Alla kategorier Mäklare Skåne Kristianstad Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

Hesslegatan 4, 291 22 Kristianstad — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

• Hans B
    Hans B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi är tre syskon som anlitade fastighetsmäklare Hannah Dicksson (och Caroline Håkansson) hos Svensk Fastighetsförmedling AB i Kristianstad, för försäljning av en villafastighet.

Dessa båda mäklare är oerhört noggranna, effektiva och lyhörda.
    Både köparen och vi säljare fick under hela processen bästa tänkbara hjälp och svar på alla våra frågor.

Det är vår förhoppning, att alla i Kristianstadsområdet som behöver anlita en fastighetsmäklare, skall kontakta Hannah eller Caroline och fråga vad de kan göra.

Personligen kommer vi att rekommendera dem till alla som kan tänkas behöva deras tjänster och produkter.

Med vänliga hälsningar
    Hans Bjärlestam
  • Bo P
    Bo P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Caroline Håkansson var hemma hos oss och gav ett professionellt intryck. Nu blev det så att vi sålde vår fastighet privat innan vi hunnit teckna avtal. Men vid ett annat tillfälle skulle jag inte tveka - vilken engagerad mäklare jag skulle välja!
    Bo
  • Mohammed A
    Mohammed A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Toppen mäklare. Rekommenderas stort. Engagerad och finns alltid tillgänglig för snabba svar.

Joakim är en toppen mäklare. Får 5/5 i betyg av mig!
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Mycket trevlig, lugn och duktig mäklare som var hjälpsam under hela vårt husköp. Vi är väldigt nöjda med Carolines insatts! Joakim och Sara
  • Markus Y
    Markus Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Min mäklare har varit mycket hänsynstagande under hela affären. Han har lyssnat och varit noga med att allt blir rätt och att jag har fått som jag ville. Jag har fått gott stöd i min försäljning.
  • Petra B
    Petra B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Noggrann, professionell, kunnig och alltid tillgänglig. Tar sitt arbete på största allvar.
  • Marie  W
    Marie W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag var mycket nöjd med försäljningen, och mycket nöjd med Fredrik

Hesslegatan 4, 291 22 Kristianstad