Albin Mauritzson
Registrerad mäklare sedan 2019-12-02
Aktiv på Reco.se sedan 2020-04-11
2019-07 - 2020-06

Läs vad 10 Läs vad Albin Mauritzson

• Moa P sålde sin lägenhet med hjälp av Albin Mauritzson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

2020-07-03

1.5:a
    Fästningsgatan 10B.
    I samband med att jag kollade ett annat hus där Albin var mäklare fångade han upp mig och informerade om att ta bilder och lägga ut min då lägenhet på kommande då jag visste jag ville flytta I närtid. Därefter har det varit god kontakt, kunnat höra utav mig när som på dygnet i princip, fått snabbåterkoppling vid frågor. Väldigt nöjd. Tack Albin! Läs mer
  • Caitlyn J
    Caitlyn J köpte sitt hus med hjälp av Albin Mauritzson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

2020-06-29

Everöd
    Jag köpte ett lite billigare men fortfarande fint hus i behov av renovering. Albin var fullt ärlig från början med vad som behöver åtgärdas och vad som skulle prioriteras samt såg till att visa allt!

Väldigt tillmötesgångande, väldigt trevlig och kontaktbar!

Kan verkligen rekommendera denna mäklaren! Läs mer
  • Georgette S sålde sitt hus med hjälp av Albin Mauritzson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

2020-06-26

Everöd
    Fick ett jättebra och professionellt bemötande av Albin! Man fick 100 procent tillit till honom! Han levde verkligen upp till förväntningarna. Läs mer
  • Wei Z sålde sin bostad med hjälp av Albin Mauritzson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

2020-06-03

Kristianstad
    Sålt fritidshus. I am very pleased about the service. Läs mer
  • Murat I
    Murat I sålde en tomt med hjälp av Albin Mauritzson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

2020-06-01

Kan varmt rekommendera Albin👌💯💯

Vi sålde vår tomt via Albin och kände att han verkligen jobbade & ville vårt bästa.
    En otroligt engagerad mäklare som inte gav sig förens vi var nöjda.
    Väldigt duktig på att återkoppla och vi kände att han hade full koll under hela processen.

Alltid glad och positiv, kommer definitivt använda oss av honom i framtiden ifall tillfälle ges.

Ännu en gång, vi rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2020-06-22 Albin M svarar Murat I
    Tack för din fina rekommendation. Kul att du är nöjd och att det blev så bra.

Tack för förtroendet!

Ha en trevlig sommar!
    Albin M gillar detta
  • Balsam H köpte sitt hus med hjälp av Albin Mauritzson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

2020-05-14

Kristianstad
    Jag köpte ett hus, bemötande var så bar som helst. Svara snabbt på telefonen och lätt att ta kontakt med honom. Läs mer
    2020-05-19 Albin M svarar Balsam H
    Tack så mycket kul att ni är nöjda!
  • Ola L köpte sin lägenhet med hjälp av Albin Mauritzson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

2020-04-14

3:a
    Näsby
    Köpt lägenhet via Svenskfastighetsförmedling och Albin Mauritzon. Albin var mycket vänlig o påläst ang sälj objektet,vilket ingav stort förtroende och affären avslutades i god anda och med humöret på på topp.Och min total upplevelse av affären ,är mkt god!! Albin Mauritzson en *Comming man*...Jag gör gärna fler affärer med honom som mäklare. Läs mer
    2020-05-19 Albin M svarar Ola L
    Stort tack för den fina rekommendationen Ola. Jag hoppas verkligen att du kommer trivas i denna fina lägenhet!
  • Marigona I sålde sin lägenhet med hjälp av Albin Mauritzson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

2020-04-12

3:a
    Näsby
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Albin som mäklare! Vi blev väldigt nöjda med vår försäljning och Albin var engagerad och han höll alltid nära kontakten med oss vilket var uppskattande! Tack för en bra försäljning! Kan varmt rekommendera Albin som mäklare! Läs mer
    2020-05-19 Albin M svarar Marigona I
    Tack för de fina orden Marigona! Kul att ni är nöjda.
  • William P köpte sin lägenhet med hjälp av Albin Mauritzson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

2020-04-11

2:a
    Fjälkinge
    Har köpt en 2:a i Fjälkinge blev mycket bra bemött trevlig grabb vet inte riktigt vad jag hade för förväntningar då det va min första gång jag köpte bostad, kan bara säga mycket bra! Läs mer
    2020-05-19 Albin M svarar William P
    Tack för den fina rekommendationen. Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet!
  • Jakob M
    Jakob M sålde sin lägenhet med hjälp av Albin Mauritzson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

2020-04-11

2:a
    Fjälkinge
    Har sålt en 2a i Fjälkinge ,har blivit väl bemött och fått mina villkor besvarade, har haft bra kontakt. Mäklaren leverede verkligen en bra affär och min försäljning steg med 16%från utgångspriset..perfekt! Läs mer
    2020-05-19 Albin M svarar Jakob M
    Tack för en fin rekommendation Jakob. Kul att du är nöjd och jag önskar dig stort lycka till vid sökandet av drömhuset!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

Jetmir Isufi