Albin Mauritzson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

Albin Mauritzson har varit registrerad mäklare sedan 2019-12. Albin Mauritzson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 17 omdömen med ett betyg på 4.9. Albin Mauritzson har haft 19 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 84% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 17 Läs vad Albin Mauritzson

• 2020-12-02
    Vi köpte lägenheten där Albin var mäklare, han var överförväntan. De frågor vi ställde om bostaden kunde han svara på ingående och när han inte kunde så tog han snabbt reda på det vi efterfrågade. Han har funnits tillgängligt hela tiden och vi skulle mer än rekommendera honom för både de som vill sälja eller som ska köpa en bostad. Ni kommer inte att bli besvikna.
    Michelle M
    • 2:a
    • 57.5 m²
    • Kristianstad
    köpte sin lägenhet med hjälp av Albin Mauritzson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
  • 2020-12-02
    Albin sålde min lägenhet väldigt snabbt och smidigt. Han höll ständigt kontakt och informerad en, han va lyhörd, vilket gjorde att man kände sig väldigt trygg och prioriterad. Kan varmt rekommendera Albin och kommer själv vända mig till Albin i framtiden.
    Andreas C
    • 2:a
    • 57.5 m²
    • Kristianstad
    sålde sin lägenhet med hjälp av Albin Mauritzson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
  • 2020-11-23
    Köpt hus. Blev bra bemött, trevlig och hjälpsam med att svara på alla frågor så bra han bara kunde. Hade inte direkt några förväntningar. Från bokning av husvisning till idag (som köpare av huset) så har allt gått väldigt bra, lätt och smidigt)
    Emelie S
    • 88.0 m²
    • Gualöv
    köpte sitt hus med hjälp av Albin Mauritzson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
  • 2020-11-20
    Vi köpte en lägenhet och blev bemötta med omtanke och hög proffesionalism. Albin tar hand om sina kunder med glädje och är mycket flexibel och pålitlig. Jag kan rekommendera honom till mina bekanta. Vi vill sätta det högsta betyg för hans bemötande och kunnighet i arbetet. Stort tack, Albin!
    Meir S
    • 3:a
    • 81.0 m²
  • 2020-11-19
    Jag har sålt en villa som ligger i omedelbar närhet till naturen, några kilometer från större samhälle. Albin gjorde ett första bra intryck, som växte mer och mer allt eftersom kontakten ökade. Albin var väldigt jordnära och hade ett personligt engagemang. Jag hade en oro inför försäljningen (det är ju inte var dag som jag säljer hus), men hans täta kontakter med mig och hans lugna sätt, fick min oro att stilla sig. Albins kunskaper fanns inget att klaga på, vilket sedan visade sig när det gjordes besiktning av huset. Det var inte mycket som Albin missat vid hans första genomgång av huset. Han var hela tiden väldigt mån om hur jag kände och vad jag tyckte. Albin är en professionell mäklare och en person jag gärna skulle vilja ha som kompis privat. En man som jag kunde lita på och gjorde ett fantastiskt bra arbete. Jag har inget negativt att säga och känner mig väldigt nöjd med hela affären, värd varenda krona.
    Christer R
    Christer R
    • 88.0 m²
    • Gualöv
    sålde sitt hus med hjälp av Albin Mauritzson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    Tack för den oerhört fina rekommendationen och för att vi fick hjälpa till med försäljingen av din bostad Christer! :)

Visa svar
  • 2020-10-04
    Albin har sålt en trea på Näsbychaussén i Kristianstad . Han är trevlig , social , omtänksam , ärlig . Jag har fått reda på hela tiden vad som händer med budgivningen , snabba svar om man skickat sms . Är hel nöjd .
    Anna S
    • 3:a
    • 76.0 m²
  • 2020-10-02
    Superbra allt perfekt ..........................
    Anders M
    • 1.5:a
    • 40.0 m²
  • 2020-07-03
    Fästningsgatan 10B. I samband med att jag kollade ett annat hus där Albin var mäklare fångade han upp mig och informerade om att ta bilder och lägga ut min då lägenhet på kommande då jag visste jag ville flytta I närtid. Därefter har det varit god kontakt, kunnat höra utav mig när som på dygnet i princip, fått snabbåterkoppling vid frågor. Väldigt nöjd. Tack Albin!
    Moa P
    • 1.5:a
    • 40.0 m²
  • 2020-06-29
    Jag köpte ett lite billigare men fortfarande fint hus i behov av renovering. Albin var fullt ärlig från början med vad som behöver åtgärdas och vad som skulle prioriteras samt såg till att visa allt! Väldigt tillmötesgångande, väldigt trevlig och kontaktbar! Kan verkligen rekommendera denna mäklaren!
    Caitlyn J
    Caitlyn J
    • 103.0 m²
    • Everöd
  • 2020-06-26
    Fick ett jättebra och professionellt bemötande av Albin! Man fick 100 procent tillit till honom! Han levde verkligen upp till förväntningarna.
    Georgette S
    • 103.0 m²
    • Everöd

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte