Alena Wernståhl
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag förmedlar en hel upplevelse och inte bara en bostad, inget ska lämnas åt slumpen. Jag är otroligt noggrann och lyhörd och lägger ner mycket tid på alla mina affärer för att alla parter ska känna sig trygga.

Vad gör du helst på fritiden?
Min passion är att resa och upptäcka världen och olika matkulturer. Jag älskar att laga mat och är också väldigt insatt i design och inredning.

Hur ser din drömbostad ut?
Jag älskar nordisk design! Jag blandar gärna minimalistiskt med lyxigt för att få en hög mysfaktor och en hemtrevlig känsla. Moderna klassiker som Carl Hansen och Svenskt Tenn blandas med nya favoriter som Hay, Gubi och Klong. Läs mer

Läs vad 40 Läs vad Alena Wernståhl

• Daniel L sålde sin lägenhet med hjälp av Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-03-31

Björkris
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Alena och vi kunde inte ha fått en bättre hjälp! Tydlig, påläst och framförallt otroligt tillgänglig. När det är dags för nästa bostadsaffär kommer Alena vara vårt självklara val igen! Läs mer
  • Tobias P sålde sin lägenhet med hjälp av Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-03-31

Kolla
    Sålde en bostadsrätt, nyproduktion. Jag var tvungen att bli av med lägenheten väldigt snabbt och Alena gjorde verkligen allt för ordna detta och jag är mer än nöjd med resultatet.

Alena är väldigt lyhörd och tillmötesgående med ett konstant gott humör och hon överträffade mina förväntningar med försäljningen av min lägenhet.

Känslan man får är att hon verkligen gör sitt yttersta för att tillgodose ens behov som kund. Jag kan varmt rekommendera Alena till alla som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Ebba B köpte sin lägenhet med hjälp av Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-03-29

Björkris
    •köpt en 2:a på 45 kvm
    •Ett gott bemötande från första start, bra med information och kommunikation mellan mäklare, säljare och mig som köpare.
    •Mäklaren levde absolut upp till förväntningarna, flexibel och engagerad! Läs mer
  • Åsa T köpte sin lägenhet med hjälp av Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-03-29

Toppen tjej som löste ett boende på 4 dagar åt oss.. Läs mer
  • Carl B sålde sin lägenhet med hjälp av Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-03-03

Kolla
    Vi sålde vår lägenhet (och köpte ett hus indirekt) av Alena.
    Har bara positivt att säga om Alena. Proffsig, trevlig och lätt att tycka om. Hon levererade över förväntan och jag kommer att rekommendera henne till alla som vill köpa/sälja i Kba-området. Läs mer
  • Håkan P köpte sin lägenhet med hjälp av Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-03-03

Korrekt och uppdaterad. Bra bemötande Läs mer
  • Gunnel F sålde sin stuga med hjälp av Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Åsa
    Sålt ett fritidshus
    Mycket bra och trevligt bemötande
    Snabb återkoppling till mig
    Mäklaren har tagit hand om allting och löst alla klurigheter smidigt.
    Alena levde verkligen upp till förväntningarna och har visat ett stort engagemang.

Gunnel Forslund Läs mer
  • Linus H sålde sin lägenhet med hjälp av Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Kolla
    Sålt min lägenheten. Trevligt bemötande av mäklare från start, förtroendeingivande - kände mig trygg att lämna lägenheten i hennes händer. Allt toppen- trevligt, enkelt, professionellt! Läs mer
  • Johanna G köpte sin stuga med hjälp av Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Åsa
    Jag har köpt en sommarstuga, arrenderätt. Alena har varit mkt serviceminded, tillgänglig och trevlig. Såg till att få fram information , svar på frågor på ett snabbt sätt. Läs mer
  • Carina K sålde sin lägenhet med hjälp av Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-11-22

Kungsbacka
    Vi har sålt vår lägenhet. Vår mäklare var påläst och ambitiös. Ödmjuk och intresserad av sitt uppdrag. Kändes trygg. Alltid lätt att få tag på o svarade snabbt på mejl alt sms, mobil.
    Mycket bra, kan varmt rekommendera henne.
    Carina Karlsson Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka