Läs vad 111 Läs vad Angelica Hermansson

• 2021-01-14
    Kunnig och proffsig, lätt att ha och göra med!
    Stefan S
    • 1.5:a
    • 44.0 m²
    • Kungsholmen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tack för dina fina ord Stefan, och stort grattis till en jättefin försäljning! Efter 25 år är pärlan i nya händer.

• 2020-12-17
    Har sålt en 1:a på Arbetargatan på Kungsholmen.
    Jag är väldigt nöjd med bemötandet av Angelica, hon var proffsig, ärlig, tydlig, hjälpsam och alltid med ett positivt humör genom hela försäljningsflödet från uppstart till övertagande.
    Förvätningarna infriandes och jag kan verkligen rekommendera andra att välja Angelica samt även hennes kollega Lucas Sjölin som hjälpte till.

Med vänlig hälsning,
    Daniel
    Daniel G
    Daniel G
    • 31.0 m²
    • Kungsholmen
    Stort stort tack för dig välskrivna, genuina referens. Det gör mig jätteglad att höra att du är nöjd med hela försäljningen och det har vart ett nöje att representera dig samt din fina lägenhet från början till slut. Grattis igen och hoppas du kommer att trivas på fina västkusten!

• 2020-12-15
    Köpte lägenhet.
    Inte träffat mäklaren utan löste allt vi tele och sms.
    Objektet motsvarande det hon beskrev.
    Fredrik C
    • 30.5 m²
    • Kungsholmen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Det blev en snabb och smidig affär för denna kommande försäljningen, och jag är glad att du är nöjd med processen. Stort grattis till en jättefin lägenhet!

• 2020-12-06
    Köpte en lägenhet på Inedalsgatan på 35 kvm. Angelica var väldigt tillmötesgående, ordnade snabbt så att jag fick komma på en extra visning. Hon var tillgänglig mest hela tiden och hjälpte mig ta affären i hamn. Stark rekommendation!
    Sanaz M
    • 35.0 m²
    • Kungsholmen
    Lägenheten är verkligen unik och otroligt stilfull, stort grattis! Det var jättetrevligt att träffa dig på visningarna samt kontraktet, och jag ser fram emot tillträdet. God jul och gott nytt år!

• 2020-12-05
    Angelica var väldigt informativ och trevlig. Hade en jättebra erfarenhet med henne! Super :)
    Maria Z
    • 38.0 m²
    • Vasastan
    Tack snälla Maria för din fina rekommendation, och mitt varmaste grattis till en jättefin lägenhet. Vi ses på St Eriksplan framöver :)

• 2020-10-15
    Trevlig och driven mäklare som hjälpte mig att sälja min bostadsrätt för ett pris jag är väldigt nöjd med. Dessutom genom privatvisning, vilket innebar att processen blev väldigt enkel och strul-fri för mig. Uppskattas väldigt mycket!
    Erik H
    • 25.0 m²
    • Kungsholmen
    Tusen tack för din genuint skriva referens Erik! Jättekul att du är nöjd med hela försäljningen, det har varit trevligt att representera både dig och bostaden.

• 2020-10-13
    Sålt en penthouselägenhet på Kungsholmen och allt har fungerat på bästa sätt med positivt bemötande och enligt mina höga förväntningar.
    Mats E
    • 3:a
    • 139.0 m²
    • Kungsholmen
    Ert penthouse är verkligen helt unikt, så dina höga förväntningar var absolut befogade. Jag tackar ödmjukast för ert förtroende och rekommendation!

• 2020-10-09
    Vänligt och proffsigt bemötande samt stor professionalitet.
    Eva H
    • 3:a
    • 84.0 m²
    • Kungsholmen
    Stort tack Ewa! Grattis till en enormt fin bostad.

• 2020-09-18
    Angelica var mycket professionell och fick rekordmånga sällskap på våra visningar. Hon var enkel att arbeta med och gav vår försäljning 100% fokus. Vi är mycket nöjda med henne som mäklare.
    Abraham E
    • 37.0 m²
    • Kungsholmen
    Mitt varmaste tack Abraham! Du, Minna och Lilly är så värda att nu se fram emot familjelivet i en fin trea. Stort grattis ifrån mig!

• 2020-09-14
    Positiv, inkännande och ger inte upp! Kämpar för bästa upplevelsen för dig som ska sälja.
    Caroline V
    • 50.0 m²
    • Kungsholmen
    Tusen tack Caroline! Jättetrevligt samarbete från början till slut, och stort grattis till försäljningen!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte