Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kista

Svensk Fastighetsförmedling Kista

Kista Galleria, 164 91 Kista — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Kista! Här möts du av engagerade fastighetsmäklare som hela tiden strävar efter att bli bättre och hjälpa dig till ett tryggt och framgångsrikt bostadsbyte.

Vi har full koll på vårt område och vet både hur bostadsmarknaden ser ut och vilka områden som ligger med bäst tillgång till grönområden, dagis eller butiker. Vårt mål är att överträffa dina förväntningar och anpassa vår tjänst efter dina behov och önskemål.

Kom förbi vår BoButik för tips och råd inför ditt bostadsbyte!

Läs vad 258 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kista

• Hao H skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Very nice and patient personality! You feel he is a friend rather than broker! Läs mer
  • Katrin L skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    My real estate agent was really very engaged to sell our house. He performed many showings and gave good advices.
    The house was sold very quick, although not at the initial price hoped for.
    He is a trustworthy person and I would warmly recommend his services ! Läs mer
    2018-12-04 Tommy A svarar Katrin L
    Thank you so much for your kind words! It´s been a pleasure to help you with the sale!
  • Haeidr H skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi köpte en villa i Spånga och är jättenöjda med mäklarens service - allt ifrån hjälp med lånelöfte till kontraktskrivning. Våra högt ställda förväntningar överträffades på varje plan!
    Sammanfattningsvis blev det en jättesmidig och bra affär utan krångel. Läs mer
    2018-12-07 Henrik F svarar Haeidr H
    Stort tack Haeidr! Jag hoppas ni kommer trivas bra i huset! Mvh Henrik Fällman
    Haydar R gillar detta
  • Maria E skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag valde mellan 3 olika mäklare och bestämde mig för att anlita Henrik Fällman. Han har på ett lugnt och väldigt professionellt sätt stöttat mig i försäljningen av mitt hus. Fotograferingen och dokumentation ,och visning av huset gick snabbt. Henrik hade rätt uppfattning om utgångspriset och lyckades med sitt kunniga sätt intressera köpare och också få till ett snabbt avslut av affären. Läs mer
    2018-12-07 Henrik F svarar Maria E
    Stort tack för din fina Reco och för ett jättetrevligt samarbete. Vi ses till våren igen på tillträdet! Mvh Henrik Fällman
  • Åsa J
    Åsa J skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Glad och trevlig i sitt sätt med snabba återkopplingar.

Slarvigt prospekt, där bland annat bild på badrummet saknades, samt en del annan information.

Enligt Henrik skulle säljare sköta reparation av ett balkongräcke innan tillträdet, vilket säljaren blev mycket överraskad över under kontraktsskrivningen.

Hade inte hämtat in dokumentation angående certifierad renovering av säljaren.

Känns ung och oerfaren. Läs mer
    2018-12-07 Henrik F svarar Åsa J
    Hej Åsa,

Tråkigt att höra om din upplevelse av ert köp. För att bemöta ovan punkter.

Gällande prospektet är det ett genomarbetat och noggrant utvalt säljmaterial för att lyfta fördelarna med lägenheten.

Avseende balkongräcket togs detta mycket riktigt upp på kontraktet och jag var tydlig med att inget ansvar låg på er som köpare. När det gäller denna typ av reparation är det praxis att säljaren/föreningen självklart tar ansvar, vilket också skedde.

Dokumentationen fanns precis som jag nämnde till dig hos föreningen.

Jag önskar er lycka till i er nya bostad!
  • Fadi O skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Proffsigt bemötande, snabbt och smidigt. Helt enkelt utmärkt.
    Precis vad jag förväntade mig. Läs mer
    2018-11-30 Camilla A svarar Fadi O
    Tack Fadi för ditt fina omdöme, uppskattas verkligen! MVH Camilla
  • Petri P
    Petri P skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Köpte en tvåa i Akalla, Sålde en tvåa i Akalla. Snabbt och effektivt.
    Köpte och sålde med samma mäklare med fyra arbetsdagars mellanrum.
    Mäklaren är korrekt och informativ i sin säljtaktik och verkligen realistiskt när det kommer till priser. Mäklaren har överträffat mina förväntningar och kommer rekommendera henne. Läs mer
    2018-11-21 Camilla A svarar Petri P
    Stort tack Petri för det fina omdömet! Är så glad över att jag fick chansen att hjälpa dig med både ditt köp och din försäljning. Uppskattar verkligen att du tog dig tiden att ge mig ett sådant fint omdöme. MVH Camilla
    Cesar F gillar detta
  • Kajsa R skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jonni har sålt mitt radhus. Han har varit lätt att få tag på om jag behövde fråga något.

Han rekommenderade en mycket bra fotograf som tog bra bilder. Jag fick bra tips om vad jag skulle tänka på inför försäljningen och göra. Läs mer
    2018-11-23 Jonni S svarar Kajsa R
    Stort tack för ett trevligt bemötande hela vägen och hoppas du ska trivas!
    Jonni S gillar detta
  • Hazhar H skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag köpt en Lägenhet.
    Blev bemött på ett professionellt och trevligt sätt. Jag tyckte om lägenheten, och hon presenterade fördelarna med objekten på ett professionell och trovärdigt sätt. Uppskattade hennes trevliga bemötande och slutföringen utav köpet.

Sammanfattningsvis rekommenderar mäklaren i sin yrkesroll, och jag som kund känner mig väl bemött och nöjd! Läs mer
    2018-11-19 Camilla A svarar Hazhar H
    Grattis igen till ditt köp! Och stort tack för dina ord, och ditt utomordentliga omdöme. Uppskattas verkligen! MVH Camilla
  • Carl E
    Carl E skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Bästa mäklaren! Proffsig, trevlig och levererar det hon säger! Vi har köpt ett hus och sålt ett via henne och kommer anlita henne igen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-11-19 Camilla A svarar Carl E
    Tack snälla för er otroligt fina RECO. Är så glad över att jag har fått möjligheten att hjälpa er med både ert köp och er försäljning. Nu ser vi fram emot försäljningen av Ellas radhus med! :) MVH Camilla
  • Cecilia V skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Tillmötesgående och trevlig. Snabb respons på frågor och funderingar. Det är alltid svårt att veta var man har en mäklare (dubbla lojaliteter med säljare och köpare) men Jonni känns trovärdig och uppriktig. Läs mer
    2018-11-23 Jonni S svarar Cecilia V
    Tack för ett mycket fint betyg. Mycket roligt att du är nöjd! Ser fram emot att ses igen, och välkommen hem till Sthlm:)

Jonni S gillar detta
  • Prasanta B skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    It was a nice experience working with Jonni Svensson during selling our apartment with very short time period in hand and he helped us professionally with satisfactory result. I am highly recommending him as a highly competent agent. Läs mer
    2018-11-23 Jonni S svarar Prasanta B
    Thank you Prasanta. It was a pleasure to work with you. Looking forward to see you again.

Best regards
    Jonni S gillar detta
  • Majid R skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi köpte ett 60-tals hus. Jonni var med hela vägen och återkopplade snabbt. Professionellt bemötande och förhållningssätt samt förtroendegivande.

Tack Jonni och ser framemot att få göra affärer med dig igen. Läs mer
    2018-11-23 Jonni S svarar Majid R
    Tack för det fina betyget! Önskar er stort lycka till med kommande renoveringar och hoppas ni ska trivas!

• Carl-Victor H
    Carl-Victor H skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik Fällman är en driven och professionell mäklare som även i en trögare bostadsmarknad lyckas få fram ett mycket bra försäljningsresultat. Därför rekommenderar jag honom starkt! Läs mer
    2018-11-09 Henrik F svarar Carl-Victor H
    Med vilja och ett bra samarbete går allt! Tack för ditt fina omdöme. Mvh Henrik Fällman
  • Ella S skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Fantastiskt bemötande! Vi har fått proffsig hjälp och stöd alla steg på vägen. Kan inget annat än varmt rekommendera. Läs mer
    2018-11-05 Camilla A svarar Ella S
    Tack snälla för det otroligt fina omdömet - det uppskattas verkligen! Är verkligen glad över att ni blev köpare till huset :-) MVH Camilla
  • Munaf Kamil Khiro K skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har både köpt och sålt bostad med Camillas hjälp och hon har ett mycket proffessionellt sätt att arbeta på och vi är mycket nöjda! Och om vi ska köpa elr sälja igen kommer vi med största förtroende vända oss till Camilla igen :-) Läs mer
    2018-11-02 Camilla A svarar Munaf Kamil Khiro K
    Stort tack Munaf och Lillemor för det otroligt fina omdömet! Som alltid är det ett nöje att göra affärer med er! Återigen, stort tack för förtroendet :-) MVH Camilla
  • Balla S
    Balla S skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    En mycket hjälpsam mäklare, jag e verkligen super nöjd med allt.
    Jag har varit på många visningar under en lång period men ingen mäklare har gjort ett lika bra jobb som Camilla.
    Tack för allt Läs mer
    2018-11-01 Camilla A svarar Balla S
    Tack Sia för det otroligt fina omdömet :) Är så glad för din skull, du har verkligen köpt en kanonlya! Stort Grattis igen :) MVH Camilla
  • Rolf T skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Försäljning av villa med 70-tals standard. Mycket bra bemött och behjälplig med allt så som styling och snabbt ordna med besiktning, fotografering och försäljning. Priset på objektet var till belåtenhet. Nöjd med bemötande och resultat. Läs mer
    2018-10-30 Jonni S svarar Rolf T
    Kul att ni är nöjda! Stort tack för ett trevligt bemötande och samarbete!
    Jonni S gillar detta
  • Christina B skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag sålde min bostadsrätt i Vällingby med hjälp av Jonni Svensson som var mycket noggrann, kunnig och genuint engagerad. Han är väldigt tålmodig och hjälpsam och han går i lugn och ro igenom säljprocessen så att man är införstådd med allt vilket gör att man känner sig trygg. Jag är mycket imponerad av Jonni och han uppfyllde alla mina förväntningar jag hade inför min försäljning.
    Han är mycket förtroendeingivande och tack vare hans professionella bemötande kan jag starkt rekommendera honom. En riktigt bra mäklare! Läs mer
    2018-10-30 Jonni S svarar Christina B
    Smickrande ord och betyg:) Tack för ett trevligt bemötande och förtroendet!
    Jonni S gillar detta
  • Niklas H skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi sålde ett radhus med hjälp av Jonni och har inget som helst negativt att säga. Mycket engagerad, kunnig, trevlig och gav sitt yttersta i en svår marknad.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-10-30 Jonni S svarar Niklas H
    Tack snälla för de fina orden. Stort grattis till er försäljning och ert nya hus! Ses snart!
    Jonni S gillar detta
  • Agneta S skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålt villa i Hässelby som God man för ägaren.
    Utmärkt bemötande
    Jag är helt nöjd med mäklarens bemötande.
    Mäklaren har verkligen hjälpt och haft tålamod, då vi fick problem med husoccupation mitt i processen.
    Jag är jättenöjd så här långt. Väntar på godkännande från öfm. Läs mer
    2018-10-30 Henrik F svarar Agneta S
    Tack för ditt fina omdöme. Nu ordnar vi de sista detaljerna så är allt klart inom kort! Mvh Henrik Fällman, Svensk Fastighetsförmedling
  • Filip Bo Peter L
    Filip Bo Peter L skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Väldigt bra bemötande, fick en bra känsla från start vilket gjorde att allt kändes väldigt tryggt och proffesionellt vid köpet. Läs mer
    2018-10-24 Camilla A svarar Filip Bo Peter L
    Tack Filip för det fina omdömet, uppskattas! Du har verkligen köpt en superfin lägenhet! MVH Camilla
  • Ida Sofie Elenore T skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Mycket bra service och var engagerad under hela processen. Gav bra och tydlig information och tog sig tid att svara på frågor runt besiktningsprotokoll och hus. Gav hela tiden ett trevligt bemötande. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-12-04 Tommy A svarar Ida Sofie Elenore T
    Tack snälla för ert fina omdöme! Stort lycka till nu i ert nya boende!
  • Sara H skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi köpte en lägenhet av Camilla i Kista och fick ett utomordentligt bemötande under hela processen. Hon var flexibel och tillmötesgående då vi hade ett par uppförsbackar under processen. Då vissa mäklare kan vara otydliga och snabba, var Camilla pålitlig. noggrann och förstående. Jag rekommenderar henne starkt och uppskattar människor som tar sitt arbete på allvar. Läs mer
    2018-10-22 Camilla A svarar Sara H
    Stort TACK Sara för dina otroligt fina - och väl valda ord, det uppskattas verkligen! Är så glad över att vi gick i mål till slut och att jag fick möjligheten att hjälpa er med den superfina bostad ni precis köpt! MVH Camilla
  • Theodor C skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Camilla var toppen! Hon hjälpte mig sälja min etta i Vällingby och var professionell, tydlig och kommunikativ genom hela processen. Med en munter framtoning kände jag mig väldigt trygg från att vi fotade tills vi skrev på. Kan rekommendera Camilla till precis vem som helst! Läs mer
    2018-10-22 Camilla A svarar Theodor C
    Verkligen stort tack för det fina omdömet! Uppskattas verkligen. Skönt att höra att du kände dig trygg under hela processen - var verkligen bara en fröjd att få sälja din fina lägenhet! Och såklart - Tack för fötroendet. MVH Camilla
  • Birgit L skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Bostadsrätt trevligt bemötande Läs mer
    2018-10-20 Jonni S svarar Birgit L
    Stort tack för ert fina betyg. Ha en fin helg så ses vi snart igen.
    Jonni S gillar detta
  • Salah Eddine D skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Som vanligt proffsig !
    Kan rekommendera Camila starkt👌👌 Läs mer
    2018-10-22 Camilla A svarar Salah Eddine D
    Tack! Uppskattar som vanligt dina berömmande ord. Är glad över att vi lyckades hitta en lösning som passade både dig som säljare och köparen! :) MVH Camilla
  • Karl Andreas S skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Tommy Andersson! En mäklare i världsklass.. Tommy fick i uppdrag att sälja mitt hus. Hade bokat in 3 olika mäklarfirmor inför försäljningen, o när Tommy dök upp var valet inte så svårt. Otroligt proffesionell,trevlig o hjälpsam. Otroligt imponerad över hur han sköter sitt jobb. Kommer garanterat tippsa mina vänner om han inför kommande försäljningar. Tommy ska ni va rädda om🤑Med vänlig hälsning, Andreas Läs mer
    2018-10-19 Tommy A svarar Karl Andreas S
    Wow! Tack för den fina reco:n! Det är såna omdömen som räddar hela veckan! Stort tack för de fina orden, och ditt utmärkta bidrag till samarbetet! Nu hoppas jag du hittar en ny bostad minst lika fin som den du sålde!
  • Inna I skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag har köpt bostadsrätt och jag är nöjd över mäklaren Camilla. Hon har jobbat professionellt,snabbt, säkert och bra.tack.mvh Inna Läs mer
    2018-10-17 Camilla A svarar Inna I
    Tack Inna för att du tog dig tiden, och för det fina omdömet! Uppskattas verkligen! Är så glad över att det var ni som till slut stod som köpare! Tack! MVH Camilla
  • Lucy Liu B skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Camilla är jätte ansvarig och duktig. Rekommendera Läs mer
    2018-10-15 Camilla A svarar Lucy Liu B
    Tack Lucy för ditt toppbetyg, uppskattas verkligen! Och stort tack för fötroendet. MVH Camilla
  • Emile P skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hon fick precis det pris vi ville ha. Kändes som att vi var i goda händer. Läs mer
  • Mattias Evert Daniel L skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Homa var väldigt hjälpsam med lägenheten och trevlig att prata med. Läs mer
    2018-10-08 Homa E svarar Mattias Evert Daniel L
    Tackar för ditt omdöme- hörs snart igen!
  • Rolf P skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålde en 2:a i Vällingby med hjälp av Camilla. Mycket bra och tydlig kommunikation från start till avslut. Camilla svarade snabbt på frågor och återkopplade genast då vi behövde olika besked.
    Camilla uppfyllde våra förväntningar på en kompetent mäklare på ett mycket bra och professionellt sätt. Läs mer
    2018-09-24 Camilla A svarar Rolf P
    Tack Rolf! Uppskattar verkligen att du tog dig tiden OCH att du gav mig ett så fint omdöme. MVH Camilla
  • Matilda B
    Matilda B skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Duktig och seriös mäklare. Trevlig och förtroendeingivande.
    Väldigt bra och noga kring återkoppling.
    Känns genuint engagerad. Påläst och mottaglig för nya idéer.

Kan varmt rekommendera Jonni! Läs mer
    2018-09-23 Jonni S svarar Matilda B
    Stort tack för ditt fina betyg och tack för ett trevligt samarbete! Ha det fint så ses vi snart igen!

Jonni S gillar detta
  • Catarina S skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Positiv! Ärlig och realistisk! Informativ och lätt att samarbeta med. Mycket nöjd😀. Läs mer
    2018-09-17 Camilla A svarar Catarina S
    Tack Catarina för det omdömet! Tycker vi hade ett gott och smidigt samarbete, även stort tack för förtroendet :) MVH Camilla
  • Stefan Torbjörn H skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålde min fina tvåa med uteplats och balkong. Mäklaren rådde mig att styla och det var rätt beslut!
    Hemnetannonsen stod ut och vi fick igång en budgivning med 10 budgivare. Jag var under hela processen imponerad av Henrik Fällmans arbete. Jag är mycket nöjd med resultatet och allt kan bara rekommenderas. Läs mer
    2018-09-11 Henrik F svarar Stefan Torbjörn H
    Hej Stefan. Tack för ditt fina omdöme och tack för ett trevligt samarbete. Mvh Henrik Fällman, tel 070-8778381
  • Zabrina M skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Superbra! Min mäklare var väldigt engagerad och skapar det bästa möjliga av vilken situation som helst! Lätt att prata med och tillgänglig när det väl behövdes. Rekommenderar varmt! Verkligen supernöjd! Läs mer
    2018-09-07 Camilla A svarar Zabrina M
    Tack Zabrina för det fina omdömet! Är så glad över den lyckade försäljningen av din farmors lägenhet. MVH Camilla
  • Charlotta E skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik har på ett professionellt och med ett mycket trevligt bemötande sålt vår villa. Vi är mycket nöjda över hans arbete.

Skulle jag anlita en mäklare igen, skulle jag anlita Henrik.

Charlotta Ericsson Läs mer
    2018-09-03 Henrik F svarar Charlotta E
    Tack för ett jättetrevligt samarbete och tack för den jättefina rekommendationen! Mvh Henrik Fällman
  • Peter J
    Peter J skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Försäljningen med Anders kändes 100 % trygg och förtroendeingivande rakt igenom, från allra första möte. Det märktes tydligt att Anders har det lilla extra som krävs av en mäklare, särskilt i dessa tider.

Jag kan inte vara mer nöjd med varken resultatet eller Anders insats och kan ärligen rekommendera honom till vem som helst som vill ha samma känsla vid sin försäljning, under hela processen. Läs mer
    2018-09-03 Anders Ö svarar Peter J
    Stort tack Peter! Jag blir väldigt glad över att du känner dig så nöjd.
  • Erik G skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Brf Torneågatan 7. Tog samma mäklare som vi hade tidigare och varit nöjd med. Även denna gång har vi varit mycket nöjda. Hon har bemött oss väldigt proffsigt och alltid svarat när vi haft funderingar. Så vi kan med stor glädje rekommendera denna mäklare till andra Läs mer
    2018-09-03 Homa E svarar Erik G
    Tack så hemskt mycket för förtroendet. Ett sant nöje-båda gångerna! Stort lycka till-vi hörs snart!
  • Adam Carl Jonatan S skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålde en 1a på 29kvm. Fick ett överväldigande bra, professionellt och trevligt bemötande med priser som överskred vad jag förväntade mig (på ett positivt sätt).

Mycket positiv upplevelse, skulle rekommendera! Läs mer
    2018-08-31 Camilla A svarar Adam Carl Jonatan S
    Stort tack Adam för både förtroendet och det fina omdömet ovan, uppskatta verkligen! Är så himla glad för din skull och önskar dig och din sambo stort lycka till i ert nya hem! MVH Camilla
  • Lennart M
    Lennart M skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Försäljning av min fars lägenhet. Kontakt med Svensk fastighetsförmedling där det blev snabb och proffsig hantering som gav en trygg känsla. Tydlig info om allt och en aktiv process med löpande info om läget. Det gick mycket snabbt från start till avslut. Läs mer
    2018-08-27 Homa E svarar Lennart M
    Hej

Tackar för förtroendet ännu en gång, och tack så hemskt mycket för ditt omdöme!

MVH
    Homa Ejaz
  • Saif S skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Homa Ejaz ställde upp att komma på en visning efter hon precis varit på en visning pga. ett missförstånd.
    Duktig och informativ!

Mycket nöjd med Homas arbete! Läs mer
    2018-08-27 Homa E svarar Saif S
    Hej

Tack Saif! Grattis till din nya bostad, jag är så glad för din skull!

MVH
    Homa Ejaz
  • Margareta T skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag saalde en tvaaa. Allting loepte smidigt och jag aer mkt noejd med bemoetandet.
    Jag hade foervaentningar att det skulle vara bra eftersom jag tidigare haft med Svensk fastighetsfoermedling att goera och det var precis saa bra som jag trodde. Att sedan slutpriset blev saa hoegt var naturligtvis ett stort extra plus. Läs mer
    2018-08-23 Jonni S svarar Margareta T
    Hej Margareta!

Fantastiskt att du är nöjd! Jag vill tacka för ditt fina omdöme och för ett trevligt bemötande:)
    Jonni S gillar detta
  • Victor G skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Efter att ha träffat flera mäklare valde vi att sälja vår lägenhet på Mirabellbacken med Jonni.

Jonni har guidat oss metodiskt genom hela processen och med sin goda känsla för relationer och människor visste vi att alla skulle känna sig bekväma med honom både på visning men även i telefon.

Ska ni sälja eller köpa är Jonni absolut en av de bästa mäklarna att välja bland! Läs mer
    2018-08-23 Jonni S svarar Victor G
    Att få vara med i er bostadsförsäljning var ett nöje! Önskar er lycka till med att hitta ert nya boende så ses vi snart igen!

Jonni S gillar detta
  • Cyril B skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Mycket bra, lätt att kommunicera med. Rekommenderas Läs mer
    2018-08-20 Henrik F svarar Cyril B
    Tack Cyril! Mvh Henrik Fällman
  • Maja Leonora S skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag tycker Camilla är en riktig bra mäklare. Professionell och effektiv. I tillägg är hon jätte trevlig. Läs mer
    2018-08-20 Camilla A svarar Maja Leonora S
    Tack Maja! Uppskattar verkligen ditt omdöme. Är helt säker på att ni kommer trivas hur fint som helst i er fina (och första) bostad tillsammans! // MVH Camilla
  • Caroline H
    Caroline H skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Fick hjälp att sälja vår fina tvåa. Väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Tack Jonni! Läs mer
    2018-08-23 Jonni S svarar Caroline H
    Stort tack för ditt fina betyg! Lycka till nu så ses vi snart:)

• Robin S
    Robin S skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi köpte vårt första hus med Henrik som mäklare. Han är en seriöst mäklare som är oteoligt tydlig och samtidigt lyhörd för alla parters behov. Extra plus för Henriks inkännande attityd som gav oss tid att tänka och göra det köp vi ville. Rekommenderas! Läs mer
    2018-08-20 Henrik F svarar Robin S
    Tack Robin för de fina orden. Jag tror verkligen att ni kommer trivas som fisken i vattnet. Grattis! Mvh Henrik Fällman
  • Vincent A skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag köpte en bostadsrätt och mäklaren var tydlig och professionell. Läs mer
    2018-08-23 Jonni S svarar Vincent A
    Mycket roligt att få vara till hjälp! Hoppas verkligen att ni ska trivas i er nya lägenhet!

Kista Galleria, 164 91 Kista