David Rågberg
Registrerad mäklare sedan 2020-07-22
Aktiv på Reco.se sedan 2020-09-13

Läs vad 2 Läs vad David Rågberg

• Anton L
    Anton L sålde sin lägenhet med hjälp av David Rågberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-09-14

Kristineberg
    Jag rekommenderar starkt David Rågberg om du funderar på att sälja din lägenhet. David är en oerhört målfokuserad och professionell mäklare, med härlig energi och känsla för service. Vi fick lägenheten såld till marknadens högsta kvadratmeter pris, dessutom på rekordtid. David hanterade processen på bästa tänkbara sätt! Läs mer
    2020-09-14 David R svarar Anton L
    Stort tack Anton för din fina reco! Jag är glad att du är nöjd med mitt arbete och med slutpriset!
  • Julia B köpte sin lägenhet med hjälp av David Rågberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-09-13

Kristineberg
    David hjälpte mig att hitta en lägenhet i Kristineberg som jag kunde köpa innan annonsering på Hemnet. David var professionell under hela processen och visade olika lägenheter som passade in på mina preferenser. Jag uppskattade att David tog sig tiden att sätta sig in i min situation och han var väldigt flexibel och lätt att kontakta under hela processen. Över lag är jag alltså väldigt nöjd med David som mäklare och kan varmt rekommendera honom till andra som går i köp eller säljtankar. Läs mer
    2020-09-13 David R svarar Julia B
    Stort tack för din fina reco. Kul att vi lyckades hitta en bra lägenhet till dig utanför Hemnet. Du kommer säkert att trivas jättebra i din fina nya lägenhet!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Emma Hjalmarsson