Elin Siborne
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 40 Läs vad Elin Siborne

• Jessica A
    Jessica A skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-04-07

Vi har både köpt och sålt på Stora Essingen med Elin och är lika nöjda med båda gångerna. Elin är proffsig, trevlig, förtroendeingivande och alert. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Carl G skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-03-08

Nyligen köpt lägenhet och blev bemött med ett professionellt och trevligt sätt, i enlighet med mina förväntningar. Läs mer
  • Per R skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-03-07

Jag är mycket nöjd med Elins arbete vid försäljningen av min lägenhet. Extremt proffsig, kunnig och trevlig! Läs mer
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2018-12-07

Proffsig, lyhörd och expert på att sälja objekt på Stora Essingen. Har både köpt och sålt med Elin ett par gånger och varit supernöjd alla gånger, både som köpare och säljare. Fem stjärnor till Elin! Läs mer
  • Margita P skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2018-12-06

Jag har köpt en bostad på 74 på Stora Essingen och jag blev korrekt och trevligt bemött av mäklaren. Hon var professionell och mycket tillmötesgående. Svarade snabbt på frågor och funderginar. Ingav förtroende. Läs mer
  • Rebecca R skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2018-12-05

Elin hjälpte mig sälja min 1,5:a på Lilla Essingen och gjorde det med den äran. Elin har ett fantastiskt bemötande och var tillgänglig under alla delar av försäljningen och snabb att svara på frågor och återkoppla. Hon levde upp till mina förväntningar i alla avseenden. Rekommenderar Elin starkt som mäklare. Hon är varm, karismatisk och kompetent. Läs mer
    2019-03-08 Elin S svarar Rebecca R
    Tack så himla mycket Rebecca, det värmer! :) Hoppas allt är bra med er!
  • Michael W
    Michael W skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2018-11-08

Jag har både köpt och sålt samma lägenhet med Elin dom mäklare och jag är lika nöjd båda gångerna. Det var ca 5 år mellan köpet till försäljning.

Jag kände båda gångerna att jag var i fokus som kund och hade fullt förtroende för Elin.
    Jag skulle absolut rekommendera Elin till fler som ska sälja på Essingeöarna. Läs mer
    2019-03-08 Elin S svarar Michael W
    Vad kul att höra Michael! Ni får komma tillbaks till ön en vacker dag så vi får samarbeta igen. :) Hälsa lilla familjen.
  • Billy K
    Billy K skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2018-11-02

Jag sålde min lägenhet på Stora Essingen med Elin.
    Påläst, engagerad och trevlig är ord som beskriver hur jag uppfattar Elin och hennes arbete.

Jag kan varmt rekommendera Elin till alla er som är ute efter en duktig mäklare. Läs mer
    2019-03-08 Elin S svarar Billy K
    Varmt tack för din rekommendation Billy! Vad glad jag blir! Hoppas ni trivs i det nya. :)
  • Petra W skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2018-10-11

Köpt lägenhet på Essingetorget 44. Mycket trevligt och professionellt bemötande av mäklare. Kunnig, förtroendeingivande och insatt. Hon agerade över förväntan och mycket välkomnande då jag bara ”ramlade in” . Som mycket oerfaren känner jag mig trygg och väl omhändertagen. Tack! Läs mer
    2019-03-08 Elin S svarar Petra W
    Tack för dina fina ord Petra! Hoppas du trivs bra! :)
  • Cecilia L skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2018-10-08

Elin är proffsig, lyhörd och ger snabb feedback. Jag är mycket nöjd med hennes sätt att sköta försäljningen av min lägenhet på Stora Essingen. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Cecilia L
    Tack för din fina rekommendation Cecilia! :) Det värmer! Med vänlig hälsning, Elin

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Emma Hjalmarsson