Alla kategorier Mäklare Skåne Kristianstad Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

Hesslegatan 4, 291 22 Kristianstad — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kristianstad!

Här i Skånes största kommun med ett invånarantal på hela 80.000 människor finns massor av möjligheter och variation när det kommer till boende. Om du vill bo mitt inne i stan eller nära ett naturreservat med rikt djurliv är upp till dig. Våra mäklare på kontoret har god lokalkännedom och kan guida dig till ditt absoluta drömboende.

Våra mäklare har som alltid god erfarenhet och kännedom om bostadsmarknaden, och kan ge dig en kombinerad, trygg och lyckad bostadsaffär.

Kontakta oss så hjälper vi till!

Läs vad 41 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

• Lennart N skrev om Joakim Fridolin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Joakim var mycket servicemedveten och lyhörd för våra frågor. Lugn och trygg i sitt bemötande trots att allt gick mycket snabbt. Läs mer
    2018-11-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lennart N
    Tack för omdöme och bra samarbete Lennart! /Joakim Fridolin
  • Anneli P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Lågmäld men trevlig kille som tålmodigt svarade på våra frågor Läs mer
    2018-11-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anneli P
    Tack för omdöme och bra samarbete Anneli! /Joakim Fridolin
  • Lasse A
    Lasse A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Mats Arnesson är en bra mäklare , med god erfarenhet ,

Kan bara Buga & tacka för ett mycket bra Jobb/ försäljning Läs mer
  • Ida Johanna L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Fick gott intryck direkt på visningen, och är supernöjd hela vägen! Trevligt och proffesionellt bemötande. Kan varmt rekommendera Jetmir och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • Ronja R
    Ronja R skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Trygg, arbetsam och seriös. Vi sålde med Jetmir Isufi, en suverän mäklare. Läs mer
  • Sophia T skrev om Joakim Fridolin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi har nyligen sålt vår lägenhet med Joakim Fridolin och hade inte kunnat vara mer nöjda!
    Allt gick smidigt och han var duktig på att ständigt hålla oss uppdaterade om läget och ge oss råd när vi behövde det.
    Mycket bra upplevelse av vår första försäljning. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2018-11-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sophia T
    Tack för gott samarbete Sophia! /Joakim Fridolin
  • Md Nurul A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir Isufi är en expert mäklare. Han hjälpte mig att sälja min lägenhet inom 4 dagar med mer än min förväntade pris.

Han är en bra människa och lätt att prata och lätt att få hjälp och tips och lätt att lita. Läs mer
  • Emelie W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Köpt lägenhet. Jätte bra och trevligt bemötande. Man kände sig trygg. Läs mer
  • Alex A
    Alex A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålde min bostadsrätt för ett högre pris än vad jag hoppats på. Förväntningarna var höga i med det var Jetmir som skulle sälja den. Men det blev bättre än så. Läs mer
  • Alban E
    Alban E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag köpte en bostadsrätt. Jätte bra mäklare. Väldigt trevlig och proffesionell. Lätt att prata med och förstående. Topp betyg till mäklaren! Läs mer
  • Jim D
    Jim D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålt en villa och blev mkt bra bemött av mäklaren som var lyhörd och gav mig tips, samt hjälpte mig på bästa sätt. Läs mer
  • Ingrid A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi har sålt vårt hus en och halv plan med källare,och allt har gått jättebra. Fint pch proffsigt bemötande av mäklaren.Vi har inget att klaga på. Läs mer
  • Bernt Ingmar A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi har sålt vårt fritidshus.
    Vi har haft fullt förtroende för vår mäklare från dag 1. Trevligt bemötande vänlig hjälpsam och kunnig. Har haft ständig kontakt under resans gång.
    Vi kan verkligen rekommendera Hanna Dicksson på Svensk Fastighetsförmedling i Kristianstad.
    Tack för all hjälp.
    Bernt och Anki Andersson Läs mer
  • Lise-Lotte A skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir sålde ett hus åt mig och min syster.

Hade inga stora förväntningar innan första mötet.
    Men efter lite diskution så förstod jag att han brinner för detta arbetet.
    Han lovade inget men han visade på tidigare affärer han har gjort.
    Så vi fick ett förtroende för honom.
    Och han lyckades mycket bra. Läs mer
  • Mattias P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Sålt bostadsrätt i Kristianstad. Hade höga förväntningar på mäklaren och de levde han verkligen upp till. Tycker att han hade ett mycket bra bemötande. Hade gärna uppskattat lite snabbare återkopplingar gällande intressenter. Läs mer
  • Zenny André L skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Har sålt en 2 rok lägenhet och jag blev bemött väldigt bra av Jetmir, han lyssnade och var intresserad och han levde upp till alla mina förväntningar. Toppenmäklare Läs mer
  • Mikael S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir sålde vår villa och fick vad vi begärde. Bra bemötande och tydlig med vad som ingick i arvodet och vilka tjänster som fanns att köpa till. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Haris S skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Min första bostadsförsäljning så jag behövde all hjälp jag kunde få och Jetmirs hjälp var över förväntan. Mitt objekt var nyrenoverad bostadsrätt på 56 kvm.
    Otroligt engagerad och driven. Jag kände att hans instats var personligt anpassad efter mitt objekt. Jetmir höll mig ständigt uppdaterad och var tydlig från början med hans försäljningsstrategi. Jag kan med gott samvete säga att den service han erbjuder är oslagbar. Jag hoppas att det dröjer innan min nästa flytt, men kommer inte tveka att kontakta Jetmir vid nästa köp/försäljning. Läs mer
  • Martin L
    Martin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Positiv, glad, engagerad och kunnig mäklare vid försäljningen av vår villa. Helhetsintrycket är Med Beröm Godkänt efter att våra förväntningar infriats. Läs mer
  • Bo Roland B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi har köpt ett radhus i Hammar och sålt vårt hus i Bäckaskog.

Vi har blivit bemötta mycket bra av mäklaren.

Att vi skulle få bra hjälp vi försäljningen av vårt hus som vi också fick.

Vi har inget negativt att säga om vår kontakt med mäklaren det har bara varit positivt. Läs mer
    2018-11-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bo Roland B
    Tack för gott samarbete! /Joakim Fridolin
  • Monika Anette B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    han var mycket duktig på marknadsföra men återkopplingen till oss var inte alls bra . Han måste bli bättre på det.
    Han var lite kaxig men en bra mäklare ändå. Men ibland får man varva ner.
    Man måste ta alla kunder på olika vis.
    Man kan inte gå på för snabbt. Läs mer
  • Hans M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Kunnig och effektiv.
    Trevligt bemötande. Läs mer
    2018-11-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hans M
    Tack för gott samarbete Hans! /Joakim Fridolin
  • Sven Åke R skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jetmir är väldigt trevlig, mycket kunnig och alltid mycket lätt att få kontakt med. Han skötte uppdraget på ett mycket förtjänstfullt sätt och alla inblandade är mycket nöjda. Absolut högsta möjliga betyg. Läs mer
  • Jörgen E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Trevlig, kunnig och energisk. Resultatet blev över förväntan. 👍 Läs mer
  • Berat G skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Äntligen är lägenheten såld! Jag vill passa på att tacka mäklare Jetmir Isufi för ett väldigt bra och professionellt utfört arbete. Alltid kontaktbar, alltid svar på frågor, alltid trevlig och positiv. Ser inga motgångar och gör verkligen allt och lite till så att både säljare och köpare ska vara nöjda. Från första och sista stund så har det varit ett nöje att få ha honom som mäklare. Om ni har tankar på att sälja eller köpa, så rekommenderar jag honom starkt! Läs mer
  • Lars-Olof I skrev om Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Bemötandet vid telefonsamtalet var exemplariskt både när det gäller tid, ett värderingsärende och att boka den första kontakten. Vid den första kontakten var presentationen inriktad på självreflektion med ett inspirerande förhållningssätt. Oro bemötes med förståelse och förklaringar. Och hoppet om en bra affär kopplades samman med fakta utan övertoner. Vi kände oss väl omhändertagna från början till slut och resultatet överträffade alla våra förväntningar. Jetmirs agerande och handläggning av ärendet visar på yrkeskompetens och fingertoppskänslighet. Läs mer
  • Andreas O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Proffsigt, smidig affär!
    Vi fick möjligheten att köpa huset innan budgivning och allt hanterades snabbt smidigt och proffsigt. Läs mer
  • Hemin D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Mina förväntningar var inte särskild höga på att jag skulle få min lägenhet såld till mitt önskade utgångspris, då förra mäklaren hade den ute på hemnet i två omgångar (totalt 3 månader) och ej fick bud överhuvudtaget.. Men då kom Jemtir som en räddare i nöden, och tar sig an första lägenheten som nybliven mäklare och får den såld efter knappt 5 dagar, jag blev lite mållös om jag ska vara ärlig, dessutom fick jag 100 tusen kronor mer än de jag egentligen va nöjd med:) jag tackar för ditt utomordentliga proffesionella bemötande, du fick mig att känna en trygghet som du sedan levde upp till. Jag har ingen tvekan om att du har en lång och framgångsrik kärriar framför dig! Tack! Läs mer
  • Marco T skrev om Joakim Fridolin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Joakim var väldigt enkel att ha och göra med, och då talar jag utifrån att försäljningen även var min första. Joakim var tydlig, strukturell i sitt professionella bemötande och gjorde försäljningen väldigt komfortabel för mig som säljare. Mycket professionell och produktiv. Läs mer
    2018-11-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marco T
    Tack Marco för gott samarbete! /Joakim Fridolin
  • Monica A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Har hela tiden blivet mycket bra bemötta av Caroline Håkansson .Hon har lämnat information till oss efter hand Vi fick det pris som vi hade tänkt oss Hon visade mycket bra kunnighet .Så man kan rekommendera till många fler försäljningar.
    Monica Andersson Läs mer
  • Margareta P
    Margareta P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Anledningen till att vi valde just Hanna var att vi hade fått varma rekommendationer om just henne. Vi hade nog inte tänkt på just Svensk fastighetsförmedling annars. Vi är mycket nöjda. Hanna har varit väldigt förtroendeingivande, har tagit god tid på sig att förklara allt som händer vid en husförsäljning och ordnat allt som inte vi tänkt på eller haft en aning om. Alltid lika glad, vänlig och tålmodig. Vi har aldrig upplevt ngn stress från hennes sida. Vi kan varmt rekommendera henne till andra blivande kunder. Läs mer
  • Anisa M skrev om Joakim Fridolin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Mycket bra start och avslut.
    Hjälpsam under hela processen.
    Tillgänglig och snabb återkoppling. Läs mer
    2017-09-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anisa M
    Tack Anisa! Hoppas du även i fortsättningen kommer trivas bra i ditt nya boende! /Joakim Fridolin
  • Jenny L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Anlitande mäklare, Caroline H Trevlig, fint bemötande. Professionell och mkt bra service. Läs mer
    2017-09-28 Lars P svarar Jenny L
    Tack Jenny! Det är bara till att ringa om du skulle behöva hjälp med något i framtiden! Ha det nu så bra! /Caroline Håkansson
  • Elvis A
    Elvis A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Anlitade Caroline på Svenskfast för försäljning av min lägenhet, vi lyckades sälja den supersnabbt till ett pris som jag var väldigt nöjd med!

Upplevde Carro som väldigt kunnig och driftig!

Stark rekommendation! Läs mer
  • David P skrev om Joakim Fridolin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Trevlig, saklig och informerande. Över förväntan och skulle definitivt anlita denna mäklaren igen!!! Läs mer
    2017-09-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar David P
    Tack David! Ni är såklart alltid välkommen att återkomma. Hoppas ni trivs bra i ert nya boende också! /Joakim Fridolin
  • Bo P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Caroline Håkansson var hemma hos oss och gav ett professionellt intryck. Nu blev det så att vi sålde vår fastighet privat innan vi hunnit teckna avtal. Men vid ett annat tillfälle skulle jag inte tveka - vilken engagerad mäklare jag skulle välja!
    Bo Läs mer
  • Mohammed A skrev om Joakim Fridolin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Toppen mäklare. Rekommenderas stort. Engagerad och finns alltid tillgänglig för snabba svar.

Joakim är en toppen mäklare. Får 5/5 i betyg av mig! Läs mer
    2017-09-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mohammed A
    Tack Mohammed! /Joakim Fridolin
  • Joakim B skrev om Joakim Fridolin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Mycket trevlig, lugn och duktig mäklare som var hjälpsam under hela vårt husköp. Vi är väldigt nöjda med Carolines insatts! Joakim och Sara Läs mer
  • Markus Y skrev om Joakim Fridolin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Min mäklare har varit mycket hänsynstagande under hela affären. Han har lyssnat och varit noga med att allt blir rätt och att jag har fått som jag ville. Jag har fått gott stöd i min försäljning. Läs mer
    2017-09-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Markus Y
    Tack Markus! Hoppas allt gått bra med flytten! /Joakim Fridolin
  • Petra B skrev om Joakim Fridolin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Noggrann, professionell, kunnig och alltid tillgänglig. Tar sitt arbete på största allvar. Läs mer
    2017-09-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Petra B
    Tack Petra! /Joakim Fridolin
  • Marie W skrev om Joakim Fridolin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag var mycket nöjd med försäljningen, och mycket nöjd med Fredrik Läs mer
    2017-09-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marie W
    Tack Marie, även om du fick mitt förnamn fel! /Joakim Fridolin