Sandra Sääw

Sandra Sääw

Sandra Sääw är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kumla

Sandra Sääw har varit registrerad mäklare sedan 2010-05. Sandra Sääw har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 75 omdömen med ett betyg på 4.9. Sandra Sääw har haft 36 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-10 - 2021-09

Läs vad 75 Läs vad Sandra Sääw

• sålde sitt hus med hjälp av Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    • Vretstorp
    2021-09-04
    Säker och proffesionellt mäklare med trevligt och gott bemötande av oss som säljare. Vi kände oss trygga under processen. Kan varmt rekommendera henne!
  • köpte sitt hus med hjälp av Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    • Vretstorp
    2021-09-02
    Proffsig, hjälpsam och väldigt trevlig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    2021-08-19
    Sandra lotsade oss igenom vår husförsäljning med kunskap och erfarenhet, och bidrog med lugn och trygghet i processen.
    Hon gav oss ett mycket trevligt och positivt bemötande.
  • köpte sin stuga med hjälp av Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    2021-08-19
    Professionell och kunnig, oerhört trevlig och gick den extra milen för att hjälpa. Rekommenderas varmt.
  • sålde sin stuga med hjälp av Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    • Mullhyttan
    2021-06-29
    Vi blev mycket väl bemötta av Sandra. Hon har skött det här ärendet på ett strålande sätt. Allt är inte klart än men det rullar på bra och vi känner oss nöjda.
    Mycket viktig information har vi fått hela tiden.
    Tack Inger för era fina ord! :) Sandra Sääw
    • Mullhyttan
    2021-06-28
    Trevlig, väl förberedd och kunnig!
    Toppen helt enkelt
    Tack för din reco Carina! Hoppas ni hinner njuta av några fina sensommardagar/kvällar i nya fritidshuset! :) Sandra Sääw
    2021-05-20
    Vi blev bemötta med effektivitet professionalism och kunskap när vi sålde vårt hus
    Tack Ninna för din reco! Hoppas ni trivs bra i nya huset! :) Sandra Sääw
    2021-05-19
    Tog kontakt med Sandra när det var dax att sälja huset och hade önskemål om att det skulle gå snabbt. Hon fixade fotograf och annons enligt önskemål.

Sandra är mycket kunnig och lyhörd, finns alltid till hands om det är några frågor eller funderingar även på söndagar :)
    Tack Mohamad för att du tog dig tid att skriva några rader. Lycka till med familjelivet! :) Sandra Sääw
    2021-05-18
    Väldigt bra hjälp med försäljningen.
    Tack Zandra för att du tog dig tid att skriva en rad. Och hoppas du trivs bra i ditt nya boende! Sandra Sääw
    2021-05-17
    Vi har både köpt och sålt hus av Sandra och genom båda affärerna har vi fått bra hjälp och stöd genom hela processen. Sandra är strålande att ha att göra med och skulle rekommendera henne alla dagar i veckan.
    Tack Eddie för att du tog dig tid att skriva och för dina värmande ord. Lycka till med allt! Sandra Sääw