Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Kungälv Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

Gymnasiegatan 4, 442 34 Kungälv — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Kungälv!

Letar du boende här i trakterna runt Kungälv och vackra Bohuslän? Då ska du kontakta oss så hjälper vi till. Vi på Svensk Fastighetsförmedling vet hur prisläget ser ut, var alla köpare och säljare finns och vad de letar efter.

Vår kedja finns i hela landet. Vi har stor erfarenhet och vet precis när läget är det rätta för en bostadsaffär. Vare sig du vill köpa, sälja eller få goda råd kan du höra av dig till oss, vi hjälper dig till drömboendet inom kort!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 82 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

• 2019-06-24

Jacob J skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Har köp ett hus samt såld mitt rad hus med hjälp av Marie Engström.
    Marie skötte mitt köp och försäljning strålande! Läs mer
    2019-06-24 Marie E svarar Jacob J
    Tusen tack för ditt omdöme Jacob! Va roligt att höra! Hoppas ni ska trivas bra i nya huset. Vi hörs och ses! /Marie
  • 2019-06-13

Robert A skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Marie gör ett bra jobb, snabb på att återkoppla, tydlig i sin kommunikation och alltid väldigt trevlig. Jag uppfattar henne som väldigt kompetent och kunnig som mäklare. Kan definitivt rekommendera henne. Vi var köpare och hade alltså inte valt Marie i affären som jag har erfarenhet av men är nöjd. Läs mer
    2019-06-13 Marie E svarar Robert A
    Hej Robert! Tusen, tusen tack för ditt fina omdöme! Det värmer att höra! Vi hörs snart igen. Allt gott till dig! /Marie
  • 2019-05-21

Per Joacim L skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Duktig ,engagerad mäklare som jag varmt kan rekommendera, hjälpte till med värdering samt kontraktskrivning vid tomtförsäljning.
    Tack Peter
    häls Joacim L Läs mer
    2019-05-21 Peter E svarar Per Joacim L
    Tack Joacim för din fina rekommendation!
  • 2019-05-15

Jonas M skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Köpte hus om ca 100M2. Mäklaren (Marie) gav ett mycket professionellt och gott intryck. Hon guidade oss som köpare igenom processen och eftersom vi var förstagångsköpare förklarade hon noga alla steg och förberedelser. Jag skulle i framtiden gärna anlita Marie för min egen försäljning. Läs mer
    2019-05-15 Marie E svarar Jonas M
    Hej Jonas! Tusen, tusen tack för det fina omdömet! Jag hoppas att ni ska trivas i många år i huset, det är ju ett jättemysigt hus! Allt gott till er, vi ses om några veckor! /Marie
  • 2019-05-10

Greger A skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Jag har sålt ett radhus.
    Sjävklart hade jag förväntningar på ett högre pris men utifrån rådande marknad gjorde Marie det bästa kunde av situationen och åstadkom en snabb affär.
    Marie har varit trevlig och väldigt professionell i sitt bemötande. Läs mer
    2019-05-10 Marie E svarar Greger A
    Tusen tack Greger! Jag är så glad att jag fick äran att hjälpa er! Allt gott, vi hörs snart igen! /Marie
  • 2019-05-05

Christine P skrev om Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Jag har köpt en bostadsrätt, jag är mycket nöjd med bemötande och uppföljning under visning och affärsuppgörelsen.
    Linn var mycket tillmötesgående, noggrann, artig och respektfull. Läs mer
  • Robin T

2019-04-30

Robin T skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Svensk Fastighetsförmedling levererar! Vi är mycket nöjda med vår
    Försäljning och Mäklare ”Marie Engström” som är förtroendeingivande, lyhörd med ett professionellt bemötande, och återkopplar i alla lägen..

Vi rekommenderar SFF med Marie starkt!
    /Fam. Timbrelli Läs mer
    2019-04-30 Marie E svarar Robin T
    Tusen, tusen tack ska ni ha! Det värmer att höra! Tack än en gång för de fina blommorna, hoppas vi ses och hörs framöver! Lycka till i ert nya hus! Allt gott! /Marie
  • Anna D

2019-04-27

Anna D skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Bra och seriös mäklare! Tydlig!
    Rekommenderas! Läs mer
    2019-04-27 Marie E svarar Anna D
    Åh! Tusen tack för ditt omdöme Anna, det värmer att höra! Lycka till i ert nya hus, vi ses på tillträdet! Mvh Marie
  • 2019-04-16

Jessica H skrev om Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Sålde ett mysigt litet radhus i Kungälv. Mäklaren var bra och vi fick sålt huset snabbt. Läs mer
  • 2019-03-15

Ramiela L skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Har köpt Skolstigen 2.
    Marie har i alla kontakter med oss varit trevlig, seriös, noggrann, punktlig.
    Alla mäklare är olika så hade inga speciella förväntningar.
    Skulle vi sälja vår bostad i framtiden skulle vi välja Marie, helt klart! Läs mer
    2019-03-15 Marie E svarar Ramiela L
    Tusen, tusen tack Ramiela! Vilka fina ord från er! Jag hoppas att ni kommer att trivas i många år i huset och ni är alltid välkomna att kontakta mig i framtiden om det skulle vara något. Allt gott, vi ses och hörs! /Marie
  • 2019-03-04

Kevin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Jag har köpt en bostadsrätt via svensk fastighetsförmedlingen i Kungälv.
    Mycket trevligt bemötande och god intryck. Bra presentation av objektet. Läs mer
  • 2019-03-03

Sofia R skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Trevlig, tydlig och kompetent. Läs mer
    2019-03-03 Marie E svarar Sofia R
    Åh, tusen tack för omdömet Sofia! Hoppas att ni ska trivas i huset i många år framöver! Vi ses och hörs! /Marie
  • 2019-03-03

Lars A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Sålt lägenhet
    Korrekt o enkelt av mäklaren Läs mer
  • 2019-02-14

Izetdin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Sålt en bostad med Aleksander Petterson som mäklare som toppen ! Läs mer
    2019-02-14 Svensk Fastighetsförmedling Kungälv svarar Izetdin A
    Hallå Izetdin!
    Tack för din reco och ett bra samarbete.

Ha det gott!
  • Karl S

2019-02-12

Karl S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Köpte lägenheten, bra svar på mina frågor samt snabb och smidigt Läs mer
    2019-02-13 Svensk Fastighetsförmedling Kungälv svarar Karl S
    Tjenare Karl!
    Kul att du är nöjd. Gratulerar ännu en gång!
  • 2019-01-31

Joey S skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Vår Mäklare Marie Engström var superproffsig och bemötte oss fantastiskt bra under hela försäljningsprocessen. Vi är jättenöjda och rekommenderar varmt att anlita Marie Engström och Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
    2019-01-31 Marie E svarar Joey S
    Tusen tack för fina ord Joey! Det värmer att höra! Hoppas ni ska trivas bra i ert nya hus, vi hörs! /Marie
  • 2019-01-30

Susanne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Professionell och engagerad i samband med försäljningen av min bostadsrätt. Lätt att få kontakt med och snabb återkoppling med svar på frågor. Läs mer
    2019-02-06 Svensk Fastighetsförmedling Kungälv svarar Susanne S
    Hej Susanne! Tack för en din rekommendation. Det har varit trevligt att arbeta ihop!

• 2019-01-08

Per Joakim G skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Sålt min villa med hjälp av en seriös och ambitiös mäklare som gav ett bra och tryckt intryck vid första kontakten när fastigheten värderades. Läs mer
    2019-01-08 Marie E svarar Per Joakim G
    Hej Per! Tusen tack för din rekommendation! God fortsättning, vi hörs! /Marie
  • 2018-12-18

Johanna R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Köpt bostad i Kungälv. Trevlig, hjälpsam och genomgående bra bemötande. Nöjd. Läs mer
    2019-01-02 Svensk Fastighetsförmedling Kungälv svarar Johanna R
    Hej Johanna! Tack för din rekommendation.
    God fortsättning till er båda!

• 2018-12-14

Mikael R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Köpt bostadsrätt på Älggatan 11. Läs mer
    2019-01-02 Svensk Fastighetsförmedling Kungälv svarar Mikael R
    Härligt Mikael!
    God fortsättning.

• 2018-12-13

Julia H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Blev bemött på ett helt fantastiskt vis och kände mig trygg genom hela affären! Läs mer
    2019-01-02 Svensk Fastighetsförmedling Kungälv svarar Julia H
    Tack för en fin rekommendation Julia!
    God fortsättning!

Allt gott.
  • 2018-12-13

Lars B skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Sålde ett hus - mkt bra och trevligt bemötande samt ett professionell agerande under hela processen. Bra jobbat Marie Engström! Läs mer
    2018-12-14 Marie E svarar Lars B
    Hej Lars! Tusen tack för de fina orden! Jättekul att jag fick äran att hjälpa er med försäljningen! God jul och gott nytt år - vi hörs! /Marie
    Marie E, Peter E, Svensk Fastighetsförmedling Kungälv gillar detta
  • 2018-12-10

Lena C skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Köpt villa
    Fantastiskt bemötande, lugn, kunnig och trevlig Läs mer
    2018-12-10 Marie E svarar Lena C
    Tack så jättemycket Lena! Hoppas ni ska trivas i många år i det fina huset! Vi hörs! /Marie
  • 2018-12-03

Felicia A skrev om Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Jag sålde min bostadsrätt genom Linn och är extremt nöjd, pålitlig, påläst och alltid tillgänglig. Kommer absolut använda mig av Linn igen om det skulle bli aktuellt. Läs mer
    2018-12-03 Linn K svarar Felicia A
    Tack för dom fina orden Felicia, var en ära att få hjälpa till att sälja din lägenhet! Lycka till med i framtiden! /Linn
  • 2018-12-03

Helen M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Fick utförlig information om hur en försäljning går till.
    Säljaren var trygg och kunnig i sin yrkesrolll så jag kände förtroende för honom.
    Han var engagerad och hade flera extravisningar av lägenheten.
    Han var lyhörd för mina åsikter samt att han gav sina synpunkter på ett professionellt sätt.
    Han var lätt att nå via mobil eller sms.
    Är mycket nöjd med mäklarens arbete. Läs mer
    2018-12-03 Svensk Fastighetsförmedling Kungälv svarar Helen M
    Hej Helen!
    Tack för en fin rekommendation. Kul att du är nöjd med mitt arbete. Det har varit trevligt att arbeta ihop!

• 2018-11-30

Björn E skrev om Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Linn Jörnell har varit otroligt duktig och hjälpt mig på ett tryggt sätt att förmedla en insatslägenhet till mig. Jag fick ett väldigt bra förtroende för henne. Läs mer
    2018-12-04 Linn K svarar Björn E
    Tack Björn för fin rekommendation. Du kommer trivas jätte bra i lägenheten! Vi hörs och ses! /Linn
  • 2018-11-30

Leila Linnéa E skrev om Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Har sålt en trerumslägenhet på c:a 80 kvm.

Blev mycket väl bemött nav mäklaren.

Mäklaren levde mer än väl upp till våra förväntningar.

Försäljningen blev en mycket positiv upplevelse Läs mer
    2018-12-04 Linn K svarar Leila Linnéa E
    Tack för era fina ord, och att ni uppskattar och är nöjda med mitt arbete! Jag är glad att ha fått hjälpa er vid försäljningen av er fina lägenhet. Lycka till med med allt så ses vi på tillträdet. / Linn
  • 2018-11-17

Linda A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Proffsig mäklare från början till slut. Gick all hjälp i världen hela vägen... tack Läs mer
    2018-11-19 Svensk Fastighetsförmedling Kungälv svarar Linda A
    Glädjer mig att höra detta Linda. Tack ska du ha själv!
  • 2018-10-27

Simon O skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Vi köpte en villa och var supernöjda med kontakten med Marie under hela processen! Läs mer
    2018-10-27 Marie E svarar Simon O
    Tusen tack för fina ord, lycka till med försäljningen av er bostad! Vi hörs och ses!
  • 2018-10-23

Martin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Köpt bostadsrätt.
    Vänlig, fötroendeingivande och proffsig mäklare Läs mer
    2018-10-31 Svensk Fastighetsförmedling Kungälv svarar Martin B
    Tack för din rekommendation Martin. Ni kommer stortrivas i er nya bostad.
  • 2018-10-23

Jessica B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Väl bemött av engagerad mäklare. Positiv upplevelse! Läs mer
    2018-10-31 Svensk Fastighetsförmedling Kungälv svarar Jessica B
    Tack ska du ha Jessica! Kul att ni är nöjda med mitt arbete.
    Allt gott.
  • 2018-09-30

Jonasson F skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Vi har sålt vår villa, vår upplevelse av mäklaren är att han kanske inte riktigt levde upp till våra förväntningar. På samma sätt som det är en stor affär att köpa bostad var det för oss en lika stor eller större affär att sälja. Vi hade hoppats på mer uppmärksamhet och tätare mer frekvent dialog med tex nästa steg, mottagande av information från oss kring huset som var användbar vid visning. Läs mer
    2018-09-30 Peter E svarar Jonasson F
    Tack för feedback! Jag tar till mig det ni skriver och kommer se till att förbättra mig. Med vänlig hälsning, Peter
  • 2018-09-29

Anders T skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Vi har köpt ett hus i centrala kungälv och ska sälja ett hus i Ytterby. Jag fick en bra känsla vid första mötet.
    Mäklarna levde upp till dom förväntningar vi hade. Hade bra koll på hus och område.
    Det funkar bra att jobba med dessa mäklare. Läs mer
    2018-10-01 Peter E svarar Anders T
    Hej Anders! Tack för de fina omdömet!
  • 2018-09-28

Filip K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Bra och snabb affär, hjälpsam och bra kommunikation med säljaren och mäklaren. Läs mer
    2018-10-01 Svensk Fastighetsförmedling Kungälv svarar Filip K
    Tack för din rekommendation Filip och gratulerar till din nya bostad!

• 2018-09-28

Marcus J skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Jag har köpt.
    Jag tycker Peter var mycket bra, han hade tålamod, var ärlig och saklig och vi kom bra överens överlag.
    Det gick att nå honom när som helst och han svarade snabbt tillbaka. Läs mer
    2018-09-28 Peter E svarar Marcus J
    Tack Marcus! Det har varit ömsesidigt det du skriver! Hoppas du kommer trivas kanon i din nya bostad så hörs vi framöver!
  • Kjell C

2018-09-15

Kjell C skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Sålt villa och har blivit trevligt och professionellt bemött både vid tecknandet av uppdraget och de följande visningarna.

Jag hade förväntat mig fler intressenter och fler budgivare men tror inte att detta är mäklarens brist utan snarare marknadens.

Produktbeskrivningen var mycket bra och särskilt den drönarfilm som bifogades villabeskrivningen. Läs mer
    2018-09-15 Peter E svarar Kjell C
    Tack Kjell för de fina orden! Uppskattas mycket! Har varit ett nöje att få hjälpa dig från ett läge till ett annat! Med vänlig hälsning, Peter
  • 2018-08-29

Carl-Olof G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Tack för hjälpen vid försäljningen av vår bostad. Mycket professionell mäklarinsats. Hela processen sköttes på ett mycket bra sätt! Läs mer
    2018-08-30 Svensk Fastighetsförmedling Kungälv svarar Carl-Olof G
    Tack ska du ha Calle! Känns bra att ni är nöjda. :-)

• 2018-07-01

Hans J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Ett bra bemötande och god fortlöpande information under hela säljprocessen. Läs mer
    2018-07-18 Svensk Fastighetsförmedling Kungälv svarar Hans J
    Kul att höra Hans. Tack för förtroendet!
    Allt gott till er.
    /Alexander
  • Tommy H

2018-06-30

Tommy H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    En mycket engagerad mäklare som gav allt! Det var mycket trådar som behövde knytas ihop i samband med vår försäljning och han klarade det med bravur! Jag ger honom mina bästa rekommendationer! Läs mer
    2018-07-18 Svensk Fastighetsförmedling Kungälv svarar Tommy H
    Tack för den fina rekommendationen Tommy. Tack för förtroendet!
    Allt gott till er.
    /Alexander
  • 2018-05-20

Monica L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Hej!
    Vi ville ha en aktuell värdering på vår bostadsrätt. Vi blev bemötta på ett mycket positivt, respektfullt och engagerat sätt.
    Våra förväntningar uppfylldes och vi fick svar på de frågor vi hade.
    Det blev ett trevligt möte.
    Vänliga hälsningar
    Monica Lundblad Läs mer
    2018-05-24 Svensk Fastighetsförmedling Kungälv svarar Monica L
    Tack ska ni ha! Kul att ni är Nöjda.
  • 2018-05-19

Susanne Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Mycket bra och trevligt möte. Fick inspiration och ideer. Läs mer
    2018-05-24 Svensk Fastighetsförmedling Kungälv svarar Susanne Z
    Tack Susanne. Kul att kunna vara till hjälp!

Alexander
  • 2018-05-18

Zada H skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Jag köpte hus genom denna mäklare!
    Trevlig och hjälpsam ! Gott bemötande Läs mer
    2018-05-18 Marie E svarar Zada H
    Tusen tack Zada! Jag hoppas att ni ska trivas i många år framöver i huset! /Marie
  • 2018-04-29

M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Löser alla problem snabbt och riktigt duktig mäklare. Läs mer
    2018-05-07 Svensk Fastighetsförmedling Kungälv svarar M
    Kul att höra! Problem är till för att lösas, alltid lika tillfredsställande att vara till hjälp!

Alexander
  • 2018-04-15

Ingrid Helena W skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Väldigt trevligt bemötande. Kändes lugn och trygg. Fick känslan av att hon var där för mig som köpare lika mycket som för säljarna. Rekommenderar henne verkligen! Läs mer
    2018-04-15 Marie E svarar Ingrid Helena W
    Tusen tack Helena för de fina orden, det värmer! Jag hoppas verkligen att du ska trivas fint i det nya huset! Mvh Marie
  • 2018-03-28

Annika T skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Marie hjälpte oss köpa ett hus i centrala Kungälv. Vi är nöjda. Blev bemötta på ett professionellt och engagerande sätt. Läs mer
    2018-03-28 Marie E svarar Annika T
    Tack för ert omdöme Annika! Jag hoppas att ni ska trivas i många år framöver i huset! Allt gott till er! Mvh Marie
  • 2018-03-23

Hans-Bertil I skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Väldigt bemötes gående och ordningsam.
    Såg till att vi fick den bästa möjliga servicen.
    Marie är en mäklare som vi verkligen rekommenderar och är nöjda med. Läs mer
    2018-03-23 Marie E svarar Hans-Bertil I
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen, jag är så tacksam att jag fick äran att hjälpa er med försäljningen! Mvh Marie
  • 2018-03-22

Irene Iris L skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Tack Peter för ditt bemötande och skicklighet i samband med vår husaffär.

Hälsningar
    Iréne o Vimar Läs mer
    2018-03-22 Peter E svarar Irene Iris L
    Tack för den fina rekommendationen!
  • 2018-02-23

Ann-Charlotte I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Bra bemötande. Kunnig och duktig. Visste vad hon pratade om. Läs mer
  • 2018-02-14

Roy Jimmie J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Väldigt tillmötesgående och hjälpsam. Svarar på frågor rörande banker och lån utan att tveka och ger rekommendationer.

Agerar snabbt utan att för den delen stressa en. Läs mer
    2018-02-18 Svensk Fastighetsförmedling Kungälv svarar Roy Jimmie J
    Tusen tack för din rekommendation! Kul att du är nöjd, hoppas du trivs i din nya lägenhet! //Alexander
  • 2018-02-13

Claes B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Väldigt bra bemötande rakt igenom.

Minus

-Var på gränsen ibland för att vara en ren säljare.

-Lite dåligt påläst vad som ingick i kommande stamrenovering i köket. Läs mer
    2018-02-13 Svensk Fastighetsförmedling Kungälv svarar Claes B
    Hallå Claes! Tack för ärlig feedback. Uppskattas väldigt mycket för en personlig utveckling.
    Allt gott till dig!
    // Alexander