Svensk Fastighetsförmedling Kista

Svensk Fastighetsförmedling Kista

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Kista! Här möts du av engagerade fastighetsmäklare som hela tiden strävar efter att bli bättre och hjälpa dig till ett tryggt och framgångsrikt bostadsbyte.

Vi har full koll på vårt område och vet både hur bostadsmarknaden ser ut och vilka områden som ligger med bäst tillgång till grönområden, dagis eller butiker. Vårt mål är att överträffa dina förväntningar och anpassa vår tjänst efter dina behov och önskemål.

Kom förbi vår BoButik för tips och råd inför ditt bostadsbyte!

Läs vad 609 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kista 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Kista Centralt
    2021-12-30 Verifierad kund
    En väldigt kompetent mäklare som hjälpte till med allt det praktiska inför köpet av vår drömbostad.
    Alltid varit ett nöje att följa era bostadsdrömmar, vilken äventyr! :) Homa Ejaz
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Kista Centralt
    2021-12-28 Verifierad kund
    Utmärkt samarbete, tydligt och jätte resultativt jobb från försäljningmäklare.
    Hej!

Stort tack för dina fina ord, och tack för att du vågade lita på mig och följde mitt försäljnings upplägg samt råd.

Vi hörs snart igen :)
    Homa Ejaz
  • sålde sitt hus med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Hässelby Norra Villastad
    2021-12-16 Verifierad kund
    Henrik Hällman gjorde ett fantastiskt jobb!
    Vi hade höga förväntningar men han överträffade dem med råge.
    Han har stöttat oss genom resan och skapat trygghet.
    Vi kan starkt rekommendera Henrik Fällman och Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby för alla som är i säljtankar.
    Ni kommer ej bli besvikna!
    Stort tack Martin för din fina Reco.
    Vi ses på frånträdet!
    Mvh, Henrik
    Henrik Fällman
  • köpte sitt hus med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-12-11 Verifierad kund
    Toppenbra, trevlig och tydlig genom hela köpet
    Stort tack Niklas för ditt fina omdöme!
    2021-12-09 Verifierad kund
    Trevlig och positiv kille som kunde sitt jobb.
    Tidiga morgnar och sena kvällar, alltid arbetssugen och redo att ställa upp.
    Tack Agneta och Sone! Jag hoppas ni är supernöjda. Vi ses till tillträdet igen! Ha en god jul så länge!
    Henrik Fällman
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-12-08 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande!
    Snabb och trevlig! Kunnig och förstående. Mycket bra kontakt! Rekommenderas verkligen!
    Stort tack för din fina Reco, det värmer!
    2021-12-07 Verifierad kund
    Henrik inger förtroende och arbetar korrekt och effektivt!
    Tack för ditt omdöme och tack för ett mycket trevligt samarbete. Vi ses på tillträdet!
    Mvh, Henrik Fällman
    Henrik Fällman
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-12-06 Verifierad kund
    Camilla is really accommodating and she helps you understand the process. She's is also Very helpful.
    I highly recommend her :)
    Thanks Jay for the great review. The perfect apartment for you and your wife. Talk to you soon! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Akalla Centralt
    2021-11-30 Verifierad kund
    Allt var mycket bra! Mäklaren var lyhörd för våra önskemål och mycket professionell. Vi rekommenderar verkligen Camilla Alfredsson.
    Stort tack för förtroendet och grattis igen till en lyckad försäljningen! Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2021-11-27 Verifierad kund
    Man kan inte annat än att ge Camilla bästa betyg. Otroligt lyhörd , trevlig , kunnig och professionell. Sättet hon arbetade på genom att inte bara sälja för att sälja utan matcha rätt köpare med omsorg. Jag är så nöjd!
    Stort tack Anna för det otroligt fina omdömet och såklart för förtroendet. Kändes som vi hittade en perfekt match till din fina bostad - och spännande för dig med nya äventyr! Hörs snart igen. Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2021-11-27 Verifierad kund
    Jag har erfarenhet av Camillas service både som säljare och köpare. Efter att ha sålt min bostad med hennes hjälp fick hon en klar bild av vad jag var ute efter. När hon sedan fick napp på en sådan bostad kontaktade hon mig omgående och matchen var en dröm!
    Camilla är lyhörd, kunnig och serviceinriktad! Skulle välja henne igen alla dagar i veckan :)
    Åter igen - stort tack för förtroendet! Från mitt första möte med säljaren i bostaden så kändes den som din! Är så himla glad över att jag fick möjligheten att ringa det samtalet till dig, och att du kände likadant! Stort grattis till en helt underbar bostad! Hörs snart igen . Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2021-11-20 Verifierad kund
    Henrik Fällman är en mycket duktig mäklare och jag är väldigt nöjd med hans arbete. Jag har blivit trevligt och professionellt bemött hela vägen igenom, han kommunicerar tydligt, han är driven och tar sitt jobb på allvar. Min lägenhet såldes relativt snabbt och för ett bra pris trots en svår bostadsmarknad.

Henrik uppfyllde våra förväntningar och jag skulle utan tvekan anlita honom igen.
    Hej Linn! Stort tack för din fina Reco. Det gör mig alltid lika glad att se nöjda kunder. Förhoppningsvis ses vi igen för nya affärer! Mvh, Henrik Fällman Henrik Fällman
  • köpte sitt hus med hjälp av Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-11-11 Verifierad kund
    Bra, väldigt engagerad mäklare. Mycket professionell och kunnig om sin sak. Jag i egenskap av köpare fick svar på alla mina frågor, riktig bra hjälp för att reda ut oklarheter och detaljer. Väldig tacksam att just denna mäklare fick förmedla i vårt fall. Varmt rekommenderar.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-11-09 Verifierad kund
    Tommy ger genom sin kompetens förtroende till såväl säljare som köpare. Kunnig, engagerad och trevlig att ha att göra med.
    Tack Josefine för ert vänliga omdöme! Ni har lyssnat väl till alla råd och tips ni fått på vägen. Hoppas jag även kan vara behjälplig att hitta ert nya hus med! Lycka till! Tommy Andersson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-11-09 Verifierad kund
    Vi har den bästa upplevelsen med den här affären hittills och det är tack vore Tommy. Han försökte alltid vara noggrann och gett information så mycket som möjligt. Han var proffesionellt och även översätt avtal på engelska så att vi skulle förstå det ordentligt.
    Tack snälla Suhas för det fina omdömet! Det gjädjer mig att ni upplevde affären positiv, och önskar er all lycka till nu med ert nya parhus! Tommy Andersson
    • Vinsta
    2021-11-02 Verifierad kund
    Proffsig, positiv och trevlig.
    Jättebra kommunikation genom hela processen.
    Ett svårt objekt att sälja beroende på omständigheter som såldes till ett bra pris tillslut och alla var nöjda.
    Fantastiska bilder ska tilläggas.
    Rekommenderas!
    Stort tack Tobias för förtroendet och det otroligt fina omdömet ovan. Är så himla glad för din skull! Vi hörs snart igen, Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Flysta
    2021-10-26 Verifierad kund
    Camilla är genuint mån om både säljare och köpare. Hon gör sitt arbete grundligt, proffsigt och snabbt. Om man anlita henne som sin mäklare vet man att man får följa med hela vägen - vi bestämmer och hon vägleder med mjuk, tydlig och tålmodig hand. Vi har känt oss helt trygga under hela processen!
    Stort tack Malin för förtroendet och ditt omdöme ovan, det uppskattas verkligen. Ert fina hus har verkligen fått den perfekta köparen. Mot nya spännande mål för er del! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2021-10-25 Verifierad kund
    Hela processen löpte smidigt och ett extra plus för fotografjobbet.
    Stort tack för omdömet och stort grattis igen till en lyckad försäljning! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Råcksta
    2021-10-15 Verifierad kund
    Köpt av Henrik, superbra bemötande och hjälpsam. Lättsam och enkel att ha att göra med. Rekommenderar!
    Supertrevligt Jimmy! Vi ses snart igen :) Henrik Fällman
    • Spånga
    2021-10-05 Verifierad kund
    Toppbetyg på allt! Överträffade alla förväntningar som mäklare. Vi har aldrig varit nöjdare :)
    Stort tack för ditt fina omdöme, Andreas! Stort lycka till nu i nya huset, hoppas ni skall trivas och bo länge! :) Tommy Andersson
  • sålde sitt hus med hjälp av Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-10-04 Verifierad kund
    Första besöket som Tommy gjorde i mitt hem var den 23/8
    Jag uppfattade honom som väldigt kunnig och inkännande och vi fick fin kontakt.
    Jag fick mycket bra vetskap om hur försäljningen skulle läggas upp med läge+,fotografering och ut på kommande.
    Tommy tipsade också om Åsa och homestyling och det blev jag intresserad av och wao,de gjorde
    underverk!
    Under hela tiden som vi har haft kontakt framtill försäljningen den 1/10 har Tommy varit en trygg och professionell person.
    En sak som jag tänkt på är att Tommy varje gång han har ringt
    (det blir ett antal gånger)
    alltid presenterar sig med namn och svenskfast
    Det tycker jag är seriöst och visar på respekt.
    Jag är så nöjd!
    Hälsningar Margareta
    Hej Margareta och stort tack för din fina omdöme - blev faktiskt rörd! Jag tycker att du tagit till dig av alla råd och därmed själv bidragit till att göra bostadsbytet så lyckat som det blev!
    Och vilken fin lägenhet du köpt! Där hoppas jag att du kan sitta med en god bok och blicka ut över vattnet!

Tack återigen för dina fina ord. Vi hörs snart igen!
    Tommy Andersson
    2021-10-03 Verifierad kund
    Vår bostadsaffär gick mycket smidigare än vi vågade hoppas. Camilla är otroligt lyhörd och förstår snabbt vad behovet är. Hon är tydlig i sin kommunikation och finns tillgänglig i alla steg i processen. Vi har känt oss riktigt trygga i Camillas händer och rekommenderar henne varmt till alla.
    Stort tack för förtroendet! Uppskattar verkligen det fina omdömet ovan. Vi hittade rätt köpare i rätt tid. Mot nya spännande framtidsplaner för er del. Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2021-10-01 Verifierad kund
    Svårt att svara på då det är min bror som haft kontakten. men vär nöjda med b
    Hej Susanne! Kul att höra att ni känner er nöjda. Kontakten med Janne har varit toppen! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2021-09-29 Verifierad kund
    Otroligt trevlig och positiv. Svarar snabbt oavsett tidpunkt. Vet vad hon pratar om och kan svara på alla frågor direkt.
    Stort tack för omdömet och stort grattis till köpet av en helt underbar lägenhet! Där kommer ni trivas fint i många år framöver hoppas jag! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-09-27 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Förväntningarna uppfylldes. Mäklaren var tillmötesgående.
    Tack Håkan för det fina omdömet, och grattis till ert husköp! Övertygad om att ni kommer trivas, vi ses! Anders Öberg
    2021-09-23 Verifierad kund
    Bra mäklare!Smidig och snabbt köp!Rekomenderar varmt!
    Stort tack för din rekommendation ovan - uppskattas verkligen! Grattis igen till ditt köp! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2021-09-17 Verifierad kund
    Tommy är en mäklare som verkligen bryr sig om sina kunder. Han följer upp allting väldigt väl. Han ger även bra tips på saker som man bör tänka på samt väldigt tydlig.
    Hej Liam! Tack för ditt fina omdöme! Känns jättebra att du upplevt mina tjänter så positivt! Stort lycka till nu! Tommy Andersson
    2021-09-16 Verifierad kund
    Vi blev trevligt bemötta samt att försäljningen levde mer än vi trott på själva.
    Hej igen! Tack snälla för ert fina omdöme! Jag är övertygad att försäljningen levde upp tack vare er del av samarbetet med! Tommy Andersson
    2021-09-12 Verifierad kund
    Blev professionellt och trevligt bemött. Vi fick hela tiden uppdateringar om hur det gick och vilka som var intresserade.
    Inte ett helt enkelt objekt att sälja men vi fick ett pris som vi var nöjda med efter bara 2 visningar.
    Annonsen var nästan lite för bra, bilderna var fantastiska och texten var inbjudande och pratade om alla fördelar med lägenheten och läget.
    Alla våra förväntningar blev uppfyllda på ett bra sätt.
    Stort tack Angelica för gott samarbete från början till slut. Är glad för din och dina syskons skull! Ville även passa på att tacka för förtroendet. Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    • Hässelby Södra Villastad
    2021-09-07 Verifierad kund
    Tommy är en riktigt bra mäklare med en tydlig passion för sitt yrke och som jag varmt kan rekommendera!
    Tack Olof för de fina orden! Känns fint att jag kunde göra skillnad. Vi hörs! Tommy Andersson
  • Monica E
    • Solhem
    2021-09-07 Verifierad kund
    Camilla är en mycket lyhörd och kompetent mäklare. Hon har förmågan att se hur vi på bästa sätt kunde agera för att slutföra en bra och trygg fastighetsförsäljning. Hennes personliga ykesförmåga att se detaljer kring hela uppdraget allt från fotografering till avslut är mycket omfattande. Jag kan verkligen rekommendera Camilla som mäklare!
    Stort tack för förtroendet från början till slut. Ett gott samarbete.
    Uppskattar verkligen omdömet ovan.

Även stort grattis till er försäljning - en början på ett nytt spännande kapitel!

Vi hörs snart igen, Med vänlig hälsning, Camilla
    Camilla Alfredsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-09-03 Verifierad kund
    Oerhört kompetent och realistisk! Gör inga övervärderingar och skapar en förväntan som överträffas varenda gång. Utan tvekan en av västerorts bästa mäklare på alla sätt!
    Stort tack Simon, ett fantastiskt samarbete från start till mål. Lycka till med nya huset. Vi ses! Anders Öberg
    2021-09-02 Verifierad kund
    Kanon kille kunnig saklig och bra svar på det vi var osäkra på försäljningen har gått smidigt och inga tomma ord👍
    Hej Marc! Stort tack för din reco. Vi ses på tillträdet! Henrik Fällman
  • NIRANJAN K
    skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-08-31 Spontant omdöme
    Tommy har mycket bra erfarenhet och bra förklarande saker. Jag hade dock ingen bra erfarenhet av någon av husets budprocesser. Jag kände att det fanns mycket att ge information som hjälpte andra köpare att köpa huset.
    Hej Niranjan! När en kund förlorar en budgivning är aldrig roligt. I de lägena önskar man att man kunde erbjuda ett likadant hus direkt.
    Alla budgivares bud - inklusive ev villkor - presenteras för husägaren. Sen är det hen som tar beslut vem som får köpa huset. I övrigt följer vi vår budgivningspolicy: www.svenskfast.se/budgivning

Jag håller gärna kontakten med er framåt och tipsar er om nya husförsäljningar. Lycka till!
    Tommy Andersson
    2021-08-27 Verifierad kund
    Duktig proffesionellt och förståndig mäklare,

Rekommenderas👍
    Stort tack för omdömet och grattis till din nya bostad! Vi hörs snart igen, Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2021-08-25 Verifierad kund
    Mycket fint bemötande och bra information om hur en affär av det här slaget går till. De förväntningar vi hade uppfylldes mer än väl.
    Stort tack för omdömet! Och igen, stort grattis till en helt underbar bostad! Vi hörs snart igen, Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2021-08-25 Verifierad kund
    På vilket sätt blev du bemött av mäklaren:
    - Camilla är en professionell mäklare och bemötandet var som vi förväntade.

Vilka förväntningar hade ni och hur levde mäklaren upp till dem:
    - Vi förväntade vi oss att mäklaren ska visa och berätta om nackdelar och fördelar med lägenheten. Berätta om viktiga detaljer som köparen bör veta innan de skriver på kontrakt. Mäklaren ska lyssna och förstå köparens behov och prioriteringar för att kunna erbjuda rätt bostad. Vi förväntade oss att mäklaren ska vara opartisk och hjälpa både säljaren och köparen.

Sammanfatta gärna din upplevelse av mäklaren vid köpet av din bostad på Östersundsgatan 7:
    - Köpet är inte helt klar ännu men upp till detta skede är vi nöjda med Camillas arbete. Hon har varit tillgänglig och hjälpsam.
    Tack för omdömet Najib, uppskattas verkligen! Kändes helt rätt med dig som köpare - imorgon gör vi klart det sista. Hörs vidare! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2021-08-19 Verifierad kund
    Hej
    Vi blev mycket trevligt och profetionellt bemötta.
    Jag förväntade mig engagemang, bra svar på frågor som förstagångsköpare av bostad och frihet att se mig omkring på egen hand i bostaden. Det fick jag.

Kunnig och trevlig.
    Tack Karin för omdömet och förtroendet. Stort grattis igen till er - och Emma framförallt såklart - till den perfekta första bostaden!Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2021-08-18 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och professionell. Som första gångens köpare känner man sig trygg med Camilla.
    Tack Emma! Åter igen, stort grattis till en underbar bostad - det perfekta första köpet! Hörs vidare snart igen, Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
  • SEWERIOS Y
    skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-08-11 Spontant omdöme
    5/5 räcker inte till för att beskriva min upplevelse av både köp&sälj från denna fantastiska mäklare! Snarare 10/5!
    Otroligt kunnig & höll mig konstant informerad om allt! Kommer definitivt att vända mig till Anders vid framtida köp&sälj av bostad.

*REKOMENDERAS STARKT!*
    Tack Sewerios för de extremt fina orden, det värmer verkligen att du är så nöjd. Grattis till din nya lägenhet, det kommer bli riktigt bra. Anders Öberg
    2021-08-09 Verifierad kund
    Detta är andra gången vi säljer med Henrik Fällman, han lyckades även denna gång riktigt bra. Super trevlig mäklare som ger bra resultat och är pålitlig, effektiv och väldigt hjälpsam.
    5 Stjärnor ⭐️
    Hej Malin! Alltid kul att samarbeta med er. Jag hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende! Vi ses till tillträdet! :) /Henrik Henrik Fällman
    2021-08-04 Verifierad kund
    Som förstagångssäljare kände jag mig fullständigt trygg från första stund. Vänligt och kompetent bemötande och hela resan kändes som ett enda stort teamwork med Camilla som projektledare. Hade höga förväntningar då Camilla har gott renommé. Hon levde upp till dessa förväntningar.
    Stort tack för förtroendet! Precis som du beskriver, grymt teamwork från start. Vill även tacka för omdömet, uppskattas verkligen - Tack! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2021-07-28 Verifierad kund
    Vi blev väldigt väl bemötna, hade svar på de frågor som uppstod under visningen och informerade mycket väl under budgivning.
    Tack för din Reco, hoppas ni trivs bra i er nya bostad! Mvh, Henrik Henrik Fällman
    • Sundby
    2021-06-28 Verifierad kund
    Har mycket stor erfarenhet vad gälller försäljningsutbudet i området där vi bor (bodde) och vet hur marknaden ser ut.
    Har mycket stot förtroende för hur han marknadsfört fastigheten.
    Tack Gösta för ert trevliga omdöme - och stort tack att jag fick förtroendet ytterligare en gång. Trevlig sommar, och lycka till med ert nya boende! Tommy Andersson
    Proffsig mäklare.
    Tillmötesgående och trevlig.
    Snabba svar och lösningsfokuserad.
    Tack Kristina för omdömet - och igen, stort grattis till ett fantastiskt radhus! Kändes som ditt från första stund! Hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2021-06-28 Verifierad kund
    Bästa mäklaren vi har haft. Lika engagerad från dag ett och till försäljningens slut. Rekommenderar varmt.
    Tack Camilla
    Tack Merima för både förtroendet och det fina omdömet. Uppskattas verkligen! Ett lyckat samarbete från start. Vi hörs vidare snart igen, Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
  • Paul Philip A
    2021-06-28 Verifierad kund
    Extremt målinriktad, engagerad, hårt arbetande och lätt att nå dygnet runt, alla dagar. Förstod verkligen vår situation och våra önskemål. Bra hantering av förväntningar, strategiskt förhållningssätt till marknaden, både på makro och mikronivån. Mycket glad, trevlig och kunnig.
    Stort tack Paul för det fina omdömet och för vårt lyckade samarbete. Vill även passa på att igen tacka för förtroendet. Hörs snart! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    • Sundby
    2021-06-20 Verifierad kund
    Att köpa från Tommy var en trygg process! Där han var tydlig och behjälplig genom hela köpprocessen. Tommy är rak och tydlig i sin kommunikation och lämnar inget utrymme för missförstånd
    Hej Sam! Stort tack för ditt fina omdöme! Det var ett nöje att hjälpa er hitta hem till slut :) Ha en fantastisk sommar! Tommy Andersson
    2021-06-20 Verifierad kund
    Henrik är en toppen mäklare!
    Vi har haft honom vid tre försäljningar, kan varmt rekommendera Henrik!
    Hej Nina! Stort tack för omdömet och till en bra försäljning!
    Ha en fin sommar så ses vi till tillträdet!
    Mvh, Henrik Fällman
    • Hässelby Norra Villastad
    2021-06-17 Verifierad kund
    Super proffs! Rekommenderar Henrik varmt, en hyvens kille med järn koll
    Stort tack Tommy! Ett nöje att samarbeta med dig! Vi hörs och ses på tillträdet! /Henrik Fällman Henrik Fällman