Sandra Sääw
Registrerad mäklare sedan 2010-05-03
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-06
2019-07 - 2020-06

Läs vad 45 Läs vad Sandra Sääw

• Cecilia T köpte sitt hus med hjälp av Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2020-06-29

Fjugesta
    Jag köpte min första bostad, en villa i fjugesta, och Sandra var toppen! Trevlig, tydlig, diskret och allmänt väl bemötande. Både jag och min mamma tyckte hon var bra! Bästa mäklaren jag träffat under mitt halvår som jag letat hus! Läs mer
  • Maria Charlotta G sålde sitt hus med hjälp av Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2020-06-14

Kumla
    Efter att länge har övervägt och funderat, så har jag äntligen sålt mitt radhus. Redan vid första mötet med Sandra så kände jag mig trygg och säker på att få bästa möjliga hjälp. Sandra har genom hela försäljningen förklarat och svarat på alla frågor och funderingar som jag haft. Hon har agerat på ett behagligt och professionellt sätt vilket gjort att både köparna och jag är mycket nöjda med affären.
    Stort tack för hjälpen Sandra! Läs mer
    2020-06-15 Sandra S svarar Maria Charlotta G
    Tack Låtta för att jag fick förtroendet att förmedla ditt trevliga radhus och för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Önskar dig en fin sommar!
    Sandra S gillar detta
  • Ingemar H sålde sitt hus med hjälp av Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2020-06-04

Pålsboda
    Vi blev mycket fint bemötta av Sandra Sääw och har bara gott att säga om henne. Trevlig. Lyhörd. Positiv. Seriös och kunnig. Läs mer
    2020-06-09 Sandra S svarar Ingemar H
    Tack Ingemar för att du tog dig tid att skriva några rader :) Tack för ett fint sammarbete!
  • Daniel L
    Daniel L sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2020-05-13

5:a
    Lanna
    Proffsig mäklare som vi är mycket nöjda med. Ordnade flera extra visningar och var alltid väldigt tillmötesgående och lättillgänglig. Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2020-05-14 Sandra S svarar Daniel L
    Tack för era värmande ord! Och önskar er ett stort lycka till på Västkusten! :)
    Sandra S gillar detta
  • Ulrika B sålde sitt hus med hjälp av Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2020-02-06

Professionell, trevlig och kunnig. Gav en rättvis värdering. Läs mer
    2020-02-14 Sandra S svarar Ulrika B
    Tack Ulrika för att du tog dig tid och skrev några rader :) Nu håller vi tummarna att drömhuset dyker upp i Örebro!
    Sandra S gillar detta
  • Linnéa C sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2019-11-05

Kumla
    Mycket hjälpsamma med försäljningen.
    Smidigt och enkelt då jag flyttade långt bort innan försäljningen var ens startad.
    Använde mig av samma mäklare som när jag köpte bostaden Läs mer
    2019-11-28 Sandra S svarar Linnéa C
    Tack för din Reco Linnéa! :) Skönt att du fick släppa taget helt till slut. All lycka till dig!
    Sandra S gillar detta
  • Anna M sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2019-10-30

3:a
    Kumla
    Köpt en bostadsrätt och även sålt en bostadsrätt. Samma mäklare i båda fallen.
    Jättetrevlig mäklare, både social och kunnig. Lugn och stabil.
    Mäklaren lever upp till mina förväntningar.
    En bra upplevelse och kommer att rekommendera mäklarfirman:) Läs mer
    2019-11-05 Sandra S svarar Anna M
    Tack Anna! Kul att det gick så snabbt och smidigt! Tror du kommer trivas toppen :)
    Sandra S gillar detta
  • Mats R sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2019-10-24

3:a
    Hallsberg
    Kanonbra mäklare men det viste jag. Läs mer
    2019-10-30 Sandra S svarar Mats R
    Tack Mats! Härligt att det stämde! :)
    Sandra S gillar detta
  • Jimmy E sålde sitt hus med hjälp av Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2019-10-18

Kumla
    Vi har sålt en villa och köpt en ny. Sandra har ett lugnt och trevligt bemötande. Vi vill känna att mäklaren är trygg och säker i sitt agerande. Priecis så har vi upplevt Sandra.
    Både försäljning och köp gick smidigt, Sandra gjorde ett jättebra jobb. Läs mer
    2019-10-24 Sandra S svarar Jimmy E
    Tack Jimmy för dina fina ord! Precis det jag vill förmedla. Hoppas ni trivs bra ute på landet! :D
    Sandra S gillar detta
  • Stefan L sålde sitt hus med hjälp av Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla

2019-10-09

Hallsberg
    JÄTTE BRA TOPPEN MÄKLARE I KUMLA Läs mer
    2019-10-15 Sandra S svarar Stefan L
    Tack Stefan! Var kul att få hjälpa dig! Ha det gott!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kumla

Sandra Sääw