Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kista

Svensk Fastighetsförmedling Kista, sid 2

Kista Galleria, 164 91 Kista — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Kista! Här möts du av engagerade fastighetsmäklare som hela tiden strävar efter att bli bättre och hjälpa dig till ett tryggt och framgångsrikt bostadsbyte.

Vi har full koll på vårt område och vet både hur bostadsmarknaden ser ut och vilka områden som ligger med bäst tillgång till grönområden, dagis eller butiker. Vårt mål är att överträffa dina förväntningar och anpassa vår tjänst efter dina behov och önskemål.

Kom förbi vår BoButik för tips och råd inför ditt bostadsbyte!

Läs vad 421 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kista

• 2019-05-18

Jan A skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jonni Svensson har utfört sitt uppdrag på ett mycket proffsigt och effektivt sätt. Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-05-18 Jonni S svarar Jan A
    Tack Janne för ett trevligt samarbete och ditt fina omdöme! Lycka till med lghköp så hörs vi! Hälsa där hemma!

Med vänlig hälsning
  • 2019-05-16

Mathilda U skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag har köpt en 1:a på 26 kvm.
    Jag tycker att mäklaren har bemött mig bra, han var tydlig och hjälpsam då jag inte har så bra koll på hur allt går till då detta är mitt första lägenhetsköp.
    Kändes tryggt och bra att ha Henrik som mäklare då han förklarade allt tydligt och enkelt så jag känner mig säker i mitt köp.
    Jag har stött på många mäklare som inte varit hjälpsamma och framför allt oärliga. Men detta va inget som jag upplevde med Henrik!
    Tycker det känns väldigt bra att ha köpt en lägenhet med Henrik som mäklare. Läs mer
    2019-05-25 Henrik F svarar Mathilda U
    Tack Mathilda! Det var en väldigt fin RECO som jag tar till mig. Hoppas du kommer trivas superbra i din nya lägenhet! Mvh, Henrik Fällman
  • 2019-05-12

Linnea O skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jättetrevlig och hjälpsam! Vi fick till en snabb affär utan några problem. Läs mer
    2019-05-28 Rawaz A svarar Linnea O
    Tusen tack för dina fina ord Linnea! Det var väldigt roligt att få hjälpa dig med bostadsköpet! Grattis till en jättefin lägenhet!
  • 2019-05-12

Christina S skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har sålt ett dödsbo - nyproducerad lägenhet.
    Vi fick ett väldigt bra bemötande av mäklaren.
    Han redogjorde för hur marknaden såg ut, och att han trodde iallafall att få upp priset genom att kunderna skulle buda mot varandra.
    Tyvärr drog sig ett par ur och paret som var intresserade höll fast vid sitt bud, vilket innebar en förlust för oss.
    Men försäljningen gick snabbt, så det var positivt. Läs mer
    2019-05-28 Rawaz A svarar Christina S
    Tack Christina för omdömet, vad roligt att ni är nöjda. Det har varit väldigt roligt att samarbeta. Vi ses och hörs snart igen. Allt gott!
  • Bo E

2019-05-12

Bo E skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har köpt en lägenhet och sålt vårt radhus. Sammanfattningsvis har allt fungerat alldeles utmärkt.
    Vi är mycket nöjda 100% med vår mäklare Anders Öberg.
    Tack för allt i våra båda affärer, Läs mer
    2019-05-13 Anders Ö svarar Bo E
    Hej Bo! Tack för den fina orden, blir väldigt glad över att höra att ni är så nöjda. Hälsa Gun så gott så ses vi framöver!
  • 2019-05-11

Ruth T skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    jag har sålt min Legnhet .jag fick häjlp av mäklaren. bemötande med mäklaren Rawaz Abdullah vär mycke bra och Tryggare tack så mycket för allt hälsningar RUTA TEWOLDE. Läs mer
    2019-05-28 Rawaz A svarar Ruth T
    Stort tack för ett fint omdöme och för att jag fick hjälpa er med försäljningen! Vi ses på tillträdet! Med vänlig hälsning, Rawaz
  • 2019-05-11

Behjat B skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Han är jätte trevligt och snäll och mycket hjälpsam . Jag känner mig mycket trygghet . Han gör allt som man blir nöjd . Jag ska rekommendera honom till mina kompisar . Önskar honom allt lycka . Läs mer
    2019-05-28 Rawaz A svarar Behjat B
    Tackar Behjat - jätteglad för din rekommendation! Vad roligt att höra att du du är nöjd med hur allt gått till :-) Ha det fint, vi ses och hörs igen inför tillträdet
  • 2019-05-10

Jones S skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har varit otroligt nöjda med samarbetet med Henrik! Han lyckades utan problem med uppgiften att få vår fina lägenhet såld och mötte våra förväntningar mer än väl.
    Han har varit snabb i återkoppling, lyhörd för våra önskemål och alltid trevlig i alla samtal. Vi har hela tiden känt att han haft koll på läget! Läs mer
    2019-05-16 Henrik F svarar Jones S
    Hej Jones och tack för ett mycket trevligt samarbete och en fin rekommendation. Allt gott! Mvh Henrik Fällman
  • Behjat B

2019-05-10

Han är jätte trevligt och mycket snäll och hjälpsam . Man känner sig tryck hos honom och han förklarar mycket bra . Jag är så glad att han är min mäklare . Önskar honom all lycka . Mvh Betty Läs mer
    2019-05-28 Rawaz A svarar Behjat B
  • 2019-05-10

Anita S skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    vi har köpt en etagelägenhet. Henrik är mycket trevlig och proffersionel mäklare. Vi har fått ett fint bemötade och snabba svar på alla våra frågor Läs mer
    2019-05-16 Henrik F svarar Anita S
    Hej Anita och stort grattis till en jättefin lägenhet. Allt gott! Mvh Henrik Fällman
  • 2019-05-02

Bengt F skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Han ger ett bra intryck och är ärlig om än något över positiv ang hur enkelt och fort det skall gå. När det inte är så enkelt utan tar mer tid ger han inte upp utan har även en plan b och c vilket vi uppskattade. Läs mer
    2019-05-28 Rawaz A svarar Bengt F
    Varmt tack för ert omdöme och trevliga samarbete. Det har varit ett nöje att få bistå er. Vi hörs och ses snart igen. Allt gott!
  • 2019-04-30

Selwa A skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Super trevlig och duktig mäklare. Allt gick perfekt med Rawaz😁👍🏻👍🏻 Läs mer
    2019-05-28 Rawaz A svarar Selwa A
    Stort tack för din feedback Selwa!
    Det var ett nöje att få hjälpa dig med både försäljning och köp :)
  • Amed A

2019-04-30

Amed A skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Bästa Rawaz! Underbar mäklare! Läs mer
    2019-05-28 Rawaz A svarar Amed A
    Tusen tack för fin rekommendation! Det var ett nöje att samarbeta och dessutom gick det snabbt och smidigt med bra resultat. Vi hörs igen inför tillträdet :-) Ha det fint!
  • 2019-04-27

Per Anders T skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålt villa i Spånga. Blev bemött på ett mycket bra sätt. Mäklaren hade en mycket bra kunskap om vårt objekt och området. Han gav oss mycket bra guidning om hur marknaden är fn och vad vi kunde förvänta oss av försäljningen. Han var mycket duktig på att hitta en grupp av köpare som gillade vårt hus. Han verkar också ha skött kontakten med de tänkbara köparna på ett bra sätt. Sammanfattningsvis genomfördes affären på ett mycket proffsigt sätt. Läs mer
    2019-04-29 Anders Ö svarar Per Anders T
    Hej Per Anders! Tack för de fina orden. Känns mycket bra att ni känner er nöjda. Stort lycka till med nya boendet, vi ses framöver.
  • 2019-04-26

Alex H skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    It wasn't particularly great, nor was it the worst.
    Initially she estimated out home to be sold 15% higher than we ended up selling it for. We had 7 shows until eventually succeeded to sell. We didn't get much help for the tax declaration either. She is professional and does the best she can, but she's not as experienced, hence the price is a bit cheaper than competition. I recommend Camilla as an honest home dealer. Läs mer
    2019-04-26 Camilla A svarar Alex H
    Hello, Alex. As you know, the market has been the hardest it’s been during my ten years of experience, considering the falling market prices. I appreciate your conclusion that I’m an honest broker, however it saddens me that the end price didn’t meet your expectations. Unfortunately, that is currently the norm.

I always assist my costumers with the tax declaration, however I’m currently on maternity leave. I received your email today and I’ll pass it forward to a coworker who will be able to help you expertly. I wish you and your family all the best.
  • 2019-04-20

Emmi Y skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag har köpt en lägenhet på Kistahöjden.

Upplevde bemötandet som mycket bra. Jag och min man är förstagångsköpare och mycket är nytt för oss men mäklaren försökte förklara det på ett sätt så vi kunde förstå. Läs mer
    2019-05-28 Rawaz A svarar Emmi Y
    Fantastiskt roligt att jag har varit till hjälp och att ni har känt er trygga! Hoppas ni ska trivas i er nya bostad :) Ses snart igen!
  • 2019-04-15

Henrik H skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Efter att ha först anlitat en annan mäklare från en konkurrerande byrå som misslyckats med min försäljning fick jag kontakt med Behrang av en slump. Han ingav genast ett stort förtroende och lägenheten blev såld på bara en vecka. Jag kan varmt rekommendera Behrang. En mäklare med höga mål och rätt energi.

/Henrik Läs mer
    2019-06-13 Henrik F svarar Henrik H
  • 2019-04-12

Ellen Ulla-Britt L skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålde en lägenhet i Hässelby. Snabb kunnig service av mäklaren. Förståelse för området och fint hjärtligt engagemang. Våra bästa rekommendationer. Läs mer
    2019-04-12 Henrik F svarar Ellen Ulla-Britt L
    Tack för era fina rekommendationer. Alltid lika trevligt att sälja Hässelbys finaste lägenheter. Mvh, Henrik Fällman, Svensk Fastighetsförmedling
  • Astrakangatan B

2019-04-10

Astrakangatan B skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hej har köpt en fastighet på Enspännargatan i Hässelby samt sålt en lgh på Astrakangatan
    Kan varmt rekommenderar Svensk fastighets förmedling som skötte båda affärerna .
    Mäklarna Behrang Jamal och Tommy Andersson
    kan jag varmt rekommendera som mäklare .
    Dom skötte affärerna väldigt proffsigt
    Med vänlig hälsning, Roger Läs mer
    2019-06-13 Henrik F svarar Astrakangatan B
  • Adam H

2019-04-07

Adam H skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Väldigt trevlig, hjälpsam och tillgänglig. Läs mer
    2019-05-28 Rawaz A svarar Adam H
    Tack Adam för ett trevligt samarbete och ditt fina omdöme!
  • 2019-04-05

Martin T skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Köpt lägenhet, supernöjda med mäklaren o processen så här långt Läs mer
    2019-05-28 Rawaz A svarar Martin T
    Stort tack för ditt fina betyg, tacksam för ett trevligt samarbete och önskar dig lycka till med allt.
  • 2019-04-01

Gertrud L skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    VI har sålt en lägenhet, mäklaren har varit bra och återkopplat med information från ev. köpare, nu är det klart och vi är nöjda Läs mer
  • 2019-03-30

Jan Marcus B skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jonni sålde vår villa i Hässelby. Jonni är trevlig, ambitiös och alltid tillgänglig. Tack för gott samarbete. Läs mer
  • 2019-03-30

Evangelos S skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Tommy Andersson har hjälpt mig att sälja mitt radhus i Nälsta. Jag upplevde Tommy som en professionell och mycket erfaren mäklare som är positiv och kommunicerar tydligt. Tommy jobbade mycket strukturerad och planerade försäljningen av huset i minsta detalj. Det blev en bra och mycket snabb affär trots en trög bostadsmarknad.
    Jag rekommenderar varmt Tommy! Läs mer
    2019-05-16 Tommy A svarar Evangelos S
    Hej Evangelos! Tack för de fina orden. Tycker försäljningen gick smidigt, mycket tack vare ert engagemang! Lycka till med ert nya boende!
  • 2019-03-28

Jan Robert D skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålt villa i västerort.
    Mycket engagerad mäklare, tog sig verkligen tid med köpare/säljare, ärligt och mycket korrekt. Läs mer
    2019-05-16 Tommy A svarar Jan Robert D
    Hej Jan! Jag blev jätteglad för ert fina betyg, stort tack för det! Lycka till nu med ert nya boende och ha en fantastisk sommar!
  • 2019-03-25

Britta P skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Tommy Andersson har varit en utmärkt mäklare i samband med min försäljning av fastigheten på Fyrkantsvägen 13.
    Tommy A har varit lyhörd, kommit med goda råd och uppmuntrande då jag tidvis varit fylld av tvivel. Han har dessutom lång erfarenhet i yrket och därför varit mycket professionell vid bl a budgivningen.
    Med vänliga hälsningar
    Britta Petersson Läs mer
    2019-05-16 Tommy A svarar Britta P
    Hej Britta! Tack för jättefint samarbete. Blev mycket glad för din fina omdöme! Hoppas nu att lägenhetslivet ska passa dig som handen i handsken! Ha en fin sommar!
  • Esther T

2019-03-21

Esther T skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Stort Tack till Jonni Svensson en fantastisk,professionell,hjälpsam,seriös,förtroendefullt,informativ Mäklare...Tack så mycket för din insats och Engagement...Vi Hittade vår Hus(Hemm)med din hjälp...Vi ska rekommendera dig vidare......tack för allt Mvh Esther Läs mer
    2019-03-25 Jonni S svarar Esther T
    Tack Esther!

Fantastiskt roligt att ni hittade ert drömhus och att jag fick vara med under resan! Vi ses snart igen.

Jonni Svensson
  • 2019-03-18

Haytham J skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag fick ett bra intryck av Rawaz, jag kände mej trygg med hans upplägg och att förmedla det juridiska i affären.
    MVH Rolf. Läs mer
    2019-05-28 Rawaz A svarar Haytham J
    Tack för ert betyg! Hoppas ni ska trivas i er nya stad och i ert nya hus! Allt gott:)
  • 2019-03-09

Jonas F skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Rawaz som mäklare är kreativ och engagerad. Kunnig och proffsig Läs mer
    2019-05-28 Rawaz A svarar Jonas F
    Hej Jonas, Tack för de fina orden.
    Hör av dig ifall du behöver hjälp med något.
  • Carina N

2019-03-08

Carina N skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jonni Svensson har varit ett fantastiskt stöd i mitt livs största affär. Han har alltid återkopplat och jag har kunnat känna mig trygg i hela säljprocessen. Läs mer
    2019-03-12 Jonni S svarar Carina N
    Fantastiskt roligt att jag har varit till hjälp och att du har känt dig trygg! Hoppas du ska trivas i dina nya bostäder:) Ses snart igen!

/Jonni
  • 2019-03-04

Malin M skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Precis köpt min första bostad (i Råcksta) där Henrik agerat väldigt proffesionellt , lugnt och med stor vänlighet. Ett första köp är alltid lite nervöst men hela köpprocessen har känts tryggt och bra tack vare hans OTROLIGT proffsiga bemötande. Tack! Läs mer
    2019-04-12 Henrik F svarar Malin M
    Vad glad jag blir att allting känts bra! Jag hoppas och tror att du kommer trivas superbra i nya lägenheten! Mvh Henrik Fällman, Svensk Fastighetsförmedling
  • Farzin

2019-02-27

Farzin skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Det har varit ett bra samarbete. Läs mer
    2019-05-28 Rawaz A svarar Farzin
    Hej Farzin. Tack för ditt fina omdöme och tack för ett trevligt samarbete
  • Fredrik K

2019-02-26

Fredrik K skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Köpte en nyproducerad lägenhet. Proffessionellt bemötande, snabba svar och flexibel. Läs mer
    2019-05-28 Rawaz A svarar Fredrik K
    Hej Fredrik och stort grattis till en jättefin lägenhet. Allt gott!
  • 2019-02-24

Hans H skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag är super nöjd med Henrik Fällman som hjälpte mig att köpa en fin lägenhet i Spånga. Han är väldigt proffesionell och jobbar både för säljaren och köparens bästa. Läs mer
    2019-02-26 Henrik F svarar Hans H
    Hej Hans och stort tack för ditt fina omdöme. Jag hoppas du kommer trivas bra i lägenheten. Mvh Henrik Fällman
  • 2019-02-22

Susanne K skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Mäklaren var mycket hjälpsam, han gjorde sitt bästa.
    Det blev inte som jag tänkt mig men jag är nöjd ändå. Läs mer
    2019-05-28 Rawaz A svarar Susanne K
    Det var mycket slit och jobb för att komma i mål, men jag ger aldrig upp för att få till en bra affär!
    Kul att du är nöjd! :)
  • 2019-02-22

Thomas B skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Har köpt en lägenhet idag. Mäklaren var mycket trevlig och kunnig. Opartisk och korrekt Läs mer
    2019-05-28 Rawaz A svarar Thomas B
  • 2019-02-19

Kajsa T skrev om Rasmus Lundh en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Pålitlig, kunnig och ödmjuk mäklare med grym lokalkännedom och ständig tillgänglighet! Hela processen gick snabbt och smidigt med Rasmus som mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-02-20 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Kajsa T
    Stort tack för de fina orden Kajsa! Har varit ett sant nöje att hjälpa dig under processen, och önskar dig all lycka till med den kommande renoveringen och tillökningen :-)
    // Rasmus
  • Agneta H

2019-02-12

Agneta H skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jonni hjälpte oss att sälja vårt radhus i Vällingby. Vi blev mycket trevligt bemötta av Jonni redan vid det första mötet och fortsatt under hela projektet.
    Jonni överträffade de förväntningar vi haft och försäljningen med rensning, styling och visningar gick mycket bra.
    Sammanfattningsvis kan vi varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i allmänhet och Jonni Svensson i synnerhet👍 Läs mer
    2019-03-12 Jonni S svarar Agneta H

//Jonni
  • 2019-02-12

Bengt R skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Efter att jag hade kontaktat några andra mäklare, som inte gav mig något bra intryck. fick jag kontakt med Tommy som
    såg möjligheterna med mitt lite "speciella" hus, och genomförde en försäljning som både jag och köparen blev nöjda med. Tommy var alltid glad och positiv såg hela tiden möjligheter.Hjälpsam från början till slutförd affär. Det kan inte mindre än högsta betyg. Tack Tommy
    Bengt R Läs mer
    2019-05-16 Tommy A svarar Bengt R
    Hej Bengt! Stort tack för ert fina betyg - jag tycker er villa var fantastisk och hoppas att er köpare utvecklar fastigheten vidare. Ha en skön sommar!
  • 2019-02-12

Benyamin A skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    En väldigt trevlig och ärlig mäklare.
    Tar ansvar och återkopplar alltid samma dag.
    Oavsett hur mycket han har så tar han alltid han om sin säljare.
    Generellt väldigt nöjd. Läs mer
    2019-06-13 Henrik F svarar Benyamin A
  • 2019-02-11

Cindy R skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag köpte ett kedjehus i Hässelby
    Tommy var trevlig kunnig och gav snabb återkoppling på de frågor jag hade.Snabb mycket smidig affär som genomfördes mindre än 48 timmar efter visning Läs mer
    2019-05-16 Tommy A svarar Cindy R
    Hej Cindy. Oj vad glad jag blev för ditt fina betyg! Stort lycka till nu och hoppas du får en fin sommar!
  • 2019-02-10

Per S skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålt lägenhet. Motsvarade alla högt ställda förväntningar. Läs mer
    2019-05-28 Rawaz A svarar Per S
    Hej Per och stort tack för ditt fina omdöme, mvh
  • 2019-02-08

Hedyeh D skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Köpt en trea i Råcksta. Blev bemött på ett professionellt sätt. Fick svar på alla frågor jag haft. En mäklare som ser kundes behov. Läs mer
    2019-05-28 Rawaz A svarar Hedyeh D
    Tack Hedyeh! Ni har köpt en superfin lägenhet, stort grattis! Mvh Rawaz
  • Lisa M

2019-02-06

Lisa M skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Har mött Tommy som köpare av ett radhus, och funnit honom noggrann, tydlig, snabb i kommunikation, och mycket hjälpsam, gör det lilla extra för att förenkla eller lösa problem som uppstår. Läs mer
    2019-02-11 Tommy A svarar Lisa M
    Hej Lisa! Tack snälla för de fina orden! Hoppas ni skall trivas i det nya huset. Lova mig att få komma och hälsa på sen när ni kommit i ordning!
  • 2019-02-04

Alex H skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Rawaz är en duktig och ambitiös mäklare. Läs mer
    2019-05-28 Rawaz A svarar Alex H
    Tack för rekommendationen Alex! uppskattas.
  • 2019-02-03

Therese R skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jonni presenterade försäljningsupplägget på ett strukturerat och seriöst sätt och kunde svara på alla våra frågor.
    Han var även lätt att komma i kontakt med och gav snabb återkoppling i hur försäljningen gick, vilket gjorde att vi kände oss trygga med honom.
    En pålitlig mäklare som vi kan rekommendera varmt till alla er som ska sälja i Vällingbyområdet! Läs mer
  • 2019-02-02

Karina Anne-Lie H skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Köpt en mycket mindre lägenhet
    Jag hade förmånen att Jonni sålde min lägenhet
    Det gick snabbt vilket passar mig
    Trevligt och proffsigt bemötande av mäklaren
    Jag både köpte o sålde via Svensk fastighetsförmedling
    Och jag är helnöjd
    Anne-Lie Läs mer
  • 2019-02-02

Anders Rune H skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    mycket trevlig engagerad mäklare Läs mer
    2019-02-15 Henrik F svarar Anders Rune H
    Tack Anders! Hoppas ni kommer trivas med er nya lägenhet, och tack för ett mycket trevligt samarbete från start till mål. Mvh Henrik Fällman
  • 2019-02-01

Unni L skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Lätt tillgänglig, tillmötesgående, seriös och påläst.
    Har gjort köpet enkelt och tryggt ☺️ Läs mer
    2019-05-28 Rawaz A svarar Unni L
    Tack Unni för de fina orden. Jag tror verkligen att du kommer trivas som fisken i vattnet.
  • 2019-01-31

Elif A skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Ambitiös, kompetent och samtidigt en jordnära mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-05-28 Rawaz A svarar Elif A
    Tack så mycket för ditt fina omdöme, det värmer!

Kista Galleria, 164 91 Kista