Marie Engström
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att man får den stora förmånen att se så många fina hem och att hjälpa dig som kund vid den troligtvis största affären i ditt liv.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är driven, engagerad och lyhörd. Jag uppdaterar kontinuerligt dig som säljare under affärens gång och är väldigt mån om att det ska bli en trygg och smidig affär.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är ett stort hus vid vattnet. Sjö eller hav spelar ingen roll. Läs mer

Läs vad 23 Läs vad Marie Engström

• Mattias C skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2019-07-06

Vi köpte ett hus i Diseröd där Marie varit mäklare. Marie har varit helt fantastisk hela vägen. Det har kännts tryggt, enkelt och roligt att köpa huset. Hon har varit snabb i sina återkopplingar och tydlig vi kände tillit i processen. Vi rekommenderar henne varmt till andra. Läs mer
    2019-07-08 Marie E svarar Mattias C
    Hej Mattias! Tusen tack för fina ord, det värmer att höra att ni är nöjda. Hoppas ni kommer trivas i många år i ert nya fina hus! Vi hörs! /Marie
  • Jacob J skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2019-06-24

Har köp ett hus samt såld mitt rad hus med hjälp av Marie Engström.
    Marie skötte mitt köp och försäljning strålande! Läs mer
    2019-06-24 Marie E svarar Jacob J
    Tusen tack för ditt omdöme Jacob! Va roligt att höra! Hoppas ni ska trivas bra i nya huset. Vi hörs och ses! /Marie
    Marie E gillar detta
  • Robert A skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2019-06-13

Marie gör ett bra jobb, snabb på att återkoppla, tydlig i sin kommunikation och alltid väldigt trevlig. Jag uppfattar henne som väldigt kompetent och kunnig som mäklare. Kan definitivt rekommendera henne. Vi var köpare och hade alltså inte valt Marie i affären som jag har erfarenhet av men är nöjd. Läs mer
    2019-06-13 Marie E svarar Robert A
    Hej Robert! Tusen, tusen tack för ditt fina omdöme! Det värmer att höra! Vi hörs snart igen. Allt gott till dig! /Marie
  • Jonas M skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2019-05-15

Köpte hus om ca 100M2. Mäklaren (Marie) gav ett mycket professionellt och gott intryck. Hon guidade oss som köpare igenom processen och eftersom vi var förstagångsköpare förklarade hon noga alla steg och förberedelser. Jag skulle i framtiden gärna anlita Marie för min egen försäljning. Läs mer
    2019-05-15 Marie E svarar Jonas M
    Hej Jonas! Tusen, tusen tack för det fina omdömet! Jag hoppas att ni ska trivas i många år i huset, det är ju ett jättemysigt hus! Allt gott till er, vi ses om några veckor! /Marie
    Marie E gillar detta
  • Greger A skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2019-05-10

Jag har sålt ett radhus.
    Sjävklart hade jag förväntningar på ett högre pris men utifrån rådande marknad gjorde Marie det bästa kunde av situationen och åstadkom en snabb affär.
    Marie har varit trevlig och väldigt professionell i sitt bemötande. Läs mer
    2019-05-10 Marie E svarar Greger A
    Tusen tack Greger! Jag är så glad att jag fick äran att hjälpa er! Allt gott, vi hörs snart igen! /Marie
  • Robin T
    Robin T skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2019-04-30

Svensk Fastighetsförmedling levererar! Vi är mycket nöjda med vår
    Försäljning och Mäklare ”Marie Engström” som är förtroendeingivande, lyhörd med ett professionellt bemötande, och återkopplar i alla lägen..

Vi rekommenderar SFF med Marie starkt!
    /Fam. Timbrelli Läs mer
    2019-04-30 Marie E svarar Robin T
    Tusen, tusen tack ska ni ha! Det värmer att höra! Tack än en gång för de fina blommorna, hoppas vi ses och hörs framöver! Lycka till i ert nya hus! Allt gott! /Marie
  • Anna D
    Anna D skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2019-04-27

Bra och seriös mäklare! Tydlig!
    Rekommenderas! Läs mer
    2019-04-27 Marie E svarar Anna D
    Åh! Tusen tack för ditt omdöme Anna, det värmer att höra! Lycka till i ert nya hus, vi ses på tillträdet! Mvh Marie
    Marie E gillar detta
  • Ramiela L skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2019-03-15

Har köpt Skolstigen 2.
    Marie har i alla kontakter med oss varit trevlig, seriös, noggrann, punktlig.
    Alla mäklare är olika så hade inga speciella förväntningar.
    Skulle vi sälja vår bostad i framtiden skulle vi välja Marie, helt klart! Läs mer
    2019-03-15 Marie E svarar Ramiela L
    Tusen, tusen tack Ramiela! Vilka fina ord från er! Jag hoppas att ni kommer att trivas i många år i huset och ni är alltid välkomna att kontakta mig i framtiden om det skulle vara något. Allt gott, vi ses och hörs! /Marie
  • Sofia R skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2019-03-03

Trevlig, tydlig och kompetent. Läs mer
    2019-03-03 Marie E svarar Sofia R
    Åh, tusen tack för omdömet Sofia! Hoppas att ni ska trivas i huset i många år framöver! Vi ses och hörs! /Marie
  • Joey S skrev om Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2019-01-31

Vår Mäklare Marie Engström var superproffsig och bemötte oss fantastiskt bra under hela försäljningsprocessen. Vi är jättenöjda och rekommenderar varmt att anlita Marie Engström och Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
    2019-01-31 Marie E svarar Joey S
    Tusen tack för fina ord Joey! Det värmer att höra! Hoppas ni ska trivas bra i ert nya hus, vi hörs! /Marie

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

Marie Engström