Jönköping rekommenderade Camilla. Av henne har vi fått professionellt bemötande från första stund. Camilla ingav förtroende och visade på stort engagemang. Hon gav tydlig information och rimliga förväntningar. Camilla har överträffat mina förväntningar!
    (Jag kan tillägga att mina vuxna barn har köpt eller sålt 7 bostäder de senaste 7 åren, så jag har haft många mäklarkontakter, och mycket att jämföra med.) Läs mer
    2020-10-19 Camilla A svarar Britta E
    Stort tack för det fina omdömet, uppskattas verkligen Britta. Är så otroligt glad över förtroendet och tycker vårt samarbetet genom hela försäljningen gått otroligt bra. Ta hand om dig, så hörs vi vidare inför det slutliga snart. Med vänlig hälsning, Camilla
  • 2020-10-16

Anna K skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Camilla har sålt en 4:a-rummare i Hässelby för vår pappas dödsbos räkning. Det har inte varit helt okomplicerat, då det var 15 delägare i dödsboet. Camilla har löst alla problem och varit en fantastisk hjälp, så att allt löser sig på bästa sätt. Bemötandet har varit både professionellt och personligt. Vi är så nöjda och tacksamma för hennes insats! Det kunde inte ha varit bättre! Priset blev också inom det spann som hon sa att vi kunde förvänta oss, så helhetsupplevelse är högsta betyg! Läs mer
    2020-10-16 Camilla A svarar Anna K
    Tack Anna för det otroligt fina betyget, uppskattas verkligen. Har uppskattat vårt samarbete från dag 1. Nu ror vi sista biten i hamn. Njut av denna fredag, och verkligen bra jobbat med alla 208 underskrifter! Ta hand om dig (och ryggen) så hörs vi snart igen. Med vänlig hälsning, Camilla
  • 2020-10-15

Malin N skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Sålt min mammas lägenhet (dödsbo).
    Min syster har haft den mesta kontakten då större delen sköts via fullmakt. Bra information levererats genom Mail & sms. I det stora hela bra upplevelse men hade gärna önskat lite mera proaktivitet gällande hur vi skulle gå vidare då det inte kom så många på visningarna. Slutade med att vi själva kom med en lösning som en kund nappade på. Läs mer
    2020-10-15 Camilla A svarar Malin N
    Tack Malin för förtroendet att sälja er mammas fina lägenhet. Det är alltid en speciell situation när den främsta kontakten sker per skrift. Jag strävar dock alltid efter att alla ska känna sig tydligt informerade om nästa steg. Tar till mig att det kanske inte räckte hela vägen fram denna gång. Ta hand om dig och tack igen för förtroendet. Med vänlig hälsning, Camilla
  • 2020-10-13

Eric Andreas R skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Köpt en ny produktion i hässelby. Anders har varit oerhört viktigt i mitt beslut av just denna lägenhet då han med ett stort lugn och brett kunnande om bostaden och området svarat på alla mina frågor och funderingar. Han har gjort sig själv oerhört tillgänglig och skapat en stor trygghet inför denna affär.
    Han har varit uppriktigt och ärlig och ingett ett stort förtroende.
    Han överträffade verkligen mina förväntningar gällande mäklare i Stockholm och jag kan varmt rekommendera honom för både en köp eller säljuppdrag. Läs mer
    2020-10-13 Anders Ö svarar Eric Andreas R
    Tack Andreas för ditt mycket fina omdöme. Jag blir väldigt glad över att höra att du är så nöjd över ditt köp och känt dig trygg med hela processen. Vi ses framöver!
  • 2020-10-13

Vikas K skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Lot of friendly talks & commitments orally but fails to deliver
    They just trick you to sell from them.. Läs mer
  • 2020-10-12

Margaretha F skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Sålt lägenhet i Vällingby för dödsbos räkning. Trevligt bemötande, egna initiativ o snabb affär! Läs mer
    2020-10-12 Camilla A svarar Margaretha F
    Tack Margaretha! Är så glad över vårt samarbete i denna affär. Ta hand om dig så ses vi snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla
  • 2020-10-10

Eva F skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Har sålt en bostadsrätt, 55+ boende i Vällingby. Tog endast några dagar att få den såld!
    Snygg presentation på Hemnet, trevligt bemötande, alltid snabba svar på mailen och gjorde lgh snygg innan foto och visning!
    Kan absolut varmt rekommenderas! Läs mer
    2020-10-12 Camilla A svarar Eva F
    Tack snälla Eva för det fina omdömet, uppskattas verkligen! Ta hand om dig! Med vänlig hälsning, Camilla
  • 2020-10-09

Lana G skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Vi är väldigt nöjd och glad med allt som hänt av att köpa radhuset på lättaste och trevlig bemötande och ärliga Maniskör Läs mer
    2020-10-09 Henrik F svarar Lana G
    Hej Lana, tack för ditt fina omdöme! Mvh, Henrik Fällman
  • 2020-10-09

Marianne B skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Vi sålde en 3a med hjälp av Camilla. Det var superproffsigt och stort engagemang från första mötet redan! Jag kan varmt rekommendera Camilla om ni vill ha en trygg försäljningsprocess. Läs mer
    2020-10-09 Camilla A svarar Marianne B
    Tack snälla för det fina omdömet. Är verkligen så otroligt glad för er skull! Vi hörs snart igen, Med vänlig hälsning, Camilla
  • Camilla G

2020-10-02

Camilla G skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Vi har bara positiva saker att säga om Henrik. Han har varit en fantastisk mäklare under hela försäljningsprocessen av vårt radhus. Kommunikativ, driven och duktig. Vi ger honom våra varmaste rekommendationer. Läs mer
    2020-10-07 Henrik F svarar Camilla G
    Stort tack Camilla för de fina orden. Det har varit ett kanonsamarbete från dag 1! Mvh, Henrik Fällman
  • 2020-10-02

Malin A skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Mycket trevlig och koll på området med priser o dyl. Sålt ett radhus. Läs mer
  • Simin R

2020-09-20

Simin R skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    I had contacted "Svensk Fastighetsförmedling" for a newly built house. Anders was quite helpfull in showing and explaining us about the property. When he realised we did not like the ground floor, Anders quickly showed a resale option in the in the same complex. The transaction was very smooth and transparent and finally I am an owner in 3 weeks time and no hassle

Thanks to Anders and his team Läs mer
    2020-09-21 Anders Ö svarar Simin R
    Thank you very much Simin for the very nice review. Feels good to know you are satisfied whith our service. Once again concratulations to your new home!
  • 2020-09-17

Saber N skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Tommy hjälpte oss att sälja vår villa i Hässelby Villastad. Vår uppfattning om Tommy är att han är kunnnig , erfaren och mycket noggrann. Vi kan varmt rekommendera Tommy! Läs mer
    2020-09-17 Tommy A svarar Saber N
    Tack snälla för de fina orden! Ni har lyssnat och tagit er till av mina råd - som förstås är en bidragande del till slutresultatet! Stort lycka till med kommande hus/tomtköp!
  • ERIK S

2020-09-16

ERIK S skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Vi köpte en villa av Anders och är speciellt nöjda med hans tillgänglighet! Läs mer
    2020-09-16 Anders Ö svarar ERIK S
    Tack Erik för ert fina omdöme, det värmer! Vi ses framöver, ska bli spännande att få följa era planer med huset.
  • 2020-09-14

Erik T skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2020-09-15 Anders Ö svarar Erik T
    Tack Erik för ditt fina omdöme, det uppskattas stort!
  • Suresh K

2020-09-10

Suresh K skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    I signed the purchase agreement to buy the apartment 'Lövkojsgränd 15 Hässelby Villastad' through Anders.

During this process, he was so friendly, helpful and supportive.
    He carefully listened to all my concerns and effectively communicated back with the construction company. It helped us to come to a conclusion quickly.

Altogether it was a smooth and nice experience with Anders.
    I am looking forward to his continued support throughout the completion of the purchase. Läs mer
    2020-09-10 Anders Ö svarar Suresh K
    Hi Suresh Kumar, thank you so much for the excellent review, happy to hear you’re satisfied with my service. I will do my outmost to make sure you will experience the same top notch service all the way. Take care!
  • 2020-09-09

Farnoush E skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Camilla hjälpte mig att köpa min drömlägenhet med radhuskänsla. Hon är väldigt lugnt och pålitligt person och hon dragit smidiga beslut när det behövdes.

Värmt rekommenderar henne! Läs mer
    2020-09-10 Camilla A svarar Farnoush E
    Stort tack Farre för det otroligt fina omdömet. Är så glad för din skull! Är helt säker på att du kommer stormtrivas i ditt nya hem. Ta hand om dig så hörs vi snart igen! //MVH Camilla
  • 2020-09-09

Lena M skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Väldigt bra bemött jag har sålt min bostad och är så nöjd med mäklaren effektiv sååååå nöjd. Läs mer
    2020-09-09 Camilla A svarar Lena M
    Tack Lena för förtroendet. Uppskattar att du tog dig tiden att ge mig ett så positivt omdöme med! Snart är det dags för din stora flytt! // Med vänlig hälsning, Camilla
  • ELISABETH L

2020-09-05

ELISABETH L skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Bättre än bäst. Sålde vårat hus med härlig känsla fina idéer. Charmerande och glad gjorde han våran dag. Elisabeth Lingver Läs mer
    2020-09-05 Anders Ö svarar ELISABETH L
    Tack, tack, tack! Ett så fint omdöme att det platsar att rama in på väggen. Stort tack för förtroendet att förmedla er fantastiska villa!. Lev väl så ses vi snart!
  • 2020-09-04

Tina M skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Camilla kom in som en frisk fläkt och tog över affären och gjorde storverk! Läs mer
    2020-09-09 Camilla A svarar Tina M
    Stort tack för förtroendet, och det utomordentligt fina omdömet. Önskar dig all lycka framöver!
  • 2020-09-03

Jan M skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Sålt ett radhus i Vällingby,
    Fått ett mycket trevligt bemötande av Anders Öberg, Anders
    har varit synnerligen bra och kompetent i alla våra kontakter och utmaningar i samband med försäljningen.
    Jag kan verkligen rekommendera Anders till andra presumtiva kunder.
    Med vänlig hälsning/Jan M. Läs mer
    2020-09-03 Anders Ö svarar Jan M
    Tack Jan för din fina rekommendation, den betyder mycket för mig. Det har varit synnerligen trevligt att samarbeta med er!
  • 2020-08-20

Eva L skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Anders har sålt 109 nyproducerade bostadsrätter i Hässelby åt oss. Han har stort kundförtroende och smittande energi. Bra på att komma med idéer och nya infallsvinklar i den delvis svåra marknad som har förelegat under de tre år som försäljningen av projektet har pågått..
    Anders har ett trevligt och lättsamt bemötande och återkopplar snabbt med svar när frågor dyker upp under projektets gång.
    Anders är en driven mäklare med lång erfarenhet och sätter alltid slutkunden i första hand - vilket resulterar i sålda lägenheter.
    Jag är så nöjd med vårt samarbete och om möjlighet ges jobbar jag gärna med Anders igen! Läs mer
    2020-08-21 Anders Ö svarar Eva L
    Stort tack Eva! Det har varit fantastiskt roligt att samarbeta i detta otroligt fina projekt. Bättre uppdragsgivare och kontaktperson får man leta efter! Det kommer kännas tomt och konstigt när det nu snart är över. Ser fram emot nya projekt i framtiden.
  • 2020-08-18

Daniel P skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Har köpt en tvåa i nyproduktion i Hässelby.

Kan mer än väl rekommendera Anders pga gid service, mycket god tillgänglighet och ett bra, ordnat intryck. Läs mer
    2020-08-18 Anders Ö svarar Daniel P
    Tack Daniel för den fina rekommendationen, uppskattas stort! Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet.
  • 2020-08-18

Fidel V skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Mäklaren var snabb och hjälpsam! Läs mer
    2020-08-18 Henrik F svarar Fidel V
    Tack så mycket Fidel! Med vänlig hälsning, Henrik Fällman, Franchisetagare/Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Tel: 0708778381
  • 2020-08-17

Per-erik S skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Sålt hus och köpt lägenhet.
    Mycket trevlig och hjälpsam.
    Känns väldigt seriös.
    Mina förväntningar var något högre än resultatet vad gäller priset på huset.
    Annars mycket nöjd med samarbetet. Läs mer
    2020-08-18 Henrik F svarar Per-erik S
    Hej Pelle! Tack för ditt ärliga omdöme. Det uppskattas jättemycket!
  • 2020-08-12

Alireza I skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Anders Öberg har varit otroligt professionell genom hela processen och hela tiden säkerställt vårat bästa i samtliga dimensioner av försäljningen. Han har varit mycket kompetent, lojal, ärlig, och öppen samtidigt som han arbetat stenhårt för ett fantastiskt slutpris! Jag kan starkt rekommendera Anders Öberg!
    Lövkojsgränd 17 Hässelby villastad! Läs mer
    2020-08-12 Anders Ö svarar Alireza I
    Tack Alireza för din fantastiskt fina reco! Det gör mig genuint glad att höra att du är så nöjd med mitt arbete, och stort tack för den varma och starka rekommendationen!
  • 2020-07-31

Matilda E skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Har sålt min lägenhet med hjälp av Henrik. Jag fick förtroende för honom redan då jag var intresserad av en bostad han sålde, varav jag sedan valde honom som mäklare för försäljningen av min bostad. Henrik är flexibel, informativ och lyhörd. Han är driftig och alltid snabb med respons. Likväl mycket professionell som enkel och okomplicerad. Jag har enbart positiva erfarenheter av att ha anlitat Henrik som mäklare. Tack för en strålande affär! Läs mer
    2020-07-31 Henrik F svarar Matilda E
    Hej Matilda, tack för de värmande orden. Ha en fortsatt fin sommar så ses vi på tillträdet! Mvh Henrik
  • 2020-07-26

Michael R skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Köpte en bostad. Allt gick smidigt och var nöjd med köpet. Läs mer
    2020-07-27 Anders Ö svarar Michael R
    Hej Michael, tack för det fina omdömet. Roligt att höra att ni är nöjda med ert köp.
  • 2020-07-26

Mats L skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Vi har kölpt en lägenhet i Vällingby.
    Tommy kontaktade oss för en enskild förhandsvisning och vi fick en bra genomgång av lägenhketen. Tommy var tillmötesgående och svarfade på de frågor vi hade.
    Vi la ett bud och köpte bostden. Läs mer
    2020-07-26 Tommy A svarar Mats L
    Tack Mats för de fina orden. Ha en fin sommar nu så ses vi i höst!
  • 2020-07-23

Fredrik J skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Vi fick ett bra stöd av Anders under hela säljprocessen. Från vad vi behövde fixa inför försäljningen och hela vägen till avslut. Anders erfarenhet gav oss bra och tryggt stöd vid alla eventualiteter och beslut vi ställdes inför under säljprocessen.
    Trots Coronaproblematiken så sålde vi mycket snabbare (på en förhandsvisning) och till ett pris vi inte en vågat drömma om.
    Kan inget annat än rekommendera Anders som mäklare. Läs mer
    2020-07-23 Anders Ö svarar Fredrik J
    Tack Fredrik, vad glad jag blir att du är så nöjd. Din rekommendation betyder mycket för mig.
  • 2020-07-22

Cecilia W skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Vi har anlitat Anders för att sälja vårt kedjehus. Vi är väldigt nöjda med allt stöd vi fått inför och under försäljningen. Det kändes osäkert att sälja mitt under pandemin, men Anders har väglett oss hela vägen, varit tillgänglig trots semestertider och känts personligt engagerad i försäljningen. Att vi dessutom såldetill ett pris som överträffade alla förväntningar var pricken över i. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2020-07-23 Anders Ö svarar Cecilia W
    Tack Cecilia för den otroligt fina Recon! Det har varit ett sant nöje att samarbeta med er, teamwork på högsta nivå. Ha en fortsatt skön sommar så hörs vi inför tillträde och annat.
    Anders
  • 2020-07-17

Lars Helge W skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Köpt bfr i Vällingby
    Proffsigt bemötande
    Höga förväntningar som helt uppfylldes.
    Flexibel,lyhörd och beslutsför.
    Jag är mycket nöjd Läs mer
    2020-07-17 Henrik F svarar Lars Helge W
    Hej Lars och tack för ditt ärliga och trevliga omdöme. Det gör mig alltid glad att höra att mina kunder är nöjda. Ha en fortsatt trevlig sommar. Med vänlig hälsning, Henrik Fällman, Franchisetagare/Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Tel: 0708778381
  • 2020-07-15

Lovisa Ö skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Snabb på att svara på mail och flexibel mäklarbyrå. Läs mer
    2020-07-16 Anders Ö svarar Lovisa Ö
    Tack Lovisa för din fina Reco. Ha en skön sommar!
  • 2020-07-14

Emma J skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Vi köpte vår första bostad, en nyproducerad bostadsrätt i Hässelby. Anders besvarade alla våra frågor som dök upp under processen. Vi kändes oss väldigt trygga! Läs mer
    2020-07-15 Anders Ö svarar Emma J
    Tack Emma för er fina Reco! Härligt att höra att ni känner er trygga med ert köp. Jag är övertygad om att ni kommer stortrivas i nya lägenheten.
  • 2020-07-04

Robin R skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Köpt villa av Anders Öberg. Fantastisk service och mycket trevlig. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2020-07-04 Anders Ö svarar Robin R
    Tack Robin för det fina omdömet. Det gör mig riktigt glad att höra att ni är nöjda med servicen. Villan kommer passa er perfekt, och jag ser fram emot att få se förvandlingen framöver. Ha en riktigt fin sommar så ses vi!
  • 2020-06-22

Midia Adwer Yousif N skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Vi köpt en radhus i norra Hässelby
    Väldigt gott bemötande och god erfarenhet och han är Väldigt trevligt och bra bemötande på alla sätt Läs mer
  • 2020-06-21

Ghalia M skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Köpt ett kedjehus. Mycket bra bemötande, trevligt och proffesionellt. Väldigt lätt att ha med och göra och lätt att komma i kontakt med honom. Läs mer
    2020-06-26 Henrik F svarar Ghalia M
    Tack så mycket Ghalia! Hoppas ni kommer trivas i huset! /Henrik
  • 2020-06-18

Salwan Y skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jag har köpt radhus i Hässelby norra villastad
    Mycket nöjd förtroendegivande mäklaren samt han är väldigt trevligt och bra bemötande på alla sätt Läs mer
  • 2020-06-16

Hannu M skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Köpte en bostadsrätt.
    Efter kontakt så fick vi visning dan efter - jättebra.
    Han var trevlig, förklarande, svar på frågor.
    Att han skulle gå igenom lägenheten och visa detaljer. Han förklarade allt kanon.
    Kändes bra att gå därifrån och tänkta över köpet. Kom överens danefter om datum för kontraktskrivning.
    Tack Läs mer
    2020-06-16 Anders Ö svarar Hannu M
    Tack Hannu för din fina Reco. Blir alltid lika glad att höra att mina kunder är nöjda. Grattis till en jättefin lägenhet. Vi ses till inflyttningen i augusti, ha en riktigt skön sommar!
  • 2020-06-12

Birger K skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Sålt min döde Fars hus och lägenhet.
    Anders har varit mycket tillmötesgående och försökt vara behjälplig.
    Vi får den hjälp som vi behöver i en svår situation.
    Jättenöjda. Läs mer
    2020-06-13 Anders Ö svarar Birger K
    Stort tack Bengt för att du tog dig tid att skriva denna fina reco, jag uppskattar det väldigt mycket. Vi ses framöver!
  • 2020-06-10

Ola L skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Vi har köpt ett hus av Anders Öberg och tillträder huset om tre månader. Vårt intryck av Anders är mycket gott och vi uppfattar honom som seriös, kompetent och trevlig. Anders har levt upp till alla våra förväntningar innan tillträdet, och vi hoppas att vårt intryck består även efter tillträdet... Läs mer
    2020-06-11 Anders Ö svarar Ola L
    Tack Ola för din fina reco! Det gör mig glad att höra att er upplevelse är så bra. Jag ska göra allt jag kan för att ni ska vara nöjda hela vägen!
  • 2020-06-01

Linda J skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Köpt en villa, mycket nöjd! Förtroendeingivande mäklare med sunt förnuft. Läs mer
    2020-06-02 Anders Ö svarar Linda J
    Härligt att höra att ni är nöjda, stort tack för er fina Reco!
  • 2020-05-29

Niklas Emil Ferdinand Ström S skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Vi sålde våran lägenhet genom Behrang och vi är väldigt glada över affären. Behrang är en mycket trevlig mäklare med stort engagemang och har bra koll på marknaden. Bra kommunikation vilket gjorde oss trygga genom hela processen.
    Vi kan rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling och Behrang till den som vill känna sig lugn och göra en bra affär. Läs mer
  • 2020-05-29

Marcus P skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Sålt lägenhet.
    Proffsigt bemötande, driven och gav oss information samt egna idéer.
    Kom överens tidigt och hade samma mål. Läs mer
  • 2020-05-22

Linda Maria W skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Anders fick oss verkligen att känna oss trygga med vår bostadsaffär. Han har varit väldigt hjälpsam genom hela processen. Läs mer
    2020-05-24 Anders Ö svarar Linda Maria W
    Hej Linda och stort tack för din fina Reco! Jag är övertygad om att ni kommer stortrivas i huset. Hoppas ni får en riktigt fin sommar!
  • 2020-05-22

Lars K skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jag har köpt lägenhet i Lillys kvarter . då fick jag så gott förtroende att jag bad Anders att hjälpa mig att sälja min villa .
    under tiden så ringde A . så fort han hade något nytt att berätta . han lyckades i dessa svåra tider att få till några olika familjer och även ett mycket bra avtal .A har under vårt samarbete varit 100%
    angenäm att samarbeta med . Jag kan verkligen rekommendera A som arbetat många år som mäklare och kan sitt arbete ..
    Lasse Kållberg Läs mer
    2020-05-24 Anders Ö svarar Lars K
    Stort tack Lasse för din fina Reco! Det har varit en angenäm resa att får hjälpa dig med både köp av lägenhet och försäljning av ditt fina hus. Vi ses framöver!

Kista Galleria, 164 91 Kista

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte