Sandra Sääw
en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

Köpmangatan 18
692 25 Kumla — Visa karta

Vad tror Sandra att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 22 kunder tycker om Sandra Sääw

• Ida A
    Ida A skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi köpte en villa i Kumla, Ängabackan 8.
    Tycker vi fått ett väldigt bra bemötande. Hon var väldigt hjälpsam och tog sig tid att förklara allt vi behövde hjälp med. Läs mer
  • June N
    June N skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Köpt bostadsrätt.Positivt bemött av mäklaren,fint bemötade,"😊och sevicekänsla inför mig,lyhörd.Jag hade nog rätt höga förväntningar,eftersom jag nyligen sålt min bostadsrätt i Örebro ,Alexander Sjönvall.Jag är mycket nöjd med Sandra,som jag nu haft.Lätt,att få återkopplingar till Sandra.Jag kommer att rekommendera Svensk Fastighetsförmedling fortsättningsvis till bekanta o vänner framledes.mvh june N Läs mer
    2018-09-19 Sandra S svarar June N
    Tack June för dina fina ord! Alltid vårt mål att våra kunder ska vara så nöjda så de vill rekommendera oss framöver! Lycka till i nya lägenheten!
  • Liss-Beth M
    Liss-Beth M skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Köpt villa - sålt lägenhet med hjälp av en mäklare som är både kunnig, proffsig och trevlig!!😃👍 Läs mer
    2018-09-19 Sandra S svarar Liss-Beth M
    Kul att vi fick samarbeta två gånger på kort tid! Tack för dina fina ord! :)
  • Peter E
    Peter E skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Köpte en villa i Kumla och jag blev bemött på bästa sätt.
    Sandra är kunnig, lyhörd och mycket professionell i sitt arbete.

Jag säger grattis till alla som får arbeta tillsammans med Sandra i framtiden. Läs mer
    2018-09-19 Sandra S svarar Peter E
    Tack för dina fina ord! Lycka till i nya huset! :)
  • Joakim N
    Joakim N skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Jag sålde ett hus och är mycket nöjd med min mäklare.
    Alltid ett trevligt bemötande från Sandra!
    Jag hade höga förväntningar och hon gjorde det till verklighet som hittade rätt köpare!
    Mycket väl godkänt. Läs mer
    2018-09-19 Sandra S svarar Joakim N
    Tack för ett gott samarbete ytterligare en gång! :D Kul att ni blev nöjda!
  • Jan J
    Jan J skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Tack för ditt intresse och den fina presentation av både broschyr och film på vår lägenhet. Sandra på Svensk Fastighetsförmedling Läs mer
    2018-09-07 Sandra S svarar Jan J
    Kul att ni är nöjda med vår marknadsföring och försäljning! Önskar er all lycka i nya boendet!
  • Emma B
    Emma B skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Sålt bostad, väldigt trevligt bemötande och bra information! 😊 är nöjd Läs mer
    2018-08-14 Sandra S svarar Emma B
    Tack för dina ord och kul att du är nöjd! :)
  • Louis B
    Louis B skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Sålt en fritidsfastighet utanför Örebro. Sandra har haft ett proffetionellt genomförande av affären från början till slut och alltid ställt upp och varit tillmötesgående.
    Sandra har uppfyllt de högt ställda förväntningar jag alltid har och fyra andra Mäklarfirmor dissade jag I urvalsprocessen. Läs mer
    2018-06-25 Sandra S svarar Louis B
    Nöjda kunder är mitt mål så det är kul att höra att du är nöjd Louis! Ha en fin sommar!
  • Göran A
    Göran A skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Sålt hus.
    Mkt engagerad.
    Att huset skulle säljas inom rimlig tid till bra pris. Tog troligtvis hand om spekulanterna på ett förtroendeingivande sätt eftersom utfallet blev så bra.
    Bra stöd o råd i de svåra beslut som behövde tas. Läs mer
    2018-06-11 Sandra S svarar Göran A
    Kul att du är nöjd Göran, och att du kände bra stöd, det är viktigt för mig!
  • Zaheerudin U
    Zaheerudin U skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Fantastiskt och professionellt jobbat av mäklaren. Hon presenterade huset helt underbart med 100 procent besiktning som hade förklarat allt. Jag är mycket nöjd med husets visning. Jag köpte huset som ligger på holmvägen 13 i hallsberg. Då är jag helt nöjd och är säkert att köparen är också nöjd.
    Zaheerudin Läs mer
    2018-06-11 Sandra S svarar Zaheerudin U
    Roligt att du är nöjd Zaheerudin! Extra roligt att du tyckte att jag genomförde visningen väl. Tror och hoppas att ni kommer att trivas!
  • Piret A
    Piret A skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Försäljning av radhus. Mycket professionellt bemötande. Jag har anlitat Sandra för andra gången och kan verkligen rekommendera henne. Hon har god kännedom om den lokala bostadsmarknaden och hon är strukturerad och tydlig i sitt bemötande - en fastighetsaffär är det sällan som man gör därför har det varit tryggt att ha en lots som vet vad hon gör. Hela processen från första mötet till kontraktsskrivning tog en månad. Läs mer
    2018-06-11 Sandra S svarar Piret A
    Blev väldigt glad när du hörde av dig igen! Trygghet är viktigt för mig. Tack för ett gott samarbete Piret!
  • Malin N
    Malin N skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi hade hjälp av Sandra när vi skulle sälja vår gård. Valet var självklart då hon även var den mäklaren vi köpte gården av från första början och hon gjorde snabbt ett gott intryck på oss! Otroligt bra bemötande med stort engagemang för att göra oss mer än nöjda. Hela försäljningen gick smidigare än vi kunnat hoppats på tack vare Sandras hjälp och hon fick oss att känna oss trygga genom hela processen. Erfaren, ambitiös och väldigt trevlig mäklare som vi definitivt vill ha mer hjälp av i framtiden! Läs mer
    2018-05-22 Sandra S svarar Malin N
    Tack Malin! Är glad att jag fick äran att sälja er fina gård. Otroligt charmig fastighet vilket många tyckte då visningarna slog mitt rekord i antal besökare, Kul! :) Har er gärna som kunder igen!
  • Yvonne H
    Yvonne H skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Sandra Sääw agerar korrekt och vänligt. Är inlyssnande och utför sin roll proffsigt.
    Bemötandet var positivt.
    Mvh Yvonne Hansson Läs mer
    2018-04-20 Sandra S svarar Yvonne H
    Tack Yvonne! Kul att du är nöjd, det är alltid mitt mål att ha nöjda köpare och säljare!
  • Patrik Anders M
    Patrik Anders M skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Sandra har hanterat allt i samband med vårt husköp mycket proffsigt och med stor integritet.
    Vi kände oss rakt igenom trygga med henne som ansvarig mäklare. Läs mer
    2018-04-20 Sandra S svarar Patrik Anders M
    Tack för era fina ord! Trygghet är något som jag tycker är väldigt viktigt! Tror ni kommer trivas bra! :)
  • Inger H
    Inger H skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Vi har enbart gott att säga om mäklaren, Sandr Sääv. Ett bra bemötande trevlig, duktig och säker.
    Visningen var bra och tydlig och uppgifterna som vi frågade om kunde hon svara på. Läs mer
    2018-03-07 Svensk Fastighetsförmedling Kumla svarar Inger H
    Tack Inger för dina fina ord! Mitt mål är alltid att ha nöjda kunder. Tror att ni kommer trivas toppen i lägenheten! /Sandra
  • Eva D
    Eva D skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Sandra Sääws lyhörda hållning gav oss trygghet i den omtumlande process som en husförsäljning kan vara.
    Eva Dahlström o Gunnar Klaesson Läs mer
  • Gun A
    Gun A skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Sandra bemötte oss med ett mycket bra kunnande och mycket trevligt bemötande så vi är super nöjda med Svensk Fasrighetförmedling Läs mer
  • Gun K
    Gun K skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Mycket Nöjd!
    Sandra har på ett mycket trevligt och professionellt sätt hjälpt oss med försäljningen av Finntorp. Läs mer
  • Stig N
    Stig N skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Mycket nöjd allt har sköts bra trevligt bemötande kan rekomentera zandra till andra Läs mer
  • Sven-Erik R
    Sven-Erik R skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Supernöjd, men så var det också Sandra Sääw som gjorde ett toppjobb åt oss. Anlita henne om du vill ha ett proffsigt och bra resultat. Läs mer
  • Hans S
    Hans S skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    Mycket nöjd med Sandra Sääw som mäklare. Hon är kunnig, engagerad och alltid tillgänglig. Har ett trevligt och seriöst bemötande.
    Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    MKT 3vlig och snäll mäklare som vet hur man ska jobba för sina kunder. Är absolut nöjd med Sandra. Kan verkligen rekomendera henne till fler folk :) Läs mer
Sandra Sääw
Helene Åhlund