Hanna Alavik
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 21 kunder tycker om Hanna Alavik

• Har sålt en bostadsrätt.
    Fick stort förtroende för mäklaren första gången jag mötte henne.
    Allting har skötts väldigt proffsigt och engagerat och har alltid blivit bemött med ett vänligt leende. Punktlig så man kan ställa klockan efter henne, alltid återkopplat.
    Skall jag köpa eller sälja i Kungsbacka igen vet jag vem jag skall vända mig till. Läs mer
    2018-12-17 Hanna A svarar Mats L
    Hej Mats, tack för de fina orden - det har varit väldigt roligt att få lära känna er! Vi ses :)
  • Trevligt och proffsig bemötande. Hanteringen var smidig och processen flöt väldigt smidigt. Upplevde även att köparen tyckte det gick bra och schysst till. Läs mer
    2018-12-17 Hanna A svarar Gunnar J
    Tack Gunnar, nöjet var helt på min sida att få hjälpa till! Vi ses efter årsskiftet!
  • Bra bemötande på visning. Visade sig sen att hon va lite dåligt påläst och blandat ihop saker. Fel årtal på renoveringar och köksmaskiner bland annat. Läs mer
    2018-12-17 Hanna A svarar Marcus B
    Hej Marcus, tack för er feedback. Det är viktigt att ni också ska känna er trygga och omhändertagna i er bostadsaffär som köpare. Hoppas ni kommer trivas gott i ert nya hus!
  • Anton L
    Jag ville ha en pålitlig och lätt kontaktbar mäklare som levererar och det fick jag!

Hanna sålde min lägenhet i kungsbacka, hon var väldigt trevlig och kunnig! Läs mer
    2018-12-17 Hanna A svarar Anton L
    Gott att höra att ni kände att jag fanns till för er hela vägen - då har jag lyckats! Hoppas ni trivs bra i ert hus!
  • Martin S
    Vår mäklare Hanna har varit otroligt duktig! Hon förstod precis våra önskemål, var lyhörd, kompetent och gjorde försäljningen mycket lyckad! Vi rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2018-12-17 Hanna A svarar Martin S
    Tusen tack Martin, med ett gott samarbete blev resultatet väldigt lyckat! Härligt att höra att ni är nöjda! Vi ses
  • Ett stort tack till Hanna Alavik som sålde vår lägenhet! Trevligt bemötande, kontinuerlig uppföljning och en helt igenom proffsig insats varför vi varmt rekommenderar Hanna till Er som går i köp- eller säljtankar.

Roger & Kerstin Olsson Läs mer
    2018-12-17 Hanna A svarar Kerstin O
    Tusen tack Kerstin och Roger! Ses vi inte i Kungsbacka så ses vi i Spanien nästa gång :)
  • Väldigt duktig och trevlig mäklare. Läs mer
    2018-12-17 Hanna A svarar Christian Ö
    Tack för förtroendet att få sälja er fina hästgård!
  • Lars K
    Kan sin sak,trevlig att arbeta med Läs mer
    2018-12-17 Hanna A svarar Lars K
    Tack Lars, hoppas ni trivs gott i Björkris!
  • Professionell, och tillmötesgående.

Saklig och kunnig. Läs mer
    2018-12-17 Hanna A svarar Anders A
    Tack Anders, gott att höra att det kändes bra att köpa via mig! Hoppas du trivs :)
  • Hanna var mycket professionell och otroligt hjälpsam genom hela processen. Fick alltid snabba svar och fanns aldrig några problem. Läs mer
    2018-03-13 Hanna A svarar Angelica C
    Tack Angelica för de fina orden - hoppas du trivs gott! Hoppas vi hörs igen!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Camilla Möllerström