Emma Hjalmarsson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

S:t Eriksgatan 25
112 39 stockholm — Visa karta

Vad tror Emma att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 67 kunder tycker om Emma Hjalmarsson

• Björn L skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag sålde min bostad i Fredhäll mha Emma Hjalmarsson som var väldigt kunnig, snabb och tillgänglig, med en bra kännedom av området och allt man ska tänka på under säljprocessen. Läs mer
    2018-10-05 Emma H svarar Björn L
    Tack snälla för din fina Reco! :) Hoppas att ni kommer trivas bra i er nya i området!
  • Björn A skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Fantastiskt driven mäklare med stenkoll på sitt säljområde. Bästa möjliga service och kommunikation. Så tacksam för att ha hittat henne! Läs mer
    2018-09-26 Emma H svarar Björn A
    Tack Björn för din Reco och att du är nöjd! Jag är otroligt tacksam över att jag fick hjälpa dig också! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Eva F skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vid försäljning av min lägenhet har jag haft hjälp av en realistisk, entusiastisk, positivt och hårt arbetande mäklare. Tack för din proffsiga hjälp Emma. Läs mer
    2018-09-26 Emma H svarar Eva F
    Tack Eva för din fina rekommendation! :) Uppskattar det verkligen och tack själv för att jag fick den stora äran att förmedla din lägenhet! Med vänlig hälsning Emma!
  • Maria N skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte min första bostadsrätt via Svensk Fastighetsförmedling och fick mycket hjälp och stöd genom hela den spännande och lite läskiga processen. Mycket nöjd! Läs mer
    2018-09-26 Emma H svarar Maria N
    Tack Maria för din fina Reco! Det känns väldigt bra att du känner dig nöjd och trygg med denna process. Du kommer trivas väldigt bra på Frödingsvägen! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • William M skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag sålde min etta i Fredhäll till Emma och eftersom att jag vet att Emma säljer majoriteten av lägenheterna i Fredhäll så var hon ett självklart val av mäklare. Hon var proffsig, alltid varm och trevlig och väldigt snabb på återkoppling, vilket lämnade mig ostressad och lugn inför alla hinder man kan tänkas stötas på längs vägen. Jag är supernöjd och kommer med glädje ta kontakt med Emma i framtiden och även rekommendera henne till nära och kära! Läs mer
    2018-09-26 Emma H svarar William M
    Tack William för din fina rekommendation! Väldigt kul att jag var ett självklart val för din fina lägenhet! :) Jag uppskattar det väldigt mycket att du vill rekommendera mig vidare! Du kommer trivas superbra i det nya boendet! Med vänlig hälsning Emma!
  • Mia T skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vid köp av en liten, fin etta i Fredhäll fick vi den bästa tänkbara hjälpen av vår mäklare. Hon var påläst och gav oss kontinuerlig information under budgivningsveckan. Läs mer
    2018-09-26 Emma H svarar Mia T
    Tack Mia för er Reco! Det gör mig väldigt glad att ni är nöjda och att ni fick all info ni behövde! Ni kommer trivas superbra i er fina lägenhet! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Johan B skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Engagerad och driven mäklare som gjorde sitt yttersta för att hjälpa både säljaren och mig. Och vi blev båda mycket nöjda! Läs mer
    2018-09-26 Emma H svarar Johan B
    Tack Johan för din Reco! Superkul att du och säljaren var så nöjda med processen och att vi fick ihop affären på ett smidigt sätt! Du kommer trivas väldigt bra i området! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Bo B
    Bo B skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag och min sambo har samarbetat med flera mäklare genom åren och vår upplevelse av Emma är genomgående positiv. Från dag ett har Emma arbetat på ett väldigt kundanpassat, pålitligt och lyhört sätt. Hon är väldigt kompetent, mycket behjälplig och alltid tillgänglig med kort varsel.

Under vår försäljning uppstod flera komplikationer som var orsakade av oss som säljare. Emma var hela tiden positiv, kommunikativ och lösningsorienterad. Detta gjorde att försäljningen, som även i vanliga fall kan vara stressfull för säljaren, kändes trygg för oss.

Vi vill absolut rekommendera Emma och hoppas själva att hon kommer vara tillgänglig om vi någon gång i framtiden skall köpa eller sälja bostad i ett distrikt där hon arbetar. Läs mer
    2018-09-26 Emma H svarar Bo B
    Åh tack snälla ni för denna fina rekommendation, det gör mig väldigt glad! :) Så härligt att vi fick ihop affären på en nivå vi inte förväntade oss men då möjligheten dök upp precis rätt tidpunkt med den rätta spekulanten! Tack för att ni vill rekommendera mig vidare! Hoppas att ni kommer trivas bra i er nya bostad! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Philip W skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Trevligt bemötande. Tillgänglig och villig att svara på alla frågor. Läs mer
    2018-09-26 Emma H svarar Philip W
    Tack Philip för din Reco! Du kommer att trivas superbra i området! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Erik H skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag sålde min lägenhet på 34 kvm i Fredhäll. Emma var väldigt proffsig och snabb och vi satte upp ett mål som Emma nådde. Jag är nöjd med mitt val av mäklare och kan rekommendera alla som bor i Fredhäll och vill sälja sin lägenhet att kontakta Emma. Läs mer
    2018-09-26 Emma H svarar Erik H
    Tack Erik för dina fina ord och att du vill rekommendera mig vidare! :) Väldigt kul att vi fick ihop affären på din önskade nivå! Med vänlig hälsning Emma!
  • Tilda T skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde min etta i Fredhäll. Väldigt bra områdeskännedom och supertrevlig. Kunde varit lite mer lyhörd men gjorde ett bra jobb och jag är nöjd. Läs mer
    2018-09-26 Emma H svarar Tilda T
    Tack Tilda för din rekommendation! Vad kul att vi fick ihop en sådan bra affär och ditt önskade pris efter att ha kämpat otroligt hårt med det! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Marcus S skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde min lgh i augusti 2018. Bara positiva erfarenheter av processen och kontakten med mäklaren Läs mer
    2018-09-26 Emma H svarar Marcus S
    Tack snälla Marcus för din rekommendation! :) Hoppas att vi hittar något bra åt dig i Fredhäll nu! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Maja L skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma hjälpte mig snabbt och effektivt när jag skulle sälja min bostdasrätt i Fredhäll. Allt gick mycket smidigt från början till slut och resultatet blev långt över mina förväntningar. Läs mer
    2018-06-05 Emma H svarar Maja L
    Tack Maja för din fina rekommendation! Det blev en bra försäljning som gick snabbt och smidigt men också med ett bra slutpris. Hoppas att ni kommer trivas i nya lägenheten nu! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Bra bemötande och smidig kommunikation! Läs mer
    2018-06-05 Emma H svarar Thomas Gerardus Hendrik K
    Tack snälla för detta! Ni kommer trivas superbra i er fina lägenhet! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Hanna A
    Hanna A skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma var väldigt proffsig i sin roll vid mitt köp av en lägenhet och var bra på att återkoppla på mina funderingar, vilket jag verkligen uppskattade! Läs mer
    2018-06-05 Emma H svarar Hanna A
    Tack för detta Hanna! Kul att vi fick ihop det så bra och du kommer trivas superbra i fina Fredhäll! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Jimmy W skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi kände oss supertrygga i Emmas händer med försäljningen av vår lägenhet, blixtsnabb sms dialog dag som kväll med budgivningen och andra frågor. Vi är mycket nöjda med Emmas arbete. Läs mer
    2018-06-05 Emma H svarar Jimmy W
    Tack snälla för er fina rekommendation och för att jag fick hjälpa er en andra gång med försäljningen! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Mia E skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jätte trevlig. Kommunikationen var bra. Glad att det var hon som hjälpte oss! En bra och smärt fri upplevelse! Läs mer
    2018-05-24 Emma H svarar Mia E
    Tack Mia för din rekommendation! Du kommer trivas väldigt bra i din fina lägenhet! Med vänlig hälsning Emma!
  • Elnaz K skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma sålde min lgh på Kungsholmen. Hon var trevlig och proffsig från första mötet ända in i slutet. Hon höll mig uppdaterad genom varje steg och lyckades sälja lgh till ett pris över förväntan! Jag rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2018-05-24 Emma H svarar Elnaz K
    Tack Elnaz för din rekommendation! Hoppas att du kommer trivas bra i det nya boendet! Med vänlig hälsning Emma!
  • Rebecca C skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bra kundbemötande och hantering av vårt köp av lägenhet. Det gick smidigt och det var tydligt vad som gällde, vilket skapade en trygghet. Läs mer
    2018-05-24 Emma H svarar Rebecca C
    Tack Rebecca för din rekommendation! Ni kommer trivas otroligt bra i ert fina hem! Med vänlig hälsning Emma!
  • Max W skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Rekommenderas till både säljare och köpare. Emma är väldigt professionell och levde upp till våra högt ställda förväntningar. Läs mer
    2018-05-24 Emma H svarar Max W
    Tack Max för din rekommendation. Hoppas att ni kommer trivas bra i er nya! Med vänlig hälsning Emma!
  • Anna S
    Anna S skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma hjälpte mig sälja min 2:a i Fredhäll, hon är professionell, dedikerad och brinner för sitt arbete. Jag är mycket nöjd med hennes driv och kämparanda mitt i en brinnande bostadskris. Jag kan med gott samvete rekommendera henne om du vill ha en mäklare som kämpar för att göra bra affärer för alla inblandade parter. Läs mer
    2018-05-24 Emma H svarar Anna S
    Tack Anna för din fina rekommendation! :) Med vänlig hälsning Emma
  • Nicklas M skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde en lägenhet och fick trevligt och bra bemötande av Emma! Snabba puckar, rekommenderas! Läs mer
    2018-05-24 Emma H svarar Nicklas M
    Tack Nicklas för din fina rekommendation! Med vänlig hälsning Emma!
  • Betty A
    Betty A skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte vår första lägenhet via Emma och hon har varit ett fantastiskt bra stöd! Hon var engagerad, alltid tillgänglig och påläst. Kan verkligen rekommendera Emma! Läs mer
    2018-05-24 Emma H svarar Betty A
    Stort tack för din fina rekommendation Betty! Ni kommer att trivas jättebra! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Emil Ö skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är engagerad och utåtriktad vilket gjorde att vi snabbt fastnade för henne som mäklare till försäljningen av vår lägenhet i Fredhäll. Hon har god koll på området och marknaden vilket var till mycket stor hjälp. Läs mer
    2018-04-23 Emma H svarar Emil Ö
    Tack snälla ni för er rekommendation, uppskattar det verkligen! :)
  • Jessica K skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är en proffsig mäklare! Vi kände direkt förtroende för henne när vi skulle köpa lägenhet. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2018-04-03 Emma H svarar Jessica K
    Tack snälla Jessica för din rekommendation! :) Ni kommer trivas superbra i er nya lägenhet! Med vänlig hälsning Emma!
  • Gabriel I skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är verkligen en unik mäklare som gör det lilla extra. Hon var professionell och hjälpsam med alla tänkbara frågor som jag hade.

Det var skönt att veta att hon hela tiden uppdaterade mig med vad som händer.

Jag kände verkligen ett 100% förtroende för henne. En supermäklare som jag gärna anlitar igen. Läs mer
    2018-03-26 Emma H svarar Gabriel I
    Tack snälla Gabriel för de fina orden och för din rekommendation! Jag hjälper dig gärna igen! :)
  • Fredrik V
    Fredrik V skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag sålde min lägenhet i mitten av Mars-2018 när marknaden var ganska tuff för just säljare men anlitade Emma Hjalmarsson dels efter hennes fina rekommendationer men även för att hon sålt mycket i Fredhäll där jag bor.
    Ett utav mina bästa val med facit i hand då hon agerat mycket professionellt och är väldigt kunnig i sitt jobb som mäklare, både om områden och sitt yrke.
    Fotade på en torsdag, lade ut på fredag och sålde på söndag innan visning och till ett väldigt bra slutpris dessutom.
    Jag lämnar mina allra bästa rekommendationer till Emma Hjalmarsson och skall ni sälja i Fredhäll åtminstone så välj henne!

/ Fredrik Läs mer
    2018-03-26 Emma H svarar Fredrik V
    Tack snälla Fredrik för din fina rekommendation! :) Det blev ju en väldigt smidig process men också ett bra pris så det var toppen! Hoppas att ni hittar något lika fint i området nu! :)
  • Sofia F
    Sofia F skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Rekommenderar svensk fast och Emma Hjalmarsson för stort engagemang och hårt arbete kring min försäljning under en pressad tid på bostadsmarknaden. Försäljningen gick ändå utifrån förutsättningarna väldigt bra. Det tyder på skicklighet och ett brinnande intresse för sitt jobb. Läs mer
    2018-03-26 Emma H svarar Sofia F
    Tack snälla Sofia för din rekommendation! :) Det var skönt att vi fick till det så bra ändå i dessa lägen! Hoppas att du trivs i din nya stad!
  • Johan H skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma Hjalmarsson är en extremt duktig och effektiv mäklare som jobbar hårt och har mycket god lokalkunskap om Kungsholmen. Rekommenderar henne varmt om du skall sälja eller köpa lägenhet. Läs mer
    2018-02-26 Emma H svarar Johan H
    Tack så mycket Johan för din fina rekommendation och för att jag fick hjälpa er med eran försäljning av er fina lägenhet! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Jennifer L
    Jennifer L skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Min erfarenhet av Emma som mäklare är att hon är väldigt proffsig och erfaren vilket gjorde mig som säljare trygg och jag litade fullt på Emma som gjorde jobbet på bästa sätt. Emma är otroligt engagerad och arbetar uppsökande och har bra koll på intressanta spekulanter. Jag kan absolut rekommendera Emma till andra som ska sälja bostad på Kungsholmen och Fredhäll. Läs mer
    2018-02-22 Emma H svarar Jennifer L
    Tack snälla Jennifer för dina fina ord och din rekommendation! Det har varit en stor ära att få hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Konstantin K
    Konstantin K skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är en mycket duktig mäklare som är lyhörd för köparens behov och önskemål. Hon hanterar hela processen på ett bra sätt och håller ett bra moment som samtidigt ger köpare och säljare rätt förutsättningar för en bra affärs. Jag är mycket nöjd med min affär och med Emma som mäklare där jag bara kan ge mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2018-02-22 Emma H svarar Konstantin K
    Men tack snälla Konstantin för din fina rekommendation, jag uppskattar det verkligen! Välkommen till fantastiska Fredhäll, du kommer att trivas väldigt bra! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • David S skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Engagerad och ambitiös trots marknaden tveksamt om det hade gått att sälja utan dem egenskaperna idag. Läs mer
    2018-02-09 Emma H svarar David S
    Tack snälla för din rekommendation! :) Det var skönt att vi fick ihop affären tillsist trots marknaden! Med vänlig hälsning Emma!
  • Angela S skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi träffade många mäklare som gjorde ett gott intryck men Emma stack ändå ut lite extra och vi är glada att vi till slut valde att gå vidare med henne. Påläst, alltid snabb på att återkoppla och väldigt trevlig och serviceminded. Emma lyckades ro i hamn ett slutpris vi ändå kunde känna oss nöjda med tanke på den rådande marknaden. Vi kan varmt rekommendera henne till alla som ska sälja på Kungsholmen. Läs mer
    2018-02-08 Emma H svarar Angela S
    Men tack snälla Angela för rekommendationen och de fina orden. Det uppskattar jag verkligen! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Sofia S skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma var ett stort stöd för mig som förstagångssäljare. Hon är otroligt engagerad och kunnig och förutom att sälja min lägenhet väldigt snabbt så hjälpte hon mig dessutom hitta mitt nya drömboende. Jag kan varmt rekommendera Emma! Läs mer
    2018-02-08 Emma H svarar Sofia S
    Tack snälla Sofia för dessa fina ord, det gör mig väldigt glad! Jag är tacksam att jag fick sälja er fina lägenhet samt att jag också hittade en fin lägenhet år er som jag ör övertygad att ni kommer trivas superbra i! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Samuel W skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma förmedlar verkligen känslan av att vilja vad som är bäst för både säljare och köpare. Hon är proffsig, engagerad och även väldigt trevlig. Läs mer
    2018-02-08 Emma H svarar Samuel W
    Tack snälla Samuel för de fina orden! Jag är så glad att jag fick sälja en sådan fin lägenhet till dig, du kommer trivas superbra! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Kamran S
    Kamran S skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är väldigt lyhörd och kreativ, vilket är två kombinationer som är svåra att hitta. Det är en mäklare som tar sitt jobb mycket seriöst och har inga problem med att svara sena kvällar och helger. Hon är troligen en av de mest duktiga och ambitiösa mäklare i Stockholm! Läs mer
    2018-02-08 Emma H svarar Kamran S
    Tack snälla Kamran för din rekommendation och dina fina ord! :) Uppskattar det verkligen! Med vänlig hälsning Emma!
  • Sebastian W skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Trevlig och hjälpsam. Ansträngde sig för att få bästa pris åt oss. Läs mer
    2018-02-08 Emma H svarar Sebastian W
    Tack snälla Sebastian för din rekommendation! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Khalil A skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma hon är bäst som jag haft , vill tacka henne igen för rekord pris : )

trevlig , VÄLDIGT aktiv med väldig bra erfarenhet Läs mer
    2017-12-23 Emma H svarar Khalil A
    Tack snälla Khalil för dina fina ord! :) Det var mycket roligt att vi fick ett sådant högt rekordpris för din lägenhet! Hoppas att ni trivs bra i er nya lägenhet så ses vi i området! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Richard I skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket trevlig, bemötande och hjälpsam. En utmärkt guide vid köpet av ett hem. Läs mer
    2017-12-23 Emma H svarar Richard I
    Tack så mycket Richard för din rekommendation! Hoppas att du trivs bra i din fina lägenhet! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Thomas N skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Hej.
    Trevlig och allt praktiskt fungerade bra.
    Vi var ju med på ett antal budgivningar innan det blev affär.
    Under en av budgivningarna fick vi följande på sms som jag blev mycket förvånad över hur en mäklare agerar.

God kväll.
    Budet på Ernst Ahlgrens väg 8 ligger på 3 450 000. Vi vill gärna upp en bit till eftersom jag nu i augusti sålde grannen för 4 000 000 ............................. Läs mer
    2017-12-23 Emma H svarar Thomas N
    Hej Thomas! Tack för din reco och som jag skrev tidigare känns det som att både du och dina döttrar varit nöjda då ni köpt två lägenheter av mig nu samt att jag innan dess träffade dom på många visningar och fick en god relation med dom. Jag förstår att det är frustrerade att vara med i budgivningar man sedan förlorar och som du skrev i mailet att det är tråkigt att vi mäklare går ut på ett pris och sen går priset upp väldigt mycket i en budgivning och den frustrationen förstår jag. Som du skrev är det ett stort problem inom branschen och det är också något jag försöker jobba med nu att vi alla mäklare ska gå ut på mer accepterade priser. Jag vill att både mina säljare och köpare ska vara nöjda men ska också se till att mina säljare får så bra betalt som möjligt. Nu förlorade tyvärr ni denna budgivning (som du hänvisade till) men det gjorde sedan att ni fick köpa en annan lägenhet som Johanna verkar trivas mycket bra i så det ledde ändå till något bra! :) Men jag ska självklart ta åt mig av dina kommentarer! God jul och gott nytt år! :)
  • Stefan S skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Upplevde när bostadsmarknaden var som hetast att det utnyttjades för att få upp priset till max inför försäljning, priset skulle höjas lite till trots att jag var högst i budgivningen, om jag inte bjöd lite till så sas det att lägenheten ev skulle gå till ytterligare visning. Med det uttalandet så blev jag "tvingad" att höja budet ytterligare för att få lägenheten. Kan diskuteras om detta är riktigt etiskt att göra på det sättet. För säljaren är det riktigt bra, men inte för köparen. Är kanske annorlunda nu när marknaden inte är lika het. Läs mer
    2017-12-14 Emma H svarar Stefan S
    Hej Stefan! Läget som var då ni var på en förhandsvisning var att min säljare ville ha ett konkret bud för att sälja lägenheten innan de öppna/ordinarie visningarna, budgivning samt hela den processen. När vi då hade en förhandsvisning med några och ni var några som "förhandsbudade" och det stannade en liten bit under från vad min säljare ville ha för att släppa den innan de öppna visningarna var jag tydlig med att informera det och vi var överens att ni kunde lägga det budet innan vi hade de öppna visningarna. Det är alltid säljaren som bestämmer om hon/han vill sälja innan visning eller gå vidare till de ordinarie visningarna och i detta fall ville hon ha ett visst pris för att släppa den innan. Jag tvingade dig aldrig att höja budet utan var tydlig med att vi gärna kan ha de ordinarie visningarna och därefter se vad som händer men ville köpa lägenheten och sa att ni då kunde tänka er hennes accept nivå. Det verkar som att ni sedan dess har varit nöjda och trivs bra då vi gjort lite avstämningar efter att ni flyttat in så jag hoppas att ni trivs! :) Ha det så bra!
  • Anneth v
    Anneth v skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Supertrevligt bemötande, kunnig och förberedd på alla frågor som kunde tänkas komma. Snabb och effektiv. Kände mig så väl omhändertagen som kund. Hon har även följt upp hur vi trivs osv. Otroligt trevligt. Läs mer
    2017-12-14 Emma H svarar Anneth v
    Vad snäll du är Anneth, tack snälla för detta! :) Det gör mig väldigt glad att ni är nöjda och att ni trivs! Med vänlig hälsning Emma!
  • Niklas B skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Det var ett positivt och professionellt bemötande. Läs mer
    2017-12-14 Emma H svarar Niklas B
    Tack snälla Niklas! :) Hoppas allt är bra med dig! Med vänlig hälsning Emma!
  • Pia D skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Positiv, snabb och korrekt med en bra balans.
    Enormt kundfokuserad Läs mer
    2017-12-14 Emma H svarar Pia D
    Tack snälla Pia för din rekommendation! :) Hoppas att ni trivs bra i fina lägenheten på Fredhällsgatan! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Madeleine S
    Madeleine S skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma har ett varmt och proffsigt bemötande. Hon lyckades knyta kontakt och skapa en trvlig atmosfär vid både visning och signering. Jag skulle absolut rekommendera Emma eller kontakta henne vid framtida affärer. Läs mer
    2017-12-14 Emma H svarar Madeleine S
    Tack snälla Madeleine för din fina rekommendation, det uppskattar jag verkligen! :) Hoppas att du kommer att trivas i fina Fredhäll! Med vänlig hälsning Emma!
  • Sanna A skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag upplevde Emma som personlig och hjälpsam i sitt bemötande mot mig som köpare. Jag upplevde Emma som opartisk i sitt sätt att förmedla mellan köpare och säljare och att hon även var inlyssnande till de frågor jag hade under affären vilket jag tyckte kändes bra och tryggt. Läs mer
    2017-12-14 Emma H svarar Sanna A
    Tack snälla Sanna för dina fina ord och för din rekommendation, det uppskattar jag verkligen! Hoppas att du trivs bra i din fina lägenhet! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Carl-philip L skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket bra!
    Trevlig och proffsig. Läs mer
    2017-12-14 Emma H svarar Carl-philip L
    Tack snälla Carl-Philip för den rekommendation! Vad kul att du är nöjd och hoppas att du ser fram emot att flytta in nästa vecka! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Paul N skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Hej
    Dagens mäklare har tappat mycket av orden förstånd och moral. Det sistnämnda drabbade oss när lägenheten vi köpte pga det sistnämnda blev 200 000 kr dyrare än avtalat. Läs mer
    2017-12-13 Emma H svarar Paul N
    Hej Paul! Ja, det är mycket tråkigt att det blev som det blev då vi trodde affären var säkrad men att det då kom in en till spekulant som ville vara med och buda. Ingenting är som sagt klart förrän papperna är skrivna och som jag förklarade så måste jag enligt lag framföra alla bud till säljaren och låta han bestämma om han vill ta emot dom eller inte och i detta fall ville han ta emot buden för att få så bra betalt som möjligt. Även om jag också tyckte det var jobbigt att vi muntligen var överens om en affär och att det sen kommer in ytterligare bud så måste jag enligt lagen framföra dom till säljaren. Jag förstår er och er frustration att lägenheten blev dyrare än vad ni hade tänkt er från början och ber om ursäkt för detta men jag hade tyvärr inte kunnat undangömt de nya buden då jag måste följa lagen. Men ni fick köpa en väldigt fin lägenhet och jag hoppas att ni trivs! :)
  • Caroline N
    Caroline N skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Blev väl bemött, Emma är trevlig, känns ärlig och enkel att prata med. Var kontaktbar och hjälpsam under hela köpprocessen. En toppen mäklare! Läs mer
    2017-12-13 Emma H svarar Caroline N
    Tack snälla Caroline för detta och för att jag fick hjälpa dig att köpa din fina lägenhet. Hoppas att du och Johanna trivs bra i era fina lägenheter på Vitalisvägen! :) Med vänlig hälsning Emma!
  • Rebecca A skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Super duktig, engagerad och erfaren! Tryggt att haft Emma som mäklare! Läs mer
    2017-12-13 Emma H svarar Rebecca A
    Tack snälla Rebecca för din fina rekommendation och vad glad jag blir att ni är nöjda! :) Hoppas att ni trivs bra i nya lägenheten! Med vänlig hälsning Emma!
Emma Hjalmarsson
Elin Siborne