Johan Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2019-06-14
Aktiv på Reco.se sedan 2019-08-15
2019-07 - 2020-06

Läs vad 15 Läs vad Johan Eriksson

• Aron A köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2020-05-09

Komarken
    Vi fick ett professionellt och förtroendeingivande bemötande av Johan under köpet av vår lägenhet. Johan fanns tillgänglig vid behov och gav bra svar på alla våra frågor.

Johan bemötte våra behov under en märklig tid när det inte var möjligt med fysiska möten, ändå löste sig situationen till det bästa. Vi rekommenderar Johan varmt till framtida bostadsköp. Läs mer
    2020-05-15 Johan E svarar Aron A
    Hej Aron!

Tack för de fina orden och ett stort lycka till med ert nya boende. Det kommer bli toppen!
    Johan E gillar detta
  • Maria K sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2020-05-07

Komarken
    Har sålt en lägenhet på Komarken och är en mycket nöjd kund. Johan har skött hela affären på ett utmärkt sätt, snabb, tillgänglig och ett mycket gott bemötande. Jag har känt mig trygg och lugn och kan ge mina bästa rekommendationer. Läs mer
    2020-05-07 Johan E svarar Maria K
    Tack Maria för din fina rekommendation men framförallt ett extra stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med din försäljning. Vi ses snart igen. Må bäst!
    Johan E gillar detta
  • Maria A köpte sitt hus med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2020-04-02

Lycke
    Har köpt ett hus i Kungälv som Johan sålde. Allt har gått otroligt snabbt och smidigt. Mäklaren var driven och engagerad och dom frågor vi hade fick vi svar på direkt. Rekommenderas! Läs mer
    Johan E gillar detta
  • Anders P köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2020-03-26

Tveten
    Tycker att Johan har skött vårt köp exemplariskt, tydligt informativt samt med ett bra driv. Läs mer
    2020-03-26 Johan E svarar Anders P
    Tack Anders för den fina rekommendationen!
    Johan E gillar detta
  • Johan S sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2020-03-23

Sålt bostadsrätt
    Alltid glad o trevlig finns inget o klaga på direkt. Jag är nöjd Läs mer
    2020-03-26 Johan E svarar Johan S
    Tack Johan för din rekommendation och för förtroendet. Ett stort lycka till med din nya bostad i Göteborg!
    Johan E gillar detta
  • Jessica P köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2020-03-21

Tveten
    Vi har köpt en etta i Kungälv. Johan har skött detta exemplariskt. Han har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam. Johan överträffade våra förväntningar. Vi ger Johan 10 av 10 möjliga. Läs mer
    2020-03-25 Johan E svarar Jessica P
    Tusen tack Jessica! Det har varit superkul att få hjälpa er med köpet av lägenheten. Lycka till med allt!
    Johan E gillar detta
  • Jan O köpte sitt hus med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2019-11-18

Kode
    Köpt en tomt med litet fritidshus
    Bra bemötande, trevlig och tillmötesgående
    Några detaljfrågor vi hade fick vi svar på, men efter kontroll, de kanske borde funnits med som info från början.

Sammanfattningsvis mycket nöjda! Läs mer
    2019-11-18 Johan E svarar Jan O
    Tack så mycket Jan för dina ord. Det värmer o höra att ni är nöjda. Stort lycka till med nya bygget!
    // Johan
    Johan E gillar detta
  • Eva L köpte sitt hus med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2019-11-16

Kode
    Köpt tomt. Trevlig och tillmötesgående mäklare Läs mer
    2019-11-18 Johan E svarar Eva L
    Tack så mycket Eva. Vi hörs snart igen!
    // Johan
    Johan E gillar detta
  • Susanne Z köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2019-10-24

Centralt
    Hjälpt min son att köpa 1 an på Floragatan 2. ;)
    Jättebra och trevligt bemötande. Proffsigt uppläsande av kontraktet och man kunde fråga om allt. Läs mer
    2019-10-25 Johan E svarar Susanne Z
    Tack så mycket Susanne! Verkligen en superfin lägenhet ni har fått tag på.
    Johan E gillar detta
  • Michaela S sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2019-10-03

Kungälv
    Sålt en bostadsrätt och är nöjda med vårt val av mäklare. Enkelt att få kontakt oavsett tid, snabb återkoppling, engagerad och proffsigt bemötande. Läs mer
    2019-10-04 Johan E svarar Michaela S
    Tack ännu en gång för förtroendet. Har varit kul att få samarbeta med er. Stort lycka till med nya huset!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

Niclas Hylander