Emil Möller

Emil Möller

Emil Möller är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Emil Möller har varit registrerad mäklare sedan 2018-02. Emil Möller har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-10 och har fått 20 omdömen med ett betyg på 4.7. Emil Möller har haft 3 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 75% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-10 - 2021-09

Läs vad 20 Läs vad Emil Möller

• köpte sitt hus med hjälp av Emil Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    • Frillesås
    2021-10-11
    Hittills korrekt och tydligare bemötande
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    • Kungsbacka
    2021-10-01
    Emil gjorde hans job perfekt.
    Han levde upp till alla våra förväntningar och lite över :)
  • sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    • Gärdsås
    2021-07-11
    Mycket bra. Men kan bli bättre
    • Skulltorp
    2021-07-07
    Han gjorde ett gott och trevligt intryck men jag uppfattade inte hans säljinsats som speciellt ambitiös. Han satt utanför huset och inväntade om kunderna hade några frågor. Vi blev inte nöjda med slutpriset och om jag hade sålt huset igen hade vi nog valt en mer erfaren och hungrig mäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    • Angered
    2021-07-01
    ....................................................................
    • Olofstorp
    2021-03-30
    Både köpt en tomt samt sålt en villa med hjälp av Emil. Han är saklig, proffsig och dessutom snabb på återkoppling. Lugn och inte påklistrad eller forcerande. Kan sin sak helt enkelt. Toppjobb!
    • Olofstorp
    2021-03-30
    Jag har köpt en liten villa i Olofstorp. Emil Möller har ett mycket genuint, trevligt, förtroendeingivande och professionellt bemötande och kom med många bra råd, tips och idéer för saker att tänka på vid husköp. Även saker att tänka på som sträcker sig utanför vad mäklare brukar hjälpa till med.
    Jag är hittills mycket nöjd.
    • Gunnilse
    2021-03-22
    Sålde en villa med hjälp av Emil.

Mycket kunnig och trevlig.

Det gick snabbt, jag fick ett bra pris och Emil tog hand om allt på ett ,mycket professionellt sätt. Tyvärr inget fikabröd vid kontraktsskrivningen.
    • Gunnilse
    2021-03-19
    Köpt villa. Trevlig. Koll på läget. Förtroendeingivande
  • Johannes L
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Partille/Göteborg Östra
    • Furulund
    2021-02-24
    Vi är mycket nöjda med Emil och hans fina arbete. Trevlig, ödmjuk, lyhörd och kompromisslös gav han 100% från första dagen. Utan att försöka stressa på var han med och hjälpte oss fram till beslutet att sälja. När vi sen tryckte på startknappen och ville komma igång med en försäljning så växlade han upp och var både proffsig och drivande. Några veckor senare var huset sålt. Nu vet vi vem vi skall ringa nästa gång vi vill sälja eller köpa en bostad.