Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Kungälv Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

Gymnasiegatan 4, 442 34 Kungälv — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Kungälv!

Letar du boende här i trakterna runt Kungälv och vackra Bohuslän? Då ska du kontakta oss så hjälper vi till. Vi på Svensk Fastighetsförmedling vet hur prisläget ser ut, var alla köpare och säljare finns och vad de letar efter.

Vår kedja finns i hela landet. Vi har stor erfarenhet och vet precis när läget är det rätta för en bostadsaffär. Vare sig du vill köpa, sälja eller få goda råd kan du höra av dig till oss, vi hjälper dig till drömboendet inom kort!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 71 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

• Kjell C
    Kjell C skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Sålt villa och har blivit trevligt och professionellt bemött både vid tecknandet av uppdraget och de följande visningarna.

Jag hade förväntat mig fler intressenter och fler budgivare men tror inte att detta är mäklarens brist utan snarare marknadens.

Produktbeskrivningen var mycket bra och särskilt den drönarfilm som bifogades villabeskrivningen. Läs mer
    2018-09-15 Peter E svarar Kjell C
    Tack Kjell för de fina orden! Uppskattas mycket! Har varit ett nöje att få hjälpa dig från ett läge till ett annat! Med vänlig hälsning, Peter
  • Kristoffer W
    Kristoffer W skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Köpte ett radhus som Alexander förmedlade. Allt gick smidigt och inga konstigheter längs vägen, kunde inte blivit bättre! Läs mer
    2018-08-31 Alexander P svarar Kristoffer W
    Kul att höra Kristoffer! Jag är säker på att ni kommer stortrivas. :-)

• Carl-Olof G
    Carl-Olof G skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Tack för hjälpen vid försäljningen av vår bostad. Mycket professionell mäklarinsats. Hela processen sköttes på ett mycket bra sätt! Läs mer
    2018-08-30 Alexander P svarar Carl-Olof G
    Tack ska du ha Calle! Känns bra att ni är nöjda. :-)

• Sara G
    Sara G skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Sålde vår bostadsrätt med Alexander.
    Med proffsigt bemötande genom hela affären såldes bostaden redan på förhand.
    Stort tack för härligt engagemang vilket resulterat i nöjda säljare! Läs mer
    2018-08-30 Alexander P svarar Sara G
    Kul att höra Sara! Stort tack själva för förtroendet. :-) Alltid lika kul att jobba med er!

• Katarina F
    Katarina F skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Fick mycket god hjälp av Alexander med pappersexercisen vid en snabb försäljning.
    Tack och bock! Läs mer
    2018-08-30 Alexander P svarar Katarina F
    Stort tack för rekommendationen. Tack själv! Hoppas vi ses framöver igen. :-)

• Hans J
    Hans J skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Ett bra bemötande och god fortlöpande information under hela säljprocessen. Läs mer
    2018-07-18 Alexander P svarar Hans J
    Kul att höra Hans. Tack för förtroendet!
    Allt gott till er.
  • Tommy H
    Tommy H skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    En mycket engagerad mäklare som gav allt! Det var mycket trådar som behövde knytas ihop i samband med vår försäljning och han klarade det med bravur! Jag ger honom mina bästa rekommendationer! Läs mer
    2018-07-18 Alexander P svarar Tommy H
    Tack för den fina rekommendationen Tommy. Tack för förtroendet!
    Allt gott till er.
  • Maria H
    Maria H skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Mycket gott bemötande av Alexander. Väldigt hjälpsam och vi är väldigt nöjda Läs mer
    2018-05-30 Alexander P svarar Maria H
    Tack Maria! Lycka till med ert nya boende nu. Kul att ni äntligen hittade något som passade!
    Vänligen,
  • Monica L
    Monica L skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Hej!
    Vi ville ha en aktuell värdering på vår bostadsrätt. Vi blev bemötta på ett mycket positivt, respektfullt och engagerat sätt.
    Våra förväntningar uppfylldes och vi fick svar på de frågor vi hade.
    Det blev ett trevligt möte.
    Vänliga hälsningar
    Monica Lundblad Läs mer
    2018-05-24 Alexander P svarar Monica L
    Tack ska ni ha! Kul att ni är Nöjda.
  • Susanne Z
    Susanne Z skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Mycket bra och trevligt möte. Fick inspiration och ideer. Läs mer
    2018-05-24 Alexander P svarar Susanne Z
    Tack Susanne. Kul att kunna vara till hjälp!

• Zada H
    Zada H skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Jag köpte hus genom denna mäklare!
    Trevlig och hjälpsam ! Gott bemötande Läs mer
    2018-05-18 Marie E svarar Zada H
    Tusen tack Zada! Jag hoppas att ni ska trivas i många år framöver i huset! /Marie
  • Björn L
    Björn L skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Jag anlitade Alexander och Svensk Fastighetsförmedling när jag skulle sälja min lägenhet. Alexander är helt fantastisk som mäklare. Trevlig, serviceminded och hängiven sitt jobb. Sätter alltid kunden i fokus och är lätt att prata och bolla idéer med. Jag kan varmt rekommendera honom och Svensk Fastighetsförmedling.

Tummen upp!! Läs mer
    2018-07-02 Alexander P svarar Björn L
    Kul att höra Björn. Har varit otroligt kul, samt ett nöje att få samarbeta med dig! Tack återigen för förtroendet.

• M
    M skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Löser alla problem snabbt och riktigt duktig mäklare. Läs mer
    2018-05-07 Alexander P svarar M
    Kul att höra! Problem är till för att lösas, alltid lika tillfredsställande att vara till hjälp!

• Adnan D
    Adnan D skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    En energidriven och glad mäklare som ser både till säljarens och köparens bästa vid affär. Man har väldigt mycket kontakt med mäklare vid köp av lägenhet som vid budgivning, frågor och efter pennan är på pappret. Alexander är med hela tiden svarar på frågor återkommer snabbt med återkoppling och väldigt flexibel som går att nå på alla sätt, meddelande, mejl och samtal. Summa summarum om det ej varit för mäklaren kanske vi ej hade tittat till en extra gång och visat intresse. Läs mer
    2018-04-23 Alexander P svarar Adnan D
    Tack för de fina orden. Kul att få lära känna er! Ni kommer att trivas jättebra bra i ert nya boende.
  • Ingrid Helena W
    Ingrid Helena W skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Väldigt trevligt bemötande. Kändes lugn och trygg. Fick känslan av att hon var där för mig som köpare lika mycket som för säljarna. Rekommenderar henne verkligen! Läs mer
    2018-04-15 Marie E svarar Ingrid Helena W
    Tusen tack Helena för de fina orden, det värmer! Jag hoppas verkligen att du ska trivas fint i det nya huset! Mvh Marie
  • Annika T
    Annika T skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Marie hjälpte oss köpa ett hus i centrala Kungälv. Vi är nöjda. Blev bemötta på ett professionellt och engagerande sätt. Läs mer
    2018-03-28 Marie E svarar Annika T
    Tack för ert omdöme Annika! Jag hoppas att ni ska trivas i många år framöver i huset! Allt gott till er! Mvh Marie
  • Hans-Bertil I
    Hans-Bertil I skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Väldigt bemötes gående och ordningsam.
    Såg till att vi fick den bästa möjliga servicen.
    Marie är en mäklare som vi verkligen rekommenderar och är nöjda med. Läs mer
    2018-03-23 Marie E svarar Hans-Bertil I
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen, jag är så tacksam att jag fick äran att hjälpa er med försäljningen! Mvh Marie
  • Irene Iris L
    Irene Iris L skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Tack Peter för ditt bemötande och skicklighet i samband med vår husaffär.

Hälsningar
    Iréne o Vimar Läs mer
    2018-03-22 Peter E svarar Irene Iris L
    Tack för den fina rekommendationen!
  • Emil H
    Emil H skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Köpte via Alexander och har absolut inga kalgomål. Han är trevlig, lätt att nå samt väldigt driven i sin vision om att vara en så bra mäklare som bara möjligt. Han tar väl hand om båda parter i affären och är inte rädd för att lägga ner den extra tid som krävs för bästa möjliga affär.
    Rekommenderar varmt Alexander som mäklare. Läs mer
    2018-03-02 Alexander P svarar Emil H
    Stort tack ska du ha Emil! Kul att få jobba med dig och framförallt att du hittade din drömbostad.
  • Johan A
    Johan A skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Vi upplever Alexander proffsig, driven och väl tillmötesgående. Han har ett stort engagemang och får oss som kunder att känna förtroende genom sitt sätt att bemöta och återkoppla. Han gör det enkelt för oss att välja honom och svenskfastighetsförmedling vid första mötet då intrycket var perfekt.
    Hela säljprocessen var otroligt smidig och överträffade våra förväntningar.
    Vi kommer definitivt rekommendera Alexander till andra. Läs mer
    2018-03-01 Alexander P svarar Johan A
    Stort tack för den fina rekommendationen.
    Kul att ni är nöjda! Det var en ära att få samarbeta med er.
    Vi syns snart igen!
    // Alexander
  • Ann-Charlotte I
    Ann-Charlotte I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Bra bemötande. Kunnig och duktig. Visste vad hon pratade om. Läs mer
  • Roy Jimmie J
    Roy Jimmie J skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Väldigt tillmötesgående och hjälpsam. Svarar på frågor rörande banker och lån utan att tveka och ger rekommendationer.

Agerar snabbt utan att för den delen stressa en. Läs mer
    2018-02-18 Alexander P svarar Roy Jimmie J
    Tusen tack för din rekommendation! Kul att du är nöjd, hoppas du trivs i din nya lägenhet! //Alexander
  • Claes B
    Claes B skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Väldigt bra bemötande rakt igenom.

Minus

-Var på gränsen ibland för att vara en ren säljare.

-Lite dåligt påläst vad som ingick i kommande stamrenovering i köket. Läs mer
    2018-02-13 Alexander P svarar Claes B
    Hallå Claes! Tack för ärlig feedback. Uppskattas väldigt mycket för en personlig utveckling.
    Allt gott till dig!
    // Alexander
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Ger allt, har bra dialog med mig som säljare.
    Förstår mina behov som säljare. Läs mer
    2018-02-20 Alexander P svarar Fredrik J
    Underbart! Tack ska du ha Fredrik, gott att du är nöjd med mitt arbete!
  • Andreas G
    Andreas G skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Väldigt trevligt bemötande. Kompetent
    och duktig på sitt jobb. Läs mer
    2018-02-01 Marie E svarar Andreas G
    Tusen tack Andreas! Kul att höra att ni är nöjda! Lycka till med ert fina hus och hoppas att ni ska trivas där! Mvh Marie Engström
  • Sarah A
    Sarah A skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Engagerad mäklare som gett oss mycket bra råd. Märks väl när folk brinner för sitt jobb och det gör verkligen Alex!

//Sarah Läs mer
    2018-01-18 Alexander P svarar Sarah A
    Kul att ni känner så! Gör mig superglad!

• Susanne L
    Susanne L skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Vi fick super bra hjälp, inget att klaga på. Vi hade aldrig sålt någon fastighet förut så vi lämnade över allt till Alexander och han skötte det med bravur. Läs mer
    2018-01-17 Alexander P svarar Susanne L
    Det var en ära att få samarbeta med er Susanne! Jag är glad att ni är nöjda och tackar ännu en gång för den fina dalahästen!

Ha det underbart!

• Ulf M
    Ulf M skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    En mycket engagerad person som för mig som eventuell säljare har visat ett stort intresse för mig och min situation och verkligen tagit sig tid att göra detta till något bra Läs mer
    2018-01-17 Alexander P svarar Ulf M
    Vad roligt att höra Ulf! Tusen tack!
    Det kommer att bli så bra det kan gå när vi är klara! Räkna med mig till hundrafemtio procent!

• Johan E
    Johan E skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    En mäklare med koll på läget! Läs mer
    2018-01-15 Peter E svarar Johan E
    Tack Johan! kul att du är nöjd med mitt arbete!
  • Julia H
    Julia H skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    En riktigt grym och duktig mäklare! Läs mer
    2018-01-15 Peter E svarar Julia H
    Tack Julia! Alltid kul att höra!
  • Findus B
    Findus B skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Välidgt kunnig och trevlig mäklare som alltid var tillgänlig. Kände mig väldigt trygg i att det skulle bli en bra affär med Alexander som mäklare. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-01-15 Alexander P svarar Findus B
    Stort tack för de fina orden!
    Hoppas du kommer trivas bra i ditt nya hem!

• Hanna Darian W
    Hanna Darian W skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Vi fick den bästa möjliga hjälp och förklaring av Alexander Pettersson som vi behövde. Har varit på många mäklarbyråer. Alexander gav oss den bästa lösningen! Läs mer
    2018-01-12 Alexander P svarar Hanna Darian W
    Tack snälla:)
    Känns skönt att kunna vara till hjälp!

Må väl!
    Alexander P, Hanna Darian W gillar detta
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Jag kan varmt rekommendera Alexander Pettersson som mäklare! Han är trevlig och smidig att ha att göra med. Lätt att få tag på och återkopplar snabbt.
    Toppen helt enkelt! Läs mer
    2018-01-12 Alexander P svarar Johanna K
    Tack för de fina orden! Det var trevligt att få arbeta ihop med dig! Hoppas du trivs bra i ditt nya hem framöver. :) // Alexander
  • Azra H
    Azra H skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Trevlig ,kompetent för arbete som mäklare snabb,noggran och effektiv Alexander Petterson är guldvärd 💫💫✨✨✨🌹🌹🌹🌹🌹Med vänlig hälsning, Fam.Hadzic Läs mer
    Peter E, Alexander P gillar detta
  • NA
    NA skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Alexander Pettersson duktig mäklare. Läs mer
    2018-01-03 Alexander P svarar NA
    Stort tack ska du ha Nadja! Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hem!

God fortsättning på dig!
    Med vänlig hälsning,
    Alexander P, Peter E gillar detta
  • Azra H
    Fantastisk upplevelse bra service,supersnabb en pärla är Mäklare Alexander Pettersson .Tusen tack att vi hade dig som mäklare🌹🌹🌹💫💫✨✨👍👍👍 Läs mer
    2018-01-03 Alexander P svarar Azra H
    Vad roligt att höra! Det var väldigt trevligt att få arbeta ihop med er! Tusen tack själv och hoppas att ni trivs i ert nya boende!
    Med vänlig hälsning,
  • Ingegerd A
    Ingegerd A skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Vill verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Kungälv och Alexander Pettersson som mäklare. Är en trevlig, engagerad och proffsig mäklare. Återkopplar kontinuerligt med vad som händer under försäljningens gång, vilket känns värdefullt för mig som säljare. Tack vare ditt engagemang blev det en snabb affär. Läs mer
    2018-01-03 Alexander P svarar Ingegerd A
    Hej Ingegärd! Det var en ära att få samarbeta med er och det förtroende jag fick från er. Värmer att ni är nöjda! Stort tack för de fina orden.
    Må väl!

Med vänliga hälsningar,
    Alexander Pettersson
  • Anne Marie B
    Anne Marie B skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Kunde inte haft en bättre mäklare, hon visade stort engagemang, lättsam o trevlig, höll kontakten kontinuerligt och lyssnade och fattade direkt hur vi som säljare ville ha upplägget. Jobbade snabbt o proffsigt och fick sålt vårt fantastiska hus till det pris vi begärde trots att det var en kommande försäljning, kanske berodde det på huset och dess läge men Marie Engström har en stor del i detta. Rekommenderar henne å det bästa! Läs mer
    2017-12-14 Marie E svarar Anne Marie B
    Tack snälla, fina ni för de värmande orden! Det betyder mycket och jag är så glad att jag fick hjälpa er med försäljningen! Ert hus är verkligen ett kanonhus. Tack! /Marie
  • David D
    David D skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Toppen bemötande från start till slut. Var en lång process där Marie höll oss uppdaterade hela tiden. Läs mer
    2017-12-12 Marie E svarar David D
    Hej David! Tusen tack för er fina rekommendation, så roligt att ni är nöjda! Allt gott till er! /Marie
  • Jenny K
    Jenny K skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Redan vid vårt första möte upplevde vi Marie som en mycket engagerad och proffesionell person. Under processens gång blev det tydligt att vårt första intryck skulle bestå och förstärkas. Marie har visat att hon gör rimliga och professionella bedömningar, är superengagerad samt snabb och tydlig i återkoppling av information. Hon har i vår process visat på flexibilitet och vägar för att hitta lösningar som gjort oss väldigt nöjda som kund. Marie är alltid trevlig i sitt bemötande och vi kan varmt rekommendera ett samarbete med henne. Läs mer
    2017-12-12 Marie E svarar Jenny K
    Hej! Tusen tack för er fina rekommendation, det värmer verkligen att få höra! Jag är glad att jag fick äran att hjälpa er med försäljningen och önskar er all lycka i ert nya boende! /Marie
  • Jörgen A
    Jörgen A skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Mycket bra mäklare Alexander
    Smidig o snabb affär . Läs mer
    2017-12-12 Alexander P svarar Jörgen A
    Gott att höra Jörgen! Ta hand om er nu! // Alexander
  • Pontus A
    Pontus A skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Behövs inte sägas mer än perfekt arbete gjort av Alexander Pettersson Läs mer
    2017-12-12 Alexander P svarar Pontus A
    Tusen tack för de fina orden. Otroligt kul att höra! /Alexander
  • Eva Brita B
    Eva Brita B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Matilda har varit väldigt proffsig utan att vara opersonlig.Hon har insugit en känsla för vårt hus. Hon har förstått oss och att det är förenat med viss vånda att lämna detta speciella hus.Huset är inte särskilt fint och inte tip top men trivsamt.Matilda har fångat den känslan. Dessutom har hon lagt ner jobb på att vi skulle få den lägenheten vi ville ha.Hon lyckadse med det. Läs mer
    2017-12-01 Peter E svarar Eva Brita B
    Tack så mycket för dessa ord. Jag älskar ert hus och hade mer än gärna bott där själv. Jag vet att köparna kommer vårda det lika ömt. Det har varit ett nöje att jobba ihop med er! //Mathilda
  • Maria G
    Maria G skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Marie Egnström har på ett genomgående mycket proffesionellt hjälp mig sälja en tomt. Hon ställde alla frågor direkt. Agerade utefter mina svar och sålde den på tre veckor. Ordnade med allt för att verkligen underlätta för mig. Jag kände mig helt trygg hela vägen att jag fick absolut bästa tänkbara support. Tack Marie! Enda orsaken att jag inte satte fem i betyg är väl att jag ville haft lite mer pengar men jag valde snabb försäljning före högt pris så det hade verkligen varit helt exceptionellt om jag fått det också. Så mäklarens insatts vill jag ge en 5:a! Läs mer
    2017-12-12 Marie E svarar Maria G
    Hej Maria! Tack för de värmande orden, det betyder jättemycket och är väldigt roligt att höra när en kund är nöjd. Allt gott till dig! Mvh Marie
  • Patrik E
    Patrik E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Smidigt och proffsig bemötande genom en välgjord försäljning där vi blev mycket nöjda kunder. Läs mer
    2017-11-28 Peter E svarar Patrik E
    Vi är endast nöjda om ni är nöjda, tack för denna gången och vi håller tummarna för att ni ska trivas i ert nya hem!
  • Emilia
    Emilia skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Väldigt nöjda med Alexander Pettersson som mäklare. Professionell mäklare som vet vad han pratar om och väldigt kunnig i sitt yrke, bra service! Läs mer
    2017-12-12 Alexander P svarar Emilia
    Tusen tack för de fina orden! Kul att få hjälpa er under vägens gång. Allt gott! Med vänlig hälsning, Alexander
  • Joakim Q
    Joakim Q skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    En smidig genomförd hus affär. Läs mer
    2017-11-29 Peter E svarar Joakim Q
    Ni kommer att ha drömhuset i Kungälv! Tack för recos. Mvh Peter
  • Sara C
    Sara C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Superservice, proffsig, effektiv, positiv, kompetent Läs mer
  • Sara B
    Sara B skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Vi vill rekommendera mäklaren Alexander Pettersson på Svensk Fastighetsförmedling i Kungälv!

Vi har aldrig haft en mäklare som har visat så mycket engangemang för försäljningen! Han visade en stor drivkraft, ett starkt målfokus och höll ständigt kontakt med oss som säljare, vilket gjorde att vi kände oss trygga igenom hela affären.
    Vi skulle rekommendera Alexander till alla som går i säljtankar och vi skulle gärna anlita honom igen i framtiden! Läs mer
    2017-12-12 Alexander P svarar Sara B
    Tusen tack Sara för de fina orden! Otroligt glädjande att få höra så fina ord. Hoppas ni trivs i ert nya hem! Allt gott! Med vänlig hälsning,
  • Sara P
    Sara P skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Fantastisk upplevelse med bra service, uppkoppling & supersnabb affär. Allt en köpare kan önska sig! Läs mer
    2017-12-12 Alexander P svarar Sara P
    Jättekul att höra! / Alexander Pettersson