Alena Wernståhl
Aktiv på Reco.se sedan 2018
?
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag förmedlar en hel upplevelse och inte bara en bostad, inget ska lämnas åt slumpen. Jag är otroligt noggrann och lyhörd och lägger ner mycket tid på alla mina affärer för att alla parter ska känna sig trygga.

Vad gör du helst på fritiden?
Min passion är att resa och upptäcka världen och olika matkulturer. Jag älskar att laga mat och är också väldigt insatt i design och inredning.

Hur ser din drömbostad ut?
Jag älskar nordisk design! Jag blandar gärna minimalistiskt med lyxigt för att få en hög mysfaktor och en hemtrevlig känsla. Moderna klassiker som Carl Hansen och Svenskt Tenn blandas med nya favoriter som Hay, Gubi och Klong. Läs mer

Läs vad 13 kunder tycker om Alena Wernståhl

• Eva L skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-01-09

Sålt en lägenhet.
    Proffsig,lugn och metodisk.
    Lyssnade på vad vi tyckte.
    Levde upp till alla förväntningar. Läs mer
  • Matilda K
    Matilda K skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2018-11-15

Mäklaren var mycket tydlig och vänlig. Väldigt professionell , samtidigt lite personlig ibland. Ingav förtroende. Läs mer
    2018-12-17 Alena W svarar Matilda K
    Tack snälla för de vänliga orden :) all lycka till er med nya boendet! MVH
  • Annika E skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2018-11-07

Alena sålde min lägenhet i Kungsbacka. Hon är väldigt effektiv och vi fick en snabb affär.
    Alltid tillgänglig när jag hörde av mig vilket ger ett stort förtroende. Läs mer
    2018-11-13 Alena W svarar Annika E
    Så roligt att höra, tusen tack! Stort lycka till med huset :)
  • Stina A skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2018-11-06

Lyhörd mäklare som gjorde en fantastisk matchning, dessutom genialt effektiv Läs mer
    2018-11-13 Alena W svarar Stina A
    Så roligt att det blev bra! Jag hoppas att ni kommer att trivas i Söderstaden :)
  • Ismeta K skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2018-11-06

Jag är mike nöjd med mäklare som hjälper mig Läs mer
    2018-11-13 Alena W svarar Ismeta K
    Tack Ismeta! Jag önskar dig all lycka i nya lägenheten!
  • David P skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2018-10-29

2:a. Björkris.
    Jag blev väldigt positivt bemött och det var bra återkoppling.
    Allt bra. Läs mer
    2018-11-01 Alena W svarar David P
    Tusen tack för detta! :) Jag önskar er all lycka till i Björkris!
  • Magnus I skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2018-10-06

Vi sålde vår lägenhet i Kungsbacka. Alena var väldigt engagerad, kunnig och drivande genom hela försäljningsprocessen.
    Vi är verkligen jättenöjda och kan varmt rekommendera henne henne till andra som går i sälj-tankar! Läs mer
    2018-11-01 Alena W svarar Magnus I
    Super tack Magnus och Sanna, jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i nya lägenheten! :)
  • Kurt Roland A skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2018-09-23

Jätteproffsigt, positiv med härligt bemötande!! Läs mer
    2018-09-27 Alena W svarar Kurt Roland A
    Tack snälla Kurt för de fina orden :)
  • Daniel Henning J skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2018-09-21

Proffsigt rätt igenom utan att vara för påstridig. Läs mer
    2018-09-27 Alena W svarar Daniel Henning J
    Tusen tack Daniel, hoppas att du kommer att trivas i lägenheten :)
  • Jan R skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2018-07-12

Bra, snabb och effektiv mäklare, de saker vi hade frågor och funderingar på var hon snabb med att kolla upp -affären gick snabbt och smidigt (även om inte tillträdet skett ännu)
    (köpt hus i Varla, Kungsbacka Läs mer
    2018-07-12 Alena W svarar Jan R
    Tusen tack Jan, hoppas att ni kommer att trivas i huset!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Camilla Möllerström