Hanna Alavik
Registrerad mäklare sedan 2009-10-26
Aktiv på Reco.se sedan 2017-10-26
2019-07 - 2020-06

Läs vad 37 Läs vad Hanna Alavik

• Elnaz M köpte sitt hus med hjälp av Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-06-01

KUNGSBACKA
    Trevligt, öppen o omtänksam mot både köpare o säljare. Rak o tydlig kommunikation. Läs mer
  • Goran C sålde sitt hus med hjälp av Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-04-29

ÅSA
    Väldigt kunnig och med väldigt bra bemötande Läs mer
  • Thomas H köpte sin bostad med hjälp av Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-01-21

Hällingsjö
    Vi köpte en gård ! Trevligt bemötande hela vägen ! Snabb återkoppling vid frågor . Kommer absolut att rekommendera Hanna till andra som frågar om mäklare ! Läs mer
  • Johan S sålde sin bostad med hjälp av Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-01-20

Hällingsjö
    Sålt en näringsfastighet.
    Bra bemötande samt lätt att få tag på.
    Jag tycker att allt fungerat bra. Läs mer
  • Mikael K skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-11-06

Har fått hjälp med både försäljning av befintlig bostad och köp av ny bostad via Hanna.
    Vi har letat länge efter ny bostad och träffat på många mäklare. För Hanna fick vi förtroende direkt på en visning. Det blev inget köp på den visningen men vi bestämde oss då för att det var hon som skulle få hjälpa oss vid vår kommande försäljning.
    Duktig, inkännande och trevlig som person.
    Rekommenderar henne varmt till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Daniel P köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-10-31

4:a
    Kungsbacka
    Jag och min sambo har köpt en bostadsrättslägenhet.
    Vi blev bra bemött utav mäklaren.
    Affären gick väldigt snabbt vilket var bra.
    Fick svar på dem frågorna jag ställde till mäklaren kanske inte alltid direkt men hon tog med sig frågorna och återkoppla till oss nästkommande dag.
    Så skall jag sammanfatta det hela så var det ändå ett smidigt köp. Läs mer
  • Jörgen P skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-10-17

Sålde ett hus och köpte ett nytt hus.
    Är super nöjda med all hjälp vi fått.
    Hanna har varit en duktig och kompetent mäklare
    Allt har gått jättebra och kan starkt rekommendera både Hanna och Svensk fastighetsförmedling i Kungsbacka för deras arbete dom gjorde för oss. Läs mer
  • David H sålde sitt hus med hjälp av Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-10-15

Vallda
    Vi träffade Hanna första gången på en visning utav ett hus. Hon var lugn påläst och engagerad.

Så när vi skulle sälja vår villa valde vi att kontakta Hanna. Det visade sig vara ett bra beslut. Hon förklarade tydligt och lätt hur hela processen går till. Tog sig tid för alla frågor vi hade. Hjälpte oss med det vi behövde hjälp med.

Från första möte till kontraktsskrivning visade Hanna stort engagemang och kunskap.

Vi kan inte annat än rekommendera Hanna! Läs mer
  • Sabina N sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-10-15

5:a
    Kungsbacka
    Hanna hjälpte oss att sälja vårt kedjehus, vi hade sprungit på henne vid ett tidigare tillfälle vid en tomtvisning och blev väldigt glada av att hon skulle hjälpa oss med vår försäljning.
    Hanna känns väldigt proffessionell, vi gillade också hennes lugn som mäklare. Det kan ju hända en del påvägen och då har hon hållt lugnet och kommit med goda råd och tips.
    Vi gillar henne skarpt och kommer definitivt att kontakta henne igen om vi behöver hennes hjälp och kan även varmt rekommendera henne till vänner och bekant. Läs mer
  • Stig Bertil S skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-09-06

Sålt fritidshus
    Mäklaren visade seriöst intresse för försäljningen och bemötte säljare och köpare mycket trevligt. Antalet visningar begränsades genom föranmälan.
    Vi är mycket nöjda med genomförd försäljning. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Tommy Nordström