Elin Siborne
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-11 - 2019-10

Läs vad 51 Läs vad Elin Siborne

• Åsa S köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-11-05

Stora Essingen
    Köpte en 2a på Stora Essingen och vi är mycket nöjda med genomförandet och supporten från Elin. Vi fick bra information om lägenheten och om köp-processen. Vi upplevde att det var ärliga och förtroendeingivande svar vi fick på våra frågor. Elins glada och positiva sätt var en extra tillgång i genomförande av vår lägenhetsaffär. Vi är mycket nöjda sammanfattningsvis. Läs mer
  • Pia E sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-11-05

Stora Essingen
    Elin sålde en liten bostadsrätt. Snabb, alert och pedagogisk. Mycket nöjd! Läs mer
  • Helena H köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Stora Essingen
    Köpte en bostadsrätt och mäklaren gav snabbt svar på frågor vi hade och det hen inte visste kollades upp. Mäklaren var kunnig på sitt område och det ingav trygghet vid köpet. Läs mer
  • Anna G sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Stora Essingen
    Elin är otroligt proffsig och bra, hade inte kunnat tänka mig en bättre mäklare! Läs mer
  • Urban S köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Stora Essingen
    Köpt en 1:a på St Essingen. Trevligt bemötande o proffsig handläggning av själva affären (kontraktskrivning etc).
    Tips om omgivningarna på "ön". Läs mer
  • Sandra K köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-10-02

Stockholm
    Elin tog sig verkligen tid vid visningen att berätta om området och lägenheten. Likadant vid köpet av lägenheten fick man ett väldigt personligt bemötande. Supernöjd.
    Med vänlig hälsning, Sandra Läs mer
  • Gustav S köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-09-09

Stora Essingen
    Köpte en lägenhet på Stora Essingen i slutet av förra veckan. Det blev en snabb affär mycket tack vare att mäklaren var snabb i sin kommunikation mellan alla parter i affärens olika steg.
    Mycket nöjd med upplevelsen. Läs mer
  • Lovisa W köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-09-08

Stora Essingen
    Vi köpte en bostadsrätt och hade Elin som mäklare. Mycket trevligt bemötande och hon upplevdes förtroendeingivande och kunnig. Vår affär gick väldigt snabbt och hon var flexibel och stöttande genom hela köpet. Hade kunskap om området och mycket bra koll på objektet vilket fick oss att inte behöva tveka.
    Kan varmt rekommendera Elin som mäklare. Läs mer
  • G
    G köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-09-04

Stora Essingen
    Har både sålt och köpt via Elin och hon är en riktig stjärna! Proffsig, noggrann, kreativ och otroligt sympatisk. Allt man söker hos en mäklare! Läs mer
  • Johan H skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-07-17

Jag förmodar att det här betyder att du nu verkligen tror att det kommer att bli affär. Det är ju bra.

Mäklaren (Elin alltså) har ett alldeles utmärkt sätt att bemöta en kund. I det här fallet en säljare.

Förväntningarna på priset var högre - och det var de nog från början för Elin också, med tanke på det avtal hon lät oss skriva på. Men marknaden skiftar lätt och det fanns också en del yttre omständigheter som ställde väldigt speciella krav på en blivande köpare. Här har Elin visat sig anpassningsbar och smidig.

Elin har också varit mycket bra på att ge råd, men lämna besluten åt oss.

Skulle jag rekommendera Elin till goda vänner. Yepp, det skulle jag. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen