Elin Siborne
Registrerad mäklare sedan 2012-07-16
Aktiv på Reco.se sedan 2017-04-09
2019-07 - 2020-06

Läs vad 64 Läs vad Elin Siborne

• Anna H köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-06-22

Lilla Essingen
    Jag har köpt en bostadsrätt på lilla Essingen. Mäklaren Elin var väldigt tillmötesgående och professionell. Jag förväntar mig en mäklare som är säljande och tydlig vilket Elin var. Jag rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling och Elin. Läs mer
  • Johannes V sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-06-20

Lilla Essingen
    Sålde en minitvåa på Lilla Essingen nu sommar 2020, samma som jag köpte genom Elin våren 2013. Otroligt proffsig, superhemma på essingeöarna, lagom rådgivande, lämnade plats för mig som säljare att tycka till om fakta samt väldigt bra och enkel att kommunicera med, i det medium och den frekvens man själv väljer. På det hela taget en otroligt duktig mäklare. Läs mer
  • Henning Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-06-11

Stora Essingen
    Vi är mycket nöjda med hur Elin hjälpte oss med vår försäljning. Läs mer
  • Joel F köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-03-30

Stora Essingen
    köpte en 2a på Stora Essingen. Jättenöjd med Elins bemötande och snabba respons under hela processen. Läs mer
  • Daniel K köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-03-13

Kristineberg
    Köpt lägenhet (bostadsrätt) i Stockholm.
    Bemöttes av professionalism i formen av att mäklaren var tydlig och nåbar.
    Mina förväntningar överträffades av att Elin var drivande och kommunikativ under budgivningsprocessen.
    Sammanfattningsvis var det en mycket smidig process som jag är mycket nöjd med. Läs mer
  • Nina H sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-03-11

Kristineberg
    Har sålt bostadsrätt i Kristineberg.
    Elin är professionell, vänlig o tillmötesgående. Kan inte önska något ytterligare. Högsta betyg! Läs mer
  • Louise J sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-02-29

3:a
    Stora Essingen
    Elin är en duktig och hängiven säljare! Vi är supernöjda. Läs mer
  • Madeleine I
    Madeleine I köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-01-31

Lilla Essingen
    Jag har köpt en lägenhet på Lilla Essingen. Bor utomlands så det har gått genom ombud. Både jag och ombudet tycker Elin har varit jättebra. Elin och jag har ju mest haft kontakt via mejl. Hon har alltid svarat snabbt på mina förfrågningar och varit mycket tillmötesgående. Ringde upp mig fast jag befinner mig på andra sidan jordklotet för hon ville "höra min röst" . Det bevisar ju att hon gör sig mån om en personlig "touch" vilket är viktigt, tycker jag. Elin kan jag varmt rekommendera. Läs mer
  • Ewa Katarina H köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-01-15

1.5:a
    Stora Essingen
    Seriös, säker och hjälpsam!
    Våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Annette H köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-01-08

Stockholm
    Vi är väldigt nöjda med Elin. Hon var inlyssnande och tålmodig med alla våra frågor som hon dessutom gav bra svar på. Märktes att hon var rutinerad. Vi gavs möjligheten att få en egen visning och därigenom kunna genomföra en snabb affär.

Vi köpte en 2:a på Stora Essingen. Läs mer
    2020-03-16 Elin S svarar Annette H
    Tack för er rekommendation Annette! Väldigt kul att höra. :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Emma Hjalmarsson