Angelica Hermansson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 33 kunder tycker om Angelica Hermansson

• Gunilla E skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålt bostadsrätt. Trevligt och positivt bemötande, bra tips till att göra visningen bättre. Först tyckte vi buden var låga men slutresultatet blev bra. Skulle rekommendera mäklaren till goda vänner. Läs mer
    2018-12-03 Angelica H svarar Gunilla E
    Tack snälla Gunilla för din varma rekommendation! Var en ära att få representera både dig och Leif efter att ni bott i er unika vindslägenhet i över 20 år. Stort grattis till en fin försäljning och lycka till i Örebro!
  • Annica J
    Annica J skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bra service och information, även flexibilitet med kort varsel. Läs mer
    2018-11-21 Angelica H svarar Annica J
    Tack för din rekommendation Annica och varmt välkommen hem till en fantastisk adress på Kungsholmen!
  • Mårten R skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica har varit så fantastisk genom hela lägenhetsaffären. Hon är mycket pedagogisk och har på ett föredömligt sätt skött de olika momenten i processen.

Hon är mycket kompetent, har god kunskap om bostadsmarknaden och inger ett mycket stort förtroende.

Angelica är tillgänglig, lösningsinriktad och flexibel. Hon har också en omvittnat god social förmåga, tar hand om sina klienter och är mycket lättsam och behaglig att samarbeta med.

För den som planerar att köpa eller sälja sin bostad kan jag rekommendera Angelica Hermansson å det varmaste. Läs mer
    2018-11-01 Angelica H svarar Mårten R
    Stort tack för en enormt välskriven och fin rekommendation. Den går rakt in i hjärtat och gör att jag älskar mitt jobb, om möjligt, ännu mer idag än igår. Det är en väldigt fin lägenhet och jag hoppas du ska trivas där länge.

Stort tack igen för dina varma ord. Allt gott ifrån mig!
  • Thomas B skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica Hermansson får bästa betyg. Hon är snabb, positiv, uthållig och återkopplande. Besvarade genast våra sms, sammanfattade alltid läget, rakt och ärligt: vi kände oss trygga med henne - och hon sålde vår lgh!

Högsta betyg och de bästa rekommendationer!
    Thomas Borgström och Mona Zettervall Läs mer
    2018-12-03 Angelica H svarar Thomas B
    Tusen tack för den enormt fina rekommendationen, den uppskattas jättemycket! Har varit en ära att få representera er båda och jag ser fram emot att förhoppningsvis få samarbeta med er nån gång i framtiden igen, vare sig det gäller köp eller sälj. Allt gott ifrån mig och grattis till en fin försäljning!
  • Johan B skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Rakt igenom professionell, från första mötet och hela vägen fram till kontraktskrivningen då vi sålde vår tvåa i Vasastan (Stockholm).
    Angelica levde verkligen upp till sina rekommendationer och våra högt ställda förväntningar. Kan utan att tveka rekommendera henne till våra vänner och såklart även övriga säljare som söker en mäklare att förmedla sin bostad. Läs mer
    2018-10-04 Angelica H svarar Johan B
    Stort tack en din rekommendation Johan, det uppskattas enormt! Har varit både kul och trevligt att representera dig och Annica som säljare samt er enormt fina lägenhet. Nu är ni redo för nya äventyr på Ekerö!
  • Sara G skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde min bostadsrätt med Angelica Hermansson på Svensk fastighetsförmedling och är mycket nöjd :) Bra återkoppling under hela processen samt driven att få ihop affären. Läs mer
    2018-09-24 Angelica H svarar Sara G
    Gör mig väldigt glad att höra att du är nöjd Sara :) Jättekul att få representera dig, Andreas och er fina lägenhet.
    Grattis till försäljningen!
  • Philip A skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jätte trevlig människa. Väldigt hjälpsam. Läs mer
    2018-08-16 Angelica H svarar Philip A
    Tack detsamma Philip. Tror och hoppas att du kommer trivas jättebra på Kungsholmen!
  • Sandra J skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålt en 1:a på Kungsholmen. Så smidigt med Läge+ att allt var förberett när vi efter ett tag hittade rätt. Hade högt ställda krav men när vi sprang på Angelica på en visning blev det självklart att välja henne som mäklare. Angelica är kompetent, trevlig och engagerad. Fanns tillgänglig under hela processen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-06-26 Angelica H svarar Sandra J
    Tack för din väldigt fina rekommendation Sandra :) Efter att vi förlängt din balkong med vackra sommarbilder via Läge+ var det ett nöje, från början till slut, att representera dig, din familj och jättehärliga lägenhet. Allt gott ifrån mig!
  • Chris M skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Precis avslutat ett lägenhetsköp med Svensk Fastighets Förmedling Kungsholmen, Angelica Hermansson var fantastisk, super proffsig och effektiv men skötte samtidigt allt med ett stort leende. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-06-12 Angelica H svarar Chris M
    Tack snälla Chris för ditt jättefina omdöme! Är en ära att få ha en så härligt trevlig köpare och oj vilken magiskt fin lägenhet du köpt dig på Norr Mälarstrand. Allt gott ifrån mig så ses vi igen på tillträdet!
  • Stefan L skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Angelica var trevlig och återkopplade till mig som köpare på ett bra sätt Läs mer
    2018-05-23 Angelica H svarar Stefan L
    Stort tack för din rekommendation Stefan! Lägenheten i är superfin så jag hoppas och tror att ni kommer trivas!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Emma Hjalmarsson