Mikael Lindeberg

Mikael Lindeberg

Mikael Lindeberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Mikael Lindeberg har varit registrerad mäklare sedan 2013-06. Mikael Lindeberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 68 omdömen med ett betyg på 4.7. Mikael Lindeberg har haft 20 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 68 Läs vad Mikael Lindeberg

• sålde sitt hus med hjälp av Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    2021-07-07
    Väl bemött!Jag har aldrig tidigare använt nån mäklare.jag tycker att Mikael var jätte bra o mycke angagerat vi försäljning av min bostad.
  • köpte sitt hus med hjälp av Mikael Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    • Onsala
    2021-06-23
    Proffsig, lyhörd och vänlig. Väldigt trevlig, kunnig och skötte hela affären på ett tryggt och förtroendeingivande sätt och levde helt upp till våra förväntningar. Vi rekommenderar honom varmt.
    2021-04-06
    Mikael har hjälpt oss att sälja vår kära villa då vi flyttar till annan ort. Vi har i lugn o ro sökt en köpare som tycker om huset lika mycket som oss och där har Mikael varit till god hjälp. Kontakterna alla parter och intressenter emellan har Mikael skött på ett proffesionellt och socialt kompetent vis vilket vi har uppskattat. Vi rekommenderar varmt till fortsatta uppdrag. Tack.
    2021-04-01
    Fsg av vårt hus. Gick smidigt och snabbt. Mycket bra bemötande från Mikael.
  • Jimmy A
    2021-03-30
    Vi köpte ett jätte fint hus av Mikael, han gav oss ett helt otroligt fint bemötande och suverän service, väldigt tillmötesgående och man kan kontakta han om alla frågor så skaffar han snabbt svar på det. Vi är otroligt nöjda med Mikael och svensk fast i Kungsbacka överhuvudtaget då dom också sålde vårat hus, vi kommer garanterat att anlita dom igen om vi behöver och kommer rekommendera han och dom till alla vi känner.
    2021-03-30
    Köpt en villa av Mikael.
    Otroligt trevlig, hjälpsam,informativ!
    Vi tittade först på ett annat objekt som vi inte var så intresserade av och då tipsade Mikael om det hus vi sedan köpte, vilket kom att stämma mer än väl överens med vad vi sökte.
    Vi är otroligt nöjda och tacksamma över hela Mikaels insats och ger honom vår allra bästa rekommendationer!
    2021-03-26
    Vi skulle sälja vårt hus och blev tipsade om Svensk Fastighetsförmedling och där fick vi kontakt med Mikael.
    Vi fick redan från början ett gott förtroende för Mikael och det förtroendet har han förvaltat väl. Mikael har hela vägen på ett pedagogiskt och trevligt vis lotsat oss igenom försäljningen av huset och gett oss de råd som vi behövde.
    Extra bonus för att att han ställde upp när situationen så påkallade.
    2021-03-26
    Vi köpte en villa av Mikael på Tröskvägen i Kungabacka och vi fick ett lugnt och tryggt bemötande. Trevlig, enkel att ha och göra med och påläst! Vi ser mkt fram emot vårat kommande boende!
    • Fjärås
    2021-03-25
    Sålt privatbostad.
    Lugn och trevlig bemötande på alla vis.
    Skött sig utmärkt.
    Tycke han informera och hjälpt till med vägledning under hela processen. Lätt att få kontakt med. Toppen kille.
    • ÅSA
    2021-03-05
    Mycket trevlig och förtroendeingivande, vi fick rak och tydlig information och kände oss trygga att köpa bostad!