Hanna Alavik

Läs vad 27 Läs vad Hanna Alavik

• Thomas J
    Thomas J skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-06-07

Sålt villa vid havet i Åsa/Ölmanäs.
    Processen tog ca två veckor, vilket innebar att den var mycket intensiv och satte press på alla involverade parter att samverka.
    Vi hade höga förväntningar på Hanna men dessa infriades med råge.
    Nedan är en beskrivning av vad vi förväntade oss samt de egenskaper som Hanna besitter som måhända går utanför en mäklares specifika roll men som vi tycker ändå är viktiga.

Besitter en hög kommunikativ förmåga. Drivande men ändå ödmjuk. Ser helheten men ändå sinne och noga med detaljer. Senior och kompetent utan att vara byråkratisk. Inkännande och lyhörd till säljarens och köparens behov. Strukturerad och hög administrativ förmåga. Behåller lugn och saklighet även i pressade situationer. Social kompetent kryddat med gott humör och humor. Hanna var alltid närvarande och svarade snabbt på alla frågor även de mindre intelligenta.

Jag rekommenderar starkt Hanna till andra säljare och köpare! Läs mer
  • Johanna N skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-05-26

Vänligt och seriöst bemötande, lätt att få till samtal/träffar/mail. Bra rådgivning och diskussioner. Fungerade så bra vid köpet av vår lägenhet att vi anlitade henne igen vid försäljning ett par år senare. Läs mer
  • Mats E skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-05-12

Proffsigt bemötande i alla situationer. Läs mer
  • Linnea L
    Linnea L skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-02-16

Hanna är en mäklare som är väldigt lättsam och inlyssnande. Hon har varit väldigt engagerad i både vårt husletande och i försäljning av vår lgh. Under försäljningen höll hon oss uppdaterade flera gr i veckan och gjorde oss trygga. Bra på att fånga upp och bemöta kunder. Kommer absolut kontakta Hanna om vi skulle behöva sälja igen. Läs mer
  • Klas-Göran P skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-02-11

Hanna Alavik skötte försäljningen av vårt hus på ett väldigt professionellt sätt.Jobbade snabbt och smidigt. Höll oss underrättade hela tiden så att vi kände oss trygga.
    Vi rekommenderar till andra objekt.
    MVH RAIJA och Göran Persson Läs mer
  • Johanna A skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2018-12-19

Köpt 1 1/2 -plans villa i Kungsbacka

Mäklaren var glad, trevlig, lugn, noggrann och professionell. Bra på att förmedla mellan oss och säljaren.

Upplevde att det inte var stressigt och pådrivande utan det fick ta sin tid och vi är nöjda med bemötandet. Läs mer
  • Mats L skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2018-12-14

Har sålt en bostadsrätt.
    Fick stort förtroende för mäklaren första gången jag mötte henne.
    Allting har skötts väldigt proffsigt och engagerat och har alltid blivit bemött med ett vänligt leende. Punktlig så man kan ställa klockan efter henne, alltid återkopplat.
    Skall jag köpa eller sälja i Kungsbacka igen vet jag vem jag skall vända mig till. Läs mer
    2018-12-17 Hanna A svarar Mats L
    Hej Mats, tack för de fina orden - det har varit väldigt roligt att få lära känna er! Vi ses :)
  • Gunnar J skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2018-12-09

Trevligt och proffsig bemötande. Hanteringen var smidig och processen flöt väldigt smidigt. Upplevde även att köparen tyckte det gick bra och schysst till. Läs mer
    2018-12-17 Hanna A svarar Gunnar J
    Tack Gunnar, nöjet var helt på min sida att få hjälpa till! Vi ses efter årsskiftet!
  • Marcus B skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2018-12-03

Bra bemötande på visning. Visade sig sen att hon va lite dåligt påläst och blandat ihop saker. Fel årtal på renoveringar och köksmaskiner bland annat. Läs mer
    2018-12-17 Hanna A svarar Marcus B
    Hej Marcus, tack för er feedback. Det är viktigt att ni också ska känna er trygga och omhändertagna i er bostadsaffär som köpare. Hoppas ni kommer trivas gott i ert nya hus!
  • Anton L
    Anton L skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2018-10-06

Jag ville ha en pålitlig och lätt kontaktbar mäklare som levererar och det fick jag!

Hanna sålde min lägenhet i kungsbacka, hon var väldigt trevlig och kunnig! Läs mer
    2018-12-17 Hanna A svarar Anton L
    Gott att höra att ni kände att jag fanns till för er hela vägen - då har jag lyckats! Hoppas ni trivs bra i ert hus!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Tommy Nordström