Johan Eriksson

Johan Eriksson

Johan Eriksson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

Johan Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Johan Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 43 omdömen med ett betyg på 4.9. Johan Eriksson har haft 16 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 43 Läs vad Johan Eriksson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    • Olseröd
    2021-07-05
    Johan är det man kan önska sig av en mäklare; påläst, snabb och inkännande. Tack vare honom gick mitt boendeköp smidigt och snabbt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    • Olseröd
    2021-07-02
    Johan gav ett riktigt bra o proffsigt intryck, lätt att prata med, alltid på bra humör o var påläst o man kände att inga frågor va för dumma att ställa. Han gav oss regelbunden feedback på sagd dag på tfn o svarade snabbt på mail.

Vi ville ha en mäklare som man kände att man klaffade med o gav oss regelbunden info. O det kände man verkligen att man gjorde med Johan. försäljningsmässigt så ville vi ha igen pengarna vi gav. Johan lyckades sälja så vi fick mer än vi gav så det va ett plus.

Vill verkligen rekommendera Johan vid en försäljning.
    • Centralt
    2021-05-24
    Johan är en duktig och engagerad mäklare som är inlyssnande och har humor men samidigt professionell och ärlig med bostaden som visades.
    Tack så mycket för din rekommendation, Carolina. Mycket fin lägenhet ni har fått lägga vantarna på! Stort lycka till med allt. Vi hörs inom kort! // Johan Johan Eriksson
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    • Harestad
    2021-03-16
    Johan har varit helt fantastisk att ha att göra med för försäljningen av min fastighet. Han var väldigt tydlig med varje steg som togs, var duktig på att höra av sig och väldigt trevlig. Min situation är lite annorlunda än normalt också eftersom jag bor i utlandet och inte kunde vara på plats på grund av Covid-19. Johan förklarade hur man skulle gå tillväga med fullmakt och ordnade med allt. Tät mailkontakt och över telefon.

Detta är första gången jag säljer en fastighet, så jag visste inte vad jag skulle förvänta mig. Jag hade varit nöjd med att få tillbaka de pengar jag hade lagt ut, men han kontaktade mig med en värdering som var högre än jag förväntade mig och i slutändan var det ungefär där det hamnade också så jag är väldigt nöjd. Den professionalism som Johan visade under hela försäljningen så skulle jag inte tveka att kontakta honom igen om jag skulle behöva sälja (eller köpa) en fastighet!
    Tusen tusen tack Daniel för din fina rekommendation. Har varit en ära att få hjälpa dig med försäljningen av din fastighet. Vi hörs om ett par veckor igen! :) Allt gott! // Johan Johan Eriksson
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    • Harestad
    2021-03-13
    Inget att anmärka på. Professionell, vänlig och tillmötesgående.
    Tack så mycket för din rekommendation, Marko! Vi ses snart igen :) Allt gott! // Johan Johan Eriksson
    • Surte
    2021-03-12
    Vi har köpt bostadsrätt, Johan som var mäklaren bemötte oss mycket bättre än förväntat.
    Vi fick ta all den tid vi behövde för att kolla lägenheten. Vi fick alla svar som vi behövde och vi kände oss väldigt trygga med hans svar. Han presterade högre än förväntat utan att överdriva eller få oss att känna oss osäkra. I framtiden kommer vi att vilja ha honom som mäklare utan tvekan.
    Tusen tack för dessa fina ord, Kovan! Verkligen en jätte fin lägenhet ni har köpt och jag är säker på att ni kommer att trivas i många år framöver. Allt gott! // Johan Johan Eriksson
    • Surte
    2021-03-11
    Förtroende givande, kunnig, tålamod för att säkra den affären som vi (kunden) ville ha, fokus på att vi skulle vara nöjda, super bra kännedom om området, helhets bild, gav ärlig feedback på vad han tyckte skulle funka/ förbättra möjligheterna för affärer men samtidigt tog hänsyn till vad vi ville och bollade lösningar utifrån våra önskemål.
    Ordningsam, nogran, punktligt och alltid nåbar.

Det är en del av saker du får om ni anlitar Johan som mäklare. Ett beslut ni kommer inte ångra!
    Vilka fina ord! Tusen tack för detta Lotta och för förtroendet. Vi ses snart igen! :) Allt gott! // Johan Johan Eriksson
    2021-03-08
    Johan hjälpte mig att hitta min första lägenhet. Trevlig, förstående och mycket hjälpsam. Kanonbra!
    Tack så mycket för din rekommendation, Calle. Grattis till första lägenheten. Kommer att bli grymt bra! Ha det fint så ses vi snart igen! // Johan Johan Eriksson
    2021-02-28
    Väldigt nöjd med Johan, hjälpte mig inte bara med min försäljning utan också att gå vidare mot köpet av min nästa lägenhet.
    Härligt att höra Tobias! Tack för förtroendet och för din rekommendation. Vi ses snart igen! // Johan Johan Eriksson
    2021-02-25
    Trevligt bemötande och hjälpsam!
    Tack så mycket för din rekommendation Lukas! // Johan Johan Eriksson