Mäklare Örebro Kumla Svensk Fastighetsförmedling Kumla Helene Åhlund
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 17 kunder tycker om Helene Åhlund

• Louise E skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2019-02-15

Vi har köpt vårt första hus med hjälp av Helen Åhlund på Svensk Fastighetsförmedling. Helen är erfaren och mycket professionell i sin yrkesroll. Från första kontakten har vi blivit mycket väl bemötta och vi har fått svar på alla våra frågor på ett mycket pedagogiskt sätt. Helen var anträffbar snudd på dygnets alla timmar och det var aldrig några problem att få kontakt. Helen överträffade våra förväntningar och vid kommande fastighetsaffärer är hon ett självklart val för oss! Läs mer
    2019-02-18 Helene Å svarar Louise E
    Tack Lollo & Tobbe! Jag hälsar er välkomna till Kumla och hoppas ni kommer trivas i nya huset. Hoppas på fler affärer genom åren med er👌🏼
    Helene Å gillar detta
  • Lars-Gustav S skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2018-10-20

En mäklare som visat på god tillgänglighet och flexibilitet och gjort sitt bästa för att jag som köpare ska känna mig trygg och få svar på alla mina funderingar. Ett gott och proffsigt bemötande och vi är mycket nöjda med denna mäklare. Läs mer
    2018-10-22 Helene Å svarar Lars-Gustav S
    Tack LG och Linda! Varmt välkomna till Kumla med hela familjen.
  • Frida B skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2018-10-19

Vi valde ut Helene som mäklare och gav henne förtroendet att sälja vårt hus på varma rekommendationer från många i vår omgivning. Vi är supernöjda!!! Helene var engagerad, personlig och återkopplade snabbt. Läs mer
    2018-10-19 Helene Å svarar Frida B
    Tack Frida! Du har fångat mina ledord som jag vill vara som mäklare, tack så mycket! Hoppas på att vi möts igen!
  • Rikard B skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2018-10-18

Sålt första huset. Vi är kanonnöjda med Helene som styrde upp allting, trots surrande mage vid kontraktsskrivningen.
    Kung. Läs mer
    2018-10-19 Helene Å svarar Rikard B
    haha magen får surra ett par dagar till verkar det som!! Jag hoppas få hjälpa er igen att bli kanonnöjda.
  • Kjell F skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2018-09-25

Toppen mäklare som kämpar ända fram tills att affären är i hamn
    Kjeöl Läs mer
    2018-09-25 Helene Å svarar Kjell F
    Tack Kjell! Nu har du testat Kumla, men du är alltid välkommen tillbaka. Hoppas du kommer trivas i nya lägenheten!
  • Terese A
    Terese A skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2018-09-01

Så proffsig! Även vi som köpare kände oss väldigt bra omhändertagna. Läs mer
    2018-09-03 Helene Å svarar Terese A
    Tack Terese och Jonas. Jag önskar hela familjen lycka till med med ert nya hem.
  • Ove L
    Ove L skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2018-08-31

Sålt en fastighet i Kumla och verkligen upplevt en bra mäklare. Har 40 års erfarenhet av fastighetsaffärer och är mycket nöjd på det sätt jag blivit bemött Läs mer
    2018-09-03 Helene Å svarar Ove L
    Tack Ove :) .Hade gärna varit med på dina tidigare husaffärer under 40 år, men hoppas jag får delta i dom kommande. Vi ses på golfbanan.
  • Elisabet C
    Elisabet C skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2018-06-17

sålt ett parhus. jag har blivit mycket väl bemött av mäklaren.
    under rådande konjunktur på marknaden är jag glad över det pris
    jag fått. fick goda råd inför fotografering och visning. Läs mer
    2018-06-18 Helene Å svarar Elisabet C
    Tack Elisabet! Och önskar lycka till med nya boendet!!
  • Kerstin Boel Magdalena N skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2018-05-20

Helene hjälpte oss sälja ett torp utanför Vretstorp. Vi fick mycket professionell hjälp och ett bemötande utöver det vanliga som mötte våra speciella behov på ett utmärkt sätt. Lyhörd, tydlig, diplomatisk och noggrann fick vi mycket god service av Helene, och Svensk Fastighetsförmedling vilket ledde fram till en bra affär - för alla hoppas vi. Läs mer
    2018-05-21 Helene Å svarar Kerstin Boel Magdalena N
    Tack Lena för gott samarbete. Vad bra att ni är nöjda!! Jag vill göra mitt yttersta för att göra mina kunder nöjda utan att krångla till det. Jag hoppas verkligen att vi träffas igen. Ert torp var ett fantastisk hus att få sälja!! Tänk att ett hus utan el, vatten och avlopp kan få en så stor uppmärksamhet både i Sverige och utomland!
  • Per Olov Johannes C skrev om Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2018-03-10

Mycket bra bemötande, hjälpsam och tydlig i kommunikationen. Läs mer
    2018-03-15 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Per Olov Johannes C
    Tack Johannes och Carina! Vill passa på och hälsa er och familjen välkommen till Kumla.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kumla

Sandra Sääw