Sandra Sääw är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kumla

och har varit registrerad mäklare sedan 2010. Sandra Sääw har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 54 omdömen sedan 2016-09-06. Sandra Sääw har haft 32 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 54 Läs vad Sandra Sääw

• Vi har sålt vår bostadsrätt med hjälp av Sandra Med sin trevliga personlighet har hon hjälpt inte bara oss utan även presumtiva köpare på ett proffsigt sätt. Sandra har varit lätt att nå och varit snabb att återkoppla när vi haft någon fråga. Hon är påläst och kunnig i sin yrkesroll. Vi kan varmt rekommendera Sandra som mäklare
    Erik Gunnar E sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    2020-10-23
    • 4:a
    • 105.0 m²
    2020-10-23
  • Vi har sålt vårat par hus.Sandra är trevlig och kunnig i sitt yrke med glimten i ögat. Vi är super nöjda med allt.
    Susanne R sålde sitt hus med hjälp av Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    2020-10-19
    • 104.0 m²
    2020-10-19
    Tack för att ni tog er tid att skriva en reco! Har varit kul att få samarbeta med er! :) Önskar er stort lycka till i nya huset!

Visa svar
  • Sålde mitt hus med Sandra som mäklare. Professionell, trevlig och framförallt en väldigt duktig mäklare. Väldigt nöjd med hela processen från första mötet till avslutad affär.
    2020-10-15
    Tack Joakim för att du tog dig tiden att lämna denna rekommendation! Mitt mål är alltid att man ska bli nöjd med hela processen. Tack för ett gott samarbete och lycka till med nya huset!

Visa svar
  • Har sålt 2 bostäder med Sandra och hon är lugn och professionell. Har var 2 väldigt lyckade affärer.
    Emil F sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    2020-08-26
    • 3:a
    • 75.5 m²
    • Hallsberg
    2020-08-26
  • Sålt bostadsrätt. Hade förväntat mig ett högre engagemang, fick min lägenhet visad av många av Sandras kollegor, då Sandra valt att ta ledigt...
    Alexander B sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    2020-08-15
    • 2:a
    • 53.0 m²
    2020-08-15
    Hej Alexander! Vad tråkigt att du känner så. Tack för att du tog dig tid att skriva några rader och lycka till med studierna! Mvh Sandra

Visa svar
  • Jag har köpt bostad och är ganska oerfaren på detta. Har blivit trevligt bemött och fått bra och tydlig info från mäklaren på ett lättförståeligt sätt. Jag har även fått hjälp med frågor som kanske inte egentligen är mäklarens uppgift att stötta mig i.
    Emma N köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    2020-08-11
    • 2:a
    • 53.0 m²
    2020-08-11
    Tack Emma för dina fina ord och att du tog dig tid att skriva dem! :) Känns bra att du fått svar på alla funderingar. Ses snart på tillträdet! Mvh Sandra

Visa svar
  • Jag och min sambo köpte vårt första hus tillsammans, vi har fått otroligt bra stöd och hjälp med detta. Vi har alltid blivit bemötta på ett väldigt professionellt sätt där vi fått bra och tydliga svar på alla våra tusen frågor och funderingar kring husköp. Kan varmt rekommendera Sandra Sääw och Svensk Fastighetsförmedling!
    Bianca B köpte sitt hus med hjälp av Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    2020-08-04
    • 112.0 m²
    2020-08-04
    Så roligt att ni hittade ert första hus tillsammans hos oss! Det vi är till för och är glad att ni upplevt det så. All lycka i nya hemmet!

Visa svar
  • Supertrevlig och engagerad, mycket bra förklarat om allt vi behövde hjälp med då det var första gången vi sålde ett hus.
    Fredrik L sålde sitt hus med hjälp av Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    2020-07-20
    • 88.0 m²
    2020-07-20
    Tack för ett gott samarbete och era fina ord! Lycka till sedan i ert nya boende! :)

Visa svar
  • Jag har sålt ett fritidshus. Bemötandet har varit till full belåtenhet. Trevlig, visar äkta intresse för mig som kund. Jag förväntade mig en snabb affär och det blev det också. Sandra är trevlig, kunnig, noggrann och väldigt proffsig. Vänder mig gärna till henne igen i liknande ärende.
    Karin H sålde sitt hus med hjälp av Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    2020-07-14
    • 100.0 m²
    • Hallsberg
    2020-07-14
    Tack Karin för att du tog dig tid och skrev en rekommendation! Glädjer mig att du är nöjd och jag samarbetar gärna med er igen! :) Ser fram emot att träffa er igen idag på tillträdet!

Visa svar
  • Jag köpte min första bostad, en villa i fjugesta, och Sandra var toppen! Trevlig, tydlig, diskret och allmänt väl bemötande. Både jag och min mamma tyckte hon var bra! Bästa mäklaren jag träffat under mitt halvår som jag letat hus!
    Cecilia T köpte sitt hus med hjälp av Sandra Sääw en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
    2020-06-29
    • 90.0 m²
    • Fjugesta
    2020-06-29
    Tack Cecilia för dina fina ord! Önskar dig en fin första sommar där ute och jag tror att du kommer att trivas toppen! :D

Senaste försäljningarna

Lars-Emils väg