Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kista

Svensk Fastighetsförmedling Kista

Kista Galleria, 164 91 Kista — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Kista! Här möts du av engagerade fastighetsmäklare som hela tiden strävar efter att bli bättre och hjälpa dig till ett tryggt och framgångsrikt bostadsbyte.

Vi har full koll på vårt område och vet både hur bostadsmarknaden ser ut och vilka områden som ligger med bäst tillgång till grönområden, dagis eller butiker. Vårt mål är att överträffa dina förväntningar och anpassa vår tjänst efter dina behov och önskemål.

Kom förbi vår BoButik för tips och råd inför ditt bostadsbyte!

Läs vad 4 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kista

• Lena K
    Lena K skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Camilla gav mycket bra information och support under vår köpprocess. Hon var transparent och snabb med att återkoppla så att vi hela tiden förstod vad som hände. Slutligen lyckades hon skickligt mäkla ihop köpare och säljare så att vi båda blev nöjda.
    Hälsar glad nybliven bostadsrättsägare
  • Deniz P
    Deniz P skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Jag fick ett väldigt bra bemötande av min mäklare Camilla på SvenskFast i kista som dessutom gjorde ett grymt bra jobb för att få min lägenhet såld. Hon var driven samt mycket hjälpsam under hela processen. Som kund är jag väldigt glad att jag tog i kontakt med Svensk fastighetsförmedling.
  • Lars G
    Lars G skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Camilla var jäkligt proffsig. Hon rekommenderade oss en del möjligheter, men var även mycket lyhörd för vad vi tyckte.
    Är mycket nöjd med hur affären hanterades och skulle gärna rekommendera henne till andra.

MVH
    Lasse Gustafsson
  • EIJA S
    EIJA S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Jag var väldigt nöjd med hjälpen av min lägenhet, jag fick hjälp med allt jag undrade över och snabbt.
    Josef A gillar detta

Kista Galleria, 164 91 Kista