Johan Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 12 Läs vad Johan Eriksson

• Anders P köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2020-03-26

Tveten
    Tycker att Johan har skött vårt köp exemplariskt, tydligt informativt samt med ett bra driv. Läs mer
    2020-03-26 Johan E svarar Anders P
    Tack Anders för den fina rekommendationen!
    Johan E gillar detta
  • Johan S sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2020-03-23

Sålt bostadsrätt
    Alltid glad o trevlig finns inget o klaga på direkt. Jag är nöjd Läs mer
    2020-03-26 Johan E svarar Johan S
    Tack Johan för din rekommendation och för förtroendet. Ett stort lycka till med din nya bostad i Göteborg!
    Johan E gillar detta
  • Jessica P köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2020-03-21

Tveten
    Vi har köpt en etta i Kungälv. Johan har skött detta exemplariskt. Han har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam. Johan överträffade våra förväntningar. Vi ger Johan 10 av 10 möjliga. Läs mer
    2020-03-25 Johan E svarar Jessica P
    Tusen tack Jessica! Det har varit superkul att få hjälpa er med köpet av lägenheten. Lycka till med allt!
    Johan E gillar detta
  • Jan O köpte sitt hus med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2019-11-18

Kode
    Köpt en tomt med litet fritidshus
    Bra bemötande, trevlig och tillmötesgående
    Några detaljfrågor vi hade fick vi svar på, men efter kontroll, de kanske borde funnits med som info från början.

Sammanfattningsvis mycket nöjda! Läs mer
    2019-11-18 Johan E svarar Jan O
    Tack så mycket Jan för dina ord. Det värmer o höra att ni är nöjda. Stort lycka till med nya bygget!
    // Johan
    Johan E gillar detta
  • Eva L köpte sitt hus med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2019-11-16

Kode
    Köpt tomt. Trevlig och tillmötesgående mäklare Läs mer
    2019-11-18 Johan E svarar Eva L
    Tack så mycket Eva. Vi hörs snart igen!
    // Johan
    Johan E gillar detta
  • Susanne Z köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2019-10-24

Centralt
    Hjälpt min son att köpa 1 an på Floragatan 2. ;)
    Jättebra och trevligt bemötande. Proffsigt uppläsande av kontraktet och man kunde fråga om allt. Läs mer
    2019-10-25 Johan E svarar Susanne Z
    Tack så mycket Susanne! Verkligen en superfin lägenhet ni har fått tag på.
    Johan E gillar detta
  • Michaela S sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2019-10-03

Kungälv
    Sålt en bostadsrätt och är nöjda med vårt val av mäklare. Enkelt att få kontakt oavsett tid, snabb återkoppling, engagerad och proffsigt bemötande. Läs mer
    2019-10-04 Johan E svarar Michaela S
    Tack ännu en gång för förtroendet. Har varit kul att få samarbeta med er. Stort lycka till med nya huset!
    Johan E gillar detta
  • Armin K köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2019-10-01

Kungälv
    Köpare.
    Alltid trevlig och lätt att ha en dialog med.
    Alltid tillgänglig.
    En väldigt bra upplevelse! Läs mer
    2019-10-01 Johan E svarar Armin K
    Tack för din rekommendation Armin. Stort lycka till med ert nya boende!
  • Adisa I
    Adisa I skrev om Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2019-09-13

Köpt ett av bostäderna som Johan sålt, skrev på kontrakt igår. Känns jätte bra. Johan har ett bra bemötande och det känndes tryggt. Tack för en bra affär. Läs mer
    2019-09-22 Johan E svarar Adisa I
    Tack Adisa! Verkligen ett mysigt och charmigt hus ni nu har fått tag i. Grattis och lycka till!
    Johan E gillar detta
  • Ann katrin F sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

2019-09-12

Marstrand
    - Bra kommunikation mellan mäklaren och oss
    - Proffsigt, vänligt och positivt bemötande. Läs mer
    2019-09-13 Johan E svarar Ann katrin F
    Tack för det fina omdömet. Det värmer att höra att ni är nöjda!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

Niclas Hylander