Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Kungälv Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

Gymnasiegatan 4, 442 34 Kungälv — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Kungälv!

Letar du boende här i trakterna runt Kungälv och vackra Bohuslän? Då ska du kontakta oss så hjälper vi till. Vi på Svensk Fastighetsförmedling vet hur prisläget ser ut, var alla köpare och säljare finns och vad de letar efter.

Vår kedja finns i hela landet. Vi har stor erfarenhet och vet precis när läget är det rätta för en bostadsaffär. Vare sig du vill köpa, sälja eller få goda råd kan du höra av dig till oss, vi hjälper dig till drömboendet inom kort!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 99 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

• 2019-01-08

Per Joakim G skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Sålt min villa med hjälp av en seriös och ambitiös mäklare som gav ett bra och tryckt intryck vid första kontakten när fastigheten värderades. Läs mer
    2019-01-08 Marie E svarar Per Joakim G
    Hej Per! Tusen tack för din rekommendation! God fortsättning, vi hörs! /Marie
  • 2018-12-18

Johanna R skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Köpt bostad i Kungälv. Trevlig, hjälpsam och genomgående bra bemötande. Nöjd. Läs mer
    2019-01-02 Alexander P svarar Johanna R
    Hej Johanna! Tack för din rekommendation.
    God fortsättning till er båda!

• 2018-12-14

Mikael R skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Köpt bostadsrätt på Älggatan 11. Läs mer
    2019-01-02 Alexander P svarar Mikael R
    Härligt Mikael!
    God fortsättning.

• 2018-12-14

Elin L skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Alexander är verkligen en mäklare jag varmt kan rekommendera! Han har under hela processen varit väldigt drivande, trovärdig, kontunenterligt uppdaterat mig och varit väldigt snabb på återkoppling. Jag har tidigare sålt bostäder men detta är utan tvekan det bästa jag varit med om! Alexander är en jordnära mäklare med koll på läget. Rekommenderas skarpt! Läs mer
    2019-01-02 Alexander P svarar Elin L
    Fina ord! Tusen tack för din rekommendation Elin.

• 2018-12-13

Johan E skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Efter jämförelse bland olika mäklarbyråer så kändes det självklart att välja Alexander på Svensk Fastighetsförmedling. Engagerad, påläst och lyhörd. Kändes tryggt genom hela affären. Läs mer
    2019-01-02 Alexander P svarar Johan E
    Tack ska du ha Johan!

• 2018-12-13

Julia H skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Blev bemött på ett helt fantastiskt vis och kände mig trygg genom hela affären! Läs mer
    2019-01-02 Alexander P svarar Julia H
    Tack för en fin rekommendation Julia!

Lars B skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Sålde ett hus - mkt bra och trevligt bemötande samt ett professionell agerande under hela processen. Bra jobbat Marie Engström! Läs mer
    2018-12-14 Marie E svarar Lars B
    Hej Lars! Tusen tack för de fina orden! Jättekul att jag fick äran att hjälpa er med försäljningen! God jul och gott nytt år - vi hörs! /Marie
    Marie E, Peter E, Alexander P gillar detta
  • 2018-12-10

Lena C skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Köpt villa
    Fantastiskt bemötande, lugn, kunnig och trevlig Läs mer
    2018-12-10 Marie E svarar Lena C
    Tack så jättemycket Lena! Hoppas ni ska trivas i många år i det fina huset! Vi hörs! /Marie
  • Martti K

2018-12-06

Martti K skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Kan varmt rekommendera Alexander Pettersson som mäklare vid försäljning Läs mer
    2018-12-06 Alexander P svarar Martti K
    Stort tack för rekommendationen.

• 2018-12-03

Felicia A skrev om Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Jag sålde min bostadsrätt genom Linn och är extremt nöjd, pålitlig, påläst och alltid tillgänglig. Kommer absolut använda mig av Linn igen om det skulle bli aktuellt. Läs mer
    2018-12-03 Linn K svarar Felicia A
    Tack för dom fina orden Felicia, var en ära att få hjälpa till att sälja din lägenhet! Lycka till med i framtiden! /Linn
  • 2018-12-03

Helen M skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Fick utförlig information om hur en försäljning går till.
    Säljaren var trygg och kunnig i sin yrkesrolll så jag kände förtroende för honom.
    Han var engagerad och hade flera extravisningar av lägenheten.
    Han var lyhörd för mina åsikter samt att han gav sina synpunkter på ett professionellt sätt.
    Han var lätt att nå via mobil eller sms.
    Är mycket nöjd med mäklarens arbete. Läs mer
    2018-12-03 Alexander P svarar Helen M
    Hej Helen!
    Tack för en fin rekommendation. Kul att du är nöjd med mitt arbete. Det har varit trevligt att arbeta ihop!

• 2018-11-30

Björn E skrev om Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Linn Jörnell har varit otroligt duktig och hjälpt mig på ett tryggt sätt att förmedla en insatslägenhet till mig. Jag fick ett väldigt bra förtroende för henne. Läs mer
    2018-12-04 Linn K svarar Björn E
    Tack Björn för fin rekommendation. Du kommer trivas jätte bra i lägenheten! Vi hörs och ses! /Linn
  • 2018-11-30

Leila Linnéa E skrev om Linn Jönell en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Har sålt en trerumslägenhet på c:a 80 kvm.

Blev mycket väl bemött nav mäklaren.

Mäklaren levde mer än väl upp till våra förväntningar.

Försäljningen blev en mycket positiv upplevelse Läs mer
    2018-12-04 Linn K svarar Leila Linnéa E
    Tack för era fina ord, och att ni uppskattar och är nöjda med mitt arbete! Jag är glad att ha fått hjälpa er vid försäljningen av er fina lägenhet. Lycka till med med allt så ses vi på tillträdet. / Linn
  • 2018-11-20

Lena S skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Sålt min 2-rumslägenhet.
    Blev fint bemött. Alexander gjorde ett bra jobb. Är helnöjd. Tack!

Vänligen Lena Stiller Läs mer
    2018-12-13 Alexander P svarar Lena S
    Hej Lena!
    Tack för ett trevligt samarbete. Känns bra att du är nöjd med mitt arbete!

Allt gott till dig!
  • 2018-11-17

Linda A skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Proffsig mäklare från början till slut. Gick all hjälp i världen hela vägen... tack Läs mer
    2018-11-19 Alexander P svarar Linda A
    Glädjer mig att höra detta Linda. Tack ska du ha själv!
  • Cim A

2018-11-16

Cim A skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Vi har sålt våran bostad och blev bättre än förväntat, har tidigare haft kontakt med andra mäklare men detta kändes mer personligt mer än att bara sälja av någon annans hem.
    Mäklaren Alexander har svarat på alla möjliga frågor och varit med från början till slut. Känns riktigt bra när man får en sådan stöttning, samarbetet har varit lättsamt och inga konstigheter. Läs mer
    2018-11-19 Alexander P svarar Cim A
    Hej Cim!
    Härligt att ni är nöjda med mitt arbete. Tackar återigen för förtroendet!
  • 2018-11-07

Thommy O skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Alexander har motsvarat våra förhoppningar och skött försäljningen med ett stort engagemang. Inte minst genom att vara snabb med återkopplingarna dagtid, utan även skött kommunikationen både kvällar och helger. Kan varmt rekommendera Alexander.

// Thommy Läs mer
    2018-11-07 Alexander P svarar Thommy O
    Kul att ni är nöjda! Har varit väldigt trevligt att få arbeta ihop med er.
  • 2018-10-27

Simon O skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Vi köpte en villa och var supernöjda med kontakten med Marie under hela processen! Läs mer
    2018-10-27 Marie E svarar Simon O
    Tusen tack för fina ord, lycka till med försäljningen av er bostad! Vi hörs och ses!
  • 2018-10-24

Maria L skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Alexander Pettersson har visat stort engagemang och intresse för oss som kund för att vi ska bli nöjda. Han är genuin och väldigt omtänksam och go! Läs mer
    2018-10-31 Alexander P svarar Maria L
    Stort tack för de fina orden. Kul att ni är nöjda med mitt arbete!

• 2018-10-23

Martin B skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Köpt bostadsrätt.
    Vänlig, fötroendeingivande och proffsig mäklare Läs mer
    2018-10-31 Alexander P svarar Martin B
    Tack för din rekommendation Martin. Ni kommer stortrivas i er nya bostad.
  • 2018-10-23

Jessica B skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Väl bemött av engagerad mäklare. Positiv upplevelse! Läs mer
    2018-10-31 Alexander P svarar Jessica B
    Tack ska du ha Jessica! Kul att ni är nöjda med mitt arbete.
  • 2018-10-10

Oscar Å skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Alexander sålde vår bostadsrätt trots motvind och dåligt intresse. Alltid glad och trevlig! Vi är nöjda nu när vi äntligen fick sålt! Och Alexander jobbade bra och alltid ett leende på läpparna! Läs mer
    2018-10-10 Alexander P svarar Oscar Å
    Tack för rekommendationen och för förtroendet! Det har varit väldigt trevligt att få arbeta ihop med er.

• 2018-09-30

Jonasson F skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Vi har sålt vår villa, vår upplevelse av mäklaren är att han kanske inte riktigt levde upp till våra förväntningar. På samma sätt som det är en stor affär att köpa bostad var det för oss en lika stor eller större affär att sälja. Vi hade hoppats på mer uppmärksamhet och tätare mer frekvent dialog med tex nästa steg, mottagande av information från oss kring huset som var användbar vid visning. Läs mer
    2018-09-30 Peter E svarar Jonasson F
    Tack för feedback! Jag tar till mig det ni skriver och kommer se till att förbättra mig. Med vänlig hälsning, Peter
  • 2018-09-29

Anders T skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Vi har köpt ett hus i centrala kungälv och ska sälja ett hus i Ytterby. Jag fick en bra känsla vid första mötet.
    Mäklarna levde upp till dom förväntningar vi hade. Hade bra koll på hus och område.
    Det funkar bra att jobba med dessa mäklare. Läs mer
    2018-10-01 Peter E svarar Anders T
    Hej Anders! Tack för de fina omdömet!
  • 2018-09-28

Filip K skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Bra och snabb affär, hjälpsam och bra kommunikation med säljaren och mäklaren. Läs mer
    2018-10-01 Alexander P svarar Filip K
    Tack för din rekommendation Filip och gratulerar till din nya bostad!

• 2018-09-28

Marcus J skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Jag har köpt.
    Jag tycker Peter var mycket bra, han hade tålamod, var ärlig och saklig och vi kom bra överens överlag.
    Det gick att nå honom när som helst och han svarade snabbt tillbaka. Läs mer
    2018-09-28 Peter E svarar Marcus J
    Tack Marcus! Det har varit ömsesidigt det du skriver! Hoppas du kommer trivas kanon i din nya bostad så hörs vi framöver!
  • Christina E

2018-09-28

Christina E skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Alexander valde jag efter att ha haft ett antal mäklare från andra firmor hemma hos mig. Han gav det bästa intrycket och valet visade sig vara det bästa!
    Ärligheten och återkopplingen under hela försäljningen, kunde inte varit bättre! Jag har både köpt och sålt några bostäder under min livstid och Alexander har utom tvekan varit den mest seriösa mäklare jag haft! Stora guldstjärnor till dig!
    Christina.E Läs mer
    2018-10-01 Alexander P svarar Christina E
    Kul att höra! Tack för förtroendet.

Vänligen,
  • Dan E

2018-09-27

Dan E skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Jag följde RECOs betyg på mäklare i Kungälv och lät Alexander på SF, sköta min försäljning. Det blir ett kanon betyg från mig också. Proffsigt bemötande, glatt sinne och realistiska fakta med positiva målbilder! Som säljare är jag jätte glad över att allt gick smidigt och utan krångel. Feedback och informationen under försäljningsprocessen var kanon. Ett tryggt val med Alexander.
    //Dan.E Läs mer
    2018-10-01 Alexander P svarar Dan E
    Glädjande rekommendation! Känns bra att ni är nöjda.

• Kjell C

2018-09-15

Kjell C skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Sålt villa och har blivit trevligt och professionellt bemött både vid tecknandet av uppdraget och de följande visningarna.

Jag hade förväntat mig fler intressenter och fler budgivare men tror inte att detta är mäklarens brist utan snarare marknadens.

Produktbeskrivningen var mycket bra och särskilt den drönarfilm som bifogades villabeskrivningen. Läs mer
    2018-09-15 Peter E svarar Kjell C
    Tack Kjell för de fina orden! Uppskattas mycket! Har varit ett nöje att få hjälpa dig från ett läge till ett annat! Med vänlig hälsning, Peter
  • 2018-08-31

Kristoffer W skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Köpte ett radhus som Alexander förmedlade. Allt gick smidigt och inga konstigheter längs vägen, kunde inte blivit bättre! Läs mer
    2018-08-31 Alexander P svarar Kristoffer W
    Kul att höra Kristoffer! Jag är säker på att ni kommer stortrivas. :-)

• 2018-08-29

Carl-Olof G skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Tack för hjälpen vid försäljningen av vår bostad. Mycket professionell mäklarinsats. Hela processen sköttes på ett mycket bra sätt! Läs mer
    2018-08-30 Alexander P svarar Carl-Olof G
    Tack ska du ha Calle! Känns bra att ni är nöjda. :-)

• 2018-08-27

Sara G skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Sålde vår bostadsrätt med Alexander.
    Med proffsigt bemötande genom hela affären såldes bostaden redan på förhand.
    Stort tack för härligt engagemang vilket resulterat i nöjda säljare! Läs mer
    2018-08-30 Alexander P svarar Sara G
    Kul att höra Sara! Stort tack själva för förtroendet. :-) Alltid lika kul att jobba med er!

• Katarina F

2018-08-25

Katarina F skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Fick mycket god hjälp av Alexander med pappersexercisen vid en snabb försäljning.
    Tack och bock! Läs mer
    2018-08-30 Alexander P svarar Katarina F
    Stort tack för rekommendationen. Tack själv! Hoppas vi ses framöver igen. :-)

• 2018-07-01

Hans J skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Ett bra bemötande och god fortlöpande information under hela säljprocessen. Läs mer
    2018-07-18 Alexander P svarar Hans J
    Kul att höra Hans. Tack för förtroendet!
  • Tommy H

2018-06-30

Tommy H skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    En mycket engagerad mäklare som gav allt! Det var mycket trådar som behövde knytas ihop i samband med vår försäljning och han klarade det med bravur! Jag ger honom mina bästa rekommendationer! Läs mer
    2018-07-18 Alexander P svarar Tommy H
    Tack för den fina rekommendationen Tommy. Tack för förtroendet!
  • 2018-05-26

Maria H skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Mycket gott bemötande av Alexander. Väldigt hjälpsam och vi är väldigt nöjda Läs mer
    2018-05-30 Alexander P svarar Maria H
    Tack Maria! Lycka till med ert nya boende nu. Kul att ni äntligen hittade något som passade!
    Vänligen,
  • 2018-05-20

Monica L skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Hej!
    Vi ville ha en aktuell värdering på vår bostadsrätt. Vi blev bemötta på ett mycket positivt, respektfullt och engagerat sätt.
    Våra förväntningar uppfylldes och vi fick svar på de frågor vi hade.
    Det blev ett trevligt möte.
    Vänliga hälsningar
    Monica Lundblad Läs mer
    2018-05-24 Alexander P svarar Monica L
    Tack ska ni ha! Kul att ni är Nöjda.
  • 2018-05-19

Susanne Z skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Mycket bra och trevligt möte. Fick inspiration och ideer. Läs mer
    2018-05-24 Alexander P svarar Susanne Z
    Tack Susanne. Kul att kunna vara till hjälp!

• 2018-05-18

Zada H skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Jag köpte hus genom denna mäklare!
    Trevlig och hjälpsam ! Gott bemötande Läs mer
    2018-05-18 Marie E svarar Zada H
    Tusen tack Zada! Jag hoppas att ni ska trivas i många år framöver i huset! /Marie
  • Björn L

2018-04-30

Björn L skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Jag anlitade Alexander och Svensk Fastighetsförmedling när jag skulle sälja min lägenhet. Alexander är helt fantastisk som mäklare. Trevlig, serviceminded och hängiven sitt jobb. Sätter alltid kunden i fokus och är lätt att prata och bolla idéer med. Jag kan varmt rekommendera honom och Svensk Fastighetsförmedling.

Tummen upp!! Läs mer
    2018-07-02 Alexander P svarar Björn L
    Kul att höra Björn. Har varit otroligt kul, samt ett nöje att få samarbeta med dig! Tack återigen för förtroendet.

• 2018-04-29

M skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Löser alla problem snabbt och riktigt duktig mäklare. Läs mer
    2018-05-07 Alexander P svarar M
    Kul att höra! Problem är till för att lösas, alltid lika tillfredsställande att vara till hjälp!

• 2018-04-23

Adnan D skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    En energidriven och glad mäklare som ser både till säljarens och köparens bästa vid affär. Man har väldigt mycket kontakt med mäklare vid köp av lägenhet som vid budgivning, frågor och efter pennan är på pappret. Alexander är med hela tiden svarar på frågor återkommer snabbt med återkoppling och väldigt flexibel som går att nå på alla sätt, meddelande, mejl och samtal. Summa summarum om det ej varit för mäklaren kanske vi ej hade tittat till en extra gång och visat intresse. Läs mer
    2018-04-23 Alexander P svarar Adnan D
    Tack för de fina orden. Kul att få lära känna er! Ni kommer att trivas jättebra bra i ert nya boende.
  • 2018-04-15

Ingrid Helena W skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Väldigt trevligt bemötande. Kändes lugn och trygg. Fick känslan av att hon var där för mig som köpare lika mycket som för säljarna. Rekommenderar henne verkligen! Läs mer
    2018-04-15 Marie E svarar Ingrid Helena W
    Tusen tack Helena för de fina orden, det värmer! Jag hoppas verkligen att du ska trivas fint i det nya huset! Mvh Marie
  • 2018-03-28

Annika T skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Marie hjälpte oss köpa ett hus i centrala Kungälv. Vi är nöjda. Blev bemötta på ett professionellt och engagerande sätt. Läs mer
    2018-03-28 Marie E svarar Annika T
    Tack för ert omdöme Annika! Jag hoppas att ni ska trivas i många år framöver i huset! Allt gott till er! Mvh Marie
  • 2018-03-23

Hans-Bertil I skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Väldigt bemötes gående och ordningsam.
    Såg till att vi fick den bästa möjliga servicen.
    Marie är en mäklare som vi verkligen rekommenderar och är nöjda med. Läs mer
    2018-03-23 Marie E svarar Hans-Bertil I
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen, jag är så tacksam att jag fick äran att hjälpa er med försäljningen! Mvh Marie
  • 2018-03-22

Irene Iris L skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Tack Peter för ditt bemötande och skicklighet i samband med vår husaffär.

Hälsningar
    Iréne o Vimar Läs mer
    2018-03-22 Peter E svarar Irene Iris L
    Tack för den fina rekommendationen!
  • 2018-03-01

Emil H skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Köpte via Alexander och har absolut inga kalgomål. Han är trevlig, lätt att nå samt väldigt driven i sin vision om att vara en så bra mäklare som bara möjligt. Han tar väl hand om båda parter i affären och är inte rädd för att lägga ner den extra tid som krävs för bästa möjliga affär.
    Rekommenderar varmt Alexander som mäklare. Läs mer
    2018-03-02 Alexander P svarar Emil H
    Stort tack ska du ha Emil! Kul att få jobba med dig och framförallt att du hittade din drömbostad.
  • 2018-03-01

Johan A skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Vi upplever Alexander proffsig, driven och väl tillmötesgående. Han har ett stort engagemang och får oss som kunder att känna förtroende genom sitt sätt att bemöta och återkoppla. Han gör det enkelt för oss att välja honom och svenskfastighetsförmedling vid första mötet då intrycket var perfekt.
    Hela säljprocessen var otroligt smidig och överträffade våra förväntningar.
    Vi kommer definitivt rekommendera Alexander till andra. Läs mer
    2018-03-01 Alexander P svarar Johan A
    Stort tack för den fina rekommendationen.
    Kul att ni är nöjda! Det var en ära att få samarbeta med er.
    Vi syns snart igen!
    // Alexander
  • 2018-02-23

Ann-Charlotte I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Bra bemötande. Kunnig och duktig. Visste vad hon pratade om. Läs mer
  • 2018-02-14

Roy Jimmie J skrev om Alexander Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Väldigt tillmötesgående och hjälpsam. Svarar på frågor rörande banker och lån utan att tveka och ger rekommendationer.

Agerar snabbt utan att för den delen stressa en. Läs mer
    2018-02-18 Alexander P svarar Roy Jimmie J
    Tusen tack för din rekommendation! Kul att du är nöjd, hoppas du trivs i din nya lägenhet! //Alexander

Gymnasiegatan 4, 442 34 Kungälv