Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kista

Svensk Fastighetsförmedling Kista

Kista Galleria, 164 91 Kista — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Kista! Här möts du av engagerade fastighetsmäklare som hela tiden strävar efter att bli bättre och hjälpa dig till ett tryggt och framgångsrikt bostadsbyte.

Vi har full koll på vårt område och vet både hur bostadsmarknaden ser ut och vilka områden som ligger med bäst tillgång till grönområden, dagis eller butiker. Vårt mål är att överträffa dina förväntningar och anpassa vår tjänst efter dina behov och önskemål.

Kom förbi vår BoButik för tips och råd inför ditt bostadsbyte!

Läs vad 8 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kista

• Inger Gabriella G
    Inger Gabriella G skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Trevlig, engagerad o förklarar på ett tydligt sätt hur allt går till vilket är bra för mig som köper en bostadsrätt för första gången.
    Kan varmt rekommendera Camilla /Inger Läs mer
  • Mathias H
    Mathias H skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Vill varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Kista och Homa Ejaz som var vår mäklare när vi sålde min fars bostad i Tensta. Homa har det där lilla extra som en del mäklare har, förutom att hon är kunnig, proffsig och trevlig så har hon ett driv och engagemang som imponerar! Vindarna har ju vänt på bostadsmarknaden och försäljningarna går inte på räls som vi alla vant oss vid senaste åren. Det är nu betydligt mer viktigt än tidigare att ha en rikigt riktigt bra mäklare för att lyckas få sin bostad såld och till ett bra pris dessutom. Detta är precis vad Homa fixade, hon gav inte upp och tillslut blev vår bostad såld och vi är mycket nöjda med priset den såldes för. Så om du ska sälja din bostad i Järva/Kista området tveka inte en sekund att ta kontakt med Homa, du kommer inte att ångra dig!
    /Mathias Läs mer
  • Markus A
    Markus A skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Jag är otroligt nöjd!
    Homa är mycket professionell, mycket trevlig och har otroligt stor kunskap i det hon arbetar med.
    Jag har bara gott att säga om vårat samarbete i samband med försäljningen av min (tidigare) bostadsrätt. Kan varmt rekommendera Homa Ejaz och kommer rekommendera Homa till släkt och vänner :)

Markus Andersson Läs mer
  • Jamshed A
    Jamshed A skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Väl det har varit jätte bra upplevelse med både mäklare och bostad. Vi fick och kom överens med allt vi behövde. inga konsigheter. Homa Ejaz är en topp listad mäklare som har hanterat allt på bra sätt. Det gick så bra och smidig mellan oss.
    Vi gjorde en fantastisk affär. Jag hoppas att vi får alltid kontakt med henne i framtiden för att bättre affär. Läs mer
  • Lena K
    Lena K skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Camilla gav mycket bra information och support under vår köpprocess. Hon var transparent och snabb med att återkoppla så att vi hela tiden förstod vad som hände. Slutligen lyckades hon skickligt mäkla ihop köpare och säljare så att vi båda blev nöjda.
    Hälsar glad nybliven bostadsrättsägare Läs mer
  • Deniz P
    Deniz P skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Jag fick ett väldigt bra bemötande av min mäklare Camilla på SvenskFast i kista som dessutom gjorde ett grymt bra jobb för att få min lägenhet såld. Hon var driven samt mycket hjälpsam under hela processen. Som kund är jag väldigt glad att jag tog i kontakt med Svensk fastighetsförmedling. Läs mer
  • Lars G
    Lars G skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Camilla var jäkligt proffsig. Hon rekommenderade oss en del möjligheter, men var även mycket lyhörd för vad vi tyckte.
    Är mycket nöjd med hur affären hanterades och skulle gärna rekommendera henne till andra.

MVH
    Lasse Gustafsson Läs mer
  • EIJA S
    EIJA S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Jag var väldigt nöjd med hjälpen av min lägenhet, jag fick hjälp med allt jag undrade över och snabbt. Läs mer
    Josef A gillar detta

Kista Galleria, 164 91 Kista