Emma Björkman
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 13 kunder tycker om Emma Björkman

• Zara E skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jätte bra!
    Har både köpt och sålt via Emma och det har fungerat utmärkt. Läs mer
  • Erik P skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Proffsig och väldigt serviceinriktad genom hela processen. Läs mer
  • Emma är en mycket ambitiös, tillmötesgående och professionell mäklare. Vi kände att hon var mycket mån om att affären skulle bli bra för alla parter, och att hon visade stort engagemang i en svår marknad både för köpare och säljare. Läs mer
  • Moa S skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tillmötesgående och professionell mäklare som alltid var lätt att få tag i. Endast goda erfarenheter av Emma! Läs mer
  • Ann H skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma is very hardworking and efficient. She kept me well infomed at all times.Her manner is friendly and professional. I am impressed by her determination and honesty. Her efforts resulted in an extremely profitable sale against the odds!. Well done Emma. Läs mer
  • Tiina S skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Den här tjejen är ovarsam med din tid och dina pengar. Efter att säljare och köpare är överens, jagar hon ändå igång en lång budgivning som slutar med att en annan köpare köper lägenheten för samma pris. Mycket oprofessionellt. Läs mer
    2018-01-25 Emma B svarar Tiina S
    Hej Tiina,
    Jag förstår att ni är besvikna över att det inte blev ni som köpte lägenheten, som jag berättade för er är ingenting klart före kontraktet är skrivet. Som mäklare måste jag enligt lag framföra alla bud till säljaren fram till att kontraktet är undertecknat. Det är helt upp till säljaren att bestämma till vem, när och till vilket pris de vill sälja. Eftersom ni valde att återkalla de buden ni hade lagt mot den andra budgivaren föll budgivningen och kontraktet skrevs på ungefär samma prisnivå som låg tidigare.
    Med vänliga hälsningar Emma
    2018-01-26 Tiina S svarar Emma B
    En professionell mäklare accepterar inte bud med samma belopp som existerande bud, eller en höjning med 100kr.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Petra S skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket bra. Trevlig. Tillgänglig. Tillmötesgående. Informativ. Läs mer
    2018-01-25 Emma B svarar Petra S
    Tack Petra för din fina rekommendation! Jag är helt övertygad om att du kommer att trivas i din nya lägenhet.
    Med vänliga hälsningar Emma
  • Ulrika E
    Utmärkt! Hon var engagerad och kunnig, serviceinriktad och vänlig. Läs mer
    2018-01-25 Emma B svarar Ulrika E
    Tack Ulrika för din fina rekommendation! Hoppas att ni trivs bra! Med vänlig hälsning Emma
    2018-01-26 Ulrika E svarar Emma B
    Tack Emma, för din värdefulla hjälp!
    Vi verkligen stormtrivs i vårt nya hem, allt blev så rätt för oss. Ordnade Grannglögg med bostadsföreningen som är mkt trevliga också. Så skönt att köpet gick så fort också.
    Med vänlig hälsning,
    Ulrika
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Utmärkt bra. Lugn, saklig och mån om både köpare pch säljare. Läs mer
    2017-12-15 Emma B svarar Örjan M
    Tack Örjan för din rekommendation!
  • Seriös och trevlig
    Proffsig i alla moment och företräder både säljare och köpare på ett trovärdigt vis Läs mer
    2017-12-15 Emma B svarar Henrik K
    Tack Henrik för din rekommendation! Hoppas att renoveringen gick bra och att ni trivs.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Emma Hjalmarsson