Emma Acklund

Emma Acklund

Emma Acklund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn

Emma Acklund har varit registrerad mäklare sedan 2021-02. Emma Acklund har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-06 och har fått 73 omdömen med ett betyg på 4.8. Emma Acklund har haft 27 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

73 omdömen om Emma Acklund

Jesper R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Acklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
Villastaden

Mycket trevlig, informativ och hjälpsam! Allt gick väldigt bra och jag är väldigt nöjd med Emma!

Svar från Emma Acklund

Tack Jesper, vad glad jag blir! Tror du kommer trivas hur bra som helst i lägenheten 😊

Patrik J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Acklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
Södermalm

Proffsig, trevlig att prata med och väldigt tillmötesgående

Svar från Emma Acklund

Tack Patrik! Alltid kul att göra affärer med dig!

Julia E
Södermalm

Jag tycker Emma har varit helt fantastiskt! Detta är min första lägenheten och jag känner att hon har väglett mig hela vägen och varit väldigt trevlig.

Svar från Emma Acklund

Tack Julia! Det är alltid något extra att hjälpa till med första bostadsaffären och det gläder mig oerhört mycket att du känt dig trygg hela vägen. Lägenheten kommer bli så mysig när du får sätta din prägel på den!

Max M
Södermalm

Allt har gått smidigt. Bara väldigt dyrt!

Svar från Emma Acklund

Tack Max! Jag hoppas att den snabba och smidiga affären var värd varenda krona :)

Jörgen P
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Acklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
Storfors

Mycket trevligt bemötande å snabb.hon verkar ha bra koll på allt mycket trevlig person 👍

Svar från Emma Acklund

Tack Jörgen! Kul att få hjälpa er!

Johnny J
Sanna

Men stort engagemang och tålamod så fick hon min lägenhet som var lite svårt såld tillslut en köpare

Svar från Emma Acklund

Tack Johnny - skam den som ger sig! Kul att få göra affärer med dig igen.

Lena K
Storfors

Jätte trevlig och kunnig vi ger Emma högsta betyg

Svar från Emma Acklund

Tack Lena och Jörgen! Ett nöje att hjälpa er med ert charmiga hus, och nu ska vi se till att hitta ert nya drömboende!

Arent Klaas G
Köpte sitt hus med hjälp av Emma Acklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
Storfors

Emma är kunnig och engagerad i kunderna

Svar från Emma Acklund

Tack Arent! Jag tror ni kommer trivas galant i huset!

Börje A
Djurgården

Det har varit ett oerhört bra sammarbete och detta är så bra att det efterlyser jag i många ärende som jag har det är så här man vill ha det och det är då man får resultat. Med Vänlig Hälsning Börje Andersson

Svar från Emma Acklund

Tack Börje! Det gläder mig att höra och jag är helt enig med dig. Tack för ett bra samarbete, och många trevliga kontorsbesök och skratt på vägen!

Marit T
Djurgården

Jag ble godt mottatt av mekleren. Jag er mycket nøyd. Jag hadde bare et krav. Och hun innfridde.

Svar från Emma Acklund

Tack Marit! Kul att du är nöjd.