Angelica Hermansson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 83 Läs vad Angelica Hermansson

• Stefan L sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-03-25

Nedre Kungsholmen
    Angelica har visat ett stort engagemang och varit kunnig och trygg under vår försäljning. Man har verkligen känslan av hon vill kundens bästa. Hon har varit väldigt flexibel, speciellt med tanke på omständigheterna som råder. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2020-03-25 Angelica H svarar Stefan L
    Tusen tack för dina varma ord Stefan! Det har varit jättetrevligt att få representera både dig och Helen, och är glad att vi kom i kontakt via rekommendationen från Lucas. Stort grattis till både sälj och köp!
  • Kristoffer H sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-03-21

Hornsbergs Strand
    Angelica hjälpte till att sälja min 100 kvm 3:a.

Jag är utomordentligt nöjd med hennes insats; hon är lätt att jobba med och resultatet var över förväntan. Läs mer
    2020-03-22 Angelica H svarar Kristoffer H
    Stort tack för din fina rekommendation Kristoffer! Er lägenhet är unik och helt fantastik, så det var en ära att få representera både er som säljare samt lägenheten i sig. Mot villalivet!
  • Sofie B köpte sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-03-20

Hornsbergs Strand
    Köpt en bostadsrätt 3rok på Kungsholmen.
    Fick ett trevligt och glatt bemötande. Läs mer
    2020-03-22 Angelica H svarar Sofie B
    Tack för din rekommendation Sofie, det uppskattas! Grattis till en jättebra lägenhet och ha en fin solig söndag!
  • Niclas J köpte sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-03-18

Kungsholmen
    Fantastiskt härlig mäklare som fick oss att känna oss trygga i ett stort beslut! Läs mer
    2020-03-19 Angelica H svarar Niclas J
    Stort tack Niclas! Är en helt fantastisk lägenhet med dess etage och dubbla balkonger, så jag både tror och hoppas att hela familjen ska trivas. Välkomna tillbaka till Kungsholmen!
  • Emilia K sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-03-18

Kungsholmen
    Har sålt en lägenhet på Kungsholmen mitt i en osäker marknad. Angelicas engagemang, professionella angreppssätt och trevliga sätt var precis det som behövdes för att stänga affären. Skulle gärna använda Angelica igen och kan rekommendera henne varmt! Läs mer
    2020-03-18 Angelica H svarar Emilia K
    Tack fina Emilia! Var en ära att få representera dig och din härliga lägenhet, samt att få styra skeppet när det var/är lite stormigt på marknaden. Grattis till en jättefin försäljning!
  • Marcus H köpte sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-03-14

Vasastan
    Köpte en lägenhet i Vasastan. Blev mycket väl bemött av mäklaren! Mycket trevlig, tillmötesgående och hjälpte till med allt kring köpet! Läs mer
    2020-03-16 Angelica H svarar Marcus H
    Tack för rekommendationen Marcus! Är en fantastisk adress, så ser fram emot att se resultatet när du renoverat klart.
  • Johnny S köpte sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-03-02

Vasastan
    Vi köpte en lägenhet i Stockholm. Vår mäklare Angelica var trevlig med hög servicenivå! Läs mer
    2020-03-03 Angelica H svarar Johnny S
    Stort tack för din rekommendation Johnny! Hoppas ni njuter av Barcelona så ses vi på tillträdet. Allt gott
  • Jannike W sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-02-07

Kungsholmen
    Angelica är otroligt engagerad och professionell vilket har varit ett stort stöd vid försäljningen av bostadsrätten. Hennes trevliga bemötande, höga kompetens och långa erfarenhet gör att jag verkligen vill rekommendera henne! Läs mer
    2020-02-11 Angelica H svarar Jannike W
    Tack snälla Jannike för din varma rekommendation. Det var en ära att få representera dig och din bostad, vilket efter alla dessa år verkligen var ett hem vi sålde. Tror och hoppas dina köpare kommer trivas väldigt bra.
  • Michael T sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-02-03

Kungsholmen
    Angelica är helt enkelt superbra! Alltid proffsig, med ett bra & glatt bemötande och framförallt - levererar det hon lovar. Skulle absolut anlita henne igen. Läs mer
    2020-02-04 Angelica H svarar Michael T
    Tusen tack för en skarp rekommendation Michael! Vi hade ett jättetrevligt möte, en effektiv försäljning och ett bra avslut. Jag hoppas att du ska trivas minst lika bra i Sjöstan som här på Kungsholmen. Allt gott ifrån mig
  • Lana B köpte sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-02-03

Hornsbergs Strand
    We bought a nice apartment near Piere restaurant.

Process was very fast and efficient. Läs mer
    2020-02-04 Angelica H svarar Lana B
    Thank you Lana for your kind recommendation. Congratulations to a very beautiful apartment, and I'm looking forward to seeing you in the access date.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Emma Hjalmarsson