Elin Siborne
en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

S:t Eriksgatan 25
112 39 stockholm — Visa karta

Vad tror Elin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 34 kunder tycker om Elin Siborne

• Michael W
    Michael W skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har både köpt och sålt samma lägenhet med Elin dom mäklare och jag är lika nöjd båda gångerna. Det var ca 5 år mellan köpet till försäljning.

Jag kände båda gångerna att jag var i fokus som kund och hade fullt förtroende för Elin.
    Jag skulle absolut rekommendera Elin till fler som ska sälja på Essingeöarna. Läs mer
  • Billy K
    Billy K skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag sålde min lägenhet på Stora Essingen med Elin.
    Påläst, engagerad och trevlig är ord som beskriver hur jag uppfattar Elin och hennes arbete.

Jag kan varmt rekommendera Elin till alla er som är ute efter en duktig mäklare. Läs mer
  • Petra W skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt lägenhet på Essingetorget 44. Mycket trevligt och professionellt bemötande av mäklare. Kunnig, förtroendeingivande och insatt. Hon agerade över förväntan och mycket välkomnande då jag bara ”ramlade in” . Som mycket oerfaren känner jag mig trygg och väl omhändertagen. Tack! Läs mer
  • Cecilia L skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin är proffsig, lyhörd och ger snabb feedback. Jag är mycket nöjd med hennes sätt att sköta försäljningen av min lägenhet på Stora Essingen. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Cecilia L
    Tack för din fina rekommendation Cecilia! :) Det värmer! Med vänlig hälsning, Elin
  • Simon Å skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Det kändes kort och gott tryggt och bra att köpa lägenhet med Elin som mäklare. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Simon Å
    Vad kul att du är nöjd såhär långt! :) Jag är säker på att du kommer trivas! Vi ses på tillträdet. Med vänlig hälsning, Elin
  • Anders T skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Dödsbo sålt Brf på Essingen. Lite under utgångspris men marknaden svår.

Elin varit bra hela vägen. Gav ett gottförsta intryck som sedan följts upp. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Anders T
    Tack för den fina rekommendationen Anders! Nu siktar vi på en bra slutspurt. Allt gott! Med vänlig hälsning, Elin
  • Vi köpte en bostadsrätt av Elin Siborne på Svensk Fastighetsförmedling. Hon var hjälpsam i att förmedla information/kontakt och skicklig i att hjälpa parterna navigera budgivningen till snabbt avslut. Hon gjorde ett mycket trevligt, ödmjukt och proffsigt intryck. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Anna Helena Louise C
    Stort tack Louise! Er rekommendation betyder mycket! :) Med vänlig hälsning, Elin
  • Patrik B skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte en 1:a på 33 kvadratmeter på Stora Essingen. Elin var väldigt trevlig, tillmötesgående och högst nåbar under processens gång. Det gick jättebra at prata/förhandla med henne och kan rekomendera henne varmt! Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Patrik B
    Tack för din fina rekommendation Patrik! Hoppas du trivs bra! :) Med vänlig hälsning, Elin
  • Carl L skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Fantastiskt nöjd med Elin som mäklare. Proffsig, trevlig och ärlig. Snabba svar och hela tiden kontaktbar. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Carl L
    Vad glad jag blir! Stort tack för din rekommendation Carl! Hoppas du trivs i din fina lägenhet. Med vänlig hälsning, Elin
  • David N skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin är kort och gott en helt fantastiskt mäklare på alla sätt som går. Service i toppklass, tillgänglig och levererar! Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar David N
    Jag är så glad att ni är nöjda med processen! Stort tack! :) Hoppas allt är bra med er! Med vänlig hälsning, Elin
  • Jonas H skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Superkunnig, ambitiös och trygg. Är väldigt nöjd med att jag valde Elin som mäklare. Hon har bra lokalkännedom på Stora Essingen och hjälpte mig göra bra affär, kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Jonas H
    Tack för din rekommendation Jonas! Det värmer verkligen. Hoppas ni trivs bra i det nya! :) Med vänlig hälsning, Elin
  • Ylva skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Lyhörd och kunnig, med i varje steg för att alla parter skulle känna sig trygga i affären. Kan verkligen rekommendera Elin! Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Ylva
    Stort tack för de fina orden Ylva! Hoppas allt är bra! Med vänlig hälsning, Elin
  • Linnea K skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin gjorde min första lägenhetsaffär fantastiskt bra! Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Linnea K
    Vad kul att du blev nöjd med ditt första köp Linnea! :) Tack för din rekommendation! Med vänlig hälsning, Elin
  • Kunning, lättillgänglig, flexibel, professionell. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Amanda Karolina E
    Stort tack Amanda! Jag hoppas du trivs bra här på ön!* Med vänlig hälsning, Elin
  • Sara B skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sveriges bästa mäklare! Ärlig, trovärdig, seriös, kunnig, lätt att ha att göra med, alltid glad och trevlig, trygg att sälja OCH köpa med! Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Sara B
    Vad härliga ni är! Tack! Ni får flytta tillbaks till Kungsholmen så vi får samarbeta igen! ;) Med vänlig hälsning, Elin
  • Joakim L skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Proffesionell hantering. Snabb återkoppling och tydlig kommunikation. Man upplever att Elin är mycket engagerad i sina objekt! Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Joakim L
    Tack Joakim! 5/5 från dig är ett bra betyg! :) Hoppas ni trivs bra i det nya! Med vänlig hälsning, Elin
  • Hanna L skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Väldigt professionell mäklare, man känner att man kan lita på Elin. Snabba svar och lätt att få tag på.
    Helt klart den bästa mäklaren jag har haft kontakt med så rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Hanna L
    Stort tack för din fina rekommendation! Jag hoppas du trivs bra i pärlan! Med vänlig hälsning, Elin
  • Nicole H
    Nicole H skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jättenöjd med allt! Professionell mäklare med koll på läget! Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Nicole H
    Tack Nicole! Det var en fröjd att få hjälpa dig. :) Kram!
  • Tomas R skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag fick ett mycket bra bemötande från Elin under hela processen. Något jag uppskattade väldigt mycket var att hon var ärlig och rak med vad hon tyckte men samtidigt lyhörd för mina önskemål och tankar. Kan absolut rekommendera Elin! Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Tomas R
    Tack Tomas! Härligt att höra. Med vänlig hälsning, Elin
  • Johan E skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Trevlig och kunnig i alla bemötanden. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Johan E
    Stort tack för din rekommendation Johan! Med vänlig hälsning, Elin
  • Johanna C skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Proffsig och trevligt bemötande. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Johanna C
    Tack för de fina orden. :) Med vänlig hälsning, Elin
  • Bahman Z skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag uppfatade Elin som en kunnig och objektiv mäklare. Hon behärskade sin roll som en proffsig sådan och verkade mycket erfaren och hjälpsam. Jag fick den hjälp jag hade förväntat mig under hela processen. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Bahman Z
    Tack Bahman! Jag hoppas du fortfarande trivs bra i lägenheten! :)
  • Hans A skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Lugnt och bra intryck, professionellt bemötande Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Hans A
    Stort tack för din rekommendation Hans!
  • William D skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Allt i affären funkade bra förutom att hon inte svarade i telefon eller mail. Otroligt svårt att får tag på helt enkelt.
    En mäklares jobb borde i princip vara att ha god och regelbunden kontakt med sina kunder. Då kan man inte rings upp efter 2 dagar. Läs mer
    2017-12-13 Elin S svarar William D
    Hej William! Tack för din rekommendation. Jag försöker alltid vara tillgänglig för mina kunder, så det är tråkigt att höra att ni upplevde mig svår att få tag på. Jag tar åt mig utav detta och hoppas att ni trivs bra i er fina lägenhet!
  • Hanna E skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jättebra! Fick ett fantastiskt bemötande och en grym affär Läs mer
    2017-12-13 Elin S svarar Hanna E
    Tusen tack Hanna! Vad kul att höra att du var nöjd med affären och jag hoppas att du trivs! :)
  • Lotta B skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Proffsigt bemötande och utförande. Läs mer
    2017-12-13 Elin S svarar Lotta B
    Tack för din rekommendation Lotta!
  • Helen B skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Hon är helt fantastisk! Hon får fem poäng av fem möjliga. Jag köpte min lägenhet av henne och det är det bästa jag har gjort. Läs mer
    2017-12-13 Elin S svarar Helen B
    Tusen tack Helen, så kul att höra! :) Du var verkligen rätt köpare med tanke på den förvandling du åstadkom med lägenheten!
  • Peter F skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin såg till att affären utfördes utomordentligt bra och är dessutom en väldigt spympatisk person.
    /Peter Läs mer
    2017-12-13 Elin S svarar Peter F
    Tack för din rekommendation Peter! Och återigen - grattis till din nya fina lägenhet!
  • Henrik N skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi är mkt nöjda med elin; hon är både kompetent och engagerad. Läs mer
    2017-12-13 Elin S svarar Henrik N
    Tack snälla ni för den fina rekommendationen och för ert förtroende. :)
  • Aleks B
    Aleks B skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Min bostadsförsäljning fick maximalt dålig tajming med mycket uppmärksamhet i media om att bostadsmarknaden skulle ha stannat upp, vilket bland annat resulterade i tomma visningar för både mig och andra.
    Det var helt och hållet tack vare Elins kompetens och fingerkänsla som lägenheten ändå blev såld relativt raskt, dessutom fortfarande till ett bättre pris än jag då väntade mig. Läs mer
    2017-12-13 Elin S svarar Aleks B
    Tack Aleks, detta värmde verkligen! Lycka till med nya boendet nu & hälsa din syster!
  • Marie S skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bemötandet var trevligt. Elin är positiv, hjälpsam, lätt att få kontakt med när man behöver, duktig och påläst om lägenheten jag köpte. Läs mer
    2017-12-13 Elin S svarar Marie S
    Tack snälla för din fina rekommendation! Jag är helt säker på att du kommer stormtrivas i din nya lägenhet!
  • Maria R skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Detta var den tredje bostadsaffären Elin Siborne hjälpte till med i vår familj. Precis som tidigare genomförde Elin denna affär lika professionellt som de två tidigare. Elin har struktur, är mycket engagerad, inger förtroende, är väl insatt, väl påläst ovh väl förberedd., mycket kunnig, drivande och oerhört lätt att ha och göra med. Denna aktuella försäljning var en utmaning då det var ca 110 personer som skrev upp sig på listan vid de två visningar som genomfördes. Elin berättade att hon inte hade varit med om något liknande! Icke desto mindre höll hon i alla trådar med fast och säker hand och affären kunde avslutas onsdag efrer visningarna. Vi är så tacksamma för Elins insats och tackar henne genuint från hjärtat att affären slutfördes på ett sådant fantastiskt bra sätt. Elin är en riktig stjärna - var rädd om henne!!!/Mia Rosander Läs mer
    2017-12-12 Elin S svarar Maria R
    Hej Mia! Det är den här typen av respons som gör mitt jobb till världens bästa. Stort tack!
  • Niklas E skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Då jag sprungit på Elin på ön vid flertalet gånger, vid visningar och även bara sprungit på, har jag alltid förundrats över hennes fräschhet. Detta märktes även vid försäljning av min lägenhet: fräscht, klarspråkigt och snyggt. Elin kan området och vet exakt vad hon sysslar med, väldigt proffsig och lättförstådd. Rekommenderar henne varmt och kommer typ sakna henne i grannskapet. Läs mer
    2017-12-12 Elin S svarar Niklas E
    Stort tack för den härliga rekommendationen Niklas! Hoppas ni trivs bra i huset!
  • Olivia R skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin är en riktigt engagerad och duktig mäklare. Vi har varit så nöjda både när vi köpt av henne och sålt med hjälp av henne! Läs mer
    2017-12-12 Elin S svarar Olivia R
    Hej Olivia! Tack så mycket för de fina orden, det värmer verkligen. :) Hälsa Ivan och resten av familjen!
Emma Hjalmarsson
Elin Siborne