Johan Eriksson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

Johan Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Johan Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 65 omdömen med ett betyg på 4.8. Johan Eriksson har haft 18 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 65 Läs vad Johan Eriksson

• köpte sitt hus med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    • Ytterby
    2022-08-12 Verifierad kund
    Supertrevlig och proffsig. Svarar snabb och är tillgänglig. Vi kände oss väldigt trygga med att köpa fastigheten som Johan förmedlade!
    Tack så mycket för din rekommendation Evelina. Ett underbart hus ni har köpt som jag är säker på att ni kommer trivas i under många år framöver.

Ha det fint!

Johan Eriksson
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    • Romelanda
    2022-05-27 Verifierad kund
    Så otroligt nöjd att vi valde Johan för att sälja vårat hus. En väldigt trevlig samt ärlig mäklare och dessutom mycket engagerad & svarar alltid när man undrar något.
    Ska du köpa eller sälja ditt hus så hade jg valt Johan alla dagar i veckan 👌
    Tack så mycket Mikaela för dina fina ord, det värmer! Det har varit superkul att få lära känna er och hjälpa er med husaffären.

Ha det bäst, vi ses snart igen!

2022-05-03 Verifierad kund
    Seriöst och professionellt bemötande som vi uppskattade.
    Tack för din rekommendation, Sinikka! Det har verkligen varit superkul att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus.
    Vi hörs och ses snart igen! :)

Johan Eriksson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
    • Centralt
    2022-04-29 Verifierad kund
    Jätte trevlig och mycket väl bemötande!
    Tack Drilon för din rekommendation och för förtroendet. Stort lycka till med det nya huset. Det kommer bli hur bra som helst! :)

• Romelanda
    2022-04-20 Verifierad kund
    Mycket trevligt och yrkesskickligt bemötande. Bra kommunikation under hela försäljningen. Rekommenderar starkt Johan och Svensk Fastighetsförmedling.
    Tack så mycket Börje för dessa fina ord. Det värmer gott! Det har varit superkul att få lära känna er och hjälpa er med försäljningen. Stort lycka till i ert nya fina boende.

Vi hörs och ses snart igen!

• Kode
    2022-03-13 Verifierad kund
    Trevligt och varmt bemötande.
    Snabb återkoppling
    Engagerad
    Tack så mycket för din rekommendation Linda. Det har verkligen varit superkul att få hjälpa dig med försäljningen av din bostad.

Vi hörs snart igen! :)

• Kode
    2022-03-11 Verifierad kund
    Helt ok.........................................................
    • Centralt
    2022-03-09 Verifierad kund
    Bemötande av mäklaren var trevligt. Hade inga förväntningar men hade naturligtvis för hoppningar. Hela resan har gott otroligt bra. Vi har kommit bra överens haft bra kommunikation hela vägen. Kanon jobbat
    Tack så mycket, Inkeri. Det gläder mig att höra!

Vi hörs snart igen :)

2022-02-26 Verifierad kund
    Professionellt, behjälpligt och trevligt bemötande genom hela processen.

Efter lite missförstånd om det initiala utgångspriset utretts så gick hela försäljningen en bra väg med ett bra avslut.

Rekommenderar starkt Svensk Fastighetsförmedling.
    Härligt att höra John. Tack för din rekommendation och ett stort lycka till i ditt nya boende.

Vi hörs och ses snart igen! :)

2022-02-24 Verifierad kund
    Underbar mäklare som verkligen tog hand om oss. Var med hela vägen och förklarade allting så att vi kunde känna oss trygga. Kan rekommenderas till alla som vill sälja eller köpa bostad!
    Tack för den fina rekommendation Malin. Ett fantastiskt hus som jag är övertygad om att ni kommer att trivas i under många år framöver.

Vi hörs snart igen! :)