Elin Siborne
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-09

Läs vad 46 Läs vad Elin Siborne

• Margita P skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2018-12-06

Jag har köpt en bostad på 74 på Stora Essingen och jag blev korrekt och trevligt bemött av mäklaren. Hon var professionell och mycket tillmötesgående. Svarade snabbt på frågor och funderginar. Ingav förtroende. Läs mer
  • Rebecca R skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2018-12-05

Elin hjälpte mig sälja min 1,5:a på Lilla Essingen och gjorde det med den äran. Elin har ett fantastiskt bemötande och var tillgänglig under alla delar av försäljningen och snabb att svara på frågor och återkoppla. Hon levde upp till mina förväntningar i alla avseenden. Rekommenderar Elin starkt som mäklare. Hon är varm, karismatisk och kompetent. Läs mer
    2019-03-08 Elin S svarar Rebecca R
    Tack så himla mycket Rebecca, det värmer! :) Hoppas allt är bra med er!
  • Michael W
    Michael W skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2018-11-08

Jag har både köpt och sålt samma lägenhet med Elin dom mäklare och jag är lika nöjd båda gångerna. Det var ca 5 år mellan köpet till försäljning.

Jag kände båda gångerna att jag var i fokus som kund och hade fullt förtroende för Elin.
    Jag skulle absolut rekommendera Elin till fler som ska sälja på Essingeöarna. Läs mer
    2019-03-08 Elin S svarar Michael W
    Vad kul att höra Michael! Ni får komma tillbaks till ön en vacker dag så vi får samarbeta igen. :) Hälsa lilla familjen.
  • Billy K
    Billy K skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2018-11-02

Jag sålde min lägenhet på Stora Essingen med Elin.
    Påläst, engagerad och trevlig är ord som beskriver hur jag uppfattar Elin och hennes arbete.

Jag kan varmt rekommendera Elin till alla er som är ute efter en duktig mäklare. Läs mer
    2019-03-08 Elin S svarar Billy K
    Varmt tack för din rekommendation Billy! Vad glad jag blir! Hoppas ni trivs i det nya. :)
  • Petra W skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2018-10-11

Köpt lägenhet på Essingetorget 44. Mycket trevligt och professionellt bemötande av mäklare. Kunnig, förtroendeingivande och insatt. Hon agerade över förväntan och mycket välkomnande då jag bara ”ramlade in” . Som mycket oerfaren känner jag mig trygg och väl omhändertagen. Tack! Läs mer
    2019-03-08 Elin S svarar Petra W
    Tack för dina fina ord Petra! Hoppas du trivs bra! :)
  • Cecilia L skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2018-10-08

Elin är proffsig, lyhörd och ger snabb feedback. Jag är mycket nöjd med hennes sätt att sköta försäljningen av min lägenhet på Stora Essingen. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Cecilia L
    Tack för din fina rekommendation Cecilia! :) Det värmer! Med vänlig hälsning, Elin
  • Simon Å skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2018-10-08

Det kändes kort och gott tryggt och bra att köpa lägenhet med Elin som mäklare. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Simon Å
    Vad kul att du är nöjd såhär långt! :) Jag är säker på att du kommer trivas! Vi ses på tillträdet. Med vänlig hälsning, Elin
  • Anders T skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2018-10-02

Dödsbo sålt Brf på Essingen. Lite under utgångspris men marknaden svår.

Elin varit bra hela vägen. Gav ett gottförsta intryck som sedan följts upp. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Anders T
    Tack för den fina rekommendationen Anders! Nu siktar vi på en bra slutspurt. Allt gott! Med vänlig hälsning, Elin
  • Anna Helena Louise C skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2018-08-18

Vi köpte en bostadsrätt av Elin Siborne på Svensk Fastighetsförmedling. Hon var hjälpsam i att förmedla information/kontakt och skicklig i att hjälpa parterna navigera budgivningen till snabbt avslut. Hon gjorde ett mycket trevligt, ödmjukt och proffsigt intryck. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Anna Helena Louise C
    Stort tack Louise! Er rekommendation betyder mycket! :) Med vänlig hälsning, Elin
  • Patrik B skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2018-06-11

Köpte en 1:a på 33 kvadratmeter på Stora Essingen. Elin var väldigt trevlig, tillmötesgående och högst nåbar under processens gång. Det gick jättebra at prata/förhandla med henne och kan rekomendera henne varmt! Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Patrik B
    Tack för din fina rekommendation Patrik! Hoppas du trivs bra! :) Med vänlig hälsning, Elin

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Emma Hjalmarsson