Alla kategorier Mäklare Skåne Kristianstad Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

Hesslegatan 4, 291 22 Kristianstad — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kristianstad!

Här i Skånes största kommun med ett invånarantal på hela 80.000 människor finns massor av möjligheter och variation när det kommer till boende. Om du vill bo mitt inne i stan eller nära ett naturreservat med rikt djurliv är upp till dig. Våra mäklare på kontoret har god lokalkännedom och kan guida dig till ditt absoluta drömboende.

Våra mäklare har som alltid god erfarenhet och kännedom om bostadsmarknaden, och kan ge dig en kombinerad, trygg och lyckad bostadsaffär.

Kontakta oss så hjälper vi till!

Läs vad 13 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

• Margareta P
    Margareta P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Anledningen till att vi valde just Hanna var att vi hade fått varma rekommendationer om just henne. Vi hade nog inte tänkt på just Svensk fastighetsförmedling annars. Vi är mycket nöjda. Hanna har varit väldigt förtroendeingivande, har tagit god tid på sig att förklara allt som händer vid en husförsäljning och ordnat allt som inte vi tänkt på eller haft en aning om. Alltid lika glad, vänlig och tålmodig. Vi har aldrig upplevt ngn stress från hennes sida. Vi kan varmt rekommendera henne till andra blivande kunder.
  • Anisa M
    Anisa M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Mycket bra start och avslut.
    Hjälpsam under hela processen.
    Tillgänglig och snabb återkoppling.
    2017-09-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anisa M
    Tack Anisa! Hoppas du även i fortsättningen kommer trivas bra i ditt nya boende! /Joakim Fridolin
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Anlitande mäklare, Caroline H Trevlig, fint bemötande. Professionell och mkt bra service.
    2017-09-28 Lars P svarar Jenny L
    Tack Jenny! Det är bara till att ringa om du skulle behöva hjälp med något i framtiden! Ha det nu så bra! /Caroline Håkansson
  • Elvis A
    Elvis A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Anlitade Caroline på Svenskfast för försäljning av min lägenhet, vi lyckades sälja den supersnabbt till ett pris som jag var väldigt nöjd med!

Upplevde Carro som väldigt kunnig och driftig!

Stark rekommendation!
  • Anders B
    Anders B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Anlitade fastighetsmäklare Hannah Dicksson Svensk Fastighetsförmedling AB i Kristianstad, för försäljning av min villafastighet efter varit i kontakt med ett flertal andra mäklare

Upplevde att Hannah är/var oerhört noggrann, effektiv, kunnig, lyhörd och hjälpsam och innehar en stor social kompetens.

Kan varmt rekommendera henne

//Anders
  • David P
    David P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Trevlig, saklig och informerande. Över förväntan och skulle definitivt anlita denna mäklaren igen!!!
    2017-09-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar David P
    Tack David! Ni är såklart alltid välkommen att återkomma. Hoppas ni trivs bra i ert nya boende också! /Joakim Fridolin
  • Hans B
    Hans B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Vi är tre syskon som anlitade fastighetsmäklare Hannah Dicksson (och Caroline Håkansson) hos Svensk Fastighetsförmedling AB i Kristianstad, för försäljning av en villafastighet.

Dessa båda mäklare är oerhört noggranna, effektiva och lyhörda.
    Både köparen och vi säljare fick under hela processen bästa tänkbara hjälp och svar på alla våra frågor.

Det är vår förhoppning, att alla i Kristianstadsområdet som behöver anlita en fastighetsmäklare, skall kontakta Hannah eller Caroline och fråga vad de kan göra.

Personligen kommer vi att rekommendera dem till alla som kan tänkas behöva deras tjänster och produkter.

Med vänliga hälsningar
    Hans Bjärlestam
  • Bo P
    Bo P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Caroline Håkansson var hemma hos oss och gav ett professionellt intryck. Nu blev det så att vi sålde vår fastighet privat innan vi hunnit teckna avtal. Men vid ett annat tillfälle skulle jag inte tveka - vilken engagerad mäklare jag skulle välja!
    Bo
  • Mohammed A
    Mohammed A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Toppen mäklare. Rekommenderas stort. Engagerad och finns alltid tillgänglig för snabba svar.

Joakim är en toppen mäklare. Får 5/5 i betyg av mig!
    2017-09-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mohammed A
    Tack Mohammed! /Joakim Fridolin
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Mycket trevlig, lugn och duktig mäklare som var hjälpsam under hela vårt husköp. Vi är väldigt nöjda med Carolines insatts! Joakim och Sara
  • Markus Y
    Markus Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Min mäklare har varit mycket hänsynstagande under hela affären. Han har lyssnat och varit noga med att allt blir rätt och att jag har fått som jag ville. Jag har fått gott stöd i min försäljning.
    2017-09-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Markus Y
    Tack Markus! Hoppas allt gått bra med flytten! /Joakim Fridolin
  • Petra B
    Petra B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Noggrann, professionell, kunnig och alltid tillgänglig. Tar sitt arbete på största allvar.
    2017-09-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Petra B
    Tack Petra! /Joakim Fridolin
  • Marie  W
    Marie W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Jag var mycket nöjd med försäljningen, och mycket nöjd med Fredrik
    2017-09-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marie W
    Tack Marie, även om du fick mitt förnamn fel! /Joakim Fridolin