Peter Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är mötet med alla mina fantastiska kunder!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har erfarenhet av Kungälvs bostadsmarknad sedan 2005.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en engagerad, affärsmässig, lyhörd samt erfaren mäklare.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är en av de mäklare i Kungälv som har absolut mest och längst erfarenhet av Kungälvsmarknaden. Läs mer

Läs vad 11 Läs vad Peter Eriksson

• Therese D skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2019-07-06

Peter svarade väldigt snabbt och allt skedde så fort vilket vi tyckte var väldigt bra :) Vi är väldigt nöjda :) .. Vi köpte vävra 470 och vi känner att de kommer bli jättebra 👍👍 Läs mer
    2019-07-06 Peter E svarar Therese D
    Tack för den fina rekommendationen! Ett riktigt fint hus ni köpt.
  • Per Joacim L skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2019-05-21

Duktig ,engagerad mäklare som jag varmt kan rekommendera, hjälpte till med värdering samt kontraktskrivning vid tomtförsäljning.
    Tack Peter
    häls Joacim L Läs mer
    2019-05-21 Peter E svarar Per Joacim L
    Tack Joacim för din fina rekommendation!
  • Jonasson F skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2018-09-30

Vi har sålt vår villa, vår upplevelse av mäklaren är att han kanske inte riktigt levde upp till våra förväntningar. På samma sätt som det är en stor affär att köpa bostad var det för oss en lika stor eller större affär att sälja. Vi hade hoppats på mer uppmärksamhet och tätare mer frekvent dialog med tex nästa steg, mottagande av information från oss kring huset som var användbar vid visning. Läs mer
    2018-09-30 Peter E svarar Jonasson F
    Tack för feedback! Jag tar till mig det ni skriver och kommer se till att förbättra mig. Med vänlig hälsning, Peter
  • Anders T skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2018-09-29

Vi har köpt ett hus i centrala kungälv och ska sälja ett hus i Ytterby. Jag fick en bra känsla vid första mötet.
    Mäklarna levde upp till dom förväntningar vi hade. Hade bra koll på hus och område.
    Det funkar bra att jobba med dessa mäklare. Läs mer
    2018-10-01 Peter E svarar Anders T
    Hej Anders! Tack för de fina omdömet!
  • Marcus J skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2018-09-28

Jag har köpt.
    Jag tycker Peter var mycket bra, han hade tålamod, var ärlig och saklig och vi kom bra överens överlag.
    Det gick att nå honom när som helst och han svarade snabbt tillbaka. Läs mer
    2018-09-28 Peter E svarar Marcus J
    Tack Marcus! Det har varit ömsesidigt det du skriver! Hoppas du kommer trivas kanon i din nya bostad så hörs vi framöver!
  • Kjell C
    Kjell C skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2018-09-15

Sålt villa och har blivit trevligt och professionellt bemött både vid tecknandet av uppdraget och de följande visningarna.

Jag hade förväntat mig fler intressenter och fler budgivare men tror inte att detta är mäklarens brist utan snarare marknadens.

Produktbeskrivningen var mycket bra och särskilt den drönarfilm som bifogades villabeskrivningen. Läs mer
    2018-09-15 Peter E svarar Kjell C
    Tack Kjell för de fina orden! Uppskattas mycket! Har varit ett nöje att få hjälpa dig från ett läge till ett annat! Med vänlig hälsning, Peter
  • Irene Iris L skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2018-03-22

Tack Peter för ditt bemötande och skicklighet i samband med vår husaffär.

Hälsningar
    Iréne o Vimar Läs mer
    2018-03-22 Peter E svarar Irene Iris L
    Tack för den fina rekommendationen!
  • Johan E skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2018-01-15

En mäklare med koll på läget! Läs mer
    2018-01-15 Peter E svarar Johan E
    Tack Johan! kul att du är nöjd med mitt arbete!
  • Julia H skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2018-01-15

En riktigt grym och duktig mäklare! Läs mer
    2018-01-15 Peter E svarar Julia H
    Tack Julia! Alltid kul att höra!
  • Joakim Q skrev om Peter Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2017-11-20

En smidig genomförd hus affär. Läs mer
    2017-11-29 Peter E svarar Joakim Q
    Ni kommer att ha drömhuset i Kungälv! Tack för recos. Mvh Peter