Sandra Sääw
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 25 kunder tycker om Sandra Sääw

• Nils-Olov T skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Sandra Sääw är en mycket duktig o trevlig mäklare o person , som vi fick förtroende för på en gång. Sandra fixade allt, så det gick fort o bra. Tusen tack Sandra .Sandra kan vi varmt rekommendera. Läs mer
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Mycket bra bemötande.
    Jobbar dygnet runt.
    Köpte enplansvilla i Hallsberg.
    Snygg också...... Läs mer
  • Marcus K skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Har sålt villa. Mäklaren var påläst och gav ett förtroende ingivande intryck. Visade stort intresse att det skulle bli en bra affär för oss. Hela processen gick fort inom 2 veckor så var affären i hamn. har använt mig av samma byrå tidigare och kommer med stor sannolikhet att använda dem igen när jag ska köpa eller sälja nästa gång. Läs mer
    2018-12-04 Sandra S svarar Marcus K
    Tack Marcus! Kul att ni blev nöjda även denna gång när ni anlitade oss! Hoppas vi får samarbeta igen! Mvh Sandra
  • Ida A skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi köpte en villa i Kumla, Ängabackan 8.
    Tycker vi fått ett väldigt bra bemötande. Hon var väldigt hjälpsam och tog sig tid att förklara allt vi behövde hjälp med. Läs mer
    2018-12-04 Sandra S svarar Ida A
    Tack Ida! Kul att ni är nöjda med både bemötandet och svaren på era frågor! Mvh Sandra
  • June N skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Köpt bostadsrätt.Positivt bemött av mäklaren,fint bemötade,"😊och sevicekänsla inför mig,lyhörd.Jag hade nog rätt höga förväntningar,eftersom jag nyligen sålt min bostadsrätt i Örebro ,Alexander Sjönvall.Jag är mycket nöjd med Sandra,som jag nu haft.Lätt,att få återkopplingar till Sandra.Jag kommer att rekommendera Svensk Fastighetsförmedling fortsättningsvis till bekanta o vänner framledes.mvh june N Läs mer
    2018-09-19 Sandra S svarar June N
    Tack June för dina fina ord! Alltid vårt mål att våra kunder ska vara så nöjda så de vill rekommendera oss framöver! Lycka till i nya lägenheten!
  • Liss-Beth M skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Köpt villa - sålt lägenhet med hjälp av en mäklare som är både kunnig, proffsig och trevlig!!😃👍 Läs mer
    2018-09-19 Sandra S svarar Liss-Beth M
    Kul att vi fick samarbeta två gånger på kort tid! Tack för dina fina ord! :)
  • Peter E skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Köpte en villa i Kumla och jag blev bemött på bästa sätt.
    Sandra är kunnig, lyhörd och mycket professionell i sitt arbete.

Jag säger grattis till alla som får arbeta tillsammans med Sandra i framtiden. Läs mer
    2018-09-19 Sandra S svarar Peter E
    Tack för dina fina ord! Lycka till i nya huset! :)
  • Joakim N skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Jag sålde ett hus och är mycket nöjd med min mäklare.
    Alltid ett trevligt bemötande från Sandra!
    Jag hade höga förväntningar och hon gjorde det till verklighet som hittade rätt köpare!
    Mycket väl godkänt. Läs mer
    2018-09-19 Sandra S svarar Joakim N
    Tack för ett gott samarbete ytterligare en gång! :D Kul att ni blev nöjda!
  • Jan J
    Jan J skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Tack för ditt intresse och den fina presentation av både broschyr och film på vår lägenhet. Sandra på Svensk Fastighetsförmedling Läs mer
    2018-09-07 Sandra S svarar Jan J
    Kul att ni är nöjda med vår marknadsföring och försäljning! Önskar er all lycka i nya boendet!
  • Emma B
    Emma B skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Sålt bostad, väldigt trevligt bemötande och bra information! 😊 är nöjd Läs mer
    2018-08-14 Sandra S svarar Emma B
    Tack för dina ord och kul att du är nöjd! :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kumla

Sandra Sääw