Ronja Sköld
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 12 Läs vad Ronja Sköld

• Janne R skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2019-02-02

Vi sålde vår villa och köpte en bostadsrätt. Ronja skötte mäkleriet åt oss. Hon gjorde ett väldigt bra arbete. Lyssnade in våra behov och svarade lugnt och pedagogiskt på våra frågor. Hösta betyg till henne :-)

JR&MP Läs mer
  • Mats E skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2018-11-05

Har sålt min villa i Kumla.
    Bra bemötande av mäklaren, hon var påläst och hade bra koll på dom som visat intresse i huset.
    Antalet intressenter var dock lägre än det jag räknade med som resulterade i ett lägre pris än det jag tänkt mig Läs mer
  • Mathias B skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2018-09-22

Ronja Sköld var min mäklare. Jag fick ett seriöst bemötande av en mäklare, som man kunde lita på. Ronja är en trevlig person och skötte mitt ärende professionellt. Rekommenderas!! Läs mer
  • Kent J skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2018-09-16

Vi är supernöjda och det har funkat bra med kommunikationen oss emellan. Läs mer
  • Camilla Linnéa B skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2018-09-08

Ronja vet hur jag vill ha det. Fick ett bra intryck på en gång. Hon fixar och svarar på allt. Toppen Läs mer
  • Ulrika J skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2018-05-17

Ronja är en fantastiskt bra mäklare! Då jag träffade denna glada, trevliga och otroligt kunniga tjej bestämde jag mig direkt för att hon skulle sälja min bostadsrätt! Min intuition visade sig vara helt rätt! Ronja var mycket proffesionell och fokuserad under hela försäljningen! Jag kan varmt rekommendera Ronja! Läs mer
    2018-05-22 Ronja S svarar Ulrika J
    Tack för att jag fick förtroendet att sälja din bostadsrätt. Kul att vi nådde ett sånt fantastiskt resultat! Hoppas att vi träffas igen vid ett annat tillfälle. Ha en skön sommar! / Ronja
    Ulrika J gillar detta
  • Fredrik V
    Fredrik V skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2018-04-04

När jag träffade Ronja första gången kände jag nästan omedelbart att hon är driven, målmedveten och framförallt väldigt trevlig.
    Här har ni en person som verkligen brinner för sitt jobb!

Min försäljning gick snabbare och smidigare än jag trodde att den skulle göra.
    Om jag undrade över något så fick jag svar väldigt snabbt.
    Jag hade inte tvekat en sekund på att anlita Ronja som mäklare igen! Läs mer
  • Matz K skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2017-09-11

Instämmer i övriga positiva kommentarer..! Det känns inte bara klippstabilt utan bergfast i bemötandet, omtanken, den genuina KÄNSLAN som Ronja förmedlar, i tillägg till den juridiska formalia som hör till en försäljning. Att beskriva den stegvisa processen till något som känns hanterbart i sin helhet gör Ronja med lätthet och det uppskattas mycket!
    Vi rekommenderar säljare (och köpare med förstås) att ha Ronja med som en kandidat i urvalet av tänkbara mäklare när det är dags för er; ni kommer inte bli besvikna! Läs mer
  • Kim K skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2017-04-03

Vi är mycket nöjda med vår mäklare Ronja som från dag ett och hela vägen igenom varit en klippa! Hon är lyhörd, flexibel, engagerad och trygg. Vid vår försäljning har flertalet "större händelser" hänt snabbt på kvällar, helger och till och med på Ronjas weekendsemester - oavsett detta har Ronja ordnat allt på studs och varit glad och positiv. Guld värd. Rekommenderas skarpt! Läs mer
  • Pär A
    Pär A skrev om Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2017-03-17

Ronja Sköld bästa fastighetsmäklaren i Örebro !!
    Vi är mycket nöjda med hennes insats ! Läs mer
    Pär A gillar detta