Marie Engström
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att man får den stora förmånen att se så många fina hem och att hjälpa dig som kund vid den troligtvis största affären i ditt liv.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är driven, engagerad och lyhörd. Jag uppdaterar kontinuerligt dig som säljare under affärens gång och är väldigt mån om att det ska bli en trygg och smidig affär.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är ett stort hus vid vattnet. Sjö eller hav spelar ingen roll. Läs mer

Läs vad 14 kunder tycker om Marie Engström

• Joey S skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2019-01-31

Vår Mäklare Marie Engström var superproffsig och bemötte oss fantastiskt bra under hela försäljningsprocessen. Vi är jättenöjda och rekommenderar varmt att anlita Marie Engström och Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
    2019-01-31 Marie E svarar Joey S
    Tusen tack för fina ord Joey! Det värmer att höra! Hoppas ni ska trivas bra i ert nya hus, vi hörs! /Marie
    Marie E gillar detta
  • Per Joakim G skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2019-01-08

Sålt min villa med hjälp av en seriös och ambitiös mäklare som gav ett bra och tryckt intryck vid första kontakten när fastigheten värderades. Läs mer
    2019-01-08 Marie E svarar Per Joakim G
    Hej Per! Tusen tack för din rekommendation! God fortsättning, vi hörs! /Marie
  • Lars B skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2018-12-13

Sålde ett hus - mkt bra och trevligt bemötande samt ett professionell agerande under hela processen. Bra jobbat Marie Engström! Läs mer
    2018-12-14 Marie E svarar Lars B
    Hej Lars! Tusen tack för de fina orden! Jättekul att jag fick äran att hjälpa er med försäljningen! God jul och gott nytt år - vi hörs! /Marie
    Marie E, Peter E, Alexander P gillar detta
  • Lena C skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2018-12-10

Köpt villa
    Fantastiskt bemötande, lugn, kunnig och trevlig Läs mer
    2018-12-10 Marie E svarar Lena C
    Tack så jättemycket Lena! Hoppas ni ska trivas i många år i det fina huset! Vi hörs! /Marie
  • Simon O skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2018-10-27

Vi köpte en villa och var supernöjda med kontakten med Marie under hela processen! Läs mer
    2018-10-27 Marie E svarar Simon O
    Tusen tack för fina ord, lycka till med försäljningen av er bostad! Vi hörs och ses!
  • Zada H skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2018-05-18

Jag köpte hus genom denna mäklare!
    Trevlig och hjälpsam ! Gott bemötande Läs mer
    2018-05-18 Marie E svarar Zada H
    Tusen tack Zada! Jag hoppas att ni ska trivas i många år framöver i huset! /Marie
  • Ingrid Helena W skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2018-04-15

Väldigt trevligt bemötande. Kändes lugn och trygg. Fick känslan av att hon var där för mig som köpare lika mycket som för säljarna. Rekommenderar henne verkligen! Läs mer
    2018-04-15 Marie E svarar Ingrid Helena W
    Tusen tack Helena för de fina orden, det värmer! Jag hoppas verkligen att du ska trivas fint i det nya huset! Mvh Marie
    Marie E gillar detta
  • Annika T skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2018-03-28

Marie hjälpte oss köpa ett hus i centrala Kungälv. Vi är nöjda. Blev bemötta på ett professionellt och engagerande sätt. Läs mer
    2018-03-28 Marie E svarar Annika T
    Tack för ert omdöme Annika! Jag hoppas att ni ska trivas i många år framöver i huset! Allt gott till er! Mvh Marie
    Marie E gillar detta
  • Hans-Bertil I skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2018-03-23

Väldigt bemötes gående och ordningsam.
    Såg till att vi fick den bästa möjliga servicen.
    Marie är en mäklare som vi verkligen rekommenderar och är nöjda med. Läs mer
    2018-03-23 Marie E svarar Hans-Bertil I
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen, jag är så tacksam att jag fick äran att hjälpa er med försäljningen! Mvh Marie
  • Andreas G
    Andreas G skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2018-02-01

Väldigt trevligt bemötande. Kompetent
    och duktig på sitt jobb. Läs mer
    2018-02-01 Marie E svarar Andreas G
    Tusen tack Andreas! Kul att höra att ni är nöjda! Lycka till med ert fina hus och hoppas att ni ska trivas där! Mvh Marie Engström

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

Alexander Pettersson