Jetmir Isufi
Registrerad mäklare sedan 2018-01-03
Aktiv på Reco.se sedan 2018-11-01
2019-07 - 2020-06

Läs vad 141 Läs vad Jetmir Isufi

• Mari W sålde sitt hus med hjälp av Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

2020-07-02

Helgedal
    Professionell och lyhörd säljare både mot oss säljer men även för köparen.
    Engagerad och lär känna huset innan han representerar det i en försäljning. Kanon på alla sätt! Läs mer
  • Benjamin A köpte sitt hus med hjälp av Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

2020-06-30

Norra Åsum
    Snabb, effektiv, professionell väldigt tillmötesgående. Mycket nöjd Läs mer
  • Leif L sålde sitt hus med hjälp av Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

2020-06-26

Norra Åsum
    Sålt en villa i utkanten av Kristianstad. Mycket engagerad och kunnig mäklare. Snabb och professionell mäklare. Jetmit gjorde en god bedömning av försäljningspriset och förhandlade fram vårt önskepris och ett pris som även köparen var nöjd med. Hela affären har gått smidigt för oss. Läs mer
  • Subhi S köpte sitt hus med hjälp av Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

2020-06-11

Jag tycker att vi har fått en perfekt och professionell bemötande och skulle ge dem ett betyg av 5/5. Detta var inte ett bekymmer för mig men kanske något att tänka på i framtiden är att kanske inte prata så fort. Läs mer
  • Marie E sålde sitt hus med hjälp av Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

2020-06-04

Villands Vånga
    Mycket bra Mäklare! En säljare som verkligen lägger focus på både säljare och köpare!
    Bästa mäklaren vi haft utan tvekan. Vi har sålt 5 ggr så vi är inga nybörjare. Läs mer
  • Hans E köpte sitt hus med hjälp av Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

2020-06-02

Fjälkinge
    Köpt hus, okej bemötande, inte topp engagemang, gjorde sitt jobb Läs mer
  • Anna S sålde sitt hus med hjälp av Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

2020-06-01

Tollarp
    Jag har sålt huset. Jetmir är väldig professionell med sit arbete. Läs mer
  • Magnus S sålde sitt hus med hjälp av Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

2020-05-29

Bostad -villa!
    Engagerad ifrån första stunden tills mål ! Läs mer
  • Therése S sålde sitt hus med hjälp av Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

2020-05-29

Sålt en villa
    Trevligt och seriöst bemötande,aktiv
    Rekommenderar till andra! Läs mer
  • Elisabeth A köpte sin lägenhet med hjälp av Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

2020-05-25

Parkstaden
    Hej! Har ännu ej träffat mäklaren. Träffat assisten och kollega. Svårt att komma med synpunkt då ..
    Mvh Läs mer
    2020-05-26 Jetmir I svarar Elisabeth A
    Hej Elisabeth!

Tack för din feedback.

Jag har varit lite ledig under dessa dagar. Som tur är har jag kompetenta mäklarkollegor och assistenter som har kunnat hjälpa dig.

Jag får gratulera till ett bra köp. 😊

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

Jetmir Isufi