Emma Björkman
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 14 Läs vad Emma Björkman

• Henrik K skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2017-12-12

Seriös och trevlig
    Proffsig i alla moment och företräder både säljare och köpare på ett trovärdigt vis Läs mer
    2017-12-15 Emma B svarar Henrik K
    Tack Henrik för din rekommendation! Hoppas att renoveringen gick bra och att ni trivs.
  • Lisamarie L skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2017-05-10

Emma Björkman är en kompetent och lyhörd mäklare som gör allt för att kunderna, både köpare och säljare, ska känna sig trygga med sina affärer. Alla detaljer, från första mötet till fotografering och visning, lägger hon största vikt på. Inget lämnas åt slumpen. Vi är mycket nöjda med allt. Läs mer
    2017-12-15 Emma B svarar Lisamarie L
    Tack för rekommendationen Lisamarie! Det är alltid extra roligt med återkommande kunder och det har varit ett mycket gott och trevligt samarbete i såväl köp- som säljprocessen. Hoppas att ni trivs bra i ert nya boende.
  • Viktor J
    Viktor J skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2017-05-05

Väldigt trevligt bemötande och väldigt engagemang. Vi gjorde en snabb affär baserad endast på Emmas register av köpare. Vi gick från första kontakt till påskrivet kontrakt väldigt snabbt. Överlag är vi väldigt nöjda och skulle varmt rekomendera mäklaren ! Läs mer
    2017-12-15 Emma B svarar Viktor J
    Tack för rekommendationen Viktor! Hoppas att ni trivs i ert nya boende.
  • Stefan T skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2016-09-05

Emma som fick uppdraget att sälja min lägenhet gjorde ett utmärkt arbete från början till slut.
    Mvh Stefan Tell Läs mer
    2017-12-15 Emma B svarar Stefan T
    Tack för rekommendationen Stefan!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Emma Hjalmarsson