Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kista

Svensk Fastighetsförmedling Kista

Kista Galleria, 164 91 Kista — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Kista! Här möts du av engagerade fastighetsmäklare som hela tiden strävar efter att bli bättre och hjälpa dig till ett tryggt och framgångsrikt bostadsbyte.

Vi har full koll på vårt område och vet både hur bostadsmarknaden ser ut och vilka områden som ligger med bäst tillgång till grönområden, dagis eller butiker. Vårt mål är att överträffa dina förväntningar och anpassa vår tjänst efter dina behov och önskemål.

Kom förbi vår BoButik för tips och råd inför ditt bostadsbyte!

Läs vad 240 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kista

• Inna I skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag har köpt bostadsrätt och jag är nöjd över mäklaren Camilla. Hon har jobbat professionellt,snabbt, säkert och bra.tack.mvh Inna Läs mer
    2018-10-17 Camilla A svarar Inna I
    Tack Inna för att du tog dig tiden, och för det fina omdömet! Uppskattas verkligen! Är så glad över att det var ni som till slut stod som köpare! Tack! MVH Camilla
  • Lucy Liu B skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Camilla är jätte ansvarig och duktig. Rekommendera Läs mer
    2018-10-15 Camilla A svarar Lucy Liu B
    Tack Lucy för ditt toppbetyg, uppskattas verkligen! Och stort tack för fötroendet. MVH Camilla
  • Emile P skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hon fick precis det pris vi ville ha. Kändes som att vi var i goda händer. Läs mer
  • Mattias Evert Daniel L skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Homa var väldigt hjälpsam med lägenheten och trevlig att prata med. Läs mer
    2018-10-08 Homa E svarar Mattias Evert Daniel L
    Tackar för ditt omdöme- hörs snart igen!
  • Rolf P skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålde en 2:a i Vällingby med hjälp av Camilla. Mycket bra och tydlig kommunikation från start till avslut. Camilla svarade snabbt på frågor och återkopplade genast då vi behövde olika besked.
    Camilla uppfyllde våra förväntningar på en kompetent mäklare på ett mycket bra och professionellt sätt. Läs mer
    2018-09-24 Camilla A svarar Rolf P
    Tack Rolf! Uppskattar verkligen att du tog dig tiden OCH att du gav mig ett så fint omdöme. MVH Camilla
  • Matilda B
    Matilda B skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Duktig och seriös mäklare. Trevlig och förtroendeingivande.
    Väldigt bra och noga kring återkoppling.
    Känns genuint engagerad. Påläst och mottaglig för nya idéer.

Kan varmt rekommendera Jonni! Läs mer
    2018-09-23 Jonni S svarar Matilda B
    Stort tack för ditt fina betyg och tack för ett trevligt samarbete! Ha det fint så ses vi snart igen!

Jonni S gillar detta
  • Catarina S skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Positiv! Ärlig och realistisk! Informativ och lätt att samarbeta med. Mycket nöjd😀. Läs mer
    2018-09-17 Camilla A svarar Catarina S
    Tack Catarina för det omdömet! Tycker vi hade ett gott och smidigt samarbete, även stort tack för förtroendet :) MVH Camilla
  • Patrik B skrev om Nicole Plahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi köpte hus med Nicole som mäklare. Processen hittills har varit helt oproblematisk och Nicole är varm och trevlig som person (men fortfarande proffsig). Läs mer
    2018-09-11 Nicole P svarar Patrik B
    Tack snälla för ert omdöme! Jag hoppas att ni ska stormtrivas i ert nya fina hus. :)
    Vi ses på tillträdet!
    Nicole Plahn
  • Stefan Torbjörn H skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålde min fina tvåa med uteplats och balkong. Mäklaren rådde mig att styla och det var rätt beslut!
    Hemnetannonsen stod ut och vi fick igång en budgivning med 10 budgivare. Jag var under hela processen imponerad av Henrik Fällmans arbete. Jag är mycket nöjd med resultatet och allt kan bara rekommenderas. Läs mer
    2018-09-11 Henrik F svarar Stefan Torbjörn H
    Hej Stefan. Tack för ditt fina omdöme och tack för ett trevligt samarbete. Mvh Henrik Fällman, tel 070-8778381
  • Zabrina M skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Superbra! Min mäklare var väldigt engagerad och skapar det bästa möjliga av vilken situation som helst! Lätt att prata med och tillgänglig när det väl behövdes. Rekommenderar varmt! Verkligen supernöjd! Läs mer
    2018-09-07 Camilla A svarar Zabrina M
    Tack Zabrina för det fina omdömet! Är så glad över den lyckade försäljningen av din farmors lägenhet. MVH Camilla
  • Erik W skrev om Nicole Plahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Professionellt utfört arbete. Mycket trevligt bemötande. Anlitade duktig fotograf och besiktningsman. Lyckades få fastigheten såld innan ordinarie visningar. Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
    2018-09-06 Nicole P svarar Erik W
    Stort tack för omdömet! Hoppas det har gått bra för er i letandet efter nytt hus.
    Vi hörs & ses på tillträdet. :)
    Nicole Plahn
  • Charlotta E skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik har på ett professionellt och med ett mycket trevligt bemötande sålt vår villa. Vi är mycket nöjda över hans arbete.

Skulle jag anlita en mäklare igen, skulle jag anlita Henrik.

Charlotta Ericsson Läs mer
    2018-09-03 Henrik F svarar Charlotta E
    Tack för ett jättetrevligt samarbete och tack för den jättefina rekommendationen! Mvh Henrik Fällman
  • Peter J
    Peter J skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Försäljningen med Anders kändes 100 % trygg och förtroendeingivande rakt igenom, från allra första möte. Det märktes tydligt att Anders har det lilla extra som krävs av en mäklare, särskilt i dessa tider.

Jag kan inte vara mer nöjd med varken resultatet eller Anders insats och kan ärligen rekommendera honom till vem som helst som vill ha samma känsla vid sin försäljning, under hela processen. Läs mer
    2018-09-03 Anders Ö svarar Peter J
    Stort tack Peter! Jag blir väldigt glad över att du känner dig så nöjd.
  • Erik G skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Brf Torneågatan 7. Tog samma mäklare som vi hade tidigare och varit nöjd med. Även denna gång har vi varit mycket nöjda. Hon har bemött oss väldigt proffsigt och alltid svarat när vi haft funderingar. Så vi kan med stor glädje rekommendera denna mäklare till andra Läs mer
    2018-09-03 Homa E svarar Erik G
    Tack så hemskt mycket för förtroendet. Ett sant nöje-båda gångerna! Stort lycka till-vi hörs snart!
  • Adam Carl Jonatan S skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålde en 1a på 29kvm. Fick ett överväldigande bra, professionellt och trevligt bemötande med priser som överskred vad jag förväntade mig (på ett positivt sätt).

Mycket positiv upplevelse, skulle rekommendera! Läs mer
    2018-08-31 Camilla A svarar Adam Carl Jonatan S
    Stort tack Adam för både förtroendet och det fina omdömet ovan, uppskatta verkligen! Är så himla glad för din skull och önskar dig och din sambo stort lycka till i ert nya hem! MVH Camilla
  • Marcel N skrev om Nicole Plahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag har köpt en radhus på Mäster Davids gränd i Hässelby.
    Redan vid visningen blev jag mottaget väldigt vänligt och svarade på alla mina frågor på en opartiskt och professionellt sätt. Alla frågor jag ställde fick jag svar på utan något tvivel och det gav mig en trygghet känsla att hon står på min sida.
    vid budgivningen var hon väldigt snabb att meddela alla och var verkligen en bra länk mellan oss alla köpare och säljaren.
    Jag ville att hon visar en extra gång radhuset för mina barn eftersom de inte var med på visningen och det var inga problem för Nicole att ställa upp. Mina barn kände sig jättevälkomna och kände som om hon var vår vän.
    När jag vann budgivningen stötte hon mig hela tiden och då fixade hon alla möten och tog fram alla dokumenten på ett bra och smidigt sätt. Efter det att jag köpte radhuset och fick tillträde har hon mailat och frågat om allt är okej och om jag behöver någon hjälp.
    Jag rekommenderar verkligen henne. Läs mer
    2018-09-03 Nicole P svarar Marcel N
    Tack så jättemycket Marcel för det otroligt fina omdömet! Jag hoppas att ni ska stormtrivas i ert radhus! Ni är varmt välkomna att höra av er i framtiden om jag kan hjälpa till med något.
    Må gott!
  • Jan B skrev om Nicole Plahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Tack för ett mycket trevligt bemötande och en proffsig förmedling vid försäljningen av min bostadsrätt. Kunde tryggt sitta i passagerarsätet genom hela processen. Kan verkligen varmt rekommendera Nicole och Svensk Fastighetsförmedling och tänka mig återkomma som säljare eller köpare i framtiden. Läs mer
    2018-08-29 Nicole P svarar Jan B
    Tack snälla för din fina omdöme Janne! Du är varmt välkommen att höra av dig till oss i framtiden!
    Vi ses & hörs på tillträdet. :)
  • Mats S skrev om Nicole Plahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Min dotter har köpt en bostadsrätt och vi blev hjälpt av mäklaren på ett väldigt trevligt och positivt sätt.

Affären gick väldigt snabbt och alla handlingar rörande köpet togs fram väldigt snabbt. Läs mer
    2018-08-28 Nicole P svarar Mats S
    Tack snälla för omdömet!
    Vi ses på tillträdet! :)
    vänliga hälsningar,
  • Dan E skrev om Nicole Plahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag har sålt en fyra. Nicole Plahn, som var huvudansvarig för försäljningen, har alltid funnits tillgänglig för frågor och även hjälpt till att reda ut oklarheter på ett tydligt och genomtänkt sätt.

Som förstagångssäljare var det mycket som var nytt för mig, och det har känts tryggt att ha Nicole som mäklare. Läs mer
    2018-08-27 Nicole P svarar Dan E
    Tack för omdömet Dan!
    Vi hörs & ses på tillträdet. :)
  • Lennart M
    Lennart M skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Försäljning av min fars lägenhet. Kontakt med Svensk fastighetsförmedling där det blev snabb och proffsig hantering som gav en trygg känsla. Tydlig info om allt och en aktiv process med löpande info om läget. Det gick mycket snabbt från start till avslut. Läs mer
    2018-08-27 Homa E svarar Lennart M
    Hej

Tackar för förtroendet ännu en gång, och tack så hemskt mycket för ditt omdöme!

• Saif S skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Homa Ejaz ställde upp att komma på en visning efter hon precis varit på en visning pga. ett missförstånd.
    Duktig och informativ!

Mycket nöjd med Homas arbete! Läs mer
    2018-08-27 Homa E svarar Saif S
    Hej

Tack Saif! Grattis till din nya bostad, jag är så glad för din skull!

Homa Ejaz
  • Margareta T skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag saalde en tvaaa. Allting loepte smidigt och jag aer mkt noejd med bemoetandet.
    Jag hade foervaentningar att det skulle vara bra eftersom jag tidigare haft med Svensk fastighetsfoermedling att goera och det var precis saa bra som jag trodde. Att sedan slutpriset blev saa hoegt var naturligtvis ett stort extra plus. Läs mer
    2018-08-23 Jonni S svarar Margareta T
    Hej Margareta!

Fantastiskt att du är nöjd! Jag vill tacka för ditt fina omdöme och för ett trevligt bemötande:)
    Jonni S gillar detta
  • Victor G skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Efter att ha träffat flera mäklare valde vi att sälja vår lägenhet på Mirabellbacken med Jonni.

Jonni har guidat oss metodiskt genom hela processen och med sin goda känsla för relationer och människor visste vi att alla skulle känna sig bekväma med honom både på visning men även i telefon.

Ska ni sälja eller köpa är Jonni absolut en av de bästa mäklarna att välja bland! Läs mer
    2018-08-23 Jonni S svarar Victor G
    Att få vara med i er bostadsförsäljning var ett nöje! Önskar er lycka till med att hitta ert nya boende så ses vi snart igen!

Jonni S gillar detta
  • Cyril B skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Mycket bra, lätt att kommunicera med. Rekommenderas Läs mer
    2018-08-20 Henrik F svarar Cyril B
    Tack Cyril! Mvh Henrik Fällman
  • Maja Leonora S skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag tycker Camilla är en riktig bra mäklare. Professionell och effektiv. I tillägg är hon jätte trevlig. Läs mer
    2018-08-20 Camilla A svarar Maja Leonora S
    Tack Maja! Uppskattar verkligen ditt omdöme. Är helt säker på att ni kommer trivas hur fint som helst i er fina (och första) bostad tillsammans! // MVH Camilla
  • Caroline H
    Caroline H skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Fick hjälp att sälja vår fina tvåa. Väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Tack Jonni! Läs mer
    2018-08-23 Jonni S svarar Caroline H
    Stort tack för ditt fina betyg! Lycka till nu så ses vi snart:)

• Robin S
    Robin S skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi köpte vårt första hus med Henrik som mäklare. Han är en seriöst mäklare som är oteoligt tydlig och samtidigt lyhörd för alla parters behov. Extra plus för Henriks inkännande attityd som gav oss tid att tänka och göra det köp vi ville. Rekommenderas! Läs mer
    2018-08-20 Henrik F svarar Robin S
    Tack Robin för de fina orden. Jag tror verkligen att ni kommer trivas som fisken i vattnet. Grattis! Mvh Henrik Fällman
  • Vincent A skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag köpte en bostadsrätt och mäklaren var tydlig och professionell. Läs mer
    2018-08-23 Jonni S svarar Vincent A
    Mycket roligt att få vara till hjälp! Hoppas verkligen att ni ska trivas i er nya lägenhet!

• Eva M
    Eva M skrev om Nicole Plahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi vill varnt rekommendera mäklaren Nicole Plahn på Svensk fastighetsförmedling. Nicole hjälpte oss med försäljningen av ett radhus i Hässelby. Hon är oerhört duktig - tydlig, professionell, alltid nåbar och dessutom väldigt trevlig.
    Eva & Odd S Läs mer
    2018-08-17 Nicole P svarar Eva M
    Tack snälla för de fina orden! Det har varit jättekul att få hjälpa er & tack för ett bra samarbete.
    Må gott!
    Med vänlig hälsning,
    Nicole Plahn
  • Milad K skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Camilla är utan tvekan Stockholms kanske bästa mäklare.
    Med sitt tålamod och strategiska tänk, förenklar hon din försäljning.
    Jag är super nöjd med både resultat och bemötande, tack för ditt hårda arbete! Läs mer
    2018-08-13 Camilla A svarar Milad K
    Stort tack Milad för det otroligt fina omdömet, uppskattar det verkligen! Vill även passa på att tacka för förtroendet. MVH Camilla
  • Anna G skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    It was a pleasure to deal with Henrik when I was purchasing my apartment. I can recommend him as organised, professional, attentive to details and always accessible person. Thank you very much! Läs mer
    2018-08-08 Henrik F svarar Anna G
    Thank you Anna! I hope you enjoy your new apartment! Best, Henrik Fällman
  • Anders W
    Anders W skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Köpte en 4 ROK lägenhet. Sjysst och trevlig. Läs mer
    2018-07-16 Henrik F svarar Anders W
    Tack Anders! Hoppas ni kommer trivas i lägenheten. Trevlig sommar! Mvh Henrik Fällman
  • Margareta F skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Tycker Jonni gjorde ett utmärkt jobb när vi skulle sälja vårt radhus. Mycket inkännande och lyssnande och ansträngde sig för att göra bästa möjliga affär åt oss. Han kändes mogen och lyhörd. Mycket bra! Läs mer
    2018-07-06 Jonni S svarar Margareta F
    Stort tack för det fina betyget. Jag önskar dig en fin sommar och lycka till framöver!

• Arvin K
    Arvin K skrev om Nicole Plahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    jätte duktig kommer inte bli besviken . på att ha val som mäklare .
    jätte bra be mötande och verkligen tar din tid att hjälpa dig att sälja lägenhet.
    jag har sett många mäklare men den här bästa som jag har varit med . Läs mer
    2018-07-03 Nicole P svarar Arvin K
    Tack Arvin för den fina rekommendationen! Ha en fin sommar så ses vi vid tillträdet. :)
  • Jan L skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har köpt ett hus. Mäklaren var positiv, hjälpsam, trevlig, snabb, rapp och flexibel. Bra jobbat! Läs mer
    2018-07-03 Jonni S svarar Jan L
    Mycket roligt att få vara till hjälp i ert köp. Tack detsamma för ett trevligt bemötande och stort lycka till i ert nya hus!

• Eva A skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har med Jonnis hjälp sålt en villa i Spånga och vi är mycket nöjda. Jonni är kunnig, lugn och har ett mycket vänligt bemötande.
    Vi kan rekommendera honom varmt! Läs mer
    2018-07-02 Jonni S svarar Eva A
    Stort tack för ert fina betyg!
    Bättre säljare går inte att önska sig!
    Ha en fin sommar!

Jonni S gillar detta
  • Arvid A skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik var professional från första möte till kontraktsskrivning. Jag fick känslan av att han jobbade hårt för att nå våra högt uppsatta mål samt att han samtidigt hade en avslappnad attityd som skapade lugn hos oss som säljare. Mycket pålitligt och skicklig. Kan varmt rekommendera Henrik för kommande uppdrag! Läs mer
    2018-06-14 Henrik F svarar Arvid A
    Hej Arvid! En bra affär kännetecknas av god kommunikation och det var det från start till mål i detta fall, tack vare supertrevliga och dedikerade säljare. Stort lycka till i framtiden! Mvh, Henrik Fällman
  • Awet H skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Det var lätt att kommunicera med henne dessutom hon var tydlig med den hon gör.
    Hon stressar inte verken köparen eller säljaren.
    Hon hade mycket tålamod. Läs mer
    2018-06-04 Camilla A svarar Awet H
    Tack Awet för ditt fina omdöme, uppskattas verkligen! Även tack för förtroendet under hela resan :) // MVH Camilla
  • Elisabeth H skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Stort engagemang, tillgänglig, fint bemötande och mycket kunnig. Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
    2018-05-30 Anders Ö svarar Elisabeth H
    Hej Elisabeth. Stort tack för rekommendationen, det betyder mycket för mig. Även ett stort tack för ett mycket gott samarbete. Ha en skön sommar så ses vi augusti.
  • Anna O
    Anna O skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Anlitade Svenska Fast och Jonni för att sälja mitt kedjehus. Rekommenderar Jonni med följande motivering;
    - kundfokuserat
    - problemlösningsorienterat
    - rättajmat
    - prisvärt
    - målfokuserat på en bra nivå Läs mer
    2018-05-28 Jonni S svarar Anna O
    Stort tack för ditt fina omdöme Anna! Mycket roligt att allt gick så bra och att du är nöjd!
    Ha en fin sommar så ses vi i höst:)

Jonni
  • Prajeet P skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    We bought a house in Kalvesta and met Tommy as part of visning. I was very much impressed the way he conducted the visning itself talking about the surroundings and also about the house.. and very much detailed...During bidding as well he kept a perfect balance between the seller and other bidders.. overall i was Extremely satisfied with his service as a buyer and he is fantastic maklare and more important a great human being.. good luck for future... Läs mer
    2018-06-01 Tommy A svarar Prajeet P
    Hi Prajeet, and thank you SO much for your kind words! I am looking forward to meet you again in the future, in your nice house in Kälvesta! My best to your wife and family, and hope you get a nice summer!
  • Anders R skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi sålde ett stort och unikt hus i Hässelby Södra Villastad, genom Jonni Svensson.
    Vi blev bemötta på ett proffsigt sätt. Vi sålde i en marknad som för tillfället låg lågt, men Jonni lyckades ändå sälja till ett relativt bra pris.
    Den totala upplevelsen är att vi är nöjda och kan rekommendera Jonni. Läs mer
    2018-05-25 Jonni S svarar Anders R
    Tack för det fina omdömet:)Och grattis till er försäljning och köp av ert nya hus! Önskar dig en fin sommar!
    Jonni S gillar detta
  • Ersin Oktay E skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålt radhus/bostadsrätt.
    Jättetrevligt, positiv och gav ett förtroende.
    Hade inga förväntningar. Tycker det gick bra. Läs mer
    2018-05-25 Henrik F svarar Ersin Oktay E
    Tack för rekommendationen Ersin! Efter att jag sålt ert bostadsrättsradhus så ska jag hjälpa er att hitta en bra lägenhet också! /Henrik
  • Gautier D
    Gautier D skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    We were very pleased by the process, excellent service, and very helpful. Especially as new comers in Sweden, Anders has kindly answered all our questions.

In few words, very professional, we went through the buying process with confidence thanks to him. Läs mer
    2018-05-14 Anders Ö svarar Gautier D
    Thank you so much for the kind words! It makes me very happy to hear you´re pleased with our service. Good luck with your future new home.
  • Marja Cecilia R skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Snabb återkoppling, positiv och alltid med ett trevligt bemötande. Trots en osäker marknad med svårflörtade köpare gnetade Henrik på tills det lossnade och försäljningen av vårt radhus avslutades i ett huj med nöjd säljare och köpare! Läs mer
    2018-05-13 Henrik F svarar Marja Cecilia R
    Tack så mycket Cecilia! Jag ger aldrig upp och vet att hårt arbete och ett ihärdigt driv ALLTID lönar sig i slutändan. Mvh Henrik Fällman
  • Charline Jasmine A skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vart mycket bra bemött. Rekommenderar varmt. Läs mer
    2018-05-13 Henrik F svarar Charline Jasmine A
    Tack Charline! Ni har köpt ett superfint hus, stort grattis! Mvh Henrik Fällman
  • Dennis J skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    En proffesionell och seriös mäklare! Läs mer
    2018-05-14 Anders Ö svarar Dennis J
    Tack Dennis, uppskattar ditt omdöme! Ha en skön sommar så hörs vi framöver.
  • Marko L skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålt en villa.
    Trevligt bemötande!
    Förväntningarna uppfylldes även om man så klart vill ha mer.
    Anders får gärna sälja mitt boende igen! Läs mer
    2018-05-14 Anders Ö svarar Marko L
    Tack för det fina omdömet! Väldigt roligt att du sökte upp mig efter alla dessa år. En ära att få sälja ditt fina hus. Lycka till med nya boendet.
  • Ann D skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Tommy är en mäklare som har ett bra upplägg och inte lämnar något åt slumpen.
    Vi är inne på vår tredje affär tillsammans med honom just för att han har så stor erfarenhet av området och lägger ner mycket tid på att kunden ska bli nöjd Läs mer
    2018-06-21 Tommy A svarar Ann D
    Hej Ann! Tack för de fina orden! Det har som vanligt varit toppen att samarbeta med er! Ni har tagit er an mina goda råd på ett toppenbra sätt. Ha en skön sommar!
  • Annika L skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag har sålt min mammas dödsbo - bostadsrätt.
    Känner att kontakten med mäklaren har varit bra. Vänligt och sakligt.
    Mina förväntningar var att få bästa pris under rådande omständigheter och det tycker jag att jag har fått.
    Känner att allt har gått enligt planerna, fotografering, visning, försäljning har fungerat bra. Läs mer
    2018-08-27 Homa E svarar Annika L
    Hej Annika

Tack snälla för dina fina ord. Jag som ska tacka för förtroendet! Lycka till!

Kista Galleria, 164 91 Kista