Sandra Sääw

Sandra Sääw

Sandra Sääw är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kumla

Sandra Sääw har varit registrerad mäklare sedan 2010-05. Sandra Sääw har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 63 omdömen med ett betyg på 4.9. Sandra Sääw har haft 34 försäljningar sen 2020-05 och har tillfrågat 87% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-05 - 2021-04

Läs vad 63 Läs vad Sandra Sääw

• Ewelina D
    2021-05-05
    Vi blev rekommenderade att höra av oss till Sandra när vi skulle sälja våran villa, vilket vi gjorde och är väldigt tacksamma för. Påläst, tillgänglig, ärlig och proffesionell gjorde hon våran husaffär till ett nöje samt lyckat resultat. Vi kände oss väldigt trygga från början till slut och kan varmt rekommendera henne vidare.
  • sålde sin stuga med hjälp av Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    • Mullhyttan
    2021-03-27
    Bästa möjliga serviceanda, engagerad, positiv, kunnig, hjälpsam. Kan inte tänka mig att något skulle kunnat varit bättre, finns inget att anmärka på. Högst betyg.
    Tack Mikael för att du tog dig tid och för dina fina ord! Så roligt att allt blev så bra! :) Sandra Sääw
  • Johanna P
    köpte sin stuga med hjälp av Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    • Mullhyttan
    2021-03-26
    Jag har köpt ett fritidshus och Sandras bemötande var fantastiskt och var över min förväntan. Sandra var glad, positiv och hade ett professionellt bemötande som gjorde mig trygg.
    Tack Johanna för dina värmande ord! Stort lycka till med fritidshuset! :D Sandra Sääw
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    2021-01-27
    Har sålt lägenhet. Bemötandet av Sandra är bara positivt. Duktig mäklare. Rak och ärlig. Återkommer om det blir nytt köp någon annan gång. Kristina Johansson
    Tack Kristina! :) Du är så välkommen tillbaka, alltid lika roligt att ha dig som kund! Sandra Sääw
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    2021-01-14
    Köpte en lägenhet och fick hjälp med allt som jag undrade över utan problem, jätte trevlig och hjälpsam person. Rekomenderas 👍
    Tack Matin för din rekommendation! Kul att få hjälpa dig med första lägenhetsköpet! :) Sandra Sääw
  • sålde sitt hus med hjälp av Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    2020-11-19
    Vi blev väl bemötta av Sandra och hon levde upp till våra förväntningar.
    Tack för att ni tog er tid och skrev en recommendation och härligt att jag levde upp till era förväntningar, det är alltid mitt mål! :) Sandra Sääw
    2020-11-16
    Sandra bemötte oss glatt kunnigt och proffsigt, genom hela processen.
    B.A
    Tack för era ord och ett gott samarbete! :) Sandra Sääw
  • köpte sitt hus med hjälp av Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    2020-11-08
    Sandra gav oss en trygg och lugn känsla kring vårt husköp. Hon var alltid trevlig och tillmötesgående. Svarade på alla dumma frågor en förstagångsköpare kan ha. Skulle rekommendera Sandra varje dag i veckan!
    Tack Ellinor för era fina ord! Så kul att ni hittat rätt hus och är säker på att ni kommer att trivas där i många år! Ses på tillträdet! Sandra Sääw
    • Pålsboda
    2020-10-27
    Jag har köpt ett hus. Mäklaren Sandra var tillgänglig från första samtal, var jätte hjälpsam. Hon levde upp alla mina förväntningar jag hade från en mäklare, det bästa mäklare i Örebro län.
    Tack Marina för dina fina ord! Det värmer! Önskar dig all lycka i nya huset! :) Sandra Sääw
    2020-10-23
    Vi har sålt vår bostadsrätt med hjälp av Sandra

Med sin trevliga personlighet har hon hjälpt inte bara oss utan även presumtiva köpare på ett proffsigt sätt.

Sandra har varit lätt att nå och varit snabb att återkoppla när vi haft någon fråga. Hon är påläst och kunnig i sin yrkesroll.

Vi kan varmt rekommendera Sandra som mäklare
    Tack för att ni tog er tid och skrev en recension. Blir glad av era ord och att jag lyckas förmedla det jag eftersträvar högt! Blir kul att se renoveringen i nya lägenheten sen :) Sandra Sääw