Hanna Alavik

Hanna Alavik

Hanna Alavik är mäklare på Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

Hanna Alavik har varit registrerad mäklare sedan 2009-10. Hanna Alavik har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-01 och har fått 113 omdömen med ett betyg på 4.9. Hanna Alavik har haft 44 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

113 omdömen om Hanna Alavik

Sedan starten hos Reco 2000
Marika H
Köpte sitt hus med hjälp av Hanna Alavik en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Herrljunga

Välkomnande, svarar snabbt och återkommer med alla frågor man har. Hjälper till med saker som varit obekanta för oss. Är ärlig och kör med öppna kort om hur det ligger till. Gör vad hon kan för att det ska passa oss och vårat schema.

Madhan Mohan A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Alavik en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Herrljunga

We were treated very well, always on or before time on the booked viewings, answered all our questions precisely and patiently, very helpful in making the buying process smooth, Really happy with the overall process.

Lennart P
Sålde sitt hus med hjälp av Hanna Alavik en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Vårgårda

Hanna är en mycket bra mäklare som noggrant går igenom försäljning och ev frågor man har som säljare. Svarar snabbt om man har funderingar krin sin försäljning.

Katarina B
Centrala Vårgårda

Bra bemötande Lugn Förstående

Alexander F
Centrala Herrljunga

Kunnig, erfaren, bra koll på läget och marknaden. Låter ingen tid gå till spillo, uppdaterar hela tiden. Kan varmt rekommenderas.

Emilia T
Centrala Herrljunga

Väldigt trevligt bemötande. Hjälpsam och snabba svar vid frågor.

Ludwig W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Alavik en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Herrljunga

Trevlig, snabb, höll mig informerad hela tiden.

Linn P
Södra Herrljunga

Svarade snabbt på eventuella frågor och funderingar. Trevlig och man kände sig alltid trevligt bemött av Hanna, kunnig inom sina områden

Madeléne Å
Södra Herrljunga

Hanna är grym!! Så kunnig o intresserad. Svarade på våra frågor fort o va nästan alltid tillgänglig. Snäll, trevlig, positiv o grymt duktig på sitt jobb! Vi känner oss otroligt trygga med Hanna som mäklare.

Joachim O
Centrala Herrljunga

Hanna är en väldigt trevlig person och har ett lugnt och tryggt bemötande. Hon är lyhörd och kunnig och lätt att tala med. Vi hade dock högre förväntningar än kanske marknaden till slut var. Kanske önskat lite tuffare förhandling, om det nu var möjligt? I övrigt gott betyg till Hanna.