Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Sotenäs Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn

Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn

Köpmanstorget 8, 456 31 Kungshamn — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kungshamn!

Här i Kungshamn och Sotenäs kommun i Västra Götaland kan vi mäklare guida dig genom hela bostadsaffären, så att du hittar ditt absoluta drömboende här på vackra västkusten. Vare sig du är ute efter en lägenhet, villa eller ett litet fritidshus vid havet har vi den rätta kompetensen och erfarenheten som krävs för att svara på alla frågor och säkert leda dig genom affären.

Vi tillhör en mäklarkedja med över 80 års erfarenhet i branschen. Det säger en hel del om vår kompetens. Att du som kund ska vara nöjd med ditt boende är vårt främsta mål. Tveka inte att kontakta oss, så berättar vi mer!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 15 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn

• Peter M
    Peter M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Vi har fått ett mycket korrekt och bra bemötande av samtliga på kontoret. Steinar & Co har gjort ett bra jobb, även om vi inte nådde upp till utgångspriset. Läs mer
  • Lars W
    Lars W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Steinar Lund: Kompetent, professionell, sympatisk. Läs mer
    2017-11-04 Steinar L svarar Lars W
    Tack Lars för trevlig recension. Kul att få jobba med er.
  • Göran I
    Göran I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Positivt i alla avseenden.Mycket nöjd. Läs mer
    2017-10-19 Steinar L svarar Göran I
    Hej Göran. Tack för uppdraget och positiv feedback
  • Conny F
    Conny F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Steinar är en mycket kunnig och engagerad fastighetsmäklare. Eftersom att jag själv är mäklare sedan många år har jag med intresse följt hur de olika mäklarna arbetar och därför föll mitt val på Steinar vilket var helt rätt val. Läs mer
    2017-10-09 Steinar L svarar Conny F
    Hej Conny. Tack för en trevlig recension. Hälsa frun
  • Stefan M
    Stefan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Steinar var tyst effektiv och åstadkom det som krävdes utan något drama. Framför allt tog han hand om marknadsföring och pappersarbete på ett smidigt sätt.

Vid ett par tillfällen fick vi inte den feedback vi blivit utlovade vilket var frustrerande. Vidare sattes förväntningarna på slutpris väsentligt högre än vad som införlivades men vi hade ju kunnat tacka nej till vårt högsta bud, så det är inget vi håller honom ansvarig för. På det stora hela är vi nöjda med processen. Läs mer
  • Pia W
    Pia W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Är mycket nöjd med valet av mäklare, på svensk fastighetsförmedling i Kungshamn, snabb återkoppling, proffsigt men ändå personligt bemötande. Kan varmt rekomendera dem.
    //Pia Läs mer
    2017-07-27 Steinar L svarar Pia W
    Hej Pia. Tack för trevlig feedback.
  • Lena J
    Lena J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Jag har känt mig trygg under hela processen av försäljningen av min fastighet. Ett trevligt bemötande och har alltid fått svar på mina frågor. Läs mer
    2017-07-05 Steinar L svarar Lena J
    Hej Lena. Tack för förtroendet och det fina betyget. Det var riktigt kul att få jobba med dig. Hälsningar killarna på Svensk Fastighetsförmedling
  • Bo F
    Bo F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Väl utfört, vi är mycket nöjda. Läs mer
    2017-06-20 Steinar L svarar Bo F
    Hej. Tack för toppbetyget. Det var riktigt kul att få jobba med er och att få förmedla fastigheten på Ramsvik. Philip hälsar.
  • Brita A
    Brita A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Vi är mycket nöjda med hur försäljningen av vårt hus hanterades. Vi kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Kungshamn. De ingav förtroende, var konkreta och seriösa. Tack Steinar och Philip! Läs mer
    2017-05-15 Steinar L svarar Brita A
    Hej Brita. Tack för det fina omdömet. Hälsningar Philip och Steinar
  • Carina R
    Carina R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    En professionell mäklare som gav mig trygghet i min roll som säljare. Jag har absolut ingenting som jag kunde önska vara annorlunda. Läs mer
  • Kurt B
    Kurt B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Min fru och jag blev väl bemötta och hade fin service under hela tiden som
    försäljningsprocessen pågick. Vi är mycket nöjda med mäklarens arbete.

Kurt Blomgren Läs mer
  • Håkan W
    Håkan W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    På det hela taget mycket bra! Bra känsla och bra inledning och avslut. Borde "rättat till" första värderingen på vårt hus.dvs. sänkt utgångspriset till en mer marknadsanpassad värdering. Kunde varit snabbare med återkopplingar. Läs mer
  • Lina B
    Lina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Väldigt flexibel och trevlig i sitt bemötande. Alla problem är till för att lösas och försäljningen av vår lägenhet gick mycket smidigt trots att vi bitvis befann oss utomlands. Läs mer
  • Torgny K
    Torgny K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Professionellt bemötande, noggrann och förklarande vilket skapade trygghet i processen. Tillgänglig och snabba svar. Läs mer
  • Kjell L
    Kjell L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Steinar Lund har varit en kunnig, seriös och engagerad mäklare. Läs mer

Köpmanstorget 8, 456 31 Kungshamn