Jetmir Isufi
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 121 Läs vad Jetmir Isufi

• Ronja D köpte sin lägenhet med hjälp av Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

2020-03-30

Näsby
    Köpte en bostadsrätt där Jetmir var mäklare och han skötte det väldigt professionellt. Han var väldigt trevlig, förklarade så att jag förstod allt vi gick igenom, har varit väldigt snabb på att svara i förberedelserna gällande försäljning och möte, väldigt tillmötesgående då jag hade 7 timmar bilkörning till mötet. Även nu när kontraktet är skrivet har han kontaktat mig för att fråga mig hur det känns och om det dykt upp någon fråga vilket jag verkligen uppskattar, det visar att han verkligen bryr sig om att båda parter är nöjda. Jag är supernöjd med Jetmir som mäklare i dessa affärer! Läs mer
  • Roger S sålde sin lägenhet med hjälp av Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

2020-03-14

På ett Professionellt sätt tog Jetmir hand om vår försäljning. En smidig affär där Jetmir skötte allt utmärkt. Läs mer
  • Jan Åke W köpte sin lägenhet med hjälp av Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

2020-03-13

Sålt villa och köpt radhus.
    Fick ett mycket positivt bemötande av Jetmir.
    Jetmir uppfyllde med råge alla våra förväntningar.
    Vi kan med glädje rekommendera honom och Svensk Fastighetsförmedling i Kristianstad. Läs mer
  • Ola L sålde sitt hus med hjälp av Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

2020-03-12

Möllebacken
    Proffsigt och väl genomförd affär.Bra och yrkesmässigt bemötande , överförväntan . En genomgående god upplevelse .seriöst och yrkesmässigt ..... Läs mer
  • Charlott T köpte sitt hus med hjälp av Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

2020-03-11

Köpt bostad. Trevlig och kunnig. Läs mer
  • Jimmi T köpte sitt hus med hjälp av Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

2020-03-11

Möllebacken
    Trevligt och väldigt duktig. Köpte en villa och blev jättebra bemött. Läs mer
  • Hans L köpte sin lägenhet med hjälp av Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

2020-03-08

Sommarlust
    Bra engagemang från mäklaren. Lyssnade in mina önskemål. Letade upp objekt som passade efter min beskrivning. Snabba svar vid mobil kommunikation. Bra koll på bostadsföreningar. Bra information vid visningar. Skapade god kommunikation mellan köpare och säljare. Läs mer
  • Gazmend V sålde sin lägenhet med hjälp av Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

2020-03-06

Sommarlust
    Vi kan uppriktigt säga att bättre mäklare kan man inte ha att göra med, hans insats var över våra förväntningar! Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Jetmir som var mycket engagerad, charmig och professionell, samtidigt ingav han en trygghet för både oss som säljare, men även köparna. Han har lett oss genom hela processen och vi har fått snabb feedback och förklaringar på alla våra frågor.

Vi kan verkligen rekommendera Jetmir , vare sig det gäller om du ska sälja eller köpa. Läs mer
  • Anton L köpte sitt hus med hjälp av Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

2020-03-02

Öllsjö
    Köpte vårt första hus. Mäklaren var väldigt bra och tillgänglig. Läs mer
  • Ervina M sålde sitt hus med hjälp av Jetmir Isufi en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad

2020-03-01

Öllsjö
    Jag anlitade Jetmir då jag skulle sälja mitt hus.
    Jag har valt att ge Jetmir det högsta betyget för att:

Från ett första samtal till ett första möte, tog det endast två dagar.

Förtroendeingivande från allra första mötet med fokus på mig och mina önskemål för att jag ska bli nöjd.

Mycket kunnig och påläst inom sitt område

Har hållit det han lovat under hela säljprocessen.

Har varit tillgänglig under hela processen via, samtal, sms, mejl med snabb återkoppling.

Bra att bolla med. Har vågat ge sina synpunkter utifrån sin profession utan att fatta beslut åt mig.

Har överträffat mina förväntningar på slutpriset som var en bra bit över utgångspris och det jag hade som mål.

Alltid bra bemötande, positiv, glad, trevlig.

Uttrycket ” rätt man på rätt plats” stämmer verkligen in på Jetmir!

Mvh Ervina Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad