Alena Wernståhl
Aktiv på Reco.se sedan 2018
?
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag förmedlar en hel upplevelse och inte bara en bostad, inget ska lämnas åt slumpen. Jag är otroligt noggrann och lyhörd och lägger ner mycket tid på alla mina affärer för att alla parter ska känna sig trygga.

Vad gör du helst på fritiden?
Min passion är att resa och upptäcka världen och olika matkulturer. Jag älskar att laga mat och är också väldigt insatt i design och inredning.

Hur ser din drömbostad ut?
Jag älskar nordisk design! Jag blandar gärna minimalistiskt med lyxigt för att få en hög mysfaktor och en hemtrevlig känsla. Moderna klassiker som Carl Hansen och Svenskt Tenn blandas med nya favoriter som Hay, Gubi och Klong. Läs mer

Läs vad 21 Läs vad Alena Wernståhl

• Orrit R skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-06-22

Jag har varit super nöjd med Alena. Hon har gjort en fantastiskt jobb när hon skulle hjälpa mig att sälja min lägenhet. Kan varmt rekommendera henne till flera. Läs mer
  • Jenny E skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-05-24

Sålde 3 rok. Fick ett proffsigt, trevligt och glatt bemötande. Hon kunde området och gav ett väldigt förtroendegivande intryck. Har aldrig sålt innan men Alena tog mig genom processen och tipsade och hjälpte verkligen till där hon kunde.
    Kan verkligen rekommendera Alena som mäklare! Läs mer
  • Anders A skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-04-30

Jag har sålt en fritidsfastighet. Jag blev mycket väl bemött och kände genast stort förtroende för min mäklare.
    Hon lyssnade väl och hade svar på alla våra frågor och vi kunde tidigt känna ett lugn inför försäljningen. Allt var nytt för oss, men hon guidade oss lugnt och tryggt framåt.
    Vi hade förväntningarna att mäklaren skulle hjälpa oss på ett professionellt sätt och så har det känts hela tiden!
    Hon har snabbt svarat på våra mejl och telefonfrågor.
    Nu återstår överlämnandet av nycklar och själva den ekonomiska delen. Vi känner stor trygghet i att vår mäklare hjälper oss hela vägen! Läs mer
    2019-05-17 Alena W svarar Anders A
    Tusen tack Anders för de fina orden! Det var verkligen roligt att hjälpa er med försäljningen av stugan. Tack för förtroendet, med vänliga hälsningar Alena Wernståhl
  • Maria H
    Maria H skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-04-15

Köpt hus och sålt bostadsrätt.
    Känns som att hon var genuint mån om att både köp och försäljning skulle bli så bra som möjligt för alla parter. Flexibel, glad, trevlig och enkel att ha att göra med. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-04-15 Alena W svarar Maria H
    Härligt att du är nöjd med både köpet och försäljningen! :) Hoppas att ni kommer att trivas i huset och får till en riktig rolig student :D
  • Jessica N skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-04-13

Köpt villa på Ledets väg Onsala. Allt gick jättesnabbt och smidigt. Bra kommunikation under processen från mäklaren. Fick ett trevligt bemötande. Mycket nöjd. Läs mer
    2019-04-15 Alena W svarar Jessica N
    Va roligt att höra att ni är nöjda med köpet :) Jag önskar er all lycka med försäljningen av huset!
  • Per L skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-04-13

Har sålt mitt hus.
    Är mer än nöjd med hela min försäljning !
    Alltifrån engagemang till hanteringen av hela processen har varit
    med högsta betyg.

Jag är mer än nöjd !
    /Per Läs mer
    2019-04-15 Alena W svarar Per L
    Tack Per för dina fina ord. Jag är väldigt glad att höra att du är nöjd med min insats. Jag önskar dig all lycka med flytten! :)
  • Kristina B skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-03-23

Supernöjd med bemötande, engagemang och resultat. Läs mer
    2019-04-03 Alena W svarar Kristina B
    Tack snälla för fina orden! :)
  • Malin W skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-03-19

Köpet av Rosengatan 10 gick väldigt fort så jag har endast haft väldigt lite kontakt med mäklare. Allt har fungerat bra och då Alena är väldigt tydlig har det inte var några frågetecken. Läs mer
    2019-04-03 Alena W svarar Malin W
    Tack Malin, hoppas att du kommer att trivas i nya lägenheten :)
  • Eva L skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-01-09

Sålt en lägenhet.
    Proffsig,lugn och metodisk.
    Lyssnade på vad vi tyckte.
    Levde upp till alla förväntningar. Läs mer
  • Matilda K
    Matilda K skrev om Alena Wernståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2018-11-15

Mäklaren var mycket tydlig och vänlig. Väldigt professionell , samtidigt lite personlig ibland. Ingav förtroende. Läs mer
    2018-12-17 Alena W svarar Matilda K
    Tack snälla för de vänliga orden :) all lycka till er med nya boendet! MVH

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Tommy Nordström