Emma Hjalmarsson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 172 Läs vad Emma Hjalmarsson

• Joel F sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-03-30

Kristineberg
    Emma sålde min 1:a på Kungsholmen och jag är väldigt nöjd med henne! Läs mer
  • Beatriz F köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-03-29

Fredhäll
    2,5 rok 73kvm i Fredhäll. Emma var superkunnig, väldigt på och gjorde oss som köpare väldigt trygga. Skulle mer än gärna anlita Emma när vi säljer. Läs mer
  • Henrik A köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-03-22

Fredhäll
    Vi köpte en 2:a i Fredhäll och är supernöjda med Emmas förmedling av bostaden. Vi uppfattade Emma som en seriös, engagerad och mycket kompetent mäklare. Emma är trevlig och har koll på marknaden och området, det märks! Om vi säljer vår bostad i framtiden skulle Emma vara ett självklart val av mäklare! Läs mer
  • Mikael H köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-03-16

Kungsholmen
    Hej har köpt en 4a på Kungsholmen. Jag blev väldigt bra bemött av Emma som var proffsig och trevlig genom hela processen. Sammanfattningsvis kan jag säga att Emma var toppen. Läs mer
  • Elin B köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-03-10

Fredhäll
    Jag köpte min första lägenhet. Emma var hjälpsam med frågor som dök upp vid första köpet och hjälpte dessutom till att få till en affär snabbt. Glad, hjälpsam, trevlig och lättillgänglig. Det var väldigt god & glad stämning under hela processen! Läs mer
  • Annika B sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-03-08

Fredhäll
    Emma hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Fredhäll. Emma var mycket proffsig genom hela vår försäljning. Påläst, förberedd och kunnig. Emma har hållit oss uppdaterade hela tiden och alltid svarat snabbt på våra frågor. Högsta betyg! Läs mer
  • Michelle L köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-03-01

Fredhäll
    Vi köpte en bostadsrätt i fredhäll. Jag var nöjd med den återkoppling och information som jag fick av Emma under processen. Hon var tydlig med vad för förväntningar hon hade som mäklare och vad säljaren hade för förväntningar. Jag hade önskat mindre motstånd vid förfrågan av en extra visning för en grundlig genomgång för dolda fel. Men överlag är vi mycket nöjda över transperansen och kommunikationen med Emma. Jag skulle rekommendera emma till andra köpare! Läs mer
  • Jonathan W köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-02-27

Fredhäll
    Köpte en unik och väldigt fin etagelägenhet via Emma. Säljaren hade lite svårt att bestämma sig vid försäljning så var en del turer fram och tillbaka, men Emma lyckades med stort engagemang och lösningsorienterat mindset få alla att komma överens. Kändes om hon verkligen kämpade och la det lilla extra för att göra köpare och säljare nöjda. Läs mer
  • Jeannie T sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-02-23

Fredhäll
    Emma har hjälpt mig att sälja min lägenhet i Fredhäll. Hela processen från första samtalet till att vi signerade överlåtelseavtalet har gått supersmidigt. Emma är pålitlig, proaktiv, duktig och lyhörd. Nästa gång jag säljer kommer jag att anlita Emma igen! Läs mer
  • Fanny W köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-02-22

Fredhäll
    Sålde min bostad i Fredhäll med Emma. Hon imponerade genom att ha ständig koll samt finnas tillgänglig 24/7. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Emma Hjalmarsson