Mäklare Örebro Kumla Svensk Fastighetsförmedling Kumla Helene Åhlund
Helene Åhlund
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 19 Läs vad Helene Åhlund

• Ingalill Yvonne S skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2019-06-19

Sålt bostadsrätt.
    Allt fungerat som förväntat. Läs mer
    2019-06-20 Helene Å svarar Ingalill Yvonne S
    Tack Ingalill, vet att det kändes i hjärtat att sälja "mammas lägenhet"
  • Terese S skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2019-03-28

Engagerad, personlig och tillgänglig Läs mer
    2019-06-20 Helene Å svarar Terese S
    Precis mina ledord, tack Terese :)
  • Louise E skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2019-02-15

Vi har köpt vårt första hus med hjälp av Helen Åhlund på Svensk Fastighetsförmedling. Helen är erfaren och mycket professionell i sin yrkesroll. Från första kontakten har vi blivit mycket väl bemötta och vi har fått svar på alla våra frågor på ett mycket pedagogiskt sätt. Helen var anträffbar snudd på dygnets alla timmar och det var aldrig några problem att få kontakt. Helen överträffade våra förväntningar och vid kommande fastighetsaffärer är hon ett självklart val för oss! Läs mer
    2019-02-18 Helene Å svarar Louise E
    Tack Lollo & Tobbe! Jag hälsar er välkomna till Kumla och hoppas ni kommer trivas i nya huset. Hoppas på fler affärer genom åren med er??
    Helene Å gillar detta
  • Lars-Gustav S skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2018-10-20

En mäklare som visat på god tillgänglighet och flexibilitet och gjort sitt bästa för att jag som köpare ska känna mig trygg och få svar på alla mina funderingar. Ett gott och proffsigt bemötande och vi är mycket nöjda med denna mäklare. Läs mer
    2018-10-22 Helene Å svarar Lars-Gustav S
    Tack LG och Linda! Varmt välkomna till Kumla med hela familjen.
  • Frida B skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2018-10-19

Vi valde ut Helene som mäklare och gav henne förtroendet att sälja vårt hus på varma rekommendationer från många i vår omgivning. Vi är supernöjda!!! Helene var engagerad, personlig och återkopplade snabbt. Läs mer
    2018-10-19 Helene Å svarar Frida B
    Tack Frida! Du har fångat mina ledord som jag vill vara som mäklare, tack så mycket! Hoppas på att vi möts igen!
  • Rikard B skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2018-10-18

Sålt första huset. Vi är kanonnöjda med Helene som styrde upp allting, trots surrande mage vid kontraktsskrivningen.
    Kung. Läs mer
    2018-10-19 Helene Å svarar Rikard B
    haha magen får surra ett par dagar till verkar det som!! Jag hoppas få hjälpa er igen att bli kanonnöjda.
  • Kjell F skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2018-09-25

Toppen mäklare som kämpar ända fram tills att affären är i hamn
    Kjeöl Läs mer
    2018-09-25 Helene Å svarar Kjell F
    Tack Kjell! Nu har du testat Kumla, men du är alltid välkommen tillbaka. Hoppas du kommer trivas i nya lägenheten!
  • Terese A
    Terese A skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2018-09-01

Så proffsig! Även vi som köpare kände oss väldigt bra omhändertagna. Läs mer
    2018-09-03 Helene Å svarar Terese A
    Tack Terese och Jonas. Jag önskar hela familjen lycka till med med ert nya hem.
  • Ove L
    Ove L skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2018-08-31

Sålt en fastighet i Kumla och verkligen upplevt en bra mäklare. Har 40 års erfarenhet av fastighetsaffärer och är mycket nöjd på det sätt jag blivit bemött Läs mer
    2018-09-03 Helene Å svarar Ove L
    Tack Ove :) .Hade gärna varit med på dina tidigare husaffärer under 40 år, men hoppas jag får delta i dom kommande. Vi ses på golfbanan.
  • Elisabet C
    Elisabet C skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2018-06-17

sålt ett parhus. jag har blivit mycket väl bemött av mäklaren.
    under rådande konjunktur på marknaden är jag glad över det pris
    jag fått. fick goda råd inför fotografering och visning. Läs mer
    2018-06-18 Helene Å svarar Elisabet C
    Tack Elisabet! Och önskar lycka till med nya boendet!!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kumla

Sandra Sääw