Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kista

Svensk Fastighetsförmedling Kista

Kista Galleria, 164 91 Kista — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Kista! Här möts du av engagerade fastighetsmäklare som hela tiden strävar efter att bli bättre och hjälpa dig till ett tryggt och framgångsrikt bostadsbyte.

Vi har full koll på vårt område och vet både hur bostadsmarknaden ser ut och vilka områden som ligger med bäst tillgång till grönområden, dagis eller butiker. Vårt mål är att överträffa dina förväntningar och anpassa vår tjänst efter dina behov och önskemål.

Kom förbi vår BoButik för tips och råd inför ditt bostadsbyte!

Läs vad 423 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kista

• 2019-09-18

Sitki U skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik är Stockholms bästa mäklare.

Köpte en lägenhet nyligen.

Jag blev bemötts av en varm och ytters professionella mäklare.

När han visade rund lägenheten och lösningar mina funderingar, bestämde mig på en gång att köpa lägenheten.

Henrik är en öppet, kunnig, trevlig, engagerad, målinriktad mäklare för både partner.

Allting kändes trygg med Henrik

Om jag ska sälja lägenhet vill jag komma till honom.
    Köpare Strandliden 43 Läs mer
    2019-09-19 Henrik F svarar Sitki U
    Hej Sitki! Stort tack för de fina orden, är mycket glad över att du är nöjd med ditt köp. Mvh Henrik Fällman - 070-877 83 81
  • 2019-09-16

Annica S skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Bra återkoppling och hela tiden kändes det som om att jag som säljare var i fokus. Läs mer
  • Fredrik G

2019-09-12

Fredrik G skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålde vår 1:a i Akalla med Rawaz som mäklare. Han var effektiv, alltid trevlig i bemötandet och väldigt socialt kompetent! Dessutom blev vår lägenhet såld till ett pris som vi är väldigt nöjda med. Snabbt gick det också! Kan inte annat än att varmt rekommendera Rawaz om du ska sälja din bostad! Läs mer
  • 2019-09-08

Sandra K skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi köpte ett hus vi honom och han löste det snabbt och smidigt .
    Han är service mindead och trevlig. Och har kunskap om de han säljer. Läs mer
  • 2019-09-02

Ida P skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålt innan visning med längre inflyttsdatum! Läs mer
  • 2019-09-02

Lisa H skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jonni hjälpte oss med försäljningen av en villa i Spånga, ett objekt med stort renoveringsbehov. Han har hela tiden varit en trygg och kunnig ledsagare i en försäljning med mycket speciella förutsättningar. Vi upplevde Jonni som proffsig och strukturerad, och han har verkligen gjort det där lilla extra för att få ett så högt slutpris som möjligt. Lämnar varma rekommendationer! Läs mer
    Henrik F gillar detta
  • 2019-08-27

Kamila M skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jätte trevlig, snabb och professionell kontakt, jag kan rekommendera Läs mer
  • MIHAELA B

2019-08-27

MIHAELA B skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Behrang Jamal sålde mitt radhus på ett mycket proffsigt och bra sätt.
    Kompetent, engagerad, kommunikativ, kunnig, trevlig, alltid tillgänglig för frågor och funderingar.
    Rekommenderas varmt!/ Mikaela Läs mer
  • Pawan V

2019-08-26

Pawan V skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    I sold my 3rum apartment in Astrakangatan 62

Jonni was really good. Gave time to us on finding buyers.

I had higher expectations for higher price but I understand the market is not good and so I'm happy with what I got though it was a loss.

All in all good experience. Läs mer
  • 2019-08-23

Daniel J skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Härlig bemärkelse, snabb med att ordna allt som behöver ordnas! Kunnig om objektet! Rekommenderas! Läs mer
  • Robin N

2019-08-22

Robin N skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Bästa mäklaren! Rawas har varit grym hela vägen – inte bara i säljprocessen. Jag har fått tips, förslag och hjälp med nya lägenhetsköpet.

Rawas har alltid varit tillgänglig och professionell :) Läs mer
  • 2019-08-04

Pernilla V skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Köpt objekt på Härnösandsgata 2. Fått bra information, stor förståelse för läget vi befinner oss i. Även engagemang i att visa bostad och att vi ska god inblick i det vi köper samt omgivning och förening. Läs mer
  • 2019-07-26

Malin B skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Köpte en bostadsrätt, bra service och ett mycket trevligt bemötande! Läs mer
  • 2019-07-25

Emmanuel M skrev om Rasmus Lundh en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Kastrupgatan 3.
    Hela processen kändes trygg och jag fick snabbt svar på alla frågor som dök upp.
    Dessutom blev lägenheten såld innan visning. Läs mer
  • 2019-07-18

Rojarani M skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    He is friendly with the customers and very patience. Thank you! Läs mer

He is good. He explained everything. Läs mer

Elin B skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Köpte en nyproducerad enrumslägenhet i Vällingby parkstad. Fick bra och professionell hjälp av Rawaz, som även löste tidig inflytt efter mina önskemål och extra visning. Stort tack! Läs mer
  • 2019-07-17

Sophia G skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi hade jättefin hjälp av Rawas när vi köpte lägenhet i Wellingeby till vår son. Vi blev väl omhändertagna. Även fin och tydlig hjälp vid själva köpet.

Allt som allt en suverän upplevelse. Läs mer
  • 2019-07-16

Uranzaya E skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Tvåa i Råcksta på 2 125 000kr. Väldigt glada att ha mött en sån trevlig och driven mäklare som kunde ge chansen till vårt första boende! Läs mer
  • 2019-07-12

Henrik P skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålde en brf-lgh. Fick lite mer än mäklaren trodde så jag är nöjd. Allt gick ok.
    Som tidigare erfarenheter av manliga mäklare får man sila en del av Smooth talk vilket är behövligt. Läs mer
  • 2019-07-12

Rshaa A skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hej jag har köpt en bostadrätt i vinst. jag har haft bra bemötande från mäklaren .Han var jättetrevlig och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-07-11

Rshaa A skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    jag köpte bostadrätt i vinsta. Det var bra bemötande och trevliga personal. Läs mer
  • 2019-07-11

Hannah O skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag har precis köpt en 2:a, nyproduktion i Vällingby Parkstad.
    God bemötande och bra service av mäklaren Rawaz på svensk fastighetsförmedling. Jag fick snabb hjälp med mina frågor och hur jag ska gå tillväga osv. God kontakt genom sms samt telefonsamtal. Rekommenderar :) Läs mer
  • 2019-07-10

Safa A skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Det var jättebra bemöttand. Väldigt fina personal. Vi har köpt ett lägenhet i vinsta. Läs mer
  • Dilan K

2019-07-10

Dilan K skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Köpte en bostad i Vällingby.
    Allt gick väldigt bra och smidigt, tack vare mäklaren Rawaz.
    Väldigt professionell person som bemötte en väldigt bra.
    10/10!! Läs mer
  • 2019-07-09

Ida P skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålde min lägenhet med hjälp av bästa Rawaz som var flexibel, snabb och proffsig. Han fick mig att känna mig trygg när jag gjorde en av mina livs största affärer Läs mer
  • 2019-07-08

Mariam M skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Tommy är duktig. Vi fick alla information som vi behöver . Läs mer
  • 2019-07-01

Mikael M skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Som köpare av vår första villa, var Henrik otroligt lugn och hjälpsam mot oss som spekulant. Henrik gav inte bara ett ärligt intryck, utan han är ärlig, lyhörd och engagerad. Han stressade inte igenom affären utan var tillmötesgående och mån om att samtliga inblandade parter var bekväma och nöjda i affärstransaktionen. Läs mer
    2019-07-25 Henrik F svarar Mikael M
    Stort tack för ditt fina omdöme. Önskar er lycka till med försäljningen nu till augusti!
    Trevlig sommar. Med vänlig hälsning, Henrik Fällman, Franchisetagare/Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Tel: 0708778381
  • Anders L

2019-06-30

Anders L skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Bostadsrätt.

Mycket engagerad och ett ödmjukt bemötande jämfört med många andra.
    Man kände sig trygg under hela processen. Läs mer
  • 2019-06-27

Hans F skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Mäklaren överträffade mina förväntningar avseende engagemang och hårt arbete. Läs mer
    2019-06-28 Henrik F svarar Hans F
    Tack så mycket Hasse, riktigt kul detta. Hoppas vi får göra affärer tillsammans i framtiden också! Mvh Henrik Fällman, tel: 070-877 83 81.
  • 2019-06-27

Sari L skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har sålt vår fristående villa i Backlura Hässelby.
    Henrik har lyssnat och tagit in våra argument , önskemål och förväntningar av försäljningen på ett proffesionellt sätt.
    Han har sedan agerat och genomfört försäljningen på ett föredömligt sätt vilket resulterat i att vi är till 100 % nöjda kunder.
    Tack Henrik för ett toppenjobb! Läs mer
    2019-06-28 Henrik F svarar Sari L
    Hej Sari och Thomas, stort tack för ett jättetrevligt samarbete. Det gör mig väldigt glad att höra att ni är nöjda. Stort lycka till med ert nya hus så ses vi förhoppningsvis igen någongång! Trevlig sommar. Mvh Henrik Fällman, tel: 070-877 83 81
  • Ann-Mari B

2019-06-26

Ann-Mari B skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag har sålt 2 rok på 2,5 tr utan hiss. Träffade Behrang när han behövde en tändare för att tända ljus inför en fotografering i "min" port. Jag bad honom värdera min bostad och fattade tycke för hans arbetsmetoder. Han arbetade på ett annat sätt än vad "vanliga" mäklare gjort. Han har egna listor på köpare och vad de vill ha. Behrang hade privata visningar vilket visade sig passa mig perfekt. Han är mycket energisk vilket ledde till en snabb affär. Rekommenderar hon verkligen! Läs mer
  • 2019-06-24

Hanna B skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi är supernöjda med vår mäklare som hjälpte oss när vi köpte hus! Läs mer
    2019-06-26 Henrik F svarar Hanna B
    Stort tack Hanna! mvh Behrang Jamal
  • Elisabeth J

2019-06-22

Elisabeth J skrev om Rasmus Lundh en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Då jag väldigt spontant ville sälja min bostadsrätt blev jag rekommenderad att låta Rasmus hjälpa mig med detta. Så oerhört tacksam för detta val. Fantastiskt bra bemötande, ärlig, rak och duktig. Enkel att ha kontakt med och jag var trygg i att hans bemötande mot spekulanter var proffessionelt och vänligt. Tacksam och oerhört nöjd med val av mäklare. Läs mer
  • 2019-06-04

Theodorus A skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Rawaz Abdullah did an excellent job for us. He informed well about the whole selling and biting procedure. He acted quick with both parties and he managed to arrange a meeting even for a Sunday evening. Very professional. We will certainly contact him for further help I future. Läs mer
  • 2019-06-04

Lena B skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Proffsigt och mycket trevligt bemötande! Läs mer
  • Niklas B

2019-06-04

Niklas B skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi sålde vår lägenhet genom Svensk Fastighetsförmedling och mäklare Rawaz Abdullah. Vi hade fantastisk service hela tiden. Vi fick tips och råd när vi letade hus, även om det var annan mäklare som sålde just de objekten. När vi sen valde att lägga ut vår lägenhet på Hemnet tog det mindre än en vecka innan den var såld till ett pris vi önskat. Kunde inte varit bättre./Niklas Läs mer
  • 2019-06-03

Ann-Sofi S skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag anlitade Jonni för att sälja vårt hem sedan 25 år - ett 50-talsradhus med trädgård. Jag vill varmt rekommendera Jonni - en seriös, skicklig och trevlig mäklare! Allt var bra genom hela processen! Läs mer
    2019-06-03 Jonni S svarar Ann-Sofi S
    Tack för ditt fina betyg! Mycket roligt att få hjälpa dig med försäljningen och de bästa som finns är nöjda kunder! Bra jobbat och tack för ett trevligt samarbete.

Jonni Svensson
    Jonni S gillar detta
  • 2019-06-03

ekram n skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    snabb
    pålitlig
    och svarar alltid på telefon
    rekommenders varmt Läs mer
  • 2019-06-01

Jonathan R skrev om Rasmus Lundh en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Rasmus Lund vår mäklare, var verkligen utmärkt genom hela processen då vi köpte vårt radhus. Jag ger honom mina största rekommendationer. Läs mer
    2019-06-03 Anders Ö svarar Jonathan R
    Tack för de fina orden Jonathan! Jag vet att ni kommer trivas fint i nya området. Vi hörs snart för tillträde :-)
    Rasmus
  • 2019-05-31

David B skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Bästa mäklaren
    Snabb o pålitlig Läs mer
  • 2019-05-31

Mohammad Y skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag har köpt ett lägenhet, personalen är hjälpsam och trevligt. Läs mer
  • Elisabeth J

2019-05-29

Elisabeth J skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Köpt ett parhus. Mäklaren var oerhört informativ och strukturerad. Trevlig och gav verkligen tid. Förväntningar på en mäklare är så klart att man känner sig trygg och säker vilket jag absolut gjorde. Även säljaren var väldigt nöjd med mäklaren och vi fick en fantastiskt fin affär pga honom. Läs mer
    2019-06-11 Tommy A svarar Elisabeth J
    Hej Elisabeth! Stort tack för alla fina ord. Du var mycket bra förberedd som köpare, var tydlig mot husägaren och visade stor respekt utan stress. Att du var ”lycklig att snart få flytta in” gladde både husägaren och mig som mäklare. Lycka till nu med lägenhetsförsäljningen! Trevlig sommar!
  • 2019-05-29

Erik Gustaf Samuel P skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Har sålt lägenhet. Mäklaren har på ett sakligt och och
    Korrekt sätt genomfört försäljningen. Givet en bra information
    och besvarat besvarat eventuella frågor på ett rakt och enkelt
    sätt. Mina förväntningar på mäklarens genomförande av
    affären överenstämmer därför helt med mina förväntningar
    av en proffesionell mäklare. Läs mer
    2019-06-13 Henrik F svarar Erik Gustaf Samuel P
    Tack så mycket! Mvh Behrang Jamal
  • 2019-05-29

Lars-Håkan E skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Mycket goda egenskaper, trevligt bemötande, personlig, god lyssnare, förtroendeingivande, glimten i ögat. Skapar gott förhandlingsklimat. Är tillgänglig Läs mer
    2019-06-13 Henrik F svarar Lars-Håkan E
    Tack så mycket! Mvh Behrang Jamal
  • 2019-05-28

Ann S skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Rawaz på Sv FF har sålt en tvåa i Wellingeby. Allt har gått mycket bra. Mötena har varit upplysande och trevliga.
    Vi är mycket nöjda med hans och företagets arbete.
    Tack
    Ann och Christer Sjöström
    Sonja Frisk Läs mer
    2019-05-28 Rawaz A svarar Ann S
    Tusen tack för den fina rekommendationen Ann, ett sant nöje att ha med er att göra! Vi ses och hörs igen
  • 2019-05-28

Christer S skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har köpt en 2:a i Wellingeby genom Rawaz. Alltigenom har kontakterna och bemötandet varit på högsta nivå. Vi är mycket nöjda. Tack
    Ann o Christer Sjöström
    Sonja Frisk Läs mer
    2019-05-28 Rawaz A svarar Christer S
    Hej på er! Tack för de fina orden. Känns mycket bra att ni känner er nöjda. Stort lycka till med nya boendet, vi ses framöver.
  • 2019-05-27

DIANE J skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi kan varmt rekommendera Tommy Andersson som mäklare. Tommy hjälpte oss sälja vår villa i maj 2018. Under förberedelserna av försäljningen var han väldigt noggrann kring allt från hur säljprocessen gick till och vad Svenskfastighetsbyrå kunde erbjuda oss till hur husbilderna togs och vilken information om huset som var viktigast. Han gav oss mycket goda råd om hur vi kunde göra huset mer tilltalande inför en visning samt att vi även anlitade en homestylingfirma som han rekommenderade. Vi anser att homestylingen hade en positiv påverkan på vårt slutpris. Hans professionalism och fingertoppskänsla för processen gjorde att vår husförsäljning gav ett lyckat resultat, särskilt med tanke på att marknaden hade hamnat i en väldig svacka när huset kom ut på marknaden. Från start till slut har Tommy inte lämnat något till slumpen och han har alltid varit hjälpsam och proaktiv. Det syns att han brinner för sitt yrke och hans långa erfarenhet i mäklarbranschen är mycket värdefull för både säljaren och köparen. Hälsningar från Svante & Diane Läs mer
    2019-06-11 Tommy A svarar DIANE J
    Hej Diane! Oj vilka fina ord! Det var ett nöje från början till slut att hjälpa dig och Svante med husförsäljningen! Kommer minnas samarbetet länge - ert engagemang med ”historieboken” och trädgårdsdokumentationen är bara några exempel på ert bidrag i teamworket! Tack igen, och trevlig sommar!
  • Dan Rodrigo B

2019-05-27

Dan Rodrigo B skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik!
    Till stor hjälp i mitt köp av bostadsrätt vid Hässelby Strand.
    En alltigenom proffsig mäklare, han är lyhörd för sina kunders särskillda behov. Har en förmåga att tänka, så att säga, utanför boxen för att hitta möjligheter under försäljningens alla stadier.
    Lika engagerad i säljarens som köparens behov och omständigheter.
    Lösningsorienterad till varje pris!!
    En fröjd att samarbeta med honom!
    En trygg och samlad mäklare.
    Tack Henrik Läs mer
    2019-05-31 Henrik F svarar Dan Rodrigo B
    Hej Dan! Stort tack för dina fina ord. Jag hoppas verkligen du kommer trivas bra i den fantastiska lägenheten och att du och din dotter får en härlig sommar! Med vänlig hälsning, Henrik Fällman
  • 2019-05-25

Kristian L skrev om Rasmus Lundh en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Har precis sålt ett bostadsrättsradhus. Rasmus fick ta över affären mitt i processen och har gjort ett utmärkt arbete. Tillgänglig, lugn och med ett uppenbart intresse av att både köpare och säljare ska bli nöjda. Precis vad jag önskar hos en mäklare. Läs mer
    2019-05-27 Rasmus L svarar Kristian L
    Stort tack för de fina orden Kristian! Hoppas nu ni ska trivas på andra sidan stan, så är det bara att höra av dig om det skulle vara något. Hörs snart!

Kista Galleria, 164 91 Kista