Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Kungälv Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

Gymnasiegatan 4, 442 34 Kungälv — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Kungälv!

Letar du boende här i trakterna runt Kungälv och vackra Bohuslän? Då ska du kontakta oss så hjälper vi till. Vi på Svensk Fastighetsförmedling vet hur prisläget ser ut, var alla köpare och säljare finns och vad de letar efter.

Vår kedja finns i hela landet. Vi har stor erfarenhet och vet precis när läget är det rätta för en bostadsaffär. Vare sig du vill köpa, sälja eller få goda råd kan du höra av dig till oss, vi hjälper dig till drömboendet inom kort!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 48 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

• Susanne L
    Susanne L skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Vi fick super bra hjälp, inget att klaga på. Vi hade aldrig sålt någon fastighet förut så vi lämnade över allt till Alexander och han skötte det med bravur. Läs mer
  • Ulf M
    Ulf M skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    En mycket engagerad person som för mig som eventuell säljare har visat ett stort intresse för mig och min situation och verkligen tagit sig tid att göra detta till något bra Läs mer
  • Anders D
    Anders D skrev om Mathilda Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Mathilda var väldigt proffessionell i sitt bemötande av oss som säljare. Hon lyssnade på våra behov och hjälpte oss att hitta vårat drömhem som köpare. Hon var även ett stöd för oss då vi letade ny bostad, vi kunde ringa och fråga om det var något vi undrade över. Supernöjda! Läs mer
    2018-01-17 Mathilda H svarar Anders D
    Tack Anders, det har varit väldigt roligt att vara med på er resa till drömhuset. /Mathilda
  • Johan E
    Johan E skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    En mäklare med koll på läget! Läs mer
    2018-01-15 Peter E svarar Johan E
    Tack Johan! kul att du är nöjd med mitt arbete!
  • Julia H
    Julia H skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    En riktigt grym och duktig mäklare! Läs mer
    2018-01-15 Peter E svarar Julia H
    Tack Julia! Alltid kul att höra!
  • Findus B
    Findus B skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Välidgt kunnig och trevlig mäklare som alltid var tillgänlig. Kände mig väldigt trygg i att det skulle bli en bra affär med Alexander som mäklare. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-01-15 Alexander P svarar Findus B
    Stort tack för de fina orden!
    Hoppas du kommer trivas bra i ditt nya hem!

//Alexander
  • Hanna Darian W
    Hanna Darian W skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Vi fick den bästa möjliga hjälp och förklaring av Alexander Pettersson som vi behövde. Har varit på många mäklarbyråer. Alexander gav oss den bästa lösningen! Läs mer
    2018-01-12 Alexander P svarar Hanna Darian W
    Tack snälla:)
    Känns skönt att kunna vara till hjälp!

Må väl!
    //Alexander
    Alexander P, Hanna Darian W gillar detta
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Jag kan varmt rekommendera Alexander Pettersson som mäklare! Han är trevlig och smidig att ha att göra med. Lätt att få tag på och återkopplar snabbt.
    Toppen helt enkelt! Läs mer
    2018-01-12 Alexander P svarar Johanna K
    Tack för de fina orden! Det var trevligt att få arbeta ihop med dig! Hoppas du trivs bra i ditt nya hem framöver. :) // Alexander
  • Azra H
    Azra H skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Trevlig ,kompetent för arbete som mäklare snabb,noggran och effektiv Alexander Petterson är guldvärd 💫💫✨✨✨🌹🌹🌹🌹🌹Med vänlig hälsning, Fam.Hadzic Läs mer
    Peter E, Alexander P gillar detta
  • NA
    NA skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Alexander Pettersson duktig mäklare. Läs mer
    2018-01-03 Alexander P svarar NA
    Stort tack ska du ha Nadja! Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hem!

God fortsättning på dig!
    Med vänlig hälsning,
    Alexander P, Peter E gillar detta
  • Azra H
    Fantastisk upplevelse bra service,supersnabb en pärla är Mäklare Alexander Pettersson .Tusen tack att vi hade dig som mäklare🌹🌹🌹💫💫✨✨👍👍👍 Läs mer
    2018-01-03 Alexander P svarar Azra H
    Vad roligt att höra! Det var väldigt trevligt att få arbeta ihop med er! Tusen tack själv och hoppas att ni trivs i ert nya boende!
    Med vänlig hälsning,
  • Ingegerd A
    Ingegerd A skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Vill verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Kungälv och Alexander Pettersson som mäklare. Är en trevlig, engagerad och proffsig mäklare. Återkopplar kontinuerligt med vad som händer under försäljningens gång, vilket känns värdefullt för mig som säljare. Tack vare ditt engagemang blev det en snabb affär. Läs mer
    2018-01-03 Alexander P svarar Ingegerd A
    Hej Ingegärd! Det var en ära att få samarbeta med er och det förtroende jag fick från er. Värmer att ni är nöjda! Stort tack för de fina orden.
    Må väl!

Med vänliga hälsningar,
    Alexander Pettersson
  • Marie W
    Marie W skrev om Mathilda Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Mathilda e grym som mäklare. Fanns alltid där när man undrade något. Hon e svin skön som person med en glimten i ögat humor.
    Levde verkligen upp till alla mina förväntningar, å va hjälpsam när ja inte riktigt visste vad ja skulle göra.
    En toppen mäklare lätt sagt. Läs mer
    2017-12-15 Mathilda H svarar Marie W
    Tack, det va väldigt roligt att jobba ihop med dig! //Mathilda
  • Anne Marie B
    Anne Marie B skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Kunde inte haft en bättre mäklare, hon visade stort engagemang, lättsam o trevlig, höll kontakten kontinuerligt och lyssnade och fattade direkt hur vi som säljare ville ha upplägget. Jobbade snabbt o proffsigt och fick sålt vårt fantastiska hus till det pris vi begärde trots att det var en kommande försäljning, kanske berodde det på huset och dess läge men Marie Engström har en stor del i detta. Rekommenderar henne å det bästa! Läs mer
    2017-12-14 Marie E svarar Anne Marie B
    Tack snälla, fina ni för de värmande orden! Det betyder mycket och jag är så glad att jag fick hjälpa er med försäljningen! Ert hus är verkligen ett kanonhus. Tack! /Marie
  • David D
    David D skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Toppen bemötande från start till slut. Var en lång process där Marie höll oss uppdaterade hela tiden. Läs mer
    2017-12-12 Marie E svarar David D
    Hej David! Tusen tack för er fina rekommendation, så roligt att ni är nöjda! Allt gott till er! /Marie
  • Jenny K
    Jenny K skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Redan vid vårt första möte upplevde vi Marie som en mycket engagerad och proffesionell person. Under processens gång blev det tydligt att vårt första intryck skulle bestå och förstärkas. Marie har visat att hon gör rimliga och professionella bedömningar, är superengagerad samt snabb och tydlig i återkoppling av information. Hon har i vår process visat på flexibilitet och vägar för att hitta lösningar som gjort oss väldigt nöjda som kund. Marie är alltid trevlig i sitt bemötande och vi kan varmt rekommendera ett samarbete med henne. Läs mer
    2017-12-12 Marie E svarar Jenny K
    Hej! Tusen tack för er fina rekommendation, det värmer verkligen att få höra! Jag är glad att jag fick äran att hjälpa er med försäljningen och önskar er all lycka i ert nya boende! /Marie
  • Jörgen A
    Jörgen A skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Mycket bra mäklare Alexander
    Smidig o snabb affär . Läs mer
    2017-12-12 Alexander P svarar Jörgen A
    Gott att höra Jörgen! Ta hand om er nu! // Alexander
  • Pontus A
    Pontus A skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Behövs inte sägas mer än perfekt arbete gjort av Alexander Pettersson Läs mer
    2017-12-12 Alexander P svarar Pontus A
    Tusen tack för de fina orden. Otroligt kul att höra! /Alexander
  • Eva Brita B
    Eva Brita B skrev om Mathilda Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Matilda har varit väldigt proffsig utan att vara opersonlig.Hon har insugit en känsla för vårt hus. Hon har förstått oss och att det är förenat med viss vånda att lämna detta speciella hus.Huset är inte särskilt fint och inte tip top men trivsamt.Matilda har fångat den känslan. Dessutom har hon lagt ner jobb på att vi skulle få den lägenheten vi ville ha.Hon lyckadse med det. Läs mer
    2017-12-01 Peter E svarar Eva Brita B
    Tack så mycket för dessa ord. Jag älskar ert hus och hade mer än gärna bott där själv. Jag vet att köparna kommer vårda det lika ömt. Det har varit ett nöje att jobba ihop med er! //Mathilda
  • Maria G
    Maria G skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Marie Egnström har på ett genomgående mycket proffesionellt hjälp mig sälja en tomt. Hon ställde alla frågor direkt. Agerade utefter mina svar och sålde den på tre veckor. Ordnade med allt för att verkligen underlätta för mig. Jag kände mig helt trygg hela vägen att jag fick absolut bästa tänkbara support. Tack Marie! Enda orsaken att jag inte satte fem i betyg är väl att jag ville haft lite mer pengar men jag valde snabb försäljning före högt pris så det hade verkligen varit helt exceptionellt om jag fått det också. Så mäklarens insatts vill jag ge en 5:a! Läs mer
    2017-12-12 Marie E svarar Maria G
    Hej Maria! Tack för de värmande orden, det betyder jättemycket och är väldigt roligt att höra när en kund är nöjd. Allt gott till dig! Mvh Marie
  • Patrik E
    Patrik E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Smidigt och proffsig bemötande genom en välgjord försäljning där vi blev mycket nöjda kunder. Läs mer
    2017-11-28 Peter E svarar Patrik E
    Vi är endast nöjda om ni är nöjda, tack för denna gången och vi håller tummarna för att ni ska trivas i ert nya hem!
  • Emilia
    Emilia skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Väldigt nöjda med Alexander Pettersson som mäklare. Professionell mäklare som vet vad han pratar om och väldigt kunnig i sitt yrke, bra service! Läs mer
    2017-12-12 Alexander P svarar Emilia
    Tusen tack för de fina orden! Kul att få hjälpa er under vägens gång. Allt gott! Med vänlig hälsning, Alexander
  • Joakim Q
    Joakim Q skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    En smidig genomförd hus affär. Läs mer
    2017-11-29 Peter E svarar Joakim Q
    Ni kommer att ha drömhuset i Kungälv! Tack för recos. Mvh Peter
  • Sara C
    Sara C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Superservice, proffsig, effektiv, positiv, kompetent Läs mer
  • Sara B
    Sara B skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Vi vill rekommendera mäklaren Alexander Pettersson på Svensk Fastighetsförmedling i Kungälv!

Vi har aldrig haft en mäklare som har visat så mycket engangemang för försäljningen! Han visade en stor drivkraft, ett starkt målfokus och höll ständigt kontakt med oss som säljare, vilket gjorde att vi kände oss trygga igenom hela affären.
    Vi skulle rekommendera Alexander till alla som går i säljtankar och vi skulle gärna anlita honom igen i framtiden! Läs mer
    2017-12-12 Alexander P svarar Sara B
    Tusen tack Sara för de fina orden! Otroligt glädjande att få höra så fina ord. Hoppas ni trivs i ert nya hem! Allt gott! Med vänlig hälsning,
  • Sara P
    Sara P skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Fantastisk upplevelse med bra service, uppkoppling & supersnabb affär. Allt en köpare kan önska sig! Läs mer
    2017-12-12 Alexander P svarar Sara P
    Jättekul att höra! / Alexander Pettersson
  • Kunzang V
    Kunzang V skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Svensk fastighetsförmedling är väldigt bra och effektiv .
    Alexander Petterson ( mäklaren) du är en person som sköter jobbet ordentligt och värdesätter kundernas åsikter.. vi är väldigt nöjda . Tack för din hjälp.
    Kunzang/inge vickell 💐💐💐💐 Läs mer
    2017-11-02 Peter E svarar Kunzang V
    Kul att höra fina omdömen! Alexander är en riktig stjärna! Mvh Peter Eriksson/Butikschef
  • Mathias
    Mathias skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Vill tacka Alexander för ett fantastiskt engagemang i försäljningen av mitt boende.
    Att vara driven och intresserad sitt jobb är vad jag söker hos en mäklare och det är precis vad han är. Läs mer
    2017-12-12 Alexander P svarar Mathias
    Tack Mathias för det fina omdömet!
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Väl förberedd, påläst, tydliga svar, vänligt mottagande. Läs mer
    2017-10-17 Peter E svarar Ingrid B
    Tack Ingrid! Hoppas ni hittar er drömbostad snart!
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Mycket proffsig hantering (Alexander) vid vårt köp av lägenhet, skiljer sig från mängden. Läs mer
    2017-12-12 Alexander P svarar Thomas A
    Tack för dina fina Rekommendationer! Hoppas ni kommer att trivas i ert nya hem!
  • Christina L
    Christina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Bra o kunnig på området vilket gjorde att försäljning gick fort o till rätt pris. Trevlig o tillmötesgående. Läs mer
    2017-09-25 Peter E svarar Christina L
    Härligt att höra att du är nöjd. Hoppas du ska trivas i ditt nya hem. //Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
  • Therese A
    Therese A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Jag är helnöjd! Allt gick smidigt Läs mer
  • Pelle P
    Pelle P skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Peter Eriksson levererade över förväntningarna! Kan varmt rekommendera honom och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2017-12-21 Peter E svarar Pelle P
    Tack för rekommendationen! Alltid kul med fina ord!
  • Annelie L
    Annelie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Enkelt och tydligt, snabba svar när jag undrat något! Läs mer
  • Sanna H
    Sanna H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Proffsigt och ett bra bemötande från mäklaren. Snabb affär. Kändes tryggt. Läs mer
  • Anders E
    Anders E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    En van och erfaren mäklare, God kunskapsnivå och god lokalkännedom. Läs mer
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Mathilda Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Väldigt nöjd med Mathilda som min mäklare. Professionell och ett mycket bra bemötande. Läs mer
  • Margareta K
    Margareta K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Jag är mycket nöjd med en driven och duktig mäklare som Tove. Läs mer
  • Anette L
    Anette L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Superbra!
    Kanonbra på alla sätt. Kan verkligen rekommendera!! Läs mer
  • Kristine S
    Kristine S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Bra information, klare avtalar, professionellt bemötande. Läs mer
  • Jonny R
    Jonny R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Mycket väl skött.
    Utomordentligt nöjd med allt. Läs mer
  • Gunnar N
    Gunnar N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Trevligt o kompetent bemötande. Försäljningsprocessen genomfördes effektivt med klara budskap om vad vi behövde göra. Slutresultatet blev över vår förväntat och är mycket nöjda med mäklarens insatser. Läs mer
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Trevligt och vänligt bemötande. Aldrig några problem, ifall inte något som märktes mot oss. Engagerad och ärlig. Bra information. Läs mer
  • Malin A
    Malin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Är kanon nöjd kunde inte få en bättre mäklare än tove Läs mer
  • Niklas A
    Niklas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    De gjorde ett toppenjobb, riktigt imponerad! Läs mer
  • Kennet L
    Kennet L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Jag fick ett stort förtroende av Tove. Hon är både proffsig och kunnig som mäklare. Jag rekommenderar henne och Svensk Fastighetsförmedling Kungälv till mina vänner. Skulle det bli aktuellt att titta på ett nytt boende igen, så kontaktar jag er igen. Läs mer
  • Lisa Ö
    Lisa Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Mycket bra hjälp både när vi letade nytt boende och försäljning av vår lägenhet. Snabb på att svara både i telefon och på mail. Grymt bra! Läs mer
  • Britt B
    Britt B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Proffsigt bemötande jag kände mig trygg som kund Läs mer

Gymnasiegatan 4, 442 34 Kungälv