Helene Åhlund
en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

Köpmangatan 18
692 25 Kumla — Visa karta

Vad tror Helene att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 16 kunder tycker om Helene Åhlund

• Lars-Gustav S skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    En mäklare som visat på god tillgänglighet och flexibilitet och gjort sitt bästa för att jag som köpare ska känna mig trygg och få svar på alla mina funderingar. Ett gott och proffsigt bemötande och vi är mycket nöjda med denna mäklare. Läs mer
  • Frida B skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi valde ut Helene som mäklare och gav henne förtroendet att sälja vårt hus på varma rekommendationer från många i vår omgivning. Vi är supernöjda!!! Helene var engagerad, personlig och återkopplade snabbt. Läs mer
    2018-10-19 Helene Å svarar Frida B
    Tack Frida! Du har fångat mina ledord som jag vill vara som mäklare, tack så mycket! Hoppas på att vi möts igen!
  • Rikard B skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Sålt första huset. Vi är kanonnöjda med Helene som styrde upp allting, trots surrande mage vid kontraktsskrivningen.
    Kung. Läs mer
    2018-10-19 Helene Å svarar Rikard B
    haha magen får surra ett par dagar till verkar det som!! Jag hoppas få hjälpa er igen att bli kanonnöjda.
  • Kjell F skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Toppen mäklare som kämpar ända fram tills att affären är i hamn
    Kjeöl Läs mer
    2018-09-25 Helene Å svarar Kjell F
    Tack Kjell! Nu har du testat Kumla, men du är alltid välkommen tillbaka. Hoppas du kommer trivas i nya lägenheten!
  • Terese A
    Terese A skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Så proffsig! Även vi som köpare kände oss väldigt bra omhändertagna. Läs mer
    2018-09-03 Helene Å svarar Terese A
    Tack Terese och Jonas. Jag önskar hela familjen lycka till med med ert nya hem.
  • Ove L
    Ove L skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Sålt en fastighet i Kumla och verkligen upplevt en bra mäklare. Har 40 års erfarenhet av fastighetsaffärer och är mycket nöjd på det sätt jag blivit bemött Läs mer
    2018-09-03 Helene Å svarar Ove L
    Tack Ove :) .Hade gärna varit med på dina tidigare husaffärer under 40 år, men hoppas jag får delta i dom kommande. Vi ses på golfbanan.
  • Elisabet C
    Elisabet C skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    sålt ett parhus. jag har blivit mycket väl bemött av mäklaren.
    under rådande konjunktur på marknaden är jag glad över det pris
    jag fått. fick goda råd inför fotografering och visning. Läs mer
    2018-06-18 Helene Å svarar Elisabet C
    Tack Elisabet! Och önskar lycka till med nya boendet!!
  • Helene hjälpte oss sälja ett torp utanför Vretstorp. Vi fick mycket professionell hjälp och ett bemötande utöver det vanliga som mötte våra speciella behov på ett utmärkt sätt. Lyhörd, tydlig, diplomatisk och noggrann fick vi mycket god service av Helene, och Svensk Fastighetsförmedling vilket ledde fram till en bra affär - för alla hoppas vi. Läs mer
    2018-05-21 Helene Å svarar Kerstin Boel Magdalena N
    Tack Lena för gott samarbete. Vad bra att ni är nöjda!! Jag vill göra mitt yttersta för att göra mina kunder nöjda utan att krångla till det. Jag hoppas verkligen att vi träffas igen. Ert torp var ett fantastisk hus att få sälja!! Tänk att ett hus utan el, vatten och avlopp kan få en så stor uppmärksamhet både i Sverige och utomland!
  • Per Olov Johannes C skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Mycket bra bemötande, hjälpsam och tydlig i kommunikationen. Läs mer
    2018-03-15 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Per Olov Johannes C
    Tack Johannes och Carina! Vill passa på och hälsa er och familjen välkommen till Kumla.
  • Peter N skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Ordning och reda. Kändes proffsigt. Levde upp till våra förväntningar. 👍 Läs mer
    2018-02-07 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Peter N
    Tack! Mitt mål är att alltid ha nöjda kunder, både köpare, säljare och spekulanter. Så tack till er visningsgäster som tackat för bra ”vardagsrumspresentation”
  • Engill P skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Mycket proffsigt från början till slut. Vi behövde sköta försäljningen på distans och Heléne tog ett stort ansvar för att försäljningen skulle ske smidigt, vilket den också gjorde! Hon såg till att hålla oss uppdaterade och väl informerade om läget. Vi kan verkligen rekommendera Svensk Fast i Kumla. Läs mer
    2018-01-31 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Engill P
    Tack! ALLA kunder, köpare som säljare och spekulanter är viktiga för mig! En av dom viktigaste affärens man gör i sitt liv!
  • Annkristin L skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Jag fick ett mycket bra välkomnande trevligt och tryggt.
    Jag har hela tiden blivit uppdaterad om vad som händer och hon har haft svar på allt jag har funderat över. Läs mer
    2018-04-04 Helene Å svarar Annkristin L
    Tack! Det är alltid trevligt med nöjda och återkommande kunder!
  • Emil A skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi är mycket nöjda med Helene Åhlund som mäklare, hon gav bra intryck samt att hon förmedlade bra mellan oss och säljaren.
    När vi var på visning så var hon mycket kunnig där hon gick igenom huset väldigt noggrant och hade svar på de frågor vi ställde.
    Vi kan varmt rekommendera Helene som mäklare. Läs mer
  • Urban A skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi är nöjda 👍😃👍😃👍😃👍😃👍👍👍😃😃😃👍😃😃😃😃😃👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Karin E
    Karin E skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Tycker det har fungerat bra i vår kontakt med mäklaren, trots att det stundtals har dykt upp en del problem vid sidan av. Läs mer
  • Peder Z skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Kanon bra mäklare som hjälper till i alla lägen. Läs mer
Sandra Sääw
Helene Åhlund