Läs vad 56 Läs vad Alena Wernståhl

• 2020-12-15
    Vi köpte en villa i Vallda. Alena var väldigt bra med informera oss under processen, var alltid tillgänglig och hjälpte oss med alla frågor så vi kända oss trygga. Vi kan rekommendera Alena.
    Jeroen B
    • 145.4 m²
    • Vallda
    köpte sitt hus med hjälp av Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
  • 2020-12-11
    Vi köpte en Bostadsrätt i Kungsbacka. Alena var väldigt bra från första kontakten och höll oss uppdaterade under hela processen. Det var första gången vi köpte bostad och hon hjälpte oss med alla frågor som kom upp längst vägen.
    Daniel L
    • 2:a
    • 67.0 m²
    • Kungsbacka
    köpte sin lägenhet med hjälp av Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
  • 2020-12-09
    Fungerade toppen,👍
    Supernöjd med allt,👌
    🌟🌟🌟🌟🌟
    Marie L
    • 2:a
    • 67.0 m²
    • Kungsbacka
    sålde sin lägenhet med hjälp av Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
  • 2020-11-26
    Alena Wernståhl är mycket kunnig och energisk, och vi kände oss väldigt trygga vid försäljningen av våra föräldrars hus. Hon höll oss väl informerade om alla steg i försäljningen, och hon fick upp ett väldigt bra intresse för fastigehten. Vi rekommenderar henne varmt.
    Eva Maria S
    • Kungsbacka
    sålde sitt hus med hjälp av Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
  • 2020-11-22
    Jag har sålt en villa med havsutsikt på västkusten. Jag har sedan tidigare mycket goda erfarenheter av svensk fastighetsförmedling. Alona har på bästa sätt uppfyllt mina högt ställda förväntningar.
    Susanne P
  • 2020-11-21
    Väldigt nöjd med Alenas höga service och arbete! Överträffade våra förväntningar.
    /John T
    John T
  • 2020-10-12
    Alena har genomgående under försäljningsprocessen visat på otroligt engagemang, kunnande! Det har känts tryggt då Alena har varit pålitlig. Ger henne mina varmaste rekommendationer!
    Karin Englesson C
    • Kungsbacka
    sålde sin bostad med hjälp av Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
  • 2020-10-10
    Vi har köpt en hästgård genom Alena. Vi är mycket nöjda med all sakkunnig information vi fått. Alena har varit mycket väl påläst och noggrann i allt. Hon har varit mycket tydlig och pedagogisk och engagerad. Hon har också varit noga med att vara helt öppen och ärlig och agerat rättvist mot oss budgivare, vilket vi uppskattat. Alena får toppbetyg på alla sätt!
    Lena L
    • Kungsbacka
    köpte sin bostad med hjälp av Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
  • 2020-10-10
    Proffesionell och jordnära mäklare som alltid gjort det lilla extra för oss som kunder. Kan rekommendera Alena till 110 %.
    Linda M
    Linda M
    • 114.0 m²
    • Fjärås
  • 2020-08-31
    Köpte en villa via Alena och hade en trevlig ton rakt igenom. Alena höll allt som hon sa och allt gick precis enligt plan. Vi gjorde en väldigt snabb fastighetsaffär därav hade vi inte så mycket kontakt men den kontakten vi hade kan jag bara säga gott om/ Kim
    Kim H
    Kim H
    • 132.0 m²
    • Vallda

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte