Marie Engström
en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att man får den stora förmånen att se så många fina hem och att hjälpa dig som kund vid den troligtvis största affären i ditt liv.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är driven, engagerad och lyhörd. Jag uppdaterar kontinuerligt dig som säljare under affärens gång och är väldigt mån om att det ska bli en trygg och smidig affär.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är ett stort hus vid vattnet. Sjö eller hav spelar ingen roll.
Gymnasiegatan 4
442 34 Kungälv — Visa karta

Vad tror Marie att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 9 kunder tycker om Marie Engström

• Zada H skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Jag köpte hus genom denna mäklare!
    Trevlig och hjälpsam ! Gott bemötande Läs mer
    2018-05-18 Marie E svarar Zada H
    Tusen tack Zada! Jag hoppas att ni ska trivas i många år framöver i huset! /Marie
  • Ingrid Helena W skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Väldigt trevligt bemötande. Kändes lugn och trygg. Fick känslan av att hon var där för mig som köpare lika mycket som för säljarna. Rekommenderar henne verkligen! Läs mer
    2018-04-15 Marie E svarar Ingrid Helena W
    Tusen tack Helena för de fina orden, det värmer! Jag hoppas verkligen att du ska trivas fint i det nya huset! Mvh Marie
    Marie E gillar detta
  • Annika T skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Marie hjälpte oss köpa ett hus i centrala Kungälv. Vi är nöjda. Blev bemötta på ett professionellt och engagerande sätt. Läs mer
    2018-03-28 Marie E svarar Annika T
    Tack för ert omdöme Annika! Jag hoppas att ni ska trivas i många år framöver i huset! Allt gott till er! Mvh Marie
    Marie E gillar detta
  • Hans-Bertil I skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Väldigt bemötes gående och ordningsam.
    Såg till att vi fick den bästa möjliga servicen.
    Marie är en mäklare som vi verkligen rekommenderar och är nöjda med. Läs mer
    2018-03-23 Marie E svarar Hans-Bertil I
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen, jag är så tacksam att jag fick äran att hjälpa er med försäljningen! Mvh Marie
  • Andreas G
    Andreas G skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Väldigt trevligt bemötande. Kompetent
    och duktig på sitt jobb. Läs mer
    2018-02-01 Marie E svarar Andreas G
    Tusen tack Andreas! Kul att höra att ni är nöjda! Lycka till med ert fina hus och hoppas att ni ska trivas där! Mvh Marie Engström
    Marie E gillar detta
  • Anne Marie B skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Kunde inte haft en bättre mäklare, hon visade stort engagemang, lättsam o trevlig, höll kontakten kontinuerligt och lyssnade och fattade direkt hur vi som säljare ville ha upplägget. Jobbade snabbt o proffsigt och fick sålt vårt fantastiska hus till det pris vi begärde trots att det var en kommande försäljning, kanske berodde det på huset och dess läge men Marie Engström har en stor del i detta. Rekommenderar henne å det bästa! Läs mer
    2017-12-14 Marie E svarar Anne Marie B
    Tack snälla, fina ni för de värmande orden! Det betyder mycket och jag är så glad att jag fick hjälpa er med försäljningen! Ert hus är verkligen ett kanonhus. Tack! /Marie
  • David D skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Toppen bemötande från start till slut. Var en lång process där Marie höll oss uppdaterade hela tiden. Läs mer
    2017-12-12 Marie E svarar David D
    Hej David! Tusen tack för er fina rekommendation, så roligt att ni är nöjda! Allt gott till er! /Marie
  • Jenny K skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Redan vid vårt första möte upplevde vi Marie som en mycket engagerad och proffesionell person. Under processens gång blev det tydligt att vårt första intryck skulle bestå och förstärkas. Marie har visat att hon gör rimliga och professionella bedömningar, är superengagerad samt snabb och tydlig i återkoppling av information. Hon har i vår process visat på flexibilitet och vägar för att hitta lösningar som gjort oss väldigt nöjda som kund. Marie är alltid trevlig i sitt bemötande och vi kan varmt rekommendera ett samarbete med henne. Läs mer
    2017-12-12 Marie E svarar Jenny K
    Hej! Tusen tack för er fina rekommendation, det värmer verkligen att få höra! Jag är glad att jag fick äran att hjälpa er med försäljningen och önskar er all lycka i ert nya boende! /Marie
  • Maria G
    Maria G skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    Marie Egnström har på ett genomgående mycket proffesionellt hjälp mig sälja en tomt. Hon ställde alla frågor direkt. Agerade utefter mina svar och sålde den på tre veckor. Ordnade med allt för att verkligen underlätta för mig. Jag kände mig helt trygg hela vägen att jag fick absolut bästa tänkbara support. Tack Marie! Enda orsaken att jag inte satte fem i betyg är väl att jag ville haft lite mer pengar men jag valde snabb försäljning före högt pris så det hade verkligen varit helt exceptionellt om jag fått det också. Så mäklarens insatts vill jag ge en 5:a! Läs mer
    2017-12-12 Marie E svarar Maria G
    Hej Maria! Tack för de värmande orden, det betyder jättemycket och är väldigt roligt att höra när en kund är nöjd. Allt gott till dig! Mvh Marie
Alexander Pettersson
Peter Eriksson