Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kista

Svensk Fastighetsförmedling Kista

Kista Galleria, 164 91 Kista — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Kista! Här möts du av engagerade fastighetsmäklare som hela tiden strävar efter att bli bättre och hjälpa dig till ett tryggt och framgångsrikt bostadsbyte.

Vi har full koll på vårt område och vet både hur bostadsmarknaden ser ut och vilka områden som ligger med bäst tillgång till grönområden, dagis eller butiker. Vårt mål är att överträffa dina förväntningar och anpassa vår tjänst efter dina behov och önskemål.

Kom förbi vår BoButik för tips och råd inför ditt bostadsbyte!

Läs vad 306 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kista

• Tone Anita P

2019-05-18

Tone Anita P skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Såld parhus.
    Trevlig och professionellt bemötande
    Hjälpsam
    Tillgänglig Läs mer
  • 2019-05-18

Jan A skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jonni Svensson har utfört sitt uppdrag på ett mycket proffsigt och effektivt sätt. Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-05-18 Jonni S svarar Jan A
    Tack Janne för ett trevligt samarbete och ditt fina omdöme! Lycka till med lghköp så hörs vi! Hälsa där hemma!

Med vänlig hälsning
  • 2019-05-16

Mathilda U skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag har köpt en 1:a på 26 kvm.
    Jag tycker att mäklaren har bemött mig bra, han var tydlig och hjälpsam då jag inte har så bra koll på hur allt går till då detta är mitt första lägenhetsköp.
    Kändes tryggt och bra att ha Henrik som mäklare då han förklarade allt tydligt och enkelt så jag känner mig säker i mitt köp.
    Jag har stött på många mäklare som inte varit hjälpsamma och framför allt oärliga. Men detta va inget som jag upplevde med Henrik!
    Tycker det känns väldigt bra att ha köpt en lägenhet med Henrik som mäklare. Läs mer
  • Bo E

2019-05-12

Bo E skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har köpt en lägenhet och sålt vårt radhus. Sammanfattningsvis har allt fungerat alldeles utmärkt.
    Vi är mycket nöjda 100% med vår mäklare Anders Öberg.
    Tack för allt i våra båda affärer, Läs mer
    2019-05-13 Anders Ö svarar Bo E
    Hej Bo! Tack för den fina orden, blir väldigt glad över att höra att ni är så nöjda. Hälsa Gun så gott så ses vi framöver!
  • 2019-05-10

Jones S skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har varit otroligt nöjda med samarbetet med Henrik! Han lyckades utan problem med uppgiften att få vår fina lägenhet såld och mötte våra förväntningar mer än väl.
    Han har varit snabb i återkoppling, lyhörd för våra önskemål och alltid trevlig i alla samtal. Vi har hela tiden känt att han haft koll på läget! Läs mer
    2019-05-16 Henrik F svarar Jones S
    Hej Jones och tack för ett mycket trevligt samarbete och en fin rekommendation. Allt gott! Mvh Henrik Fällman
  • 2019-05-10

Anita S skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    vi har köpt en etagelägenhet. Henrik är mycket trevlig och proffersionel mäklare. Vi har fått ett fint bemötade och snabba svar på alla våra frågor Läs mer
    2019-05-16 Henrik F svarar Anita S
    Hej Anita och stort grattis till en jättefin lägenhet. Allt gott! Mvh Henrik Fällman
  • 2019-04-27

Per Anders T skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålt villa i Spånga. Blev bemött på ett mycket bra sätt. Mäklaren hade en mycket bra kunskap om vårt objekt och området. Han gav oss mycket bra guidning om hur marknaden är fn och vad vi kunde förvänta oss av försäljningen. Han var mycket duktig på att hitta en grupp av köpare som gillade vårt hus. Han verkar också ha skött kontakten med de tänkbara köparna på ett bra sätt. Sammanfattningsvis genomfördes affären på ett mycket proffsigt sätt. Läs mer
    2019-04-29 Anders Ö svarar Per Anders T
    Hej Per Anders! Tack för de fina orden. Känns mycket bra att ni känner er nöjda. Stort lycka till med nya boendet, vi ses framöver.
  • 2019-04-26

Alex H skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    It wasn't particularly great, nor was it the worst.
    Initially she estimated out home to be sold 15% higher than we ended up selling it for. We had 7 shows until eventually succeeded to sell. We didn't get much help for the tax declaration either. She is professional and does the best she can, but she's not as experienced, hence the price is a bit cheaper than competition. I recommend Camilla as an honest home dealer. Läs mer
    2019-04-26 Camilla A svarar Alex H
    Hello, Alex. As you know, the market has been the hardest it’s been during my ten years of experience, considering the falling market prices. I appreciate your conclusion that I’m an honest broker, however it saddens me that the end price didn’t meet your expectations. Unfortunately, that is currently the norm.

I always assist my costumers with the tax declaration, however I’m currently on maternity leave. I received your email today and I’ll pass it forward to a coworker who will be able to help you expertly. I wish you and your family all the best.
  • 2019-04-15

Henrik H skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Efter att ha först anlitat en annan mäklare från en konkurrerande byrå som misslyckats med min försäljning fick jag kontakt med Behrang av en slump. Han ingav genast ett stort förtroende och lägenheten blev såld på bara en vecka. Jag kan varmt rekommendera Behrang. En mäklare med höga mål och rätt energi.

/Henrik Läs mer
  • 2019-04-12

Ellen Ulla-Britt L skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålde en lägenhet i Hässelby. Snabb kunnig service av mäklaren. Förståelse för området och fint hjärtligt engagemang. Våra bästa rekommendationer. Läs mer
    2019-04-12 Henrik F svarar Ellen Ulla-Britt L
    Tack för era fina rekommendationer. Alltid lika trevligt att sälja Hässelbys finaste lägenheter. Mvh, Henrik Fällman, Svensk Fastighetsförmedling
  • Astrakangatan B

2019-04-10

Astrakangatan B skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hej har köpt en fastighet på Enspännargatan i Hässelby samt sålt en lgh på Astrakangatan
    Kan varmt rekommenderar Svensk fastighets förmedling som skötte båda affärerna .
    Mäklarna Behrang Jamal och Tommy Andersson
    kan jag varmt rekommendera som mäklare .
    Dom skötte affärerna väldigt proffsigt
    Med vänlig hälsning, Roger Läs mer
  • 2019-04-01

Gertrud L skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    VI har sålt en lägenhet, mäklaren har varit bra och återkopplat med information från ev. köpare, nu är det klart och vi är nöjda Läs mer
  • 2019-03-30

Jan Marcus B skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jonni sålde vår villa i Hässelby. Jonni är trevlig, ambitiös och alltid tillgänglig. Tack för gott samarbete. Läs mer
  • 2019-03-30

Evangelos S skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Tommy Andersson har hjälpt mig att sälja mitt radhus i Nälsta. Jag upplevde Tommy som en professionell och mycket erfaren mäklare som är positiv och kommunicerar tydligt. Tommy jobbade mycket strukturerad och planerade försäljningen av huset i minsta detalj. Det blev en bra och mycket snabb affär trots en trög bostadsmarknad.
    Jag rekommenderar varmt Tommy! Läs mer
    2019-05-16 Tommy A svarar Evangelos S
    Hej Evangelos! Tack för de fina orden. Tycker försäljningen gick smidigt, mycket tack vare ert engagemang! Lycka till med ert nya boende!
  • 2019-03-28

Jan Robert D skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålt villa i västerort.
    Mycket engagerad mäklare, tog sig verkligen tid med köpare/säljare, ärligt och mycket korrekt. Läs mer
    2019-05-16 Tommy A svarar Jan Robert D
    Hej Jan! Jag blev jätteglad för ert fina betyg, stort tack för det! Lycka till nu med ert nya boende och ha en fantastisk sommar!
  • 2019-03-25

Britta P skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Tommy Andersson har varit en utmärkt mäklare i samband med min försäljning av fastigheten på Fyrkantsvägen 13.
    Tommy A har varit lyhörd, kommit med goda råd och uppmuntrande då jag tidvis varit fylld av tvivel. Han har dessutom lång erfarenhet i yrket och därför varit mycket professionell vid bl a budgivningen.
    Med vänliga hälsningar
    Britta Petersson Läs mer
    2019-05-16 Tommy A svarar Britta P
    Hej Britta! Tack för jättefint samarbete. Blev mycket glad för din fina omdöme! Hoppas nu att lägenhetslivet ska passa dig som handen i handsken! Ha en fin sommar!
  • Esther T

2019-03-21

Esther T skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Stort Tack till Jonni Svensson en fantastisk,professionell,hjälpsam,seriös,förtroendefullt,informativ Mäklare...Tack så mycket för din insats och Engagement...Vi Hittade vår Hus(Hemm)med din hjälp...Vi ska rekommendera dig vidare......tack för allt Mvh Esther Läs mer
    2019-03-25 Jonni S svarar Esther T
    Tack Esther!

Fantastiskt roligt att ni hittade ert drömhus och att jag fick vara med under resan! Vi ses snart igen.

Jonni Svensson
  • Carina N

2019-03-08

Carina N skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jonni Svensson har varit ett fantastiskt stöd i mitt livs största affär. Han har alltid återkopplat och jag har kunnat känna mig trygg i hela säljprocessen. Läs mer
    2019-03-12 Jonni S svarar Carina N
    Fantastiskt roligt att jag har varit till hjälp och att du har känt dig trygg! Hoppas du ska trivas i dina nya bostäder:) Ses snart igen!

/Jonni
  • 2019-03-04

Malin M skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Precis köpt min första bostad (i Råcksta) där Henrik agerat väldigt proffesionellt , lugnt och med stor vänlighet. Ett första köp är alltid lite nervöst men hela köpprocessen har känts tryggt och bra tack vare hans OTROLIGT proffsiga bemötande. Tack! Läs mer
    2019-04-12 Henrik F svarar Malin M
    Vad glad jag blir att allting känts bra! Jag hoppas och tror att du kommer trivas superbra i nya lägenheten! Mvh Henrik Fällman, Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-02-24

Hans H skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag är super nöjd med Henrik Fällman som hjälpte mig att köpa en fin lägenhet i Spånga. Han är väldigt proffesionell och jobbar både för säljaren och köparens bästa. Läs mer
    2019-02-26 Henrik F svarar Hans H
    Hej Hans och stort tack för ditt fina omdöme. Jag hoppas du kommer trivas bra i lägenheten. Mvh Henrik Fällman
  • Agneta H

2019-02-12

Agneta H skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jonni hjälpte oss att sälja vårt radhus i Vällingby. Vi blev mycket trevligt bemötta av Jonni redan vid det första mötet och fortsatt under hela projektet.
    Jonni överträffade de förväntningar vi haft och försäljningen med rensning, styling och visningar gick mycket bra.
    Sammanfattningsvis kan vi varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i allmänhet och Jonni Svensson i synnerhet👍 Läs mer
    2019-03-12 Jonni S svarar Agneta H
    Tack för ert betyg! Hoppas ni ska trivas i er nya stad och i ert nya hus! Allt gott:)

//Jonni
  • 2019-02-12

Bengt R skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Efter att jag hade kontaktat några andra mäklare, som inte gav mig något bra intryck. fick jag kontakt med Tommy som
    såg möjligheterna med mitt lite "speciella" hus, och genomförde en försäljning som både jag och köparen blev nöjda med. Tommy var alltid glad och positiv såg hela tiden möjligheter.Hjälpsam från början till slutförd affär. Det kan inte mindre än högsta betyg. Tack Tommy
    Bengt R Läs mer
    2019-05-16 Tommy A svarar Bengt R
    Hej Bengt! Stort tack för ert fina betyg - jag tycker er villa var fantastisk och hoppas att er köpare utvecklar fastigheten vidare. Ha en skön sommar!
  • 2019-02-12

Benyamin A skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    En väldigt trevlig och ärlig mäklare.
    Tar ansvar och återkopplar alltid samma dag.
    Oavsett hur mycket han har så tar han alltid han om sin säljare.
    Generellt väldigt nöjd. Läs mer
  • 2019-02-11

Cindy R skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag köpte ett kedjehus i Hässelby
    Tommy var trevlig kunnig och gav snabb återkoppling på de frågor jag hade.Snabb mycket smidig affär som genomfördes mindre än 48 timmar efter visning Läs mer
    2019-05-16 Tommy A svarar Cindy R
    Hej Cindy. Oj vad glad jag blev för ditt fina betyg! Stort lycka till nu och hoppas du får en fin sommar!
  • Lisa M

2019-02-06

Lisa M skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Har mött Tommy som köpare av ett radhus, och funnit honom noggrann, tydlig, snabb i kommunikation, och mycket hjälpsam, gör det lilla extra för att förenkla eller lösa problem som uppstår. Läs mer
    2019-02-11 Tommy A svarar Lisa M
    Hej Lisa! Tack snälla för de fina orden! Hoppas ni skall trivas i det nya huset. Lova mig att få komma och hälsa på sen när ni kommit i ordning!
  • 2019-02-03

Therese R skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jonni presenterade försäljningsupplägget på ett strukturerat och seriöst sätt och kunde svara på alla våra frågor.
    Han var även lätt att komma i kontakt med och gav snabb återkoppling i hur försäljningen gick, vilket gjorde att vi kände oss trygga med honom.
    En pålitlig mäklare som vi kan rekommendera varmt till alla er som ska sälja i Vällingbyområdet! Läs mer
  • 2019-02-02

Karina Anne-Lie H skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Köpt en mycket mindre lägenhet
    Jag hade förmånen att Jonni sålde min lägenhet
    Det gick snabbt vilket passar mig
    Trevligt och proffsigt bemötande av mäklaren
    Jag både köpte o sålde via Svensk fastighetsförmedling
    Och jag är helnöjd
    Anne-Lie Läs mer
  • 2019-02-02

Anders Rune H skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    mycket trevlig engagerad mäklare Läs mer
    2019-02-15 Henrik F svarar Anders Rune H
    Tack Anders! Hoppas ni kommer trivas med er nya lägenhet, och tack för ett mycket trevligt samarbete från start till mål. Mvh Henrik Fällman
  • Lazaros A

2019-01-25

Lazaros A skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har sålt vår bostad snabbare än vad vi hade räknat med. Mäklare med det lilla extra som krävs.
    Helt otroligt. Läs mer
  • 2019-01-22

Jan Erik F skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik Fällman har hjälpt mig att sälja en bostadsrätt till en 3-rumslägenhet. Henrik har alltigenom affären givit ett mycket gott intryck. Han gav fullödig information om tilltänkt säljprocess, med möjliga alternativ. Höll mig väl underrättad angående visningar och utfallen av dessa. Henrik är vänlig, tillmötesgående - Professionell. Rekommenderas! Läs mer
    2019-02-15 Henrik F svarar Jan Erik F
    Hej Jan, tack så mycket. Alltid inspirerande att sälja lägenheter på Hässelbys bästa adress! Mvh Henrik Fällman
  • 2019-01-22

Helena F skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vid försäljningen av vårt radhus på Vällingbyhöjden har Jonni varit exemplarisk. Med ett professionellt agerande och en positiv inställning har hela säljprocessen gått smidigt. Varma rekommendationer! Läs mer
  • 2019-01-21

Gunilla Margareta W skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålt villan Täbylundsvägen 30, Spånga

På ett tilltalande och trevligt sätt

Ja

Jag kan och vill gärna rekommendera mäklaren Läs mer
    2019-02-15 Henrik F svarar Gunilla Margareta W
    Tack Gunilla, hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet! Mvh Henrik Fällman
  • Jonas S

2019-01-21

Jonas S skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Engagerad och lyhörd i processen. Smidig försäljning av även i en något osäker marknad. Läs mer
    2019-03-12 Jonni S svarar Jonas S
    Stort tack för ditt fina betyg, tacksam för ett trevligt samarbete och önskar dig lycka till med kommande bostadsaffär!

Jonni Svensson
  • 2019-01-19

Jessica E skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag har köpt en 4:a på 69 kvm i Vällingby. Mäklaren var mycket trevligt och var tydlig i sin kommunikation. Gav ett mycket sympatiskt och lugnt intryck vilket gjorde att jag kände mig trygg som köpare. Rekommenderar. Läs mer
  • 2019-01-18

Meliha A skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag har köpt en lägenhet i Hässelbystrand. Mäklaren har bemött mig väl och vi fick tydliga svar till våra frågor.

Mäklaren var trevlig och jag fick förtroende känslan för honom. Läs mer
    2019-02-15 Henrik F svarar Meliha A
    Hej Meliha, jättefina ord som värmer. Nu bor ni på Hässelbys finaste adress! Mvh Henrik Fällman
  • 2019-01-17

Kerstin H skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Radhuslägenhet - Jag upplever Camilla som mycket professionell, snabb, bra magkänsla och väldigt kunnig inom många områden. Hon är väldigt lösningsinriktad, och fixar alla möjliga situationer som uppstår. Hon är också ärlig och tydlig och har alltid ett vänligt och personligt bemötande. Jag känner mig helt trygg med henne som mäklare. Jag har varit med om ett antal fastighetsaffärer och Camilla är definitivt den bästa i alla avseenden. Läs mer
    2019-01-18 Camilla A svarar Kerstin H
    Tack snälla Kerstin! Både för det utomordentligt fina omdömet, och såklart - för att du tog dig tiden. Uppskattas verkligen! Vill vidare passa på att tacka för ett gott samarbete under hela processen! Är verkligen så glad för Ella och Calles skull med :-) MVH Camilla
  • 2019-01-17

Annelie N skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag vill verkligen rekommendera denna mäklare.
    Hon är effektiv, proffsig, hjälpsam och lättsam. Jag är super nöjd med mitt bostadsköp som gick så smidigt och lätt. Läs mer
    2019-01-18 Camilla A svarar Annelie N
    Tack Annelie för det otroligt fina omdömet! Grattis igen till ditt köp! Nu ser vi även fram emot försäljningen av din lägenhet. MVH Camilla
  • 2019-01-16

Jawher B skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vädigt vänlig och trevlig person! Läs mer
    2019-01-16 Camilla A svarar Jawher B
    Tack för din 5:a, uppskattar verkligen att du tog dig tiden att ge mig en RECO. Grattis igen till ert köp! MVH Camilla
  • Akmal A

2019-01-15

Akmal A skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi köpte en bostadsrätt på 58 kvm. Vi kontaktade mäklaren för en visning och fick svar väldigt snabbt! Visningen ägde rum redan dagen efter och vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren! Camilla var väldigt trevlig och förståelig, visade oss runt och svarade på alla våra frågor. Vi fick ett väldigt bra intryck av henne, en mäklare som man kan lita på helt enkelt! Vi tycker att affären gick ganska smidigt, då allt ordnades väldigt snabbt av Camilla. Vi fick bra tips och råd gällande de olika juridiska momenten. Tack Camilla! Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2019-01-16 Camilla A svarar Akmal A
    Tack snälla för det fina omdömet! Och stort Grattis igen till ert köp! Är övertygad om att ni kommer trivas hur bra som helst. Vi hörs snart igen! MVH Camilla
  • 2019-01-14

Mikaela N skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har köpt ett radhus och är väldigt nöjda med Tommys bemötande! Han är flexibel, noggran och duktig på det han gör. Läs mer
    2019-02-11 Tommy A svarar Mikaela N
    Hej Mikaela. Oj vilket fint betyg - det har varit superroligt att lära känna er med. Stort lycka till nu i ert nya boende!
  • 2019-01-14

Carina L skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Proffsigt och engagerat bemötande i kombination med lång erfarenhet gav trygghet vid försäljningen av mitt radhus. Läs mer
    2019-02-11 Tommy A svarar Carina L
    Hej Carina! Stort stort tack för det fina omdömet. Ni lyssnade på alla mina råd för att möjliggöra en lyckad försäljning. Hoppas ditt nya boende blir toppen! Vi hörs vid deklarationen!
  • 2019-01-12

Magnus Ö skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Min sambo och jag sålde en trea i Akalla med hjälp av Camilla. Fast ska vi vara ärliga så sålde Camilla vår trea, vi kunde mest stå och titta på.

Innan försäljningen så kom Camilla och tittade på lägenheten svarade direkt på alla de frågor vi hade, visste hon inte till 100% så sa hon det och bad att få återkomma.

Hon är väldigt rak i sin kommunikation vilket är något vi uppskattar. Hon förklarade vad hon såg som för och vad hon såg som nackdelar.Vi hade ett pris som vi tyckte var rimligt men tillsammans med Camillas input där hon noga förklara de vad som skulle ske beroende vilket pris vi satte. Vi gick på det pris hon föreslog och det visade sig att det hon sa stämde nästintill på pricken. Hon var noga med att vi skulle känna oss bekväma och förklarade vad vi kunde förvänta sig

Under försäljningen var det lätt att följa budgivningen samt att Camilla höll oss uppdaterade kontinuerligt. Vi fick ett 2 siffrigt antal intressenter något som är ovanligt för tillfället och av dom var häften med i budgivningen.

Mötet med köparna höll Camilla i och var väldigt noga med att både vi och köparna kände oss bekväma och nöjda och förklarade noga alla steg vi har att förvänta oss innan försäljningen är klar.

Vill ni ha en professionell mäklare som är väl insatt i marknaden, noga med att båda parter känner sig nöjda och som framförallt har ett stort hjärta, inte bara ser till kronor och ören samt brinner för det hon gör så ska ni kontakta Camilla. Läs mer
    2019-02-13 Camilla A svarar Magnus Ö
    Tack snälla för ert otroligt fina omdöme! Ni sätter verkligen ord på alla de delar som jag själv anser är otroligt viktiga i min yrkesroll. Vill även tacka för förtroendet - från början till slut! Stort lycka till med ert framtida boende! MVH Camilla
  • Lotta S

2019-01-11

Lotta S skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Fastighetsmäklaren Camilla Alfredsson Vällingby har varit superbra!! Trevlig lättsam hjälpsam snabb återkoppling . Kunnig!! Hjälpte oss med ett dödsbo på Kirunagatan . Vi blev väldigt nöjda! Läs mer
  • 2019-01-11

Samer B skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Behrang hjälpte oss att sälja vår fina lägenhet.

Han fick vår förtroende från första mötet, är väldigt serviceinriktad och sätter kunden i fokus, hjälpsam , alltid tillgänglig , och ger 110 %. Läs mer
  • 2019-01-10

Koi H skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålde bostad med bästa Yoda! Rekommendera verkligen Camilla, mycket proffsigt, snabbt med svar till hundramiljoner frågor, flex och väldigt smidigt!
    Bli det mer köp/sälj med största förtroende vända mig till Yoda Camilla :) Läs mer
    2019-01-10 Camilla A svarar Koi H
    Vilken underbar reco, tack snälla Koi! Uppskattar verkligen vårt samarbete, och är så himla glad för din skull! MVH Camilla
  • 2018-12-30

Anna-Lena R skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har sålt vårt radhus.
    Vi har blivit bemötta av mäklaren Tommy Andersson på allra bästa sätt. Våra förväntningar överträffades, han har engagerat sig på ett fantastiskt sätt i uppdraget att sälja vårt hus, gett råd/tips och ställt upp på alla sätt och vis. Det kändes som om vi var hans enda kund, även om vi vet att det inte var så.
    Sammanfattningsvis är vi supernöjda och ger honom våra bästa rekommendationer! Läs mer
    2019-05-16 Tommy A svarar Anna-Lena R
    Hej Anna-Lena! Vad glad jag blev över ert omdöme! Tyckte även ert engagemang i husaffären bidrog på ett bra sätt för resultatet! Ha en skön sommar!
  • 2018-12-26

Milos M skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    We bought new production in in Hässelby Villastad. Andres was very helpful through the entire process. Since this is the first time we were buying an apartment in Sweden we needed a lot of help and he was there for us all the time. We will definitely work with Anders next time if we need to buy or sell an apartment. Läs mer
    2018-12-27 Anders Ö svarar Milos M
    Hi Milos, thank you so much for the kind words. It makes me happy to hear that your experience of the process was good. Take good care and we will stay in touch.
  • 2018-12-23

Tanweer Ahmed Q skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Han är en kunnig och duktig mäklare Läs mer
    2019-05-16 Tommy A svarar Tanweer Ahmed Q
    Hej Tanweer! Tack för de fina orden. Och vad roligt att ni hittade ett nytt hus att köpa till slut. Ha en skön sommar!
  • 2018-12-03

Hao H skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Very nice and patient personality! You feel he is a friend rather than broker! Läs mer
  • 2018-12-01

Katrin L skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    My real estate agent was really very engaged to sell our house. He performed many showings and gave good advices.
    The house was sold very quick, although not at the initial price hoped for.
    He is a trustworthy person and I would warmly recommend his services ! Läs mer
    2018-12-04 Tommy A svarar Katrin L
    Thank you so much for your kind words! It´s been a pleasure to help you with the sale!

Kista Galleria, 164 91 Kista