Hanna Alavik

Läs vad 24 kunder tycker om Hanna Alavik

• Linnea L
    Linnea L skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-02-16

Hanna är en mäklare som är väldigt lättsam och inlyssnande. Hon har varit väldigt engagerad i både vårt husletande och i försäljning av vår lgh. Under försäljningen höll hon oss uppdaterade flera gr i veckan och gjorde oss trygga. Bra på att fånga upp och bemöta kunder. Kommer absolut kontakta Hanna om vi skulle behöva sälja igen. Läs mer
  • Klas-Göran P skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2019-02-11

Hanna Alavik skötte försäljningen av vårt hus på ett väldigt professionellt sätt.Jobbade snabbt och smidigt. Höll oss underrättade hela tiden så att vi kände oss trygga.
    Vi rekommenderar till andra objekt.
    MVH RAIJA och Göran Persson Läs mer
  • Johanna A skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2018-12-19

Köpt 1 1/2 -plans villa i Kungsbacka

Mäklaren var glad, trevlig, lugn, noggrann och professionell. Bra på att förmedla mellan oss och säljaren.

Upplevde att det inte var stressigt och pådrivande utan det fick ta sin tid och vi är nöjda med bemötandet. Läs mer
  • Mats L skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2018-12-14

Har sålt en bostadsrätt.
    Fick stort förtroende för mäklaren första gången jag mötte henne.
    Allting har skötts väldigt proffsigt och engagerat och har alltid blivit bemött med ett vänligt leende. Punktlig så man kan ställa klockan efter henne, alltid återkopplat.
    Skall jag köpa eller sälja i Kungsbacka igen vet jag vem jag skall vända mig till. Läs mer
    2018-12-17 Hanna A svarar Mats L
    Hej Mats, tack för de fina orden - det har varit väldigt roligt att få lära känna er! Vi ses :)
  • Gunnar J skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2018-12-09

Trevligt och proffsig bemötande. Hanteringen var smidig och processen flöt väldigt smidigt. Upplevde även att köparen tyckte det gick bra och schysst till. Läs mer
    2018-12-17 Hanna A svarar Gunnar J
    Tack Gunnar, nöjet var helt på min sida att få hjälpa till! Vi ses efter årsskiftet!
  • Marcus B skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2018-12-03

Bra bemötande på visning. Visade sig sen att hon va lite dåligt påläst och blandat ihop saker. Fel årtal på renoveringar och köksmaskiner bland annat. Läs mer
    2018-12-17 Hanna A svarar Marcus B
    Hej Marcus, tack för er feedback. Det är viktigt att ni också ska känna er trygga och omhändertagna i er bostadsaffär som köpare. Hoppas ni kommer trivas gott i ert nya hus!
  • Anton L
    Anton L skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2018-10-06

Jag ville ha en pålitlig och lätt kontaktbar mäklare som levererar och det fick jag!

Hanna sålde min lägenhet i kungsbacka, hon var väldigt trevlig och kunnig! Läs mer
    2018-12-17 Hanna A svarar Anton L
    Gott att höra att ni kände att jag fanns till för er hela vägen - då har jag lyckats! Hoppas ni trivs bra i ert hus!
  • Martin S
    Martin S skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2018-07-26

Vår mäklare Hanna har varit otroligt duktig! Hon förstod precis våra önskemål, var lyhörd, kompetent och gjorde försäljningen mycket lyckad! Vi rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2018-12-17 Hanna A svarar Martin S
    Tusen tack Martin, med ett gott samarbete blev resultatet väldigt lyckat! Härligt att höra att ni är nöjda! Vi ses
  • Kerstin O skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2018-05-22

Ett stort tack till Hanna Alavik som sålde vår lägenhet! Trevligt bemötande, kontinuerlig uppföljning och en helt igenom proffsig insats varför vi varmt rekommenderar Hanna till Er som går i köp- eller säljtankar.

Roger & Kerstin Olsson Läs mer
    2018-12-17 Hanna A svarar Kerstin O
    Tusen tack Kerstin och Roger! Ses vi inte i Kungsbacka så ses vi i Spanien nästa gång :)
  • Christian Ö skrev om Hanna Alavik en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2018-03-31

Väldigt duktig och trevlig mäklare. Läs mer
    2018-12-17 Hanna A svarar Christian Ö
    Tack för förtroendet att få sälja er fina hästgård!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Camilla Möllerström