Angelica Hermansson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 46 Läs vad Angelica Hermansson

• Eldin P skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-05-24

Angelica Hermansson vilken stjärna.
    Hon sålde vår två på 51kvm.
    Professionell i sitt arbete första mötet fick jag bra bemötande vi kom överens snabbt helt enkel en strålande mäklare att jobba med. Hon levde upp till alla förväntningar vilken energi och vilken mäklare.
    Kommer rekommendera henne för alla som ska sälja lägenhet stor tack åter igen för ett fantastiskt jobb Läs mer
    2019-05-27 Angelica H svarar Eldin P
    Stort tack Eldin för dina fina ord! Det var en fröjd att få representera er båda samt er otroligt fina lägenhet. Ser fram emot att ses på tillträdet igen! Allt gott ifrån mig
  • Johan W
    Johan W skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-05-24

Alltid glad och positiv! Väldig uthållig m min försäljning. Lätt att ha att göra med, utan massa krångel. Anpassar sig efter kundens behov! Mycket nöjd😀//Johan Läs mer
    2019-05-27 Angelica H svarar Johan W
    Tusen tack för rekommendationen :D Har varit jättetrevligt samarbeta ändå ifrån att du köpte lägenheten till att du sålde lägenheten. Ser fram emot att göra affärer ihop igen.
  • Kaarina H skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-05-17

effektivt! trevlig och professionell bemötande Läs mer
    2019-05-20 Angelica H svarar Kaarina H
    Tusen tack Kaarina! Allt gott ifrån mig
  • Karl L
    Karl L skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-05-16

Angelica sålde precis för tredje gången en lägenhet å mina vägnar. Fantastisk service och bemötande, både mot oss som säljare och köparna.

Jag skulle rekommendera Angelica utan att blinka! Läs mer
    2019-05-16 Angelica H svarar Karl L
    Stort tack för rekommendationen Larsson! Precis som de första två gångerna har det varit enormt trevligt att representera både dig och din jättefina lägenhet.

Stort lycka till i Paris!
  • Alexandra W skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-04-24

Trovärdighet och profession utmärker Angelica i sin roll som förmedlande mäklare. Mycket fint bemötande under hela köpprocessen! Läs mer
    2019-04-25 Angelica H svarar Alexandra W
    Tusen tack för din fina rekommendation Alexandra! Värmer extra när du själv har varit i branschen. Stort grattis till en enormt fin lägenhet.
  • Liselotte W skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-04-11

Angelica var under hela köpet mycket tillgänglig, snabb och professionell. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-04-15 Angelica H svarar Liselotte W
    Varma tack för dina ord Liselotte, det värmer helt klart! Stort grattis till en jättefin lägenhet på Kungsholmen. Ser fram emot att ses på tillträdesdagen!
  • Brita A skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-03-24

Har sålt min lägenhet i Vasastan Stockholm. Blev bemött med respekt och stort inkännande och stor kunskap, över alla mina förväntningar,som var bara en smidig affär. Läs mer
    2019-04-15 Angelica H svarar Brita A
    Tusen tack för din fina rekommendation! Det var en ära att få representera dig Brita och ett väldigt trevligt samarbete. Jag önskar dig all lycka till nere i Malmö.
    Allt gott ifrån mig
  • Stig L skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-03-22

Aktiv mäklare, hängde med under helanprocessen Läs mer
    2019-04-15 Angelica H svarar Stig L
    Tack för din positiva bild av försäljningsprocessen Stig, det uppskattas!
    Ha en fin dag
  • Jane A skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-03-22

Köpte min första bostad genom Angelica Hermansson och hon var väldigt tydlig, glad, genuin och tillmötesgående genom hela processen. Hon svarade på samtliga frågor och fick en att känna sig väldigt trygg genom att kontinuerligt ge information samt ett bra bemötande. Jag kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
    2019-04-15 Angelica H svarar Jane A
    Tack för din jättefina rekommendation Jane! Det uppskattas massor :) Hoppas du trivs riktigt bra i lägenheten nu efter tillträdet. Allt gott ifrån mig!
  • Louise B skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-03-17

Vi köpte en lägenhet på Gästrikegatan 5 genom Angelica. Vi hade en bra dialog under hela processen och fick kontinuerlig information om processen. Vi är mycket nöjda med den hjälp vi fick från Angelica och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-03-19 Angelica H svarar Louise B
    Tack snälla för din rekommendation Louise! Var jättetrevligt att träffa er båda och ni har verkligen köpt er en väldigt fin lägenhet med stor potential. Ser fram emot att se slutresultatet!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Emma Hjalmarsson