Ann-Sofie Johansson
Aktiv på Reco.se sedan 2019-08-28
2019-08 - 2020-07

Läs vad 15 Läs vad Ann-Sofie Johansson

• Olof N
    Olof N köpte sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2020-07-22

Kode
    Ann-Sofie sålde ett hus till mig i Kode. Jag är mer än nöjd med både huset och med Ann-Sofie som mäklare. Hon är pålitlig, lättsam, proffsig och lyhörd. Jag rekommenderar henne utan att tveka. /Olof Läs mer
    2020-07-22 Ann-Sofie J svarar Olof N
    Tusen tack för ditt fina omdöme Olof. Värmer gott i hjärtat.
  • Ola N sålde sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2020-06-21

Kungälv
    Tre veckor efter att jag träffar Ann-Sofie första gången så är mitt hus sålt på förhand till det pris som jag ville ha. Hon har varit helt suverän på alla sätt. Ändrade helt min lite negativa inställning till fastighetsmäklare som jag hade innan. Läs mer
    2020-06-21 Ann-Sofie J svarar Ola N
    Tusen tack Ola för ditt fina omdöme, värmer gott ❤️
  • Pia C köpte sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2020-06-05

Kode
    Trevlig, snabb kommunikation och med en bra ton! Läs mer
    2020-06-05 Ann-Sofie J svarar Pia C
    Tusen tack för fint omdöme, värmer!
  • Rickard S sålde sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2020-06-01

Kode
    Ann-Sofie hjälpte oss att sälja våran bostad snabbt och enkelt. Precis vad vi hade önskat. Vi kunde inte ha varit mer nöjda med tillgänglighet, information och driv. Läs mer
    2020-06-01 Ann-Sofie J svarar Rickard S
    Tusen tack Rickard. Tack också för att jag fick äran att förmedla ert paradis. All lycka till er med ert nya. Varma hälsningar Ann-Sofie
  • Niclas S köpte sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2020-06-01

Kode
    Engagerad och mycket trevlig. Hon var enkel och störde inte visningen genom onödigt prar. Läs mer
    2020-06-01 Ann-Sofie J svarar Niclas S
    Tusen tack för ert fina omdöme! Varma hälsningar från Ann-Sofie
  • Jimmy E köpte sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2020-04-29

Ytterby
    Ann-Sofie hjälpte oss med vårt villaköp. Vi upplever att hon varit mycket tillmötesgående. Har haft en god kontakt med oss köpare under hela processen.
    Hon har bemött alla våra frågor och hjälpt till med allt runt själva köpet på ett exemplariskt sätt. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-04-30 Ann-Sofie J svarar Jimmy E
    Tusen tack för ert fina omdöme! Värmer och ett otroligt fint kvitto. All lycka till er.
  • Jöran G sålde sin stuga med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2020-04-22

4:a
    Kode
    Sålt fritidsfastighet. Mäklaren har skött sej alldeles utmärkt. Informerat, hållit kontakt via sms och mail. Rekommenderar henne alla dagar i veckan. Läs mer
    2020-04-22 Ann-Sofie J svarar Jöran G
    Tusen tack Jöran, tacksam över förtroendet av att förmedla "Landet" <3.
  • Margareta E sålde sin stuga med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2020-04-21

4:a
    Kode
    Ann-Sofie gav ett vänligt och proffsigt första intryck. Vi sålde vår mammas lantställe så vi var som säljare ombud för vår mamma. Ann-Sofie gav feedback till oss hela tiden innan, under och efter försäljningen så vi visste hela tiden i vilket läge försäljningen låg.
    Vi fick ett pris som vi var nöjda med och som Ann-Sofie innan gav en fingervisning att det kunde bli, på ett ungefär.

Ann-Sofie var bra att bolla med och hon var otvetydligt positiv i alla lägen! Läs mer
    2020-04-21 Ann-Sofie J svarar Margareta E
    Tusen tack Maggan, så värmande att höra <3 Tack snälla du också för alltid vänligt bemötande och tusen tack för ert förtroende.
  • Oskar B köpte sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2020-04-06

Kareby
    Köpt ett hus i Kungälvs kommun.
    Blev bemött av en pigg o engagerad kvinna som va positiv o lätt att prata med. Hade väll inte några speciella förväntningar men blev häller inte besviken eller missnöjd med något.
    Har inget o klaga på. Detta är mitt första bostads köp så har häller inte så mycket att jämn föra med. Är väldigt nöjd med hur smidigt allt gick, samt all hjälp ang frågor o svar även senare på dagarna! Läs mer
    2020-04-06 Ann-Sofie J svarar Oskar B
    Tusen tack Oskar, värmer gott att höra!
  • Andreas Å sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2020-03-29

5:a
    Kungälv
    Ann Sofie har varit toppen ,
    Hon sålde bostaden direkt

Hon är mycket bra o kunnig i sin sak

Andreas o madelene Kungälv Läs mer
    2020-03-30 Ann-Sofie J svarar Andreas Å
    Tusen tack Andreas och Madelene för er fina rekommendation och för ert förtroende!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

Niclas Hylander