Jessica Lagergren

Jessica Lagergren

Jessica Lagergren är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Jessica Lagergren har varit registrerad mäklare sedan 2015-05. Jessica Lagergren har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 82 omdömen med ett betyg på 4.8. Jessica Lagergren har haft 20 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

82 omdömen om Jessica Lagergren

Marie O
Sålde sitt hus med hjälp av Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Onsala

Engagerad och väldigt trevlig. Är intresserad över våra önskemål och lyhörd

Johan A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kungsbacka

Proffsig och effektiv, bra bemötande.

Nina H
Kungsbacka

En mycket noggrann, hjälpsam och trevlig person som var mån om att alla var nöjda. Stämde av och följde upp precis som hon lovat.

Inger H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kungsbacka

Väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Vi har fått vara med i hela säljprocessen. Hon har varit väldigt informativ och hjälpsam. Vi känner oss väldigt trygga i hela processen

Hanna B
Kungsbacka

Jessica är hjälpsam och kunnig. Hon ser de behov som vi som säljare haft och hon har visat stor förståelse. Hon är noga att höra av sig och återkoppla till oss. Det har varit särskilt uppskattat att vi kunnat ha dialog med både säljare och säljares barn, som hjälpt föräldrarna. Vi är väldigt nöjda med hur processen skötts och all kontakt. Alltid trevlig och vänlig.

Emelie A
Köpte sitt hus med hjälp av Jessica Lagergren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kungsbacka

Supertrevlig & vänlig & väldigt hjälpsam. Vi kan varmt rekommendera Jessica Lagergren

Svar från Jessica Lagergren

Tack Emelie, så glad för er skull. Ni kommer trivas så bra i området. Vi ses på tillträdet,

Carina E
Kungsbacka

En glad, trevlig o positiv mäklare där vi som säljare kände oss trygga . Jessica var omtänksam o hjälpsam. Rekommenderas varmt om ni ska köpa eller sälja en bostad

Johan N
Åsa

Jessica är både trevlig och kunnig, agerade snabbt och proffsigt när affären tog fart.

Kajsa J
Kungsbacka

Proffsig och hjälpande. Har haft bra kontakt från början till slut och har hjälpt till med alla frågor som kommit upp!

Svar från Jessica Lagergren

Åh, tack snälla Kajsa! Så roligt att det blev den här fina lägenheten som du köpte. Vi hörs av om du funderar på något och så ses vi i Februari igen!

Mikaela K
Vallda

Tydlig, förtroendeingivande och ödmjuk vilket innebar en behaglig och trygg process. Rekommenderas varmt.

Svar från Jessica Lagergren

Tack så mycket Mikaela. Ni har verkligen köpt ett jättefint hus och jag är helt övertygad att ni kommer trivas hur bra som helst.