Svensk Fastighetsförmedling Kista

Kista Galleria, 164 91 Kista — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Kista! Här möts du av engagerade fastighetsmäklare som hela tiden strävar efter att bli bättre och hjälpa dig till ett tryggt och framgångsrikt bostadsbyte.

Vi har full koll på vårt område och vet både hur bostadsmarknaden ser ut och vilka områden som ligger med bäst tillgång till grönområden, dagis eller butiker. Vårt mål är att överträffa dina förväntningar och anpassa vår tjänst efter dina behov och önskemål.

Kom förbi vår BoButik för tips och råd inför ditt bostadsbyte!

Läs vad 469 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kista

• Sirilak T

2019-11-16

Sirilak T skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag och min partner var på en visning och blev bemött väldigt professionellt av Henrik. Nu handlar det om en smaksak men vi tycker om att få titta på bostäder i lugn och ro och om det är något som vi undrar över så frågar vi själva mäklaren. Det tycker vi att Henrik har levt upp till. Under hela processen så var han mycket trevlig och det kändes bekvämt att prata med honom. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-11-18 Henrik F svarar Sirilak T
    Hej Sirilak. Tack för de fina orden och er rekommendation. Ni kommer trivas superbra i lägenheten, den är magisk!
    Med vänlig hälsning, Henrik Fällman, Franchisetagare/Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Tel: 0708778381
  • 2019-11-15

Camilla T skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har sålt vårt radhus och var lite tveksamma om vilken mäklarfirman vi skulle anlita. Men efter mötet med Henrik kändes allt glasklart. Snabb och förtroende givande, med full fokus och kunskap på det man vill ha och önskar från en proffsig mäklare. Läs mer
    2019-11-18 Henrik F svarar Camilla T
    Hej Camilla, stort tack för din Reco och för förtroendet. Ett riktigt trevligt samarbete. Jag önskar dig lycka till med nya boendet. Med vänlig hälsning, Henrik Fällman
  • 2019-11-14

Anastassia K skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag sålde min lägenhet i Hässelby med Henrik!
    Vad kan jag säga? Jag har upplevt en hög professionalism, trevligt bemötandet och oerhört engagemang! Jag rekommenderar Henrik till alla som vill köpa/sälja din bostad. Han är guld värd! Läs mer
    2019-11-14 Henrik F svarar Anastassia K
    Hej Anastassia, din Reco värmer verkligen! Riktigt trevligt att jobba med dig och nå rekordpris! Vi ses på tillträdet. Med vänlig hälsning, Henrik Fällman
  • 2019-11-13

Niclas T skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Noggrann, tydlig och insatt. Lyhörd och påläst. Personlig. Läs mer
    2019-11-13 Henrik F svarar Niclas T
    Tja Niclas! Stort tack för det fina omdömet. Med vänlig hälsning, Henrik Fällman
  • 2019-11-12

Maria A skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Anders hjälpte oss till en ytterst snabb affär när vi köpte vårt hus. Han har ett trevligt bemötande och känns kunnig inom sitt område. Vår upplevelse är att han ser till både säljarens och köparen behov. Vi anlitar honom gärna igen vid en framtida försäljning. Läs mer
    2019-11-12 Anders Ö svarar Maria A
    Hej Maria, jag blir riktigt glad att höra att ni är nöjda med processen, det betyder mycket för mig. Mitt mål är att alltid göra mitt yttersta i varje affär. Jag är övertygad om att ni kommer trivas riktigt bra i ert nya hus. Vi ses!
  • 2019-11-11

Birgitta Ingegerd H skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Anders ger ett mycket personligt och trevlidt bemötande. Vi har anlitat honom både vid vårt köp av ny bostad och försäljning av vårt hus. Han har tagit sig an uppgiften med stort kunnande, ärlighet och humor.
    Birgitta o Björn Hillerbrant Läs mer
    2019-11-11 Anders Ö svarar Birgitta Ingegerd H
    Ett stort tack för det fina omdömet, uppskattas väldigt mycket. Se nu till att ta mycket hjälp med alla flyttbestyr så ses vi framöver. Ska bli kul att få se er nya lägenhet till sommaren. Stort lycka till!
  • 2019-11-10

Kevin N skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Väldigt tillmötesgående och tydlig gällande alla villkor, skyldigheter och rättigheter gällande mitt bostadsköp. Läs mer
    2019-11-10 Henrik F svarar Kevin N
    Hej Kevin! Glad att du kände dig nöjd med ditt köp och tack för din reco. Hoppas du kommer trivas bra i lägenheten. Med vänlig hälsning, Henrik Fällman
  • 2019-11-10

Lucas H skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Njurundagatan 6, sålt
    Väldigt positivt om att vi skulle sälja för ett visst pris. Fick en känsla av att han verkligen försökte sälja sin tjänst, kanske lite mer än ärlighet. Förväntade mig massvis av intresserade eftersom Henrik visade en lista på personer som var ute efter liknande lägenhet. Det kom inte så många på visningar och bara en intresserad mot slutet. Vi sålde inte heller för de pris han satt förväntningar för.
    Utöver detta är han trevlig, och det kändes ändå som han försökte sitt bästa med att sälja. Men han behöver sätta rätt förväntningar i framtiden. Läs mer
    2019-11-10 Henrik F svarar Lucas H
    Hej Lucas och tack för ditt omdöme. Som du skriver så gjorde jag allt i en tuff marknad och fick dessutom ett mycket bra pris jämfört med liknande objekt. Jag hoppas du kommer trivas i ditt nya boende och tackar för ett mycket trevligt samarbete.
    Med vänlig hälsning, Henrik Fällman, tel: 0708778381
  • 2019-11-08

Albert S skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Professional och väldigt fint personlig. Läs mer
  • 2019-11-08

Ali M skrev om Yarobe Hosini en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Yarobe är bästa mäklare! har köp en lgh.
    Mäklaren bemötte mig bra, Personligt bemötande och väldigt professionell och engagerad . Yarobe är aktivJobbar verkligen för målen ja ville nå. Läs mer
    2019-11-14 Yarobe H svarar Ali M
    Tack Ali! och Lycka till med allt nu så hörs vi av!
  • 2019-11-06

Kirill S skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Mycket professionell mäklare som är service inriktad och har engagemang. Läs mer
  • 2019-11-06

Håkan L skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålde kedjehus i Vällingby. Tommy är mycket noggrann i förberedelser och ser till att ge råd om styling och andra åtgärder inför fotografering och visning. Tommy förmedlar kontakt med mycket skicklig fotograf som skapade fantastiska bilder till Hemnet. Förhandlingarna med slutkund skötte han också mycket effektivt. Vi är mycket nöjda med Tommy och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-11-06 Tommy A svarar Håkan L
    Hej Håkan! Tack snälla för ert höga betyg på Reco. Måste även säga att husförsäljning är ett lagspel - ni var ute i god tid, utnyttjade tiden rätt och var i och med det själva en stor bidragande orsak till det fina resultatet. Lycka till med ert nya boende!
  • 2019-10-31

Håkan Olof M skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Personligt bemötande och väldigt professionell och engagerad Läs mer
    2019-11-13 Jonni S svarar Håkan Olof M
    Hej Håkan! Tack för ert fina omdöme och stort grattis till ert nya hus! Ses snart igen på tillträdet.

Med vänlig hälsning Jonni Svensson
  • 2019-10-27

Samantha R skrev om Rasmus Lundh en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Rasmus var aktiv och sålde min lägenhet innan den öppna visningen till ett bra pris och jag var nöjd med hans insats. Läs mer
    2019-10-30 Rasmus L svarar Samantha R
    Stort tack Samantha. Jättekul att hjälpa er till ett så pass högt slutpris!
  • 2019-10-26

Christina A skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Har köp en lgh.
    Mäklaren bemötte mig bra, han var enkel att prata och lyssnade och inte push-ig. Försökte inte övertala mig om varför jag skulle slå till.
    Har mött sådana mäklare som inte vill lyssna på vad man säger.
    Nästan dum gör en

Känner helt nöjd med honom Läs mer
    2019-10-26 Henrik F svarar Christina A
    Hej Christina, blir glad att höra att du haft en bra upplevelse av ditt köp. Jag hoppas och tror att du kommer trivas bra i din nya fina lägenhet.

Med vänlig hälsning, Henrik Fällman
  • 2019-10-25

Karin A skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Han har varit fläckfri! Jättebra! Inget att klaga på. Tack! Läs mer
    2019-11-13 Jonni S svarar Karin A
    Tack för ditt betyg! Hoppas allt går bra med husförsäljningen så
    Ses vi snart igen!

Mvh Jonni
  • 2019-10-17

Ali A skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag sålde en bostadsrätt.
    Upplevde mäklaren trevlig och kunnig. Läs mer
    2019-10-21 Rawaz A svarar Ali A
    Tusen tack för fin rekommendation! Mvh Rawaz
  • 2019-10-13

Setara B skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Trevligt bemötande med rak och tydlig kommunikation. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-10-15 Rawaz A svarar Setara B
    Hej!
    Vad roligt och höra och stort tack för ditt fina omdöme.

Allt gott
  • 2019-10-12

Jenny A skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag har sålt min bostad. Proffsigt bemötande. Kunde inte ha fått bättre hjälp utan dem har varit jätte duktiga på sitt jobb. Läs mer
    2019-10-15 Rawaz A svarar Jenny A
    Tack snälla Jenny för dina värmande ord och rekommendation! :)
    Det var ett nöje från min sida att få hjälpa till med er stora affär. Önskar er lycka till med huslivet. Allt gott// Rawaz Abdullah
  • 2019-10-12

Olof A skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi sålde en fyrarummare i Råcksta och har haft en segdragen försäljning med både hopp och förtvivlan.
    Utbud och efterfrågan styr-mäklaren gjorde helt klart sitt bästa för situationen.
    En usel affär för oss men jag är övertygad om att mäklaren gjorde vad som kunde göras. Läs mer
    2019-10-15 Rawaz A svarar Olof A
    Hej. Tack för ditt omdöme. Ledsen att vi inte uppnådde prismålet!
    Jag är ledsen för det även om den såldes till slut. Hoppas ni trivs bra i nya bostaden. Allt gott!
  • 2019-10-03

Parikshit S skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Irresponsible person, you can't believe what he said, Mark the words get everything in written. Läs mer
    2019-10-07 Behrang J svarar Parikshit S
    Hej Parikshit, I get very sad when I hear that you are unsatisfied with my service. I take this very seriously and I will contact you in an attempt to straighten things out. I work very hard, and my philosophy is that the customer is always right, therefore my deepest apologies since the communication between us somewhere was misunderstood. Best, Behrang
  • Rebecka S

2019-10-02

Rebecka S skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålde en etta och köpte en tvåa via Svensk Fastighetsförmedling. Till en början verkade min mäklare väldigt ambitiös, professionell och pålitlig. Men ju längre tiden gick desto sämre intryck fick jag. Informationen han gav var bristfällig vilket är än mer beklagligt när jag var en förstagångssäljare och novis i sammanhanget och detta satte mig i en väldigt knepig situation. Det gick veckor utan att jag fick någon information eller uppdatering och trots att jag påpekade detta så förbättrades ingenting. Jag ställde frågor som jag inte ens fick svar på. Jag kände mig osedd och att sälja min lägenhet var inte prioriterat överhuvudtaget. Hade jag vetat på förhand vad jag vet nu hade jag aldrig valt varken byrån eller min mäklare. Det resulterade tyvärr i en väldigt tråkig affär för mig där mäklaren inte ens var i närheten med att leverera vad han hade lovat (vilket ändå var minimum och inte optimistiska förhoppningar) i slutpris. Löftet var fullt realistiskt då jag följt marknaden i mitt område under flera år. Jag är tyvärr väldigt missnöjd och kan definitivt inte rekommendera honom som mäklare. Han visade sig vara varken ambitiös, professionell eller pålitlig. Läs mer
    2019-10-07 Rawaz A svarar Rebecka S
    Hej Rebecka, blir uppriktigt sagt ledsen då jag alltid ger 100% i mina affärer för både säljare och köpare. För mig är ingen affär viktigare än någon annan. Jag delar din frustration över slutresultatet med prisnivån. Vad gäller bristen i vår kommunikation och att du inte känt dig prioriterad är svidande kritik som jag tar åt mig av och ser som en möjlighet att bli ännu bättre i framtiden. Jag tackar för din feedback och hoppas ändå att du trivs i din otroligt fina nya lägenhet. Mvh, Rawaz
  • 2019-10-02

Caroline B skrev om Rasmus Lundh en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Trevlig och lyssnade på oss. En bra affär! Läs mer
    2019-11-14 Rasmus L svarar Caroline B
    Tack för er reco Caroline! Hoppas ni ska trivas i nya huset :-)
  • 2019-10-02

Caroline B skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Den bästa!
    Jobbar verkligen för målen vi ville nå. Läs mer
  • 2019-10-02

Albert Mattias E skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Köpt 3:a Vällingby. Väldigt bra intryck av mäklare, både på visning och i den efterföljande dialogen. Läs mer

Marita J skrev om Rasmus Lundh en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålt ett radhus. Rasmus har gjort ett perfekt jobb för mej o min syster. Varit mycket förstående för oss, eftersom vi har haft 60 mil att köra till denna fastighet som skulle säljas. Sen tycker vi att han verkar ha hittat det perfekta paret som köpare. Vi kunde inte haft bättre mäklare tror vi!! Läs mer
    2019-10-03 Rasmus L svarar Marita J
    Stort tack för de fina orden Marita. Det har varit ett nöje att få hjälpa er.
    Rasmus
  • Sophie G

2019-10-02

Sophie G skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi blev rekommenderade att anlita Camilla när vi skulle sälja vårt hus under hösten 2018 och har aldrig ångrat det.
    Camilla är mycket professionnel, energiskt och ödmjuk samtidigt. Hon hjälper både säljare och köparen att hitta de bästa lösningar på ett opartisk sätt.
    Camilla kan sitt jobb och kan det området hon jobbar i. Hon är väldigt påläst och svarar på alla frågor, när som helst.
    Vi kan varmt rekommendera Camilla. Läs mer

Sara G skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hej!
    Vi är köpare. Våra handlingar från mäklaren kom inte in i tid till banken, vilket gjorde att handpenningen kom försent till säljaren.
    Vi har också bett om att få bilder på huset vi köpt, men inte fått svar.
    I övrigt var mäklaren trevlig att ha att göra med. Läs mer
    2019-10-07 Jonni S svarar Sara G
    Hej Sara och tack för din reco. Jag beklagar att handlingarna hamnade mellan stolarna, oavsett skälet till detta. Självklart tar vi detta till oss för att hanteringen ska bli mer effektiv i framtiden. Bilderna är skickade till din email, hojta till om de inte skulle dyka upp.
    Mvh, Jonni Svensson

Olle D skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag blev väl bemött av en engagerad mäklare. Uppriktighet och engagemang var något jag uppskattade. Vi hade täta kontakter under den långa tid försäljningen tog pga olika problem t ex att få fram pantbrev och att döda tomträttsavgälden.Jag fick flera goda råd t ex på val av stylist. Jag skulle gärna kontakta mäklaren igen vid en ny försäljning. Läs mer
    2019-11-13 Jonni S svarar Olle D
    Hej Olle,

Vad roligt att ni är nöjda med min insats. Jag håller med, det var en lång process som jag tyckte slutade på allra bästa sätt. Må väl!

Anna E skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålde ett radhus.
    Tommy är kunnig, erfaren, proffsig och vill väl. Dock väldigt säljande i sin attityd vilket ibland blir på bekostnad av att lyssna in och läsa av säljaren. Läs mer
    2019-11-06 Tommy A svarar Anna E
    Hej Anna - tack för din feedback på Reco. Uppskattar ditt beröm, och tar förstås även till mig din kritik. Jag önskar dig all lycka till med din nya bostad!
  • 2019-10-01

Nezamdin Ibrahim H skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hej Camilla.
    Stor tack för hjälpen och uppskattar alla som ni gjorde för mig. Önskar er framgång och all lycklig.
    Jag har fått mycket information om bostaden.
    Vänlig hälsning.
    Hassan Nezamdin. Läs mer

Börje W skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålt bostadsrätt
    blev helt okey möttr
    hade tidigare anlitat samma företag
    Gick lätt och smidigt att komma överens Läs mer
    2019-10-07 Jonni S svarar Börje W
    Hej Börje, stort tack för ditt omdöme. Mvh Jonni
  • 2019-10-01

Parastoo E skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Köpt ett nybygge samt sålt min lägenhet
    Via Behrang Jamal. Han är professionell, ambitiös, hjälpsam och lyhörd. Väldigt hjälpsam och försöker sitt bästa för att se till att du som kund skall känna dig nöjd med köp, sälj och beslut. Han är lätt tillgänglig och flexibel. Rekommenderas väldigt varmt som mäklare. Läs mer

Rana M skrev om Yarobe Hosini en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Yarobe är en väldigt kompetent, pålitlig mäklare, transparent genom hela processen, rådgivande i de moment som behövs. Slutpriset överträffade våra förväntningar och hur enkelt Yarobe sålde lägenheten. Yarobe är helt enkelt en väldigt engagerad mäklare som är trevlig och positiv i alla lägen. Vi anlitar honom gärna igen! Läs mer
    2019-11-14 Yarobe H svarar Rana M
    Tack för det fina omdömet! Vi hörs framöver!
    Rana A gillar detta
  • 2019-10-01

Victoria J skrev om Rasmus Lundh en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    -köpt parhus.
    -professionell och trevlig.
    -han levde upp till förväntningarna.
    -har bara gott att säga om Rasmus. Läs mer
    2019-10-03 Rasmus L svarar Victoria J
    Stort tack för din rekommendation Victoria! Hoppas du ska trivas :-)

Lisa M skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Köpte radhus i Kälvesta som förmedlades av Tommy.

Blev genomgående bemött på ett både personligt och professionellt sätt, av en mycket kunnig och trevlig mäklare. Tommy är mycket noggrann och grundlig, alltid mån om att alla inblandade är med och förstår hela processen samt i vilket stadie man befinner sig.

Jag tycker han gick utöver det man kan vänta sig av en mäklare, och skulle inte tveka att rekommendera honom till andra, eller vända mig till honom om vi någonsin vill flytta. Läs mer
    2019-11-06 Tommy A svarar Lisa M
    Hej Lisa. Vad snällt av er att kommentera min tjänst - och blev jätteglad för ert omdöme! Stort lycka till nu med ert nya boende!
  • 2019-10-01

Magnus Ö skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    1. Vi har sålt en bostadsrätt, 3 rum, i Akalla.
    2. Vi hade kommit i kontakt med Camilla på en visning av en lägenhet och fick ett jättebra första intryck av henne så så när vi skulle sälja vår så kontaktade vi henne.
    3. Vi fick till att börja med ett bemötande av en varm och trevlig person vilket var viktigt för oss, väldigt lätt att prata med.
    4. När vi kom in på försäljningen steg hon ytterligare ett par snäpp. Otroligt kompetent, förklarade en krånglig händelse, lägenhetsförsäljning, på ett enkelt och förståeligt sätt.
    Hon gick igenom vad som förväntades av oss och vad vi kunde förvänta oss av henne plus att när vi väl kommit överens om att sälja så förklarade hon hur hon ville lägga upp det, varför hon ville lägga upp det så och ett par andra alternativ. Hon gav också en bild av hur hon förväntade sig att budgivningen skulle bli och det var i stort spot on. Ända som skillde sig var att vi nådde den övre summa hon sagt kunde nås men som vi inte skulle förvänta oss.

Hela försäljningen gick på en vecka, vi behövde inte bekymra oss om något, hon fick till ett pris som, om det inte var det högsta som betalats så var det i närhetet av att vara det och ingen lägenhet har varit ens nära att nå den summan efteråt.

Har inget annat än överbetyg att ge henne, extremt nöjda.

Hälsningar
    Magnus Läs mer
  • 2019-10-01

Gabriel F skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jobbade hårt och höll en alltid uppdaterad i förloppet. Läs mer
    2019-11-13 Jonni S svarar Gabriel F
    Hej Gabriel,

Tack för ert omdöme och vad roligt att ni är nöjda med mitt jobb, det glädjer mig. Tack för ert trevlig samarbete. Vi hörs!
  • 2019-10-01

Hannes L skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Flertalet dolda fel i min lägenhet som mäklaren borde ha tagit upp innan köp!!!! Läs mer
    2019-10-07 Rawaz A svarar Hannes L
    Hej Hannes, Jag tycker verkligen att det är tråkigt att du är besviken. Min främsta uppgift som mäklare är att alla mina säljare/köpare ska vara nöjda, och här har jag uppenbarligen brustit. Vad gäller dessa "dolda fel" är det inget som jag kan ansvara för. Jag ska givetvis förmedla de uppgifter jag känner till, vilket jag också alltid gör. Jag tar självklart till mig detta och hoppas trots allt att du är nöjd med din lägenhet och att det löste sig med garderoberna. Mvh, Rawaz

Fia L skrev om Rasmus Lundh en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Köpt Strömkarlsvägen 70
    Mäklaren var professionell och lätt att få kontakt med under processen. Läs mer
    2019-11-14 Rasmus L svarar Fia L
    Hej Fia och stort tack för din reco! Hör av dig om jag kan hjälpa till med något annat framöver.
  • 2019-09-30

Bertrand Michel G skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålt ett radhus i Kista.
    Mäklaren var väldigt profsig, öppen tydlig. Operation vi gjorde nådde våra förväntningar pga stor hjälp av mäklaren.
    Kan bara rekommendera. Bestämmer vi oss att sälja och att gå vidare kommer vi först att fråga mäklaren om vi kan få hjälp. Läs mer
  • 2019-09-30

Andreas S skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Villa i Hässelby Villastad med sjönära läge.

Tommy ger ett mycket trevligt och förtroendeingivande intryck, väl påläst och korrekt mot både säljare som köpare. Tommy återkopplar alltid snabbt och korrekt genom hela försäljningsprocessen. Det märks att Tommy har varit med länge och är mycket erfaren i såväl fastighetsjuridiken som såväl säljprocessen.

Kan varmt rekommendera Tommy och Svensk Fastighetsförmedling Vällingby som ger ett proffsigt och trevligt intryck genom kanske livets största affär. Läs mer
    2019-11-06 Tommy A svarar Andreas S
    Hej Andreas! Wow vilka fina ord! Stort tack för det! Ni bidroog även förträffligt till det goda resultatet!

Rickard E skrev om Rasmus Lundh en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Kunnig mäklare som har 100% koll! Driven och tillgänglig när man vill bolla ärenden och behöver hjälp kring sin försäljning! Läs mer
    2019-11-14 Rasmus L svarar Rickard E
    Stort tack Rickard! När för-arbetet är så pass bra utfört av en säljare som du gjorde det flyter ofta affären på väldigt bra, i det här fallet med ett väldigt bra kvadratmeter-pris! :-)
  • 2019-09-30

Niklas A skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Bra och trevlig, fick en känsla av att han tar ansvar under och efter försäljningen :) Läs mer
    2019-10-15 Rawaz A svarar Niklas A
    Varmt tack för trevligt samarbete och jag fick nöjet att bistå er. Allt gott!
  • Sara H

2019-09-30

Sara H skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi sålde ett bostadsrättsradhus. Jonni var trevlig, kunnig och engagerad. Vi är nöjda med försäljningsprocessen. Läs mer
    2019-11-13 Jonni S svarar Sara H
    Hej Sara! Kul att ni är nöjda med mig. Det är det jag strävar efter. Grattis till er försäljning och till ert nya hus!

Hälsa där hemma jag må väl!

Hälsningar Jonni
  • 2019-09-30

Thomas B skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Köpte lägenhet med Rawaz som säljarens mäklare. Hade inga speciella förväntningar. Rawaz överraskade dock genom att vara mycket objektiv i sina beskrivningar, kunnig om objektet och mycket informativ om avtalet. Dessutom trevlig att göra affärer med Läs mer
    2019-10-15 Rawaz A svarar Thomas B
    Tack för omdömet. Det var väldigt roligt att få vara med er på resan till ny bostad. Varmt lycka till.
  • 2019-09-29

Anders Göran M skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålde min mors lägenhet i Västerort. Jonni gjorde ett bra första intryck och gjorde vad han skulle. Vi fick väl inte riktigt vad vi ville för lägenheten, men han fick den såld på ganska kort tid. Läs mer
    2019-10-07 Jonni S svarar Anders Göran M
    Hej Anders, tack för din reco. Även jag hade kanske något högre förhoppningar förra året när denna såldes. Jag gjorde verkligen allt och lite till, för att maximera slutpriset. En tuff marknad satte lite krokben, men jag hoppas givetvis att du är nöjd med helhetsupplevelsen ändå. Allt gott, Jonni

Mona S skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Glömda möten, glömda papper. Inte tryggt när man själv får ha koll och ligga på så att saker sker.. Läs mer
    2019-10-07 Jonni S svarar Mona S
    Hej Mona och tack för din feedback. även om den var tuff att läsa. Jag beklagar verkligen och ber om ursäkt över din upplevelse. Jag tar självklart till mig detta för framtiden och hoppas att ni trivs i er nya bostad. Mvh, Jonni
  • 2019-09-29

Ulrica U skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Väldigt ostrukturerad och flamsig. Läs mer
    2019-10-07 Jonni S svarar Ulrica U
    Hej Ulrica, tack för din reco. Jag beklagar att jag i detta fall uppfattats på det viset. Det är ingenting som jag speciellt ofta får höra. Min framgång baseras på min egna utveckling och detta är en punkt jag ska jobba intensivt med. Allt gott, Jonni
  • Julia E

2019-09-29

Julia E skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Köpte en bostadsrätt av Behrang. Mycket var felaktigt i köpekontraktet, många felaktiga parametrar i kontraktet gällande avgifter och vad som skulle ingå i månadsavgiften osv. Fick ett oseriöst bemötande och fick heller aldrig någon formell ursäkt av Behrang eller Svensk Fastighetsförmedling. Kommer aldrig vända mig till dem igen och vill strakt avråda Behrang och Svensk fastighetsförmedling Vällingby. Läs mer
    2019-10-14 Behrang J svarar Julia E
    Hej Julia,
    Tack för ditt omdöme, det är viktigt för mig att mina kunder är nöjda och att jag lever upp till de förväntningar de har. Mitt mål i alla mina kundkontakter är att man ska känna sig väl informerad och i goda händer när man gör ett av sitt livs största affärer. Min roll som mäklare är att vara en oberoende mellanman mellan säljare och köpare, de uppgifter som jag som mäklare förmedlar är dem jag får från säljaren, det är också säljarens ansvar att de uppgifter de lämnar om bostaden är korrekta. Jag är uppriktigt ledsen över hur jag uppfattats och jag tar till mig av dina synpunkter och ska verkligen tänka på hur jag förmedlar information framöver så inte missförstånd som det här sker.

Vänligen
    Behrang Jamal, Fastighetsmäklare Svensk Fastighetsförmedling Vällingby