Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kista

Svensk Fastighetsförmedling Kista

Kista Galleria, 164 91 Kista — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Kista! Här möts du av engagerade fastighetsmäklare som hela tiden strävar efter att bli bättre och hjälpa dig till ett tryggt och framgångsrikt bostadsbyte.

Vi har full koll på vårt område och vet både hur bostadsmarknaden ser ut och vilka områden som ligger med bäst tillgång till grönområden, dagis eller butiker. Vårt mål är att överträffa dina förväntningar och anpassa vår tjänst efter dina behov och önskemål.

Kom förbi vår BoButik för tips och råd inför ditt bostadsbyte!

Läs vad 60 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kista

• Annika L
    Annika L skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Jag har sålt min mammas dödsbo - bostadsrätt.
    Känner att kontakten med mäklaren har varit bra. Vänligt och sakligt.
    Mina förväntningar var att få bästa pris under rådande omständigheter och det tycker jag att jag har fått.
    Känner att allt har gått enligt planerna, fotografering, visning, försäljning har fungerat bra. Läs mer
  • Rolf G
    Rolf G skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Har både köpt och sålt bostad via Camilla. Hon är effektiv, kunnig och uthållig samt korrekt och trevlig att ha att göra med! Ger de bästa rekommendationer! Läs mer
    2018-04-20 Camilla A svarar Rolf G
    Tack snälla Rolf för det otroligt fina omdömet! Stort tack även för förtroendet - både när ni köpte och nu sålde. Min dörr står alltid öppen för er och jag hoppas vi får chans att göra fler affärer framöver! MVH Camilla
  • Björn Erik O
    Björn Erik O skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Blev proffesionellt mött, och hade bra kontakt med mäklaren.Hon var kunnig och påläst.Kan rekomendera! Läs mer
    2018-04-20 Camilla A svarar Björn Erik O
    Tack Björn för din rekommendation, uppskattas! Du har verkligen köpt en kanonlägenhet! OCH - välkommen tillbaka till Stockholm igen! MVH Camilla
  • Anders B
    Anders B skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Vi upplevde en lyhördhet och att hon utifrån den bemötte våra behov och gav ett stöd igenom förberedelser och försäljning av fastigheten. Att hon på ett professionellt plan tog hand om varje detalj och varje steg i processen. Läs mer
    2018-04-04 Camilla A svarar Anders B
    Tack Anders för ditt otroligt fina omdöme, och för förtroendet. Uppskattas verkligen! Vi ses nästa fredag för att ta hand om den sista detaljen - deklarationen! Ska bli kul att se er igen! MVH Camilla
  • Lordele T
    Lordele T skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Hon svarade ganska snabbt. Hon hjälpte oss att förhandla några onskemål. Läs mer
  • Barbro L
    Barbro L skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Professionell mäklare. Trevligt bemötande. Kunnig. Allt helt perfekt. Rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • Mehmet G
    Mehmet G skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Sålde bostadsrätt och fick väl bemötande från mäklaren och det var snabb och smidigt försäljning. Läs mer
  • skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Snabbt och smidigt. Rekommenderas. Läs mer
    2018-03-28 Camilla A svarar
    Tack för det fina omdömet, uppskattas verkligen!
  • Zahid E
    Zahid E skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Hej, Camilla jobbar proaktivit, Väldigt engagerad och har koll på marknaden. Fick bra tips och lösningar gällande försäljning. Rekommenderar starkt. mvh Zahid Läs mer
    2018-03-02 Camilla A svarar Zahid E
    Tack igen Zahid! Uppskattar din fina rekommendation enormt mycket. Känns skönt att slutresultatet blev så bra med tanke på rådande marknadsläge. Grattis till försäljningen! MVH Camilla
  • Anton B
    Anton B skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Jag fick ett väldigt gott bemötande av Camilla. Alltid tillgänglig via telefon när jag hade frågor och funderingar. Läs mer
    2018-02-21 Camilla A svarar Anton B
    Tack Anton för ditt fina omdöme! Jag hoppas du trivs uppe på berget i din kanonlägenhet, och som jag tidigare sagt - tveka inte att höra av dig om du behöver! :) MVH Camilla
  • Balakumar P
    Balakumar P skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    She is really good at listening and explaining things.
    She delivered what she promised.
    She handled us politely and kindly.
    We would recommend her. Läs mer
    2018-02-21 Camilla A svarar Balakumar P
    Thank you Balakumar for your fine review, really appreciated! I hope you and your family are enjoying the house, and you are always welcome to contact me if you need my help in the future. Sincerely Camilla
  • Nuray A
    Nuray A skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Det bästa och trevligaste mäklare som jag har träffat. Jag kan rekommendera henne till de andra personer som tänker sälja sin bostad!

Ni kommer inte ångra er! Läs mer
    2018-02-21 Camilla A svarar Nuray A
    Tack Nuray för både förtroendet och omdömet! Uppskattar det verkligen. Är glad över att det blev en sådan lyckad affär i slutändan för alla parter. MVH Camilla
  • Jingyi R
    Jingyi R skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Jag är jätte nöjd!!! Tack så mycket!! Läs mer
    2018-02-21 Camilla A svarar Jingyi R
    Tack för att ni tog er tid, och för omdömet! Verkligen! Det var bara kul att hjälpa er med köpet av er nya bostad. MVH Camilla
  • Kamaran M
    Kamaran M skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Trevlig och samarbetsvilig.God bemötande. Läs mer
    2018-02-21 Camilla A svarar Kamaran M
    Tack Kamaran, uppskattas verkligen! MVH Camilla
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Är nöjd och hamnade runt det önskade målet Läs mer
    2018-02-23 Homa E svarar Fredrik M
    Tack Fredrik! Jag som ska tacka för att jag fick förmedla din fina lägenhet, samt att du vågade köpa tvåan av mig. Även jag är mycket nöjd över vårt samarbete.

Du är alltid välkommen att höra av dig!
  • Anna W
    Anna W skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Hej!
    Camilla var duktig, lugn o förtroendegivande som mäklare. Det var första gången för mig som investerare, jag skulle inte bara sätta mig in i det specifika köpet utan även marknaden. Camilla förklarade bra, informativ o svarade på samtliga av mina frågor. Läs mer
    2018-02-13 Camilla A svarar Anna W
    Tack Anna för dina väl valda ord! Är väldigt viktigt för mig att både köpare och säljare känner sig trygga och får rätt och snabb information under hela köp- och säljprocessen. Uppskattar att du tog dig tiden att ge mig ett sådant fint omdöme, tack! MVH Camilla
  • Defne Ö
    Defne Ö skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Mycket nöjd med Homa som mäklare. Vi valde henne som mäklare främst för att hon är förtroendegivande och väldig kunning. Hon gav aldrig upp och höll hela tiden modet uppe, var lugn och gav oss bra råd. Hon arbetar mycket professionellt, alltid snabb med återkoppling och hjälpsam under hela processen. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-02-13 Homa E svarar Defne Ö
    Tack Defne! Vi gjorde det tillsammans! Är superglad för att ni hittat ett hus som ni blev förälskad i. Tack för att jag fått följa med i din boendekarriär, från köp och nu till sälj. Du är alltid välkommen att ringa! Boa in er nu, och lycka till!

• Hawer K
    Hawer K skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Hej !
    Camila är en fantastisk mäklare omtänksam och väldigt trevligt kvinna .
    Vi är väldigt nöjda för att hon hjälpte oss och hon kunde göra allt enkel och går sanb samtidigt.
    Hälsningar
    Hawer kader majid Läs mer
    2018-02-13 Camilla A svarar Hawer K
    Tack Hawer för ditt fina omdöme! Jag hoppas hela familjen mår bra, och att ni alla trivs i ert nya hem. Kan tänka mig att lägenheten är toppenfin efter er renovering med :) Tveka inte att slå mig en signal ifall ni behöver min hjälp framöver! //MVH Camilla
  • Mohammad A
    Mohammad A skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Varmt och vänligt kund bemötande Läs mer
    2018-02-13 Camilla A svarar Mohammad A
    Tack för att du tog dig tiden, och för ditt fina omdöme - det uppskattas verkligen från min sida! //MVH Camilla
  • Latifa A
    Latifa A skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    En grym mäklare som alltid svarade! Lyssnade noggrant på vad
    Säljarens önskemål var, uppfyllde önskemålen och även lite till! Var mycket duktig på att ge tips och råd på vad man kunde göra för att öka priset. Hon är en oerhört duktig mäklare! Läs mer
    2018-02-13 Camilla A svarar Latifa A
    Tack Latifa för ditt välskrivna omdöme, uppskattas verkligen! Och återigen - Tack för förtroendet. Det är bara att slå en signal ifall ni behöver min hjälp igen framöver! //MVH Camilla
  • Sohrab S
    Sohrab S skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Homa är mycket duktig och har jobbat väldigt professionellt, jag fick mycket tips av henne när jag skulle sälja min lägenhet och fick den pris som jag begärde, därför vill jag hon hjälpa men min nya lägenhet och fick ett pris som jag var väldigt nöjd samt säljaren.
    Homa är väldigt positiv som person därför blir lättare att samarbeta med henne samt lita på henne som person, jag är väldigt nöjd kund och i framtiden om det blir aktuellt skulle vända mig till henne först och främst. Läs mer
    2018-02-13 Homa E svarar Sohrab S
    Tackar för dina fina ord! Och tackar för förtroendet som jag fått både på sälj och köp-fronten. Du är SÅ välkommen att ringa mig dag som natt.

• Sahand A
    Sahand A skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Trevlig, bemötande och allmänt kunnig. Hjälpte mig med alla mina frågor och problem. Läs mer
    2018-02-12 Camilla A svarar Sahand A
    Tack Sahand! Blir så glad av dina ord, uppskattas verkligen! //MVH Camilla
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Camilla var helt fantastisk, hon såg mammas lägenhet som ett hem, mjuk och rar och väldigt professionell. Jag skulle varmt rekommendera henne när som helst. Läs mer
    2018-02-12 Camilla A svarar Camilla S
    Tack Camilla för dina ord, det värmer verkligen! Det var en glädje från början till slut att få träffa dig, och att få möjligheten att hjälpa dig med försäljningen av din mammas lägenhet. Du är alltid välkommen tillbaka, det vet du! :) Ta hand om dig så länge! //MVH Camilla
  • Bayan M
    Bayan M skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Den värsta mäklaren , hon var inte ärligt med informationen . Läs mer
    2018-02-12 Camilla A svarar Bayan M
    Hej Bayan,
    Jag blir både helt förfärad och väldigt förvånad över att du upplevde ditt köp på det här sättet. Jag vet att det var en väldigt stressig situation runt omkring, med fallande priser på en skakig marknad, samtidigt som du köpte genom mig. Så jag kan verkligen förstå att hela upplevelsen i sig satte sina spår. Tycker såklart att det är jättetråkigt att höra. Jag ringer gärna dig under dagen så kanske vi kan prata om saken, då dina åsikter är viktiga för mig. //MVH Camilla
  • Marek P
    Marek P skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Mycket positivt bemötande. Camilla var mycket informativ och pedagogisk I sitt sätt att hantera hela försäljnings processen. Detta i en speciell situation med sjunkande priser och köpintresse. Hon fortsatte lungt att göra upp enskilda visningar och höll mig mycket väl informerad. Hon lyckades hålla upp priset i en för området rimlig nivå.
    Mycket erfaren mäklare men framför allt en glad och trevlig person. Läs mer
    2018-02-12 Camilla A svarar Marek P
    Tack så jättemycket Marek! Uppskattar verkligen att du tog dig tiden och ditt fina omdöme. Vi kämpade på tillsammans och jag blir oerhört glad över att du upplevde mig på det sättet du beskriver ovan - det är min absoluta ambition. Vilket härligt sätt att starta veckan på! Tack :) //MVH Camilla
  • Mike C
    Mike C skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Camilla Alfredsson är den bästa mäklaren jag har haft samt har hon den bästa servicen. Läs mer
    2018-02-12 Camilla A svarar Mike C
    Tack Mike! Det var bara kul att hjälpa dig med din försäljning av ert fina radhus här i Kista. Jag håller fortfarande utkik efter den perfekta 3:a till er - har full koll på vad ni söker! :) Vi hörs vidare om det! //MVH Camilla
  • Kenneth Ola J
    Kenneth Ola J skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Homa hanterade försäljningen av min lägenhet snabbt och effektivt.

Positivt bemötande och bra kommunikation.

Rekommenderas! Läs mer
    2018-02-12 Homa E svarar Kenneth Ola J
    Tackar för förtroendet ännu en gång och nöjet var på min sida!

Med vänlig hälsning
  • Leila S
    Leila S skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Vi har bokat in Homa vid flera av våra bostadsaffärer.
    pga. hon är lyhörd och anpassar sig efter våra behov.
    Vi är ganska kräsna och hon har hjälpt oss med både att både hitta och säljande av bostäder. Dessutom har hon varit till stor hjälp inför deklarationen, meddelat oss om vinstskatter osv.
    Vi rekommenderar Homa varmt! Läs mer
    2018-02-12 Homa E svarar Leila S
    Hej Leila!

Tack för dina fina ord. Tänk att ni alltid har tendens att ta kontakt med mig vid vikande marknader, och tänk att vi alltid lyckas med våra köp och säljprocesser. Jag är glad att jag har fått hänga med er i så många år i er bostadskarriär. Nu får jag lugna mig tills nästa "dipp" :)
    Tack ännu en gång och kram till er alla därhemma!

• Mikael H
    Mikael H skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Homa har varit seriös, trevlig och tillmötesgående från första gången jag träffade henne.

Hon har alltid hållit bra kommunikation. Läs mer
    2018-02-12 Homa E svarar Mikael H
    Tack för dina fina ord Mikael! Alltid kul att vara med vid ens första bostadsaffär. Inget slår nöjda köpare!
  • Margareta Elvira K
    Margareta Elvira K skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Homa uppträdde korrekt, sakligt och vänligt. Hon navigerade utmärkt mellan de något krånglande spekulanterna. Läs mer
    2018-02-12 Homa E svarar Margareta Elvira K
    Hej Margareta!

Tackar för dem fina orden, känner fortfarande stolthet för att jag fick vara delaktig. Hoppas att ni har det bra!

• Ammar E
    Ammar E skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Homa är duktig och erfaren mäklare. Jag lyckades sälja min lägenhet för det priset jag ville. Läs mer
    2018-02-12 Homa E svarar Ammar E
    Tack Ammar för ditt fina betyg! Ja-tänkt att vi fick kämpa för att nå dit vi ville. Men jag är glad att du hittade din favoritlägenhet i Solna och att alla pusselbitar föll på plats. Du är alltid välkommen att ringa om det skulle vara något.

• Monica G
    Monica G skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Har varit mycket nöjd med Camillas hjälp och information .Hon har alltid varit tillgänglig och hört av sig snabbt när jag ringt. Läs mer
    2018-02-08 Camilla A svarar Monica G
    Tack Monica! Är glad över att jag fick chansen att hjälpa dig med försäljningen av ditt fina hus här i Kista. Hoppas Sundbyberg ger dig lika mycket glädje nu framöver, men det tror jag allt! :) Ta hand om dig! //MVH Camilla
  • Abdulkarim A
    Abdulkarim A skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Homa är en fantastisk mäklare, en duktig och en riktig klippa.
    jag skulle så gärna rekommendera henne till mina vänner och bekanta. Läs mer
    2018-02-12 Homa E svarar Abdulkarim A
    Hej Karim!

Vem skulle kunna ana att vi skulle hålla kontakt i över 4 år! Så många besiktningsprotokoll som vi hann gå igenom, och till slut hittade ni ert drömhus. Jag är glad för eran skull, och det är jag som ska tacka för att ni litat på mig och valde mig vid er lägenhetsförsäljning! Hälsa vackra Dilnaz :)
  • Myagmarsuren S
    Myagmarsuren S skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Hon var jättesnällt och hjälpte mycket för oss! Och hon är mycket bra på sitt jobb! Läs mer
    2018-02-07 Camilla A svarar Myagmarsuren S
    Tack snälla för att du tog dig tiden att svara, och dina ord. Var bara kul att hjälpa er :) //MVH Camilla
  • Malin S
    Malin S skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Trygg och kunnig mäklare som hjälpte till att sälja vår lägenhet. Kändes bra genom hela processen. Var även behjälplig och tipsade när vi skulle köpa ny lägenhet i annan kommun. Läs mer
    2018-02-07 Camilla A svarar Malin S
    Tack Malin för dina ord, verkligen! Hoppas ni stormtrivs i Sumpan, hälsa Viktor så gott från mig med! //MVH Camilla
  • Johan W
    Johan W skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Trevlig och engagerad hon svarade snabbt när man behövde ha tag på henne. Läs mer
    2018-02-06 Camilla A svarar Johan W
    Tack Johan! Härligt att läsa dina ord- blir så glad över det! Du är så välkommen tillbaka om du behöver mig framöver! //MVH Camilla
  • Christer F
    Christer F skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Fantastisk bra mäklare. Proffsig, realistisk prissättning. Bra bemötande. Läs mer
    2018-02-06 Camilla A svarar Christer F
    Tack Christer för att du tog dig tiden, och för dina ord! Tycker samarbetet mellan oss fungerade alldeles strålande. Det var bara kul att hjälpa er med försäljningen! //MVH Camilla
  • Yeliz P
    Yeliz P skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Camilla (och hennes kollegor) var lättillgänglig och återvände med svar omgående. Det kändes tryggt. Läs mer
    2018-02-06 Camilla A svarar Yeliz P
    Tack Yeliz! Att du kände dig trygg från start till avslut är jätteviktigt för oss, blir väldigt glad över att du upplevde oss lättillgängliga med. Uppskattas! //MVH Camilla
  • Leif Å
    Leif Å skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Allt fungerade perfekt från första träffen till den sista Läs mer
    2018-02-12 Homa E svarar Leif Å
    Tack för ditt snälla omdöme! Jag finns här om ni önskar deklarationshjälp. Hälsa frugan och ta hand om er!
  • Samuel R
    Samuel R skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Mycket bra samarbete. Hon har varit tillgänglig och alltid informerat mig och besvarat mina frågor med vårdnad. Läs mer
    2018-02-12 Homa E svarar Samuel R
    Tack Samuel!

Efter många timmars bollande kom vi fram till att sätta igång köp och sälj processen- och så rätt vi tajmade! Tänk att jag sålde er lägenhet som ni köpte från mig för ca 7 år sedan. Vad snabbt tiden går. Jag hoppas att ni känner samma lycka i er nya lägenhet om inte mer! Tack för denna tid- och hälsa Farida!

• Eva S
    Eva S skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Mycket bra bemötande o hjälp med alla mina frågor.. Läs mer
    2018-02-12 Homa E svarar Eva S
    Tack Eva! Vad smidigt det gick trots att du bor på Gotland och vi inte sågs. Det var samma driv i dig när du hade bestämt tid för denna lägenhet på distans för ca 7 år sedan. Återkommande kunder är det bästa jag vet!

Hoppas USA var bra, ta hand om dig!

• Margaretha L
    Margaretha L skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Från första stund har jag haft förtroende för Camilla. Proffsig, lugn, ger den tid man behöver,återkopplar i tid,ja hon är helt enkelt fantastisk tycker jag. Kommer definitivt att rekommendera henne om jag träffar på någon som är på väg att sälja/köpa. Läs mer
    2018-02-05 Camilla A svarar Margaretha L
    Tack Maggan för dina ord! Uppskattar att du tog dig tiden. Hälsa din dotter igen att hon är så välkommen att ringa mig om hon behöver/vill, så oerhört kul att hon valt mäklaryrket. Och hälsa Manuel! :) Vi ses och hörs av framöver!
  • Kristian R
    Kristian R skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Proffsig, tydlig och väldigt kunnig. Stor kännedom om det lokala området. Väldigt trevlig att ha att göra med! Läs mer
    2018-02-05 Camilla A svarar Kristian R
    Kristian, tack snälla för dina ord, verkligen - blir så himla glad :) Min dörr står alltid öppen om du behöver min hjälp, det vet du! Tack!
  • Per H
    Per H skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Väldigt proffsig och välinsatt i området. Läs mer
    2018-02-05 Camilla A svarar Per H
    Tack Per! Både för dina ord och för att du tog dig tiden, vet att du även tidigare att skrivit en fin rekommendation. Uppskattas väldigt mycket!
  • Mohammed B
    Mohammed B skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Camilla är duktig, trevligt jag är jättenöjd med hennes kunskaper och hennes bemötande med oss som kund.
    Hon är väldigt positivt glad tillmötesgående , kommer med olika förslag och lyhörd på vad kunderna vill . Jag kände mig trygg med henne från första kontakten.jag kan rekommendera henne till mina bekanta .😁 Läs mer
    2018-02-05 Camilla A svarar Mohammed B
    Blir så glad över dina väl valda ord - det är just den mäklare du beskriver jag varje dag har som mål att vara. Blir lika glad varje gång jag lyckas, det var mitt nöje att göra affärer med er! Stort Tack.
  • Nebil L
    Nebil L skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Väldigt proffsig och duktig mäklare. Läs mer
    2018-02-12 Homa E svarar Nebil L
    Tack för dem fina orden Nebil! Tack för att ni anlitade mig igen. Ni är alltid välkomna att höra av er, oavsett vad ni har för frågor!

• Maysa Naiya N
    Maysa Naiya N skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Camilla Alfredsson var trevlig, sympatiskt och noggrann. Det var ett ett nöje att köpa min första bostadsrätt via henne. Läs mer
    2018-01-31 Camilla A svarar Maysa Naiya N
    Tack Maysa! Hoppas du trivs och mår toppen i din fantastiska lägenhet i tornet! Uppskattar dina ord! //MVH Camilla
  • Zeki V
    Zeki V skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Allting var proffsigt av henne Läs mer
    2018-01-31 Camilla A svarar Zeki V
    Zeki, tack för ditt omdöme! Uppskattar verkligen det //MVH Camilla
  • Johnny K
    Johnny K skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Bra, proffesionellt bemötande. Läs mer
    2018-01-29 Camilla A svarar Johnny K
    Tack Johnny! Uppskattar din tid och dina ord, bara att slå en signal om du behöver min hjälp framöver! :) // MVH Camilla
  • Viktor L
    Viktor L skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kista
    Väldigt trevlig och verkar ha bra koll på området. Lätt att få tag på när man hade frågor. Läs mer
    2018-01-29 Camilla A svarar Viktor L
    Tack Viktor för att du tog dig tid och ditt fina omdöme! //MVH Camilla