Mikael Lindeberg
Registrerad mäklare sedan 2013-06-27
Aktiv på Reco.se sedan 2017-04-18
2019-07 - 2020-06

Läs vad 52 Läs vad Mikael Lindeberg

• Ida M köpte sitt hus med hjälp av Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-06-12

Onsala
    Vi köpte ett hus av Mikael, men skall också sälja vår lägenhet via Mikael.
    Mikaels bemötande har varit tryggt och enkelt, visat intresse för oss som kunder båda vid köp och sälj. Lägger fokus på oss och hans bemötande är mycket professionellt.
    Han är snabb, effektiv och saklig. Vi skulle absolut rekommendera Mikael till familj och vänner. Läs mer
  • Britt F köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-05-25

3:a
    Signeskulle
    Jag har både köpt och sålt bostad med hjälp av Mikael. Han är lugn, proffsig, flexibel och engagerad i sitt arbete. Affären gick snabbt och smidigt och jag hölls uppdaterad under hela processen. Han rekommenderas varmt. Läs mer
  • Maria N sålde sin stuga med hjälp av Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-05-22

3:a
    Fjärås
    Trevlig med gott bemötande. Seriös och kunnig. Läs mer
  • Linnéa E sålde sitt hus med hjälp av Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Vallda
    Sålde hus i Vallda med Mikaels hjälp - han är en kunnig och professionell mäklare som är trevlig och saklig i sin kommunikation. Det blev en trygg och smidig process enligt vår förväntan. En riktigt bra säljupplevelse! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Jonas D köpte sitt hus med hjälp av Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Köpt villa i Vallda
    Uppfattade Mikael som kunnig och seriös Läs mer
  • Håkan H sålde sitt hus med hjälp av Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

snabbt och enkelt. inga stora krussiduller, Lyssnar. Läs mer
  • Kristin B köpte sitt hus med hjälp av Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-05-01

Kungsbacka
    Köpt hus i Kungsbacka. Allt gick smidigt o enkelt. En snabb o enkel affär med bra kontakt. En förhandsvisning för oss sen blev det vårt. Kunde inte varit bättre. Kan varmt rekommendera Mikael som mäklare. Läs mer
  • Kim S köpte sitt hus med hjälp av Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-04-24

Gårda Brygga
    Lättsamt, proffsigt och genuint bemötande i vårt fastighetsköp. Läs mer
  • Maja D köpte sitt hus med hjälp av Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-04-23

Vallda
    Jag har köpt ett hus i Vallda.
    Bra bemötande av mäklaren, flexibel, lätt att nå, bra service och det blev en smidig affär.
    En utmärkt bra upplevelse ⭐️ Läs mer
  • Marita J sålde sitt hus med hjälp av Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-04-21

Kungsbacka
    Sålt villa i Kungsbacka. Mäklare. Mikael toppen en mycket lugn o saklig person med raka o snabb information . Jag kan rekommendera honom , vi gjorde en snabb affär Vänl. Marita Läs mer
    2020-04-23 Mikael L svarar Marita J
    Tack Marita för de vänliga orden!

Hoppas du kommer trivas i lägenheten du köpt av oss!

//Mikael

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka