Svensk Fastighetsförmedling Kista

Svensk Fastighetsförmedling Kista

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Kista! Här möts du av engagerade fastighetsmäklare som hela tiden strävar efter att bli bättre och hjälpa dig till ett tryggt och framgångsrikt bostadsbyte.

Vi har full koll på vårt område och vet både hur bostadsmarknaden ser ut och vilka områden som ligger med bäst tillgång till grönområden, dagis eller butiker. Vårt mål är att överträffa dina förväntningar och anpassa vår tjänst efter dina behov och önskemål.

Kom förbi vår BoButik för tips och råd inför ditt bostadsbyte!

Läs vad 559 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kista 2

• sålde sitt hus med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-06-07
    Anders var professionell, lyhörd och gav allt från början till slut vid försäljningen av vår villa.
    Trots mycket god respons på Hemnet uteblev bud på önskvärd nivå. Anders krigade ändå på för att nå dit - bearbetade spekulanter , var hela tiden tillgänglig. Extravisning tog Anders hand om med kort varsel, och landade till slut affären på ett sätt som samtliga - säljare, köparna, mäklare - är mycket nöjda med.
    Anders ingav stort förtroende och levde upp till alla våra förväntningar, jag kan varmt rekommendera honom!
    Stort tack för det fina omdömet, det betyder allt för mig. Riktigt glad över hur bra försäljningen blev, bra teamwork från start till mål helt enkelt. Ha en skön sommar, Anders Anders Öberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Vällingby Råcksta
    2021-06-01
    Köpte ett hus via mäklaren. Mäklaren gav ett bra och trevligt intryck vid visning och var väl insatt kring all information om huset och dess tidigare ägare. Vid kontraktsskrivning gick mäklaren igenom objektet på ett strukturerat sätt och det hela gick väldigt smidigt.
    Tack Hampus för omdömet! Stort grattis igen till ert köp, ett underbart hus! Hörs snart igen, Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-05-31
    Köpte ett radhus som Camilla var mäklare för.
    Väldigt nöjd över att C gjorde så att det blev en snabb affär!
    Stort grattis igen, och tack för omdömet! Uppskattas! Radhuset var ert från första stund, glad över att kunna få hjälpa till i en lyckad försäljning för alla parter! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Vällingby Råcksta
    2021-05-31
    Vi anlitade Camilla redan innan vi var säkra på om vi verkligen skulle sälja men för att ha allt klart om vi plötsligt skulle hitta vad vi så smått letade efter.

Camilla erbjöd direkt att även vara bollplank om/när vi eventuellt hittade ett objekt vi var intresserade av. Detta var något som vi verkligen uppskattade och visade sig vara ett stort mervärde.

Camilla är en väldigt duktig mäklare med stort engagemang. Hon är proffsig, kunnig, tydlig, snabb och väldigt sympatisk. Vi fick direkt ett stort förtroende för Camilla och var väldigt nöjda med hur hon utförde sitt uppdrag. Våra varmaste rekommendationer!
    Stort tack för det fina omdömet, uppskattas verkligen! Är så himla glad för er skull, ett lyckat köp och en lyckad försäljning! Vill även tacka för förtroendet. Hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-05-31
    Camilla var mycket professionell, lugn och hjälpsam under hela försäljningsprocessen. En jättebra och trevlig mäklare som vi varmt kan rekommendera!
    Tack Anna för både förtroendet och omdömet. Uppskattas! Ett smidigt samarbetet. Stort grattis igen till en lyckad försäljning! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Hässelby Villastad
    2021-05-30
    Trevlig, pålitlig och kunnig, ingav ett stort förtroende redan vid första mötet, vi är supernöjda
    Hej Joakim! Vad kul att ni är nöjda! Det har varit ett nöje från början till slut att samarbeta med er! Tommy Andersson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-05-28
    Köpte bostad och han skötte det proffsigt hela vägen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-05-26
    Motsvarade alla mina önskemål om en bra mäklare. Kunnig, påläst, driven och jättetrevlig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Råcksta
    2021-05-25
    När vi skulle sälja vår lägenhet så kontaktade vi Henrik Fällman eftersom vi har tidigare mycket positiva erfarenheter från Svensk Fastighetsförmedling i Vällingby och hade fått Henrik rekommenderad av våra vänner. Vi tycker att Henrik har ett både professionellt och trevligt bemötande och vi kände oss trygga under hela affären. Vi är mycket nöjda med Henrik och kan rekommendera andra att anlita honom.
    Tack så mycket Anette! Vi ses på tillträdet igen /Henrik Henrik Fällman
    2021-05-24
    Professionell, tillmötesgående, trevlig och snabb. Mycket inkännande och mån om att det ska bli så bra som möjligt för både köpare och säljare. Kan varmt rekommendera Camilla!
    Stort tack Viktor för omdömet - och åter igen stort grattis till ert köp! Huset kändes helt rätt för er familj och jag är övertygad om att ni kommer trivas så himla bra! Vi hörs vidare snart igen. Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Grimsta
    2021-05-14
    Hej!

Vi hittade Anders Öberg på Svensk Fastighetsförmedlings webbsida då vi behövde hjälp att sälja vår bostadsrätt. Vi träffade så Anders ett halvt år innan försäljningen och valde honom efter att vi träffat några andra mäklare som vi kände inte förstod sig på vårt objekts potential. Men det gjorde verkligen Anders!

Prissättningen, känsla för vad som borde plockas bort av interiörer inför en visning, fotograferingen och ända in i mål var Anders oss till bästa hjälp utan att köra över oss. Vi fann en gediget erfaren mäklare som både driven, hungrig och kompetent.

Att Anders sedan också äger stor social kompetens med humor och en kvickhet i tanken...vad kan man mer önska sig? När de egenskaperna korresponderar med en lång erfarenhet i branchen - ja, då går det så här bra!

Anders hjälpte oss att hitta den rätta köparen som gensvarade med ett pris vi alla förstår är rätt. En ren och sann affär från början till slut.

Vi vet vem vi ska leta reda på nästa gång vi byter bostad. Det är en sak som är säker.

Vi vill bara rekommendera honom!!
    Hej Thommy och Anne! Stort tack för det fantastiskt fina omdömet ni tagit er tid att lämna. Nöjda kunder är min absolut största drivkraft. Det har varit en mycket trevlig "resa" ihop med er, och resultatet känns optimalt för er fina lägenhet. Grattis både till er och era köpare. Vi ses! /Anders Anders Öberg
    • Vällingby Parkstad
    2021-05-12
    Vi köpte en lägenhet. Behrang Jamal var jätteduktig och hjälper oss i olika sätt.
    2021-05-07
    Kompetent, noggrann och ambitiös - kan varmt rekommendera Tommy som alltid gör sitt yttersta!
    Hej Cecilia, och stort tack för ert fina omdöme! Det som känns extra kul är att hjälpa er med ert bostadsbyte en andra gång! Vilken fin förberedelse av huset inför fotograferingen ni gjorde! Köparen kommer få det bra i ert hus - och hoppas ni kommer trivas i ert nya. Trevlig sommar! Tommy Andersson
    2021-05-04
    Jag har köpt lägenhet med hjälp av Camila.Hon gjorde tryggt ,verkligen professionellt intryck och var tydlig, flexibel .Jag är jättenöjda med hennes arbete
    Tack
    Tack så hemskt mycket för det fina omdömet! Och stort grattis igen till er nya fina terrass-trea! Vi hörs snart igen, Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2021-05-04
    Camilla agerade snabbt och professionellt vid försäljning av vår lägenhet. Snabb återkoppling under hela processen. Tack vare hennes stora spekulantregister sålde vi lägenheten på rekordtid och innan visning. Dessutom till ett mycket bra pris.
    Stort tack för förtroendet! Är så himla glad för din och din fina familjs skull - mot nya äventyr för er del! Vill även tacka för omdömet ovan - uppskattas verkligen. TACK. Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    • Vinsta
    2021-05-03
    Mäklaren har varit otroligt engagerad känts ärligt och realistiskt.
    Super trevlig mäklare , väldigt ambitiös i sitt arbete.
    Proffsigt och duktig hanterat Mäklare
    ärligt och uppriktigt säga att jag är otroligt nöjd . Med denna mäklare Behrang Jamal kan man känna sig trygg , ”och väldigt nöjd med hans insats "
    Jag kan ge mina varmaste rekommendationer .
    2021-05-02
    Träffade Camilla Alfredsson första gången för ca fem år sedan, då hon värderade min 3a på Langelandsgatan i Kista . Nu våren 2021 blev det aktuellt med en försäljning. Är det bra tid att sälja nu eller vänta till hösten? Ringde naturligtvis CA för råd och hjälp . CA är lyhörd och tillvaratar det som är bäst för mig i detta ärende. Hon har stor kunskap och är engagerad. Omtänksam, sparar ingen möda för bästa lösningen. Mycket trevligt bemötande!
    Jag är mycket nöjd!

Mitt förtroende för Svensk Fastighetsförmedling från 90-talet har växt ytterligare.
    Stort, stort tack Mildrid för för förtroendet. Det har varit ett otroligt trevligt samarbete genom hela affären. Grattis igen till en lyckad försäljning! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2021-04-29
    Köpte via Camilla en toppenlägenhet i Råcksta. Fick bra kontakt med Camilla i samband med en värdering. Med hennes breda kontaktnät i området matchade hon mig sen med en säljare av ett passande objekt. Efter förhandsvisning blev det snabb och smidig affär. Upplevde henne som kompetent, ärlig och mån om att både säljare och köpare ska vara nöjda. Rekommenderas!
    /Jonas
    Stort tack Jonas för det otroligt fina omdömet, uppskattas verkligen! Är så himla glad för din skull och att jag fick möjlighet till att hjälpa till. Stort grattis igen till en fantastisk lägenhet!Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2021-04-23
    Camilla hjälpte oss sälja vår bostadsrätt. Det var en smidig process från början till slut. Superproffsig, trevlig och allt kändes rätt från början till slut.
    Stort tack Linnea för både omdömet och förtroendet, uppskattas verkligen! Vi hörs vidare snart igen, Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2021-04-23
    Jag och min sambo sålde vår lägenhet på Strandliden 53.

Från första träff med Camilla har vi fått ett professionellt, lugnt och strategiskt intryck.
    Camilla lyckades genom bilder och ett välarbetat prospect skapa stort intresse för bostaden redan innan visning.

Nu när försäljning är klar är vi supernöjda med resultatet och Camilla levde verkligen upp till våra förväntningar och målen som vi satte upp tillsammans innan försäljningen.

Vi hoppas vi får använda oss av Camilla vid framtida försäljning.
    Tack Mattias - och igen, stort grattis till en lyckad affär! Ser fram emot fortsatt samarbete om tillfälle ges framöver. Hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-04-19
    Köp av lägenhet
    Tydlig och bra återkopplingar under hela budgivningsprocessen.
    Proffesionellt bemötande med alla papper i ordning när vi skulle skriva köpekontrakt.
    Vi vick ställa alla frågor vi ville och Henrik tog sig tid att svara.
    Ska vi sälja i framtiden skulle det kännas tryggt att anlita Henrik.
    Tack för ditt omdöme, gör mig glad att ni hade en positiv upplevelse av ert köp. Vi ses på tillträdet igen! Mvh, Henrik Henrik Fällman
    2021-04-19
    Henrik hjälpte mig att sälja min lägenhet i Vällingby.
    Han var hela tiden tillgänglig och ställde upp med allt jag behövde hjälp med.

Det gick smidigare än jag förväntat mig och jag skulle absolut rekommendera Henrik till andra som ska sälja sin lägenhet.
    Stort tack Martin! Det var ett nöje att arbeta med dig! /Henrik Henrik Fällman
    2021-04-12
    Vi sålde vårt hus med Camilla som mäklare.
    Hon är en super duktig mäklare som jobbar hårt för dig. Alltid glad, kunnig och trevlig jag rekommenderar henne starkt!
    Stort tack till er! Både för förtroendet och omdömet - uppskattas verkligen! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2021-04-09
    Bra service och bemötande! Kunde inte ha blivit bättre är supernöjd
    Tack Camilla
    Stort tack Suzan för det fina omdömet. Stort grattis igen till ditt köp! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2021-04-09
    Ödmjuk mäklare med stort engagemang!
    Tack Pernilla! Glad att du hittat nytt boende. Jag tror du kommer trivas kanon där! Vi ses till sommaren igen. /Henrik Henrik Fällman
    2021-04-06
    Vi har sålt en villa.

Vi fick ett trevligt, avspänt bemötande med intresse och engagemang för vår situation.
    Vi fick tips på vad som är bra att göra och förbereda inför en kommande försäljning.
    Vi fick också tips på saker som kunde vara bra att åtgärda i huset innan försäljning.

Vi hade förväntningar på kunskaper och intresse för fastighetsmarknaden och fastigheter.
    Vi hade förväntningar att kunna föra resonemang om frågeställningar och få en trygg och positiv upplevelse.
    Vi hade en förväntan att bli ledsagad genom affären.
    Och dessa förväntningar infriades mer än väl.

Sammanfattningsvis har vi en mycket positiv upplevelse av Anders!
    Han har lotsat oss framåt i försäljningsprocessen, varit behjälplig och svarat på frågor, fört balanserade resonemang, varit otroligt ambitiös och visat ett stort engagemang som gjort att vi har känt oss trygga hela vägen .
    Hej Helene och Per-Ola! Jag vill verkligen tacka för att ni tagit er tiden att skriva ett så utförligt svar, och jag känner en stor tacksamhet över det mycket fina betyget, det värmer mitt mäklarhjärta. Det har varit mycket inspirerande och motiverande att få hjälpa er, och vi har tillsammans nått ett riktigt bra slutresultat. Vi håller kontakten. Mvh Anders Anders Öberg
  • Micaela K
    • Akalla Trädgårdsstad
    2021-04-02
    Hon är en väldigt effektiv mäklare och en bra människokännare. Trygg och jordnära. 😊
    Tack Micaela för det fina omdömet! Tack för förtroendet både när du skulle köpa och nu när du skulle sälja! Så glad för din resa, och stort lycka till! Homa Ejaz
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Kista Centralt
    2021-04-01
    Lägenhetsförsäljningen gick smidigt och snabbt. Hon har bemött oss lugnt och enkelt och mycket professionell. En utmärkt mäklare vi kan rekommendera.
    Tack för ditt fina omdöme! Stort lycka till och extra kärlek till frugan som ändå kom ihåg mig efter 8 år! Med vänliga hälsningar, Homa Ejaz, Svensk fastighetsförmedling Homa Ejaz
    2021-03-31
    Köpt en bostadsrätt.

Camilla var väldigt professionell, snäll och tålmodig. Hon såg till att allt med köpet gick så smidigt som möjligt.
    Tack Bettina för det fina omdömet - och stort grattis igen till köpet! Är övertygad om att du kommer att trivas superbra! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2021-03-29
    Hej. Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare!
    Behrang är pålitlig, lättillgänglig och levererar över förväntningarna. Han lyckades sälja vårt radhus för rekordpris genom sitt tydliga och mästerliga bemötande.
    Han tar sig tiden och engagerar sig i sina kunder.
    Behrang kan sammanfattas med ett ord = toppklass!
    När jag lärde känna hans arbetssätt, engagemang och erfarenhet så respekterade jag honom för det han gör. Han är så omtänksam för både säljare och köpare. Vilket är näst intill omöjligt men Behrang lyckas hålla balans.
    Han hade genomtänkt plan för husförsäljning vilket gav bättre resultat. Han lyckades snabbt få igång budgivning och tog alltid tid att visa privata visningar vilket var tillfredsställande för alla köpare. Behrang har proffsigt sätt att möta upp samt klargöra i detalj hur hela processen äger rum. Vilket ger trygghets känsla. Vi kan starkt rekommendera Behrang och svenskfastighetsförmedling.
    Välj Behrang för en bekymmer fri försäljning.
    Mvh familen Ejaz. Radhus i Vällingby.
  • köpte sitt hus med hjälp av Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-03-27
    Det brukar vara svårt att lita på mäklare när man är i köpläge. Då brukar man tänka att mäklaren är partisk och tar bara säljarens parti och intressen i åtanke. Men Behrang Jamal är den första mäklaren som jag känt har ett genuint intresse av att alla parter ska vara nöjda och glada när affären går i lås.
    • Sundby
    2021-03-19
    Anders hjälpte oss med försäljningen av vår villa & gjorde ett riktigt bra jobb! Både vi som säljare och köparna var precis lika nöjda, essensen av rätt människa på rätt plats helt enkelt.
    Stort tack Mia och Bosse för er fina reco. Det gör mig väldigt glad att höra att ni är så nöjda. Tack för en riktigt trevlig och bra affär! Lycka till med husbygget. Vi hörs framöver! Anders Öberg
    • Akalla/Kista
    2021-03-19
    Sålde en 3a, hon hjälper 24/7. Bra service !
    Tack Akrom för förtroendet! Även stort tack för det fina omdömet. Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Sundby
    2021-03-19
    Vi köpte ett hus som Anders var ansvarig mäklare för. Mitt intryck av Anders är att han är rak, ärlig och en genuin person vilket är egenskaper som gör honom rätt unik inom yrket. Han bryr sig både om sina klienter men även köpare. Grym!
    Stort tack för ert fina omdöme Magnus. Det betyder mycket för mig att ni är nöjda, och jag är glad för er skull att ni hittat ett jättefint hus som kommer passa er familj. Vi ses! Anders Öberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Bromsten
    2021-03-10
    Var väldigt tillmötesgående och informativ dels på visning då vi fick en genomgång av huset och detaljer kring objektet samt vid kontraktsskrivning där Tommy lugnt förklarade alla detaljer.

Tommy förmedlade under hela processen ett lugnt och stabilt intryck vilket gjorde att vi kände oss väldigt professionellt och seriöst bemötta samt trygga med affären. Rekommenderas varmt!
    Hej Basel! Super-tack för era snälla ord. Det glädjer mig mycket att ni föll för huset, och vet att ni kommer att fortsätta göra huset fantastiskt! Ser fram emot att möta er igen om några år och se huset igen. Lycka till! Tommy Andersson
    2021-03-08
    Kontaktbar, ödmjuk, snäll och hjälpsam.
    Köpte en vila av Tommy, jag är jätte nöjd och jag rekommenderar Tommy starkt.
    Hej Hemn! Härligt att hela familjen gillade huset och alla spännande ytor. Jätteglad för att ni var nöjda med min medverkan. Stort lycka till nu med fastigheten - och välkommen till Kälvesta! Tommy Andersson
    2021-03-05
    Vi köpte radhus. Camilla var trevlig och bidrog till smidig affär
    Tack Isabel för omdömet! Jag är övertygad om att du och din familj kommer trivas i både huset och området. Stort grattis igen! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2021-03-04
    Camilla har hjälpt mig att sälja ett radhus på Vällingbyhöjden. Under hela processen var hon väldigt informativ och återkopplade dagligen. Jag kände ett stort förtroende för henne både i sin profession och som person.
    Stort tack Pernilla för förtroendet och det fina omdömet, uppskattas verkligen! Nu ser jag fram emot ditt nästa kapitel. Spännande! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2021-02-28
    Köpet gick bra och smidigt och han va hjälpsam.
    2021-02-26
    Behrang Jamal jobbade hårt för att hjälpa till med en smidig försäljning. Informerade noggrant varje steg och höll mig som ombud kontinuerligt och snabbt informerad. Har hållit sina löften och står för allt som sagts. /Bo Nygårds
  • sålde sitt hus med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-02-24
    Mycket professionellt och lyhört genomfört försäljningsuppdrag - 100% nöjd!
    Stort tack Pär och ett kanonfint samarbete från start till mål! Grattis till försäljningen och till ditt köp! Vi ses på tillträdet! Mvh Henrik Fällman Henrik Fällman
    2021-02-18
    Camilla utstrålar professionalism. Detta var mitt första bostadsköp och jag är tacksam att Camilla var den ansvariga mäklaren. Hennes erfarenhet, kunskap, effektivitet, ärliga och direkta sätt kände jag att jag befann mig i trygga händer. Hon svarade snabbt och tydligt på alla frågor jag hade innan, under och efter bostadsköpet.

Jag gick aktivt på visningar och budat på andra objekt i 2 års tid. Under den tiden har jag haft kontakt med flera mäklare innan jag köpte min nuvarande bostad. Jag tycker att flera av dem borde antingen byta karriär eller "level up" till Camillas nivå av professionalism. Flera av dem upplevde jag som okunniga och/eller aningen bortskämda/dryga med hänsyn till Stockholms lättsålda bostadsmarknad.

Camilla överträffade mina förväntningar med hennes karaktärsdrag och hur smidigt allting gick under affärsprocessen. Det märks tydligt att hon brinner för sitt yrke och sina kunder. Söker du efter en seriös, dedikerad och professionell mäklare så är det Camilla Alfredsson du ska ringa!
    Stort tack Alexandra för det otroligt fina omdömet. Det värmer verkligen! Lägenheten kändes som din från första stund - och jag är glad över att den blev - just din! Nu hoppas jag att du ska få njuta och må gott i ditt nya hem. Du är alltid varmt välkommen att höra av dig till mig om du har frågor eller funderingar. Ta hand om dig tills dess! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    • Nälsta
    2021-02-14
    Vänlig. tillmötesgående, engagerad
    Sålde mitt hus till ett bra pris, kändes tryggt i såväl med kunderna som för mig.
    Kommer att rekommendera Tommy.
    Mvh Anders Lexne
    Tack Anders för de fina orden! Det har varit ett stort nöje att hjälpa dig. Stort lycka till nu i ert vackra hus i Trosa! Tommy Andersson
    2021-02-12
    Nyss köpt vår drömlägenhet vid Hässelby strand. Uppfattade Henrik som väldigt kunnig, hjälpsam och tillmötesgående. De svar han inte direkt hade, tog han reda på, och det snabbt. Fick förtroende för honom från start vilkes stärktes utmed processen. Skulle definitivt rekommendera honom om någon stod i begrepp att sälja :)
    Stort tack Hanna för ditt fina omdöme och återigen ett stort grattis till en fantastisk lägenhet! Mvh Henrik Fällman Henrik Fällman
    2021-02-12
    Vänlig och skärpt och hederlig och uppriktig.
    Tack för de värmande orden och grattis till en toppefin lägenhet! /Henrik Henrik Fällman
  • Jagroop S
    • Tensta
    2021-02-09
    Hon är jätteduktig. Hon har jobbat jättebra jag är glad
    Jag som ska tacka! Tack för ditt förtroende! Homa Ejaz
    2021-02-08
    Henrik Fällman har återigen haft uppdrag att sälja en lägenhet åt vår Brf Tornkammaren 1. Han har som vanligt utfört uppdraget på ett utmärkt sätt. Vi är mycket nöjda med hans trevliga bemötande och att han alltid är tillgänglig.
    Jag får tacka för ett alltid lika trevligt samarbete med Hässelbys bästa förening! Mvh Henrik Fällman, Svensk Fastighetsförmedling Henrik Fällman
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-02-06
    Utmärkt tydlig för mig som köpare. Uppmärksam, förstående och benägen om att bistå med hjälp. Gjorde en stor affär enkel utan att något lämnades åt slumpen.
    Tack Joel för ditt fina omdöme! Riktigt roligt att höra att ni är så nöjda med köpprocessen. Anders Öberg
    2021-02-03
    Köpt/sålt lägenheter! Känns erfaren o vet vad han gör. Håller kontakt som han avtalat! Toppen!
    Tack Margaretha för de fina orden! Anders Öberg
    • Hässelby Villastad
    2021-02-01
    Arbetade snabbt och smidigt med både köpare och säljare. Var detaljerad och noga med att allt blev rätt.
    Hej Henric! Tack så mycket för ert fina omdöme. Jag hoppas att ni ska trivas nu i ert nya hus! Vi hörs! Tommy Andersson