Angelica Hermansson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-10 - 2019-09

Läs vad 53 Läs vad Angelica Hermansson

• Anette B köpte sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-09-26

Stockholm
    Jag har köpt en lägenhet. Jag upplever Angelica engagerad, proffsig och strukturerad. Läs mer
    2019-09-26 Angelica H svarar Anette B
    Tack snälla Anette! Varit jättetrevligt att ha kontakt under hela processen, från att jag träffade din son på förhandsvisningen, tills vi sågs i måndags och det efterföljande kontraktet. Stort grattis till en jättefin lägenhet och magisk innergård! Jag tror och hoppas att du ska trivas.
  • Patrik M sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-09-25

Stockholm
    Försäljning av en 2:a i Vasastan. Angelica har visat sig vara en mycket professionell mäklare med mycket god kännedom i området. Från första bemötande, till kontraktsskrivning har Angelica, sett till mina förväntningar, varit hundraprocentig i allt hon gjort.

Jag kan utan att tveka rekommendera Angelica som mäklare. Läs mer
    2019-09-26 Angelica H svarar Patrik M
    Stort tack för din varma rekommendation och för att jag fick representera dig, Cicci samt er fina lägenhet.
    Hoppas ni ska trivas i er nya härliga trea, allt gott ifrån mig.
  • Pauline N skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-09-22

Proffsig, tydlig och trevlig i sitt bemötande! Läs mer
    2019-09-24 Angelica H svarar Pauline N
    Tusen tack för din rekommendation Pauline. Var riktigt trevligt att ha med dig på videolänken från England under kontraktet. Allt gott ifrån mig
  • André F skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-09-05

Detta var vår andra försäljning som Angelica ansvarade för. Vi är supernöjda! Angelica är ett riktigt proffs som återkopplar snabbt, är duktig på att förhandla med spekulanter och levererar resultat. Vi valde att använda oss av tjänsten Läge + där hela försäljningen var förberedd med information, bilder men utan pris och datum för öppna visningar. Angelica hittade en spekulant som var villig att lägga ett bud efter en privatvisning och sen var affären klar.

Mvh, André & Jonna Läs mer
    2019-09-05 Angelica H svarar André F
    Tack snälla André och Jonna för er genomgoa rekommendation. Var jättekul att få representera er båda igen och er inredning är som alltid on top! Ni är även en av de ytterst få som lyckats med försäljning och köp på samma dag, stort grattis till det och lycka till i nya villan!
  • Nicklas A skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-08-28

Angelica är en fenomenal mäklare som arbetar hårt för för att du som säljare ska bli nöjd.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-08-28 Angelica H svarar Nicklas A
    Stort tack för att jag fick representera er Nicklas och stort grattis till försäljningen! Nu bär det av mot Brommas golfbanor!
    Allt gott ifrån mig
  • Aron F skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-08-18

Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Angelica. Hon var väldigt professionell och hjälpte oss att fatta rätt beslut. Hon var närvarande i alla moment vilket var otroligt uppskattat. Läs mer
    2019-08-20 Angelica H svarar Aron F
    Tusen tack för din rekommendation Aron. Jättetrevligt att representera både dig och Hanna, och finns givetvis tillgänglig som bollplank i er köpprocess om ni önskar. Grattis till försäljningen!
  • Lisa H skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-08-13

Sålt två lägenheter med Angelica. Den senaste var en tvåa (50 kvm) i Vasastan Alltid glad och positiv. Lätt att få tag i och är väldigt proaktiv. Det har blivit rekord i föreningen gällande båda försäljningarna. Läs mer
    2019-08-15 Angelica H svarar Lisa H
    Tack snälla Lisa för din rekommendation! Jättekul att få representera dig igen och sköta din försäljning. Ser redan fram emot nästa gång :) Allt gott ifrån mig
  • Eldin P skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-05-24

Angelica Hermansson vilken stjärna.
    Hon sålde vår två på 51kvm.
    Professionell i sitt arbete första mötet fick jag bra bemötande vi kom överens snabbt helt enkel en strålande mäklare att jobba med. Hon levde upp till alla förväntningar vilken energi och vilken mäklare.
    Kommer rekommendera henne för alla som ska sälja lägenhet stor tack åter igen för ett fantastiskt jobb Läs mer
    2019-05-27 Angelica H svarar Eldin P
    Stort tack Eldin för dina fina ord! Det var en fröjd att få representera er båda samt er otroligt fina lägenhet. Ser fram emot att ses på tillträdet igen! Allt gott ifrån mig
  • Johan W
    Johan W skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-05-24

Alltid glad och positiv! Väldig uthållig m min försäljning. Lätt att ha att göra med, utan massa krångel. Anpassar sig efter kundens behov! Mycket nöjd😀//Johan Läs mer
    2019-05-27 Angelica H svarar Johan W
    Tusen tack för rekommendationen :D Har varit jättetrevligt samarbeta ändå ifrån att du köpte lägenheten till att du sålde lägenheten. Ser fram emot att göra affärer ihop igen.
  • Kaarina H skrev om Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-05-17

effektivt! trevlig och professionell bemötande Läs mer
    2019-05-20 Angelica H svarar Kaarina H
    Tusen tack Kaarina! Allt gott ifrån mig