Ronja Sköld
en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

Köpmangatan 18
692 25 Kumla — Visa karta

Vad tror Ronja att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 9 kunder tycker om Ronja Sköld

• Kent J
    Kent J skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi är supernöjda och det har funkat bra med kommunikationen oss emellan. Läs mer
  • Camilla Linnéa B
    Camilla Linnéa B skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Ronja vet hur jag vill ha det. Fick ett bra intryck på en gång. Hon fixar och svarar på allt. Toppen Läs mer
  • Ulrika J
    Ulrika J skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Ronja är en fantastiskt bra mäklare! Då jag träffade denna glada, trevliga och otroligt kunniga tjej bestämde jag mig direkt för att hon skulle sälja min bostadsrätt! Min intuition visade sig vara helt rätt! Ronja var mycket proffesionell och fokuserad under hela försäljningen! Jag kan varmt rekommendera Ronja! Läs mer
    2018-05-22 Ronja S svarar Ulrika J
    Tack för att jag fick förtroendet att sälja din bostadsrätt. Kul att vi nådde ett sånt fantastiskt resultat! Hoppas att vi träffas igen vid ett annat tillfälle. Ha en skön sommar! / Ronja
    Ulrika J gillar detta
  • Fredrik V
    Fredrik V skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    När jag träffade Ronja första gången kände jag nästan omedelbart att hon är driven, målmedveten och framförallt väldigt trevlig.
    Här har ni en person som verkligen brinner för sitt jobb!

Min försäljning gick snabbare och smidigare än jag trodde att den skulle göra.
    Om jag undrade över något så fick jag svar väldigt snabbt.
    Jag hade inte tvekat en sekund på att anlita Ronja som mäklare igen! Läs mer
  • Matz K
    Matz K skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Instämmer i övriga positiva kommentarer..! Det känns inte bara klippstabilt utan bergfast i bemötandet, omtanken, den genuina KÄNSLAN som Ronja förmedlar, i tillägg till den juridiska formalia som hör till en försäljning. Att beskriva den stegvisa processen till något som känns hanterbart i sin helhet gör Ronja med lätthet och det uppskattas mycket!
    Vi rekommenderar säljare (och köpare med förstås) att ha Ronja med som en kandidat i urvalet av tänkbara mäklare när det är dags för er; ni kommer inte bli besvikna! Läs mer
  • Kim K
    Kim K skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare Ronja som från dag ett och hela vägen igenom varit en klippa! Hon är lyhörd, flexibel, engagerad och trygg. Vid vår försäljning har flertalet "större händelser" hänt snabbt på kvällar, helger och till och med på Ronjas weekendsemester - oavsett detta har Ronja ordnat allt på studs och varit glad och positiv. Guld värd. Rekommenderas skarpt! Läs mer
  • Pär A
    Pär A skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Ronja Sköld bästa fastighetsmäklaren i Örebro !!
    Vi är mycket nöjda med hennes insats ! Läs mer
    Pär A gillar detta
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av Ronja Sköld i Februari.
    Allting gick mycket smidigt och professionellt från början till slut på försäljningsprocessen.
    Undrade jag över något så tog det inte lång tid innan jag fick svar.
    Skall om möjligt anlita Svensk fastighetsförmedling när ny bostad skall inhandlas :)
    2 tummar upp till Ronja Läs mer
  • Barbro A
    Barbro A skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Alltid lika trevlig, tillgänglig och tillmötesgående. Vi kände oss unika som Ronjas kunder och fick den allra bästa hjälpen att sälja vårt radhus. Betalar arvodet med glatt sinne i behåll! Barbro och Janne Läs mer
Sandra Sääw
Helene Åhlund