Elin Siborne
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-02 - 2020-01

Läs vad 57 Läs vad Elin Siborne

• Madeleine I
    Madeleine I köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-01-31

Lilla Essingen
    Jag har köpt en lägenhet på Lilla Essingen. Bor utomlands så det har gått genom ombud. Både jag och ombudet tycker Elin har varit jättebra. Elin och jag har ju mest haft kontakt via mejl. Hon har alltid svarat snabbt på mina förfrågningar och varit mycket tillmötesgående. Ringde upp mig fast jag befinner mig på andra sidan jordklotet för hon ville "höra min röst" . Det bevisar ju att hon gör sig mån om en personlig "touch" vilket är viktigt, tycker jag. Elin kan jag varmt rekommendera. Läs mer
  • Ewa Katarina H köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-01-15

Stora Essingen
    Seriös, säker och hjälpsam!
    Våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Annette H köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-01-08

Stockholm
    Vi är väldigt nöjda med Elin. Hon var inlyssnande och tålmodig med alla våra frågor som hon dessutom gav bra svar på. Märktes att hon var rutinerad. Vi gavs möjligheten att få en egen visning och därigenom kunna genomföra en snabb affär.

Vi köpte en 2:a på Stora Essingen. Läs mer
  • Ida A
    Ida A sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-12-23

Stora Essingen
    Elin hjälpte mig att sälja min lägenhet på Stora Essingen, en etta på 37 kvm. Det jag sökte hos min framtida mäklare var transparens och ärlighet mot mig som säljare, samt någon som inger förtroende till potentiella köpare. Elin var från första stund väldigt rak, tydlig och rapp, samtidigt som hon är väldigt trevlig och genuin som person. Hon är professionell och kan sin sak, hennes senioritet som mäklare på Stora Essingen ingav direkt förtroende till både mig och potentiella köpare. Hela processen flöt på smärtfritt, Elin är bra på att kommunicera och uppdatera mig som säljare. Hon ligger hela tiden steget före och är väldigt service minded. När försäljningen var klar och överlåtelsen av lägenheten skulle ske var jag bortrest. Elin löste allt med nycklar, kontrakt, kontakt till flyttfirma m.m. Hon är en riktig klippa! Läs mer
  • Anni L sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-12-13

Stockholm
    Fantastiskt nöjd med Elin som sålde min två:a på Stora Essingen. Otroligt trevlig, proffsig, kunnig & genuin. Från första mötet då värdering av lägenheten gjordes till kontakt och rådgivning vid budgivning och senare kontraktssignering hade Elin mitt, och även de nya köparnas, fulla förtroende. En mäklare som gör det där extra för att både säljare och köpare ska känna sig fullkomligt trygga. Tack! Läs mer
  • Paula R köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-11-25

Supertrevligt bemötande och tillgänglig :) Läs mer
  • Åsa S köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-11-05

Stora Essingen
    Köpte en 2a på Stora Essingen och vi är mycket nöjda med genomförandet och supporten från Elin. Vi fick bra information om lägenheten och om köp-processen. Vi upplevde att det var ärliga och förtroendeingivande svar vi fick på våra frågor. Elins glada och positiva sätt var en extra tillgång i genomförande av vår lägenhetsaffär. Vi är mycket nöjda sammanfattningsvis. Läs mer
    2019-12-17 Elin S svarar Åsa S
    Tack snälla Åsa! Det var en väldigt fin rekommendation. Hälsa God Jul till hela familjen!
  • Pia E sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-11-05

Stora Essingen
    Elin sålde en liten bostadsrätt. Snabb, alert och pedagogisk. Mycket nöjd! Läs mer
    2019-12-17 Elin S svarar Pia E
    Tack Pia, vad kul att höra! Hoppas allt är bra med er & God Jul! :)
  • Helena H köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-10-31

Stora Essingen
    Köpte en bostadsrätt och mäklaren gav snabbt svar på frågor vi hade och det hen inte visste kollades upp. Mäklaren var kunnig på sitt område och det ingav trygghet vid köpet. Läs mer
    2019-12-17 Elin S svarar Helena H
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Jag hoppas att Elin trivs i pärlan. God Jul på er!
  • Anna G sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-10-31

Stora Essingen
    Elin är otroligt proffsig och bra, hade inte kunnat tänka mig en bättre mäklare! Läs mer
    2019-11-26 Elin S svarar Anna G
    Tusen tack för den värmande rekommendationen Anna! Jag hoppas att ni trivs bra i nya området. Essingen finns ju trots allt, alltid kvar.. ;)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Emma Hjalmarsson