Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Sotenäs Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn

Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn

Köpmanstorget 8, 456 31 Kungshamn — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kungshamn!

Här i Kungshamn och Sotenäs kommun i Västra Götaland kan vi mäklare guida dig genom hela bostadsaffären, så att du hittar ditt absoluta drömboende här på vackra västkusten. Vare sig du är ute efter en lägenhet, villa eller ett litet fritidshus vid havet har vi den rätta kompetensen och erfarenheten som krävs för att svara på alla frågor och säkert leda dig genom affären.

Vi tillhör en mäklarkedja med över 80 års erfarenhet i branschen. Det säger en hel del om vår kompetens. Att du som kund ska vara nöjd med ditt boende är vårt främsta mål. Tveka inte att kontakta oss, så berättar vi mer!
Lör-Sön: Stängt

• 2019-05-25

Ewa E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Sålt en stuga
    Mycket bra bemötande
    Han var påläst och höll mig uppdaterad hela tiden
    Känner mig mycket nöjd med mäklaren Läs mer
    2019-05-27 Philip H svarar Ewa E
    Tack för recensionen Ewa! Roligt att du är nöjd.

Vi hörs & syns!
  • Ruth Karin R

2019-05-17

Ruth Karin R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Da er vår fritidsbolig solgt. Salgsprosessen har vært betryggende ivaretatt av Steinar Lund. Alltid like informativ og hyggelig. Vi kunne ikke vært mer heldig med valg av megler. Takk også til Philip og Johan for deres alltid like hyggelig beteende. Mvh Ruth og Egil. Läs mer
    2019-05-18 Steinar L svarar Ruth Karin R
    Hei Ruth og Egil. Vi takker for oppdraget og de fine ordene. Det har värt en glede og få jobbe med dere hele veien. Gutta (Philip og Johan) hilser så godt.
  • 2019-05-13

Marie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Sålde Fritidsboende. Proffsig och kunnig i alla lägen. Vi fick löpande återkoppling under affärens gång. Väldigt trevligt bemötande! Flexibel i alla lägen med inställningen ”Allt är möjligt”! Smidig affär. Glad, lyhörd och professionell och vi kan varmt rekommendera Philip när ni ska sälja! Läs mer
    2019-05-14 Philip H svarar Marie S
    Tack för recensionen och roligt att ni är nöjda! Vi hörs och syns!
  • 2019-05-09

Stefan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Vi köpte ett sommarhus och Steinar ställde upp exemplariskt och agerade mycket professionellt.

Vi kan varm rekommendera Steinar som Mäklare. Läs mer
    2019-05-09 Steinar L svarar Stefan F
    Tack för rekommendationen och lycka till med nya huset. Skall bli kul att följa er och huset i framtiden. Vi höres
  • 2019-05-08

Carina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Har sålt en fastighet. Mycket nöjd med allt runt affären. Bra bemött. Läs mer
    2019-05-09 Steinar L svarar Carina L
    Hej Carina. Härligt at ni är nöjda. Det blev en bra spurt i slutet
  • 2019-04-21

Maria S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Hej,
    vi är supernöjda med all personal inkl Steinar. Enkel kommunikation och guidning genom hela processen. Läs mer
    2019-05-09 Steinar L svarar Maria S
    Hej Maria. Kul att ni är nöjda o lycka till med nya huset. Vi hörs och syns
  • 2019-04-01

Anna-Sofia P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Sålt lägenheten i Hunnebostrand. Fick ett bra och trevligt bemötande, lägenheten blev snabbt såld och jag blev uppdaterad under hela processen dels genom sms men också av personliga samtal.
    Tack för all hjälp Läs mer
    2019-04-03 Philip H svarar Anna-Sofia P
    Tack för recensionen! Ett sms är informativt men ett samtal är alltid trevligare.
    Vi hörs och syns!
  • 2019-03-27

Eva R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Allt gick jättefort!
    Totalen bra! Läs mer
    2019-03-29 Steinar L svarar Eva R
    Tack för recensionen och samarbetet. Instämmer att det gick fort och att det gick bra.
  • 2019-03-24

Marianne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Köpt BR i Hunnebostrand
    Bemött på ett bra sätt med god service såväl på som utanför kontorstid.
    Mäklarens agerande sannolikt, till viss del, påverkad av säljarens agerande.
    Förväntade mig ett snabbt köp innan läg. kom ut på marknaden, vilket mäklaren bidrog till trots osäkerhet från säljaren!
    Bra bemötande från mäkl. trots krånglig säljare! Läs mer
    2019-03-29 Steinar L svarar Marianne S
    Tack för recensionen, kul at ni är nöjda. Det ingår i vår tjänst att ge service både på och utanför kontorstid, vardag som helg. Trevligt att ni är nöjda med bemötandet trots att ni kanske blev besvikna under processens gång. Till slut blev det en lyckat affär.
  • 2019-03-18

Bjarne B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Köpte en villa via Philip. Väldigt bra bemötande, proffsig, seriös och vänlig. Läs mer
    2019-03-18 Philip H svarar Bjarne B
    Tack för dessa vänlig ord, vi hörs och syns!
  • 2019-03-17

Kjell Erik T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Philip Hansson i Kungshamn anlitades att sälja vår villa.

Trots att han var så ung visade han sig vara väldigt framåt och drivande, professionell men ändå väldigt personlig och trevlig.
    Han tog väl hand om försäljningen, och genomförde den på ett snabbt och effektivt sätt. Vi är väldigt nöjda med hans tjänster.

Gun o Kjell-Erik Torstensson Kungshamn Läs mer
    2019-03-18 Philip H svarar Kjell Erik T
    Tack för fina ord, har varit ett nöje att samarbeta med er! Vi hörs och syns.
  • Staffan T

2019-03-07

Staffan T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Fritidshus sålt med tydliga och klara steg, väl presenterad annons, effektivt och skickligt hanterat. Vi förväntade oss att mäklaren skulle hantera allt med minimal inblandning från oss. Precis så blev det också. Läs mer
    2019-03-07 Steinar L svarar Staffan T
    Hej Staffan

Jätteroligt att ni är nöjda med mitt jobb, det du skriver är det vi eftersträvar vid varje affär.
  • 2019-03-06

Christina T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Vi sålde ett fritidshus. Steinar Lund var mycket professionell i sitt bemötande och förklarade grundligt hur försäljningsprocessen skulle komma att se ut. Under hela processen har Steinar Lund återkopplat regelbundet och skött allting. Vi som ägare har helt kunnat koppla av. Vi kan å det varmaste rekommendera Steinar Lund. Han har skött försäljningen av vårt hus på ett utomordentligt bra sätt. Läs mer
    2019-03-07 Steinar L svarar Christina T
    Hej Christina

Tack för trevlig recension och ett mycket bra samarbete, kul att få jobba med er
  • 2018-11-12

Ahlgren och Glavas Fastighets AB skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Har köpt enfastighet i Kungshamn. Snabbt och bra bemötande, trevlig och kunnig. Tog väl hand om oss, samt hade en bra kontakt med oss under hela processen. REKOMENDERAS Läs mer
    2018-11-13 Steinar L svarar Ahlgren och Glavas Fastighets AB
    Tack för rekommendationen, skall bli kul att följa projektets utveckling.
  • Anders S

2018-11-12

Anders S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Försäljning av kyrkbyggnad + fristående bostadshus.
    Kompetent och bra bemötande samt genomtänkt strategi för den målgrupp av köpare med störst potential för objektet som är ganska speciellt. Läs mer
    2018-11-13 Steinar L svarar Anders S
    Hej Anders. Tack för trevlig recension och bra samarbete i samband med försäljningen
  • 2018-10-21

Ann-Marie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Tack Steinar och Johan för ett proffsigt och snabbt arbete samt vänligt bemötande vid försäljningen av min bostad.
    Vi rekommenderar er varmt! Läs mer
    2018-10-22 Steinar L svarar Ann-Marie H
    Hej Ann-Marie. Tack för trevlig recension och trevligt samarbete.
  • 2018-10-02

Mari-Anne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Jag har sålt mitt sommarhus och är mycket nöjd.
    Proffsigt och bra bemötande. Läs mer
    2018-10-04 Steinar L svarar Mari-Anne S
    Hej Mari-Anne. Tack för trevlig recension och bra samarbete
  • 2018-09-06

Bengt Göran Torsten K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Vi är i processen av att köpa en tomt i Hunnebostrand, dock är affären inte avslutad ännu
    Mäklaren har så här långt varit väldigt tillmötesgående och kommunikativ.

Våra förväntningar på mäklaren är klart uppfyllda i form av information och responsitivitet. Läs mer
    2018-09-06 Steinar L svarar Bengt Göran Torsten K
    Tack för trevligt omdöme. Vi skall fortsätta vara tillmötesgående och kommunkativa
  • 2018-07-31

Um T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Det handlade om försäljning av fritidshus i Sotenäs. Vår mäklare, Steinar, visade god känsla för marknadsläget och genomförde försäljningen med god timing och till vår fulla belåtenhet. Läs mer
    2018-08-01 Steinar L svarar Um T
    Hej. Tack för trevlig recension. Vi höres inför tillträdet
  • 2018-07-12

Helena P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Liten gård på landet med möjlighet att hålla hästar. Utmärkt trevligt och professionellt bemötande. Jag är mycket nöjd med hur hela attären genomfördes och kan bara rekommendera vidare. Läs mer
  • 2018-07-03

Inga-Lill J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Hej,Steinar!
    Har bara det allra bästa att säga om dig.
    Du är en vänlig, serviceinriktad, inkännande,erfaren och kunnig person som jag varmt kan rekommendera.
    Hälsningar från Ingalill Läs mer
  • Ronny J

2018-06-15

Ronny J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Kontakten med Steinar började den dagen som jag köpte 5 st bostadsrätter i Hunnebostrand, syftet med köpet var att göra en bra affär. tyvärr infördes det politiska beslut som förändrade marknaden för BRF
    Steina har nu lyckats sälja 2st av de 5 lgh till ett pris som är acceptabelt
    Steinar är en trevlig person som har erfarenhet / kunskap som motsvarar minan önskemål vid kontakt med en fastighetsmäklare Läs mer
  • 2018-06-02

Tony P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Jag är mycket nöjd med fastighetsmäklaren. Läs mer
    2018-06-02 Steinar L svarar Tony P
    Hej Tony. Trevligt att du är nöjd. Det blev ett långt samarbete men vi kom i mål till slut
  • 2018-05-14

Laila A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    En husförsäljning som gick helt perfekt. Kan verkligen rekommendera Steinar. Läs mer
    2018-05-14 Steinar L svarar Laila A
    Hej Laila. Tack för trevlig recension. Hälsningar Steinar
  • Annika K

2018-04-08

Annika K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Helt fantastiskt & mycket proffsigt. Vi är super nöjda & vill ge högsta betyg till Steinar med team på Svensk fastighetsförmedling i Kungshamn Läs mer
    2018-04-11 Steinar L svarar Annika K
    Hej Annika. Tack för trevlig feedback. Det var riktigt kul att få samarbeta med er i processen med försäljningen. Alltid kul att visa och få förmedla ett trevligt hem med friska blommor stadigt närvarande. Teamet hälsar
  • 2018-04-08

Lennart E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Köpt -sommarhus Tången, Kungshamn
    Blev mycket väl bemött och fick möjlighet att se objektet
    trots helgdag. Informerades på gående budgivning korrekt.
    Mäklaren uppträdde på det sätt som jag uppskattar - inte för
    påstridig etc

Eftersom vi köpte huset blev det en lyckat avslut. Läs mer
    2018-04-11 Steinar L svarar Lennart E
    Hej Lennart.Tack för feedbacken och lycka till med nya huset på Tången.
  • Karin Margareta J

2018-04-06

Karin Margareta J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Vi har köpt ett fritidshus.
    Bemötandet har varit jättebra och vi är mycket nöjda! Vi fick god hjälp och svar på det vi ville veta. En seriös kille som gör ett bra jobb! Läs mer
    2018-04-11 Steinar L svarar Karin Margareta J
    Hej Karin. Tack för recensionen. Det tog liiite tid med mycket nerver men det blev ett lyckligt slut. Lycka till med nya huset
  • 2018-04-06

Marianne E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Stort Tack för god hjälp, o trevligt bemötande vid vårt husköp
    på Segelmakaregatan

Med vänlig hälsning
    Marianne o Lennart Eriksson Läs mer
    2018-04-11 Steinar L svarar Marianne E
    Hej Marianne. Tack för en trevlig affär o lycka till på Segelmakaregatan
  • 2018-04-03

Rolf C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Jag fick ett mycket vänligt och korrekt bemötande. Steinar Lund har stor kunskap om fastighetsmarknaden och inger stort förtroende med sitt lugn och sin professionalism. Läs mer
    2018-04-11 Steinar L svarar Rolf C
    Tack Rolf för trevlig feedback. Nu fokuserar vi på sista tomten.
  • 2018-04-01

Urban Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Känner oss väl bemötta, fick svar på våra frågor o inga oklarheter, positivt Läs mer
    2018-04-11 Steinar L svarar Urban Ö
    Hej Urban. Tack för trevlig feedback och lycka till med nyförvärvet
  • 2017-11-20

Peter M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Vi har fått ett mycket korrekt och bra bemötande av samtliga på kontoret. Steinar & Co har gjort ett bra jobb, även om vi inte nådde upp till utgångspriset. Läs mer
    2018-04-11 Steinar L svarar Peter M
    Hej Peter. Tack för bra recension även om ni inte nådde hela vägen
  • 2017-11-04

Lars W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Steinar Lund: Kompetent, professionell, sympatisk. Läs mer
    2017-11-04 Steinar L svarar Lars W
    Tack Lars för trevlig recension. Kul att få jobba med er.
  • 2017-10-19

Göran I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Positivt i alla avseenden.Mycket nöjd. Läs mer
    2017-10-19 Steinar L svarar Göran I
    Hej Göran. Tack för uppdraget och positiv feedback
  • 2017-10-04

Conny F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Steinar är en mycket kunnig och engagerad fastighetsmäklare. Eftersom att jag själv är mäklare sedan många år har jag med intresse följt hur de olika mäklarna arbetar och därför föll mitt val på Steinar vilket var helt rätt val. Läs mer
    2017-10-09 Steinar L svarar Conny F
    Hej Conny. Tack för en trevlig recension. Hälsa frun
  • 2017-09-27

Stefan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Steinar var tyst effektiv och åstadkom det som krävdes utan något drama. Framför allt tog han hand om marknadsföring och pappersarbete på ett smidigt sätt.

Vid ett par tillfällen fick vi inte den feedback vi blivit utlovade vilket var frustrerande. Vidare sattes förväntningarna på slutpris väsentligt högre än vad som införlivades men vi hade ju kunnat tacka nej till vårt högsta bud, så det är inget vi håller honom ansvarig för. På det stora hela är vi nöjda med processen. Läs mer
  • 2017-07-27

Pia W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Är mycket nöjd med valet av mäklare, på svensk fastighetsförmedling i Kungshamn, snabb återkoppling, proffsigt men ändå personligt bemötande. Kan varmt rekomendera dem.
    //Pia Läs mer
    2017-07-27 Steinar L svarar Pia W
    Hej Pia. Tack för trevlig feedback.
  • 2017-07-05

Lena J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Jag har känt mig trygg under hela processen av försäljningen av min fastighet. Ett trevligt bemötande och har alltid fått svar på mina frågor. Läs mer
    2017-07-05 Steinar L svarar Lena J
    Hej Lena. Tack för förtroendet och det fina betyget. Det var riktigt kul att få jobba med dig. Hälsningar killarna på Svensk Fastighetsförmedling
  • 2017-06-20

Bo F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Väl utfört, vi är mycket nöjda. Läs mer
    2017-06-20 Steinar L svarar Bo F
    Hej. Tack för toppbetyget. Det var riktigt kul att få jobba med er och att få förmedla fastigheten på Ramsvik. Philip hälsar.
  • 2017-05-14

Brita A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Vi är mycket nöjda med hur försäljningen av vårt hus hanterades. Vi kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Kungshamn. De ingav förtroende, var konkreta och seriösa. Tack Steinar och Philip! Läs mer
    2017-05-15 Steinar L svarar Brita A
    Hej Brita. Tack för det fina omdömet. Hälsningar Philip och Steinar
  • 2017-04-06

Carina R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    En professionell mäklare som gav mig trygghet i min roll som säljare. Jag har absolut ingenting som jag kunde önska vara annorlunda. Läs mer
  • Kurt B

2016-09-08

Kurt B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Min fru och jag blev väl bemötta och hade fin service under hela tiden som
    försäljningsprocessen pågick. Vi är mycket nöjda med mäklarens arbete.

Kurt Blomgren Läs mer
  • 2016-09-07

Håkan W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    På det hela taget mycket bra! Bra känsla och bra inledning och avslut. Borde "rättat till" första värderingen på vårt hus.dvs. sänkt utgångspriset till en mer marknadsanpassad värdering. Kunde varit snabbare med återkopplingar. Läs mer

Lina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Väldigt flexibel och trevlig i sitt bemötande. Alla problem är till för att lösas och försäljningen av vår lägenhet gick mycket smidigt trots att vi bitvis befann oss utomlands. Läs mer

Torgny K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Professionellt bemötande, noggrann och förklarande vilket skapade trygghet i processen. Tillgänglig och snabba svar. Läs mer

Kjell L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
    Steinar Lund har varit en kunnig, seriös och engagerad mäklare. Läs mer

Köpmanstorget 8, 456 31 Kungshamn