Läs vad 16 Läs vad David Rågberg

• 2021-01-23
    Vi fick hjälp av David att köpa och sälja lägenhet. Proffessionell, kunnig och oerhört smidig. Vi kan varmt rekommendera att vända sig till David vid lägenhetsaffär.
    Fredrik B
    • 2.5:a
    • 66.0 m²
    • Kungsholmen
    sålde sin lägenhet med hjälp av David Rågberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
  • 2021-01-22
    David sålde vår lägenhet på Kungsholmen, vi är otroligt nöjda med hans insats. Kunnig, insatt, professionell och samtidigt väldigt engagerad, alltid snabb på återkoppling och med ett smittande gott humör. Rekommenderar honom verkligen och kommer definitivt anlita honom igen, om det skulle bli aktuellt.
    Johanna W
    • 2.5:a
    • 66.0 m²
  • 2021-01-22
    Han var väldigt trevlig i sitt bemötande och snabb på att ta kontakt för att säkerställa att alla parter var med på banan. Seriös och professionell samtidigt som man kunde skämta lite. Rekommenderas
    Sean O
    • 1:a
    • 39.0 m²
  • 2021-01-08
    Kan varmt rekommendera David! Upplevde honom som både kunnig och initiativrik samt med särskilt bra koll på Fredhäll/Marieberg!
    Max S
    • 3:a
    • 63.0 m²
    • Stockholm
  • 2020-11-22
    David var ett jäkla stöd för mig i min första bostadsrätts-affär! Efter månader av att ha sprungit runt och letat efter "min" perfekta lägenhet (och då även mött flertalet mäklare) hittade jag äntligen den rätta lägenheten för mig.
    David var genuint trevlig och snäll både per telefon och in person. Han var snabb i sin återkoppling så snart jag hade frågor/gav bud. När nerverna väl satte in och jag blev lite grinigare i min approach - så lugnade han mig och var genunit villig att hjälpa mig och få mina "krav"/önskemål tillgodosedda också, gentemot sin säljare.
    Självklart förstår jag att han i slutändan utför sitt jobb, men han är så fruktansvärt klippt och skuren för att vara mäklare och allt vad det innebär med att möta alla oss olika sorters kunder. Han får topp betyg och kommer utan tvekan vara min mäklare när jag en dag ska sälja! Mina bästa rekommendationer!
    Matilda B
    • 37.0 m²
    • Kungsholmen
    köpte sin lägenhet med hjälp av David Rågberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
  • 2020-11-20
    David sålde min lägenhet vid Fridhemsplan. Han visade stort engagemang genom hela processen och fanns alltid tillgänglig för mina frågor. Kommer garanterat anlita David igen för framtida försäljningar. Supernöjd!
    Isabelle S
    • 37.0 m²
  • 2020-10-23
    Jag köpte en lägenhet och tycker att samarbetet med David var toppen, han var väldigt hjälpsam och trevlig under hela processen!
    Anna-kaisa V
    • 1.5:a
    • 29.0 m²
    • Kristineberg
    Hej och tack för din reco! Vad roligt att du är nöjd. Jag hoppas verkligen att du ska trivas i din nya lägenhet!

• 2020-10-12
    +Väldigt trevlig
    +Blev otroligt bra bemött.
    +Proffsig vid signing

-Kändes dock som att han inte var "på vår sida" gällande priset. Det märktes väldigt väl att han försökte mjölka ur så mkt som möjligt.
    Fanny R
    • 54.0 m²
    • Marieberg/Fredhäll
    Tack så mycket för din reco och vad bra att ni känner att det var ett bra bemötande! Jag vill såklart alltid vara på både säljare och köparens sida men sedan så ska jag såklart som mäklare se till säljarens ekonomiska intresse. I detta fall ville ni köpa med ett dolt bud och då vill självklart säljarna känna sig bekväma och nöjda med ett pris utifrån de förutsättningarna. Men det var ju bra att vi tillsist kom överens om priset och jag hoppas ni ska trivas!

• 2020-10-12
    Sålde 2a på Fredhäll med David. Utmärkt bemötande, alltid nåbar och snabba svar. Professionellt rakt genom samt jättefin service!
    Anton B
    • 54.0 m²
    • Marieberg/Fredhäll
    Tack så mycket för din reco! Kul att det gick så bra och att det var så stort intresse på er fina lägenhet!

• 2020-10-04
    Sålde vår bostad med hjälp av David Rågberg. Kan varmt rekommendera honom och Svensk Fastighetsförmedling.

* Professionell
    * Initiativrik
    * Flexibel
    * Snabb återkoppling
    Christian K
    • 3:a
    • 81.0 m²
    • Kungsholmen
    Stort tack Christian för din fina reco! Det har varit väldigt roligt att ha fått jobba med er. Kul att det gick så bra och smidigt under hela processen. Ses på tillträdet!