Angelica Hermansson
Registrerad mäklare sedan 2012-10-10
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-08 - 2020-07

Läs vad 98 Läs vad Angelica Hermansson

• Hossein J sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-07-22

Kungsholmen
    Angelica är väldigt professionell och tillmötesgående. Hon känner till Kungsholmen väl och visste hur hon skulle marknadsföra vår 2:a på 49 kvm. Hon var väldigt flexibel och kom med bra information och tips för att säljprocessen skulle flyta på så smidigt som möjligt.

Jag kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Carl Johan A sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-07-19

Kungsholmen
    Fungerade väldigt bra, proffesionellt och kunnig Läs mer
  • Ola L sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-07-12

3.5:a
    Kungsholmen
    Angelica Hermansson besökte oss, tillsammans med sin kollega Elin Liveroth, i samband med att vi önskade sälja vår 3,5:a på Kungsholmen. Båda gav ett mycket gott första intryck och vi beslöt oss för att låta dem sälja vår lägenhet. Efter förvisning, två öppna visningar samt två extra visningar såldes vår lägenhet och vi är nöjda. Allt flöt på smidigt från start till mål, och vi tycker att båda mäklarna levde upp till våra förväntningar, varför vi inte skulle tveka att anlita dem igen :-) Läs mer
  • Alexandra K köpte sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-06-29

Kungsholmen
    Jag har köpt en bostadsrätt med min sambo där Angelica var ansvarig mäklare. Fick genast ett mycket bra bemötande, med sprudlande energi, engagemang och kunnighet!
    Detta höll i sig även vid kontakt efter visning. Angelica är tydligt en tjej som trivs med sitt jobb och som alltid vill göra sitt bästa! Läs mer
    2020-06-29 Angelica H svarar Alexandra K
    Tack snälla för din jättefina rekommendation Alexandra! Det var riktigt trevligt att få visa upp bostaden för er, föra diskussionen om bud och villkor samt att gå i mål med kontraktsskrivningen. Ha en härlig och solig sommar, så ser jag fram emot att ses på tillträdet. Allt gott
  • Oscar B köpte sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-06-29

Kungsholmen
    Trevlig och professionell! Vi köpte en lägenhet på Kungsholmen genom henne. Läs mer
    2020-06-29 Angelica H svarar Oscar B
    Tack Oscar, utmärkt att vi kunde lösa fullmakt ifrån din golfbanan din! Grattis till en jättefin bostad!
  • Marianne M sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-06-17

3:a
    Nedre Kungsholmen
    Mycket bra Vi är väldigt nöjda Tack
    MVH Marianne Suzanne och Birgitta Läs mer
    2020-06-17 Angelica H svarar Marianne M
    Vad glad jag blir, tack! Har varit ett nöje att få representera er alla tre samt att få ha ett bra samarbete både Nicolai och Josephine.
    Stort grattis till en fin försäljning och jag önskar hela er familj en glad midsommar!
  • Donya S köpte sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-06-12

Kungsholmen
    Supertrevlig och tillmötesgående. Hade stenkoll på alla detaljer när man är ny på bostadsmarknaden som köpare. Läs mer
    2020-06-12 Angelica H svarar Donya S
    Stort tack Donya! Jättekul att ni nu är inne på bostadsmarknaden och jag tror, samt hoppas, att ni ska trivas jättebra på översta planet. Trevlig helg!
  • Cecilia L köpte sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-06-01

Kungsholmen
    Köpt, hon var väldigt proffsig på alla sätt Läs mer
    2020-06-03 Angelica H svarar Cecilia L
    Tack för din rekommendation Cecilia, jag hoppas att ni kommer njuta av lägenheten och dess fina soliga innergård!
  • Victoria R köpte sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-05-30

Kungsholmen
    Allt gick super bra och smidigt!! Läs mer
    2020-06-02 Angelica H svarar Victoria R
    Tack Victoria och grattis till en jättefin bostad!
  • David H sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-05-23

3:a
    City/Norrmalm
    Toppen! Lyhörd och trevlig på alla sätt för att tillmötesgå både köpare och säljare. Läs mer
    2020-05-24 Angelica H svarar David H
    Stort tack för din fina rekommendation David! Det var en ära att få representera dig och samarbeta ytterligare en gång, 2015 och 2020. Grattis till en bra försäljning!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Emma Hjalmarsson