Läs vad 218 Läs vad Emma Hjalmarsson

• 2021-01-19
    Det va första gången jag sålde en lägenhet och Emma hjälpte till och höll mig väl informerad under hela resan!
    Hans-christian H
    • 36.0 m²
    • Fredhäll
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
  • 2021-01-19
    Jag köpte en lägenhet på fredhäll. Emma var fantastisk. Väldigt trevlig, hjälpsam och samtidigt rak på sak. Jag kommer definitivt använda mig av Emma när det är dags för mig att sälja lägenhet.
    Lisa T
    • 1:a
    • 26.7 m²
    • Fredhäll
    köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
  • 2021-01-17
    Sålde en lgh i Fredhäll. Emma har hållit kontakten i ett par år (utan att vara påträngande), har gott renommé och kändes transparent i dialogen så det var ganska självklart att hon skulle få uppdraget. Hon lade förväntningarna på rätt nivå och hanterade oväntade situationer på ett bra sätt.
    Elisabeth S
    • 3:a
    • 75.0 m²
    • Fredhäll
    Ja, kul att första mötet var 2016 och sedan dess haft kontakt och nu blev det dags för försäljning :) Vilken tur att det var självklart, Uppskattar det! Ja, tur att vi kunde hantera de lite oväntade situationerna med budgivningen och att det blev bra tillsist :)

• 2021-01-13
    Professionellt och väldigt trevligt bemötande. Mycket insatt och snabb på att svara på frågor. Enbart positiva rekommendationer.
    Johanna W
    • 3:a
    • 75.0 m²
    • Fredhäll
    Vad bra att det bara var positiva rekommendationer, uppskattas verkligen! Grattis till en fin lägenhet :)

• 2021-01-06
    Jag är jättenöjd att ha sålt lägenheten med Emma.
    Antonia F
    • 40.0 m²
    • Fredhäll
    Vad bra att du är nöjd och tack så mycket för din Reco! :)

• 2020-12-15
    Vi sålde nyligen vår lägenhet på Fredhällsgatan och har haft Emma som mäklare.
    Emma är mycket hjälpsam och väldigt lätt att ha att göra med, svarar snabbt på mail och telefon oavsett tid på dygnet.
    Extra stort plus att hon har så bra koll på Fredhäll.
    Kan varmt rekommendera att anlita Emma som mäklare!
    Annika K
    • 35.0 m²
    • Fredhäll
    Tack så mycket! :) Kul att ni både köpt och sålt via mig nu. Kul att ni verkar nöjda!

• 2020-12-07
    Vi sålde vår lägenhet i Fredhäll, Kungsholmen med hjälp av Emma. Vi hade en bra dialog hela vägen från start till mål. Emma är engagerad, snabb på att svara på diverse frågor och med återkoppling, proffsig och positiv.
    Anna C
    • 4:a
    • 95.0 m²
    • Fredhäll
    Tack snälla ni för er Reco :) Hoppas att ni trivs bra i huset!

• 2020-12-07
    Tillgänglig och hjälpsam i det mesta.
    Jonas L
    • 40.0 m²
    • Fredhäll
    Tack så mycket för din Reco! Hoppas att du kommer att trivas i området! :)

• 2020-12-03
    Emma var otroligt snabb och hjälpsam med alla frågor man har som förstagångsköpare! En toppen mäklare på alla sätt och vis! Rekommenderar alla att sälja med Emma!
    Siri L
    • 41.0 m²
    • Fredhäll
    Tack för er fina Reco! Vilken tur att ni är nöjda och känner att jag hjälpte er med allt för det är väldigt viktigt och ett mål jag alltid har :)

• 2020-11-21
    Jag sålde en lägenhet på Frödingsvägen 12 och är mycket nöjd med Emma. Snabbt och smidigt!
    Nurcan A
    • 41.0 m²
    • Fredhäll
    Vad bra att du är nöjd! Vi fick ju till en himla bra och snabb process :)

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte