Elin Liveroth

Elin Liveroth

Elin Liveroth är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

och har varit registrerad mäklare sedan 2020. Elin Liveroth har varit aktiv på Reco.se sedan 2020 och har fått 2 omdömen sedan 2020-08-24. Elin Liveroth har haft 1 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2020-08

2 omdömen om Elin Liveroth

• Elin är en varm, positiv och stabil mäklare. Hon klev in i vår pågående försäljning och tog över visningarna från en kollega. I och med hennes visningar fick spekulanterna ett positivt intryck av lägenheten, svar på alla tänkbara frågor samt kanske viktigast av allt: vi fick bud från dessa visningar! Principfast, trevlig, ihärdig och genuin. Vi gillar Elin starkt.
    2020-09-20
  • Elin är en glad positiv och tydlig mäklare. Lätt att få kontakt med och svarar snabbt på frågor. Jag rekommenderar Elin som mäklare!
    Ija H sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Liveroth en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    2020-08-24
    • 2:a
    • 47.0 m²
    • Kungsholmen
    2020-08-24
    Mitt varmaste tack för din rekommendation Ija. Har känt ditt fulla förtroende från början till slut, och ser fram emot vårt avslutade möte vid ditt frånträde. Stort grattis igen till en fin försäljning!

Elin L