Svensk Fastighetsförmedling Kumla

Svensk Fastighetsförmedling Kumla

• BadgeEightYears

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kumla! Är det dags att köpa bostad i området runt Kumla eller Hallsberg? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedling. Vi har god lokalkännedom här i Närketrakten och vet precis var du kan hitta rätt boende för dig och när det är dags att sälja eller köpa. Vi har...

528 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Kumla

Hampus S
Sålde sitt hus med hjälp av Anton Norstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
RÖNNESHYTTA

Väldigt proffsig och jordnära kille som får en att känna sig trygg i processen. Han är alltid tillgänglig vid frågor och återkopplar om det är något som sker i processen. Kanon kille!

Julia S
RÖNNESHYTTA

Anton är en professionell och kunnig mäklare som lade stor vikt på att få oss som kunder att känna oss trygga under säljprocessen. Han var lättillgänglig och kunde på att tydligt sätt besvara alla frågor vi hade. Utöver det är han en väldigt trevlig person vilket gjorde att stämningen alltid kändes avspänd. Vi skulle absolut vända oss till honom igen!

Astrid M
Köpte sin bostad med hjälp av Anton Norstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
Vretstorp

Trevlig och lättsam mäklare som verkligen fixar med det som behövs ordnas med. Kan varmt rekommendera att låta Anton att ta hand om din bostadsaffär.

Sofie M
Köpte sitt hus med hjälp av Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
Hällabrottet

Ludwig var mycket proffesionell under hela processen. Han var tillgänglig och snabb att svara på frågor och funderingar. Han fick mig som köpare att känna mig trygg genom hela affären.

Jens H
Köpte sitt hus med hjälp av Olivia Oscarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
Kumla

Guidade oss professionellt genom vårat fastighetsköp

Svar från Olivia Oscarsson

Stort tack Jens, är säker på att ni kommer trivas superbra i ert nya boende!

Anders S
Sålde sitt hus med hjälp av Olivia Oscarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
Kumla

Mycket bra service och visade stort engagemang, hörde av sig och svarade snabbt när man sökte henne. Verkligen intresserad av att göra mig nöjd.

Svar från Olivia Oscarsson

Stort tack Anders för förtroendet. Vad glad jag blir för de fina orden och att det blev en smidig affär. Stort lycka till med ert nya boende så ses vi framöver!

Jonas N
Askersund

Trevlig, kunnig, tillmötesgående och flexibel.

Oscar L
Hällabrottet

Jag och min sambo blev väldigt professionellt bemötta av Ludwig och han kunde svara på nästan alla frågor. Han var även väldigt flexibel så husaffären gick väldigt snabbt och smidigt.

Lena F
Sålde sitt hus med hjälp av Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
Hällabrottet

Engagerad och har ett mycket gott bemötande. Är kunnig och tydlig som uppskattas mycket.Jag kan varmt rekommendera Ludwig som fastighetsmäklare.

Inger F
Kumla

Hon peppar och stöttar när det drar ut på tiden. Lättsam men ändå seriös.

Svar från Olivia Oscarsson

Tack Inger för de fina orden, ibland tar det längre tid än man hoppats. Ha det fint och ta hand om varandra!

Torsten F
Kumla

Trevlig, rapp och tillmötesgående.

Svar från Olivia Oscarsson

Tack Torsten! Ha det fint och ta hand om varandra.

Wilma J
Köpte sitt hus med hjälp av Anton Norstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Askersund
Askersund

Mäklaren var enkel och ärlig. Under visningen kändes det som man blev kompis med mäklaren. Han är lätt att tycka om och ha att göra med. Han gör allt vad han kan för att hjälpa till.

Filip N
Askersund

Väldigt tillmötesgående och lättsam, tydliga svar på frågor och mycket hjälpsam

Simon B
Kumla

Duktig, driven och hjälpsam mäklare. Hjälpte med alla frågor som dök upp och löste dom på bästa sätt.

Svar från Olivia Oscarsson

Stort tack Simon, Hoppas du kommer trivas i ditt nya boende! Vi ses snart framöver!

Ulf F
Hällabrottet

Bra jobbat trevlig duktig är en bra Mäklare

Kristin S
Åbytorp

Ludwig levde upp till våra förväntningar på hur en mäklare ska vara. Han höll oss uppdaterade, återkopplade snabbt och guidade oss som säljare genom processen där vi fick fatta besluten utan press. Trots en dålig marknad att sälja på så var han alltid positiv och hjälpsam. Rekommenderas!

Mhd Bassam A
Kumla

Han är bra erfarenhet och han bra och förstår vad jobbar. Tack så mycket

Margareta E
Hallsberg

Trevligt bemötande. Skicklig och proffsig.

Jenny L
Pålsboda

En driven glad och positiv mäklare som verkligen behåller lugnet i alla situationer och håller en fin relation till både köpare och säljare. Ger bra tips om man själv funderar på något, men ger ändå en möjlighet att själv kunna bestämma. Rekommenderas!/Jenny

Svar från Olivia Oscarsson

Stort stort tack Jenny, så glad att det blev en smidig och bra affär. Ha det fint så länge så ses vi framöver!

Astridh F
Hallsberg

Trevligt bemötande, inlyssnande och kunnig. Kan varmt rekommendera honom både till köpare och säljare!

Stig Magnus E
Åsbro

Snabba svar och fint bemötande

Bahram Y
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
Hallsberg

Jätte trevlig mäklare som ser till att kunden alltid blir nöjd. Han är hjälpsam och professionell inom sitt område

Tobias E
Södra Mos

Ludwig gav ett ödmjukt och bra bemötande. Han var kunnig och uppfyllde alla våra förväntningar utifrån pris och tid. Det blev en snabb och smidig husaffär. Han gav oss råd längs med vägen och stressade inte på oss. Vi kan varmt rekommendera andra att anlita Ludwig.

Karin K
Hällabrottet

Vi har varit mycket nöjda med hur Ludwig skötte försäljningen av vårt hus. Han uppdaterade oss hela tiden om hur det låg till med annonsering och kundintresse. Gick alltid att nå om vi behövde fråga om något. Vi kan varmt rekommendera honom. Karin o Leif Kristensson

Ida K
Kumla

Ludwig har varit en fantastisk mäklare som erbjudit trygghet och kunnighet genom hela fastighetsaffären. Rekommenderar honom varmt!

David N
Kumla

Professionell och trevlig mäklare som är väldigt mån om att det ska kännas bra för båda parter. Allt kändes tryggt och säkert, vilket är väldigt viktigt då det är en av de största affärerna man gör i livet.

Ida K
Kumla

Otroligt proffsig och lugnande i min affär, vilket kändes tryggt och precis vad jag sökte av en mäklare. Väldigt bra bemötande och framförallt kunnig och lyhörd. Rekommenderas varmt!

Jenny O
Haga

Ludwig är en väldigt bra mäklaren. Han hjälpte mig med nästan allting så det blev en väldigt smidig affär. Rekommenderar honom starkt!

Linnéa F
Pålsboda

En väldigt rar och trevlig tjej som svarade bra på våra funderingar och hade hon inte svar på plats så kollar hon upp det. Med andra ord fick hon oklara funderingar klara. Kan varmt rekommendera Olivia!

Svar från Olivia Oscarsson

Tack Linnéa för de fina orden! Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende och att det blir minst lika bra som ni tänkt er. Ta hand om er!

Sofie A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
Centrum

Jag har upplevt Helene som väldigt vänlig och hjälpsam både gentemot mig och potentiella köpare! Alltid nära till hands för att svara på frågor och det har gått väldigt snabbt och smidigt. Skulle absolut rekommendera Helene som mäklare!

Simon J
Askersund

Anton är en mäklare som inte lovar något han inte kan hålla, återkommer med svar på de frågor han ej kan svara på. Jordnära och förtroendeingivande

Pernilla A
Sannahed

Min erfarenhet av Ludwig. Han var lugn, trygg och saklig i sina kunskaper. Var tillgänglig och öppen för frågor. Besvarade frågor eller bad att få återkomma med svar. Han känns genuin i mötet och kunnig i sin roll som fastighetsmäklare.

Therese B
Södra Mos

Vi träffade mäklaren Ludwig i samband med en husvisning. Redan som första intryck visar Ludwig stort intresse och omtanke till oss som kommer och tittar. Svarar vänligt på frågorna och finns ej svar återkom han senare med ett. Han var väldigt bemötande och var med och visade runt i husets rum. Väldigt mån om att man som kund blev omhändertagen och hade fått all önskad information innan man gick. Denna service som Ludwig visar håller han i från början till slut där vi som köpare mötte säljare tillsammans med mäklare Ludwig....

Kenneth S
Sannahed

Ludwig är oerhört professionell i uppdraget han åtagit sig och vår försäljning gick över förväntan.

Anna-Lena S
Tived

Enkelt och smidigt att genomföra affären! Rekommenderar Anton! Mvh/Anna-Lena Sundin

Amanda J
Kumla

Väldigt trevlig och ambitiös, strävade för att båda parter skulle bli nöjda och känna sig säkra i sitt val. Väldigt kunnig och professionell i sitt sätt.

Filip E
Kumla

Otroligt proffsig och har bra koll på allt inom sitt yrke.

Kim N
Kumla

Har alltid blivit bra bemött av Ludwig vid våra möten och han fyllde upp mina förväntningar mycket väl. Allt har gått smidigt och bra kommunikation vid frågor och vid visningar. Han har varit väldigt flexibel och tillmötesgående vid möten så ger han min varmaste rekommendation.

Helena B
Sålde sitt hus med hjälp av Helene Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
Kumla

Vi blev mycket bra bemötta av mäklaren. Hon ingav ett stort förtroende och visade på en stor kunnighet och noggrannhet under hela processen. Vi är MYCKET nöjda med hur hon hanterade försäljningen av vår fastighet. Vi kommer absolut anlita Svensk Fastighetsförmedling i Kumla igen.

Marcus H
Skottvalla

Otroligt trevlig och lättsam. Ludwig inte varit annat än tillmötesgående i en affär som först inte såg ut att bli av. Rekommenderar honom starkt och skulle inte tveka en sekund att använda honom vid en framtida försäljning.

Mathias K
Sörby

Ludwig har varit väldigt professionell & väldigt trevlig & framför allt galet hjälpsam & förståelsende till våran situation

Piia E
Sörby

Vi har letat hus ett tag och tillslut blev det en snabb affär, som Ludwig skötte på ett exemplariskt sätt. Tydlig, snabb, enkel att kommunicera med - hela tiden på ett så vänligt sätt gentemot oss.

Petra K
Sörby

Jag har kännt mig fullständigt trygg med Ludwig som vår mäklare. Han är mycket professionell och ser till att man är väl informerad om vad som händer kring försäljningen. Allting har gått så smidigt. Jag är supernöjd och skulle absolut rekommendera Ludwig till framtida hussäljare.

Joacim E
Sörby

Trevlig och hjälpsam mäklare som som alltid ställer upp.

Stefan H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ludwig Åhlund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
Kumla

Mycket duktig och kompetent och som inte gav falska förhoppningar eller dylikt

Mimmi L
Kumla

Trevlig och kunnig! Lättillgänglig, var bara ett samtal eller sms bort vid frågor och funderingar. Höll oss uppdaterade kontinuerligt under hela processen. La upp realistiska förväntningar och gav bra råd! :)

Susanne S
Finnerödja

Supertrevlig och lättsam att ha kontakt med. Skötte försäljningen av vår stuga professionellt. Så glad att jag fick kontakt med Anton, Rekommenderas!

Filip K

Otroligt skicklig mäklare, rättvis och jätte trevlig Rekommenderar till 100%

Elin W
Kumla

Trevlig, proffsig och uppmärksam kille. Oerhört tacksam för Ludvigs expertis vid våran försäljning. Utan hans hjälp hade försäljningen inte blivit så lyckad som den blev!

Ola N
Mariedamm

Trevlig och väldigt tillmötesgående för att underlätta försäljningen. Rekommenderas!