Alena Wernståhl
Aktiv på Reco.se sedan 2018-03-23
2019-08 - 2020-07
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag förmedlar en hel upplevelse och inte bara en bostad, inget ska lämnas åt slumpen. Jag är otroligt noggrann och lyhörd och lägger ner mycket tid på alla mina affärer för att alla parter ska känna sig trygga.

Vad gör du helst på fritiden?
Min passion är att resa och upptäcka världen och olika matkulturer. Jag älskar att laga mat och är också väldigt insatt i design och inredning.

Hur ser din drömbostad ut?
Jag älskar nordisk design! Jag blandar gärna minimalistiskt med lyxigt för att få en hög mysfaktor och en hemtrevlig känsla. Moderna klassiker som Carl Hansen och Svenskt Tenn blandas med nya favoriter som Hay, Gubi och Klong. Läs mer

Läs vad 45 Läs vad Alena Wernståhl

• Malin Å köpte sitt hus med hjälp av Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-07-23

Kungsbacka
    Mäklaren var otroligt bra på att återkoppla och gav oss bra service. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Josephine W köpte sin lägenhet med hjälp av Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-06-20

Varla
    Köpte min lägenhet med hjälp av Alena. Alena är supertrevlig, otroligt hjälpsam, och väldigt tydlig och rådgivande. Jag känner mig väldigt trygg av att ha hjälp av henne. Läs mer
  • Jan L sålde sitt hus med hjälp av Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-06-12

Kungsbacka
    Sålt min föräldrars hus och det gick fort och effektivt.
    Alena är saklig och receptiv och slänger sig inte med en massa floskler Läs mer
  • Johanna T köpte sin lägenhet med hjälp av Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-06-04

Kolla
    Mycket trevlig och hjälpsam! Kunnig och bra återkoppling. Kan varmt rekommendera Alena! Läs mer
  • Robin T
    Robin T köpte sitt hus med hjälp av Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-05-05

Kungsbacka
    Köpte hus i Kungsbacka och Alena var kunnig, trevlig och framförallt smidig att jobba med.

Snabb på svara på frågor, ta kontakt med säljaren och var villig att skriva kontrakt omgående på obekväm arbetstid då vi ville göra en snabb affär med säljarna. Läs mer
  • Daniel L sålde sin lägenhet med hjälp av Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-03-31

2:a
    Björkris
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Alena och vi kunde inte ha fått en bättre hjälp! Tydlig, påläst och framförallt otroligt tillgänglig. När det är dags för nästa bostadsaffär kommer Alena vara vårt självklara val igen! Läs mer
  • Tobias P sålde sin lägenhet med hjälp av Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-03-31

Kolla
    Sålde en bostadsrätt, nyproduktion. Jag var tvungen att bli av med lägenheten väldigt snabbt och Alena gjorde verkligen allt för ordna detta och jag är mer än nöjd med resultatet.

Alena är väldigt lyhörd och tillmötesgående med ett konstant gott humör och hon överträffade mina förväntningar med försäljningen av min lägenhet.

Känslan man får är att hon verkligen gör sitt yttersta för att tillgodose ens behov som kund. Jag kan varmt rekommendera Alena till alla som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Ebba B köpte sin lägenhet med hjälp av Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-03-29

2:a
    Björkris
    •köpt en 2:a på 45 kvm
    •Ett gott bemötande från första start, bra med information och kommunikation mellan mäklare, säljare och mig som köpare.
    •Mäklaren levde absolut upp till förväntningarna, flexibel och engagerad! Läs mer
  • Åsa T köpte sin lägenhet med hjälp av Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-03-29

Toppen tjej som löste ett boende på 4 dagar åt oss.. Läs mer
  • Carl B sålde sin lägenhet med hjälp av Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-03-03

4:a
    Kolla
    Vi sålde vår lägenhet (och köpte ett hus indirekt) av Alena.
    Har bara positivt att säga om Alena. Proffsig, trevlig och lätt att tycka om. Hon levererade över förväntan och jag kommer att rekommendera henne till alla som vill köpa/sälja i Kba-området. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Tommy Nordström