Emma Hjalmarsson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 84 kunder tycker om Emma Hjalmarsson

• André J skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-02-09

Köpte nyligen en bostadsrätt från Emma. Hon ger ett väldigt professionellt intryck genom att kunna mycket om sina objekt, tar reda på och ger snabba svar om det är något man undrar över. Med ett mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Emma P skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-02-01

Sålde min lägenhet i fredhäll och hela resan från första mötet till försäljning har varit jättesmidig. Tydlig kommunikation gällande alla delar, väldigt förtroendeingivande och kunnig. Och alltid med ett glatt humör. Läs mer
  • Lotta N
    Lotta N skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-01-28

Emma Hjalmarsson på Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen hjälpte mig med försäljning av min bostadsrätt i Fredhäll.

Emma är seriös, driven, trevlig, ALLTID tillgänglig och svarar snabbt. Hon har god lokalkännedom då hon själv bor i området och anstränger sig ordentligt för att sälja (utan att vara påtvingande ”säljig”).

Hon var också ett bra bollplank och gav goda, välgrundade och raka argument när man stod inför olika vägval.

Jag är supernöjd med Emma och ger henne mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Emil T skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-01-24

Sålde min lägenhet med Emmas hjälp.
    Vass säljare som är tydlig och fick mig att känna mig trygg genom hela säljprocessen.
    Kan definitivt rekommendera Emma! Läs mer
  • Maria J skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-01-24

Köpte min första lägenhet i Kristineberg och fick ett superbra bemötande av Emma! Väldigt hjälpsam och engagerad med bra koll på objekt och område. Trevlig och snabb återkoppling! Läs mer
  • Philip G skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-01-17

Emma hjälpte mig tryggt och bra genom hela processen. Rekommenderar henne varmt till både blivande köpare och säljare ! Läs mer
  • Jörgen K skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-01-14

Sålde en 2:a i Marieberg på Kungsholmen. Emma är väldigt trevlig och lät att ha att göra med, ger ett positivt intryck och är angelägen om att man ska bli nöjd som säljare. Läs mer
  • Anton E skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2018-12-18

Kändes som Emma hela tiden hade en plan för nästa steg och involverade mig i alla beslut, vilket jag uppskattade. Hon var ständigt närvarande och svarade snabbt på meddelanden och höll mig ständigt uppdaterad. Kan verkligen rekommendera Emma! Läs mer
    2018-12-18 Emma H svarar Anton E
    Stort tack för din fina rekommendation Anton! ): Det uppskattas verkligen!
  • Louise N skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2018-12-17

Köpt en 1,5:a i Fredhäll av Emma. Det var faktiskt hon som tipsade mig om denna lägenhet då jag varit intresserad av en annan hon sålde i området. Emma är oerhört proffsig, men också personlig och det märks att hon kan området.
    Dessutom var hon så hjälpsam när jag, som förstagångsköpare, skulle signera alla avtal och lotsade mig genom processen och jag gick från hennes kontor med en bra känsla Läs mer
    2018-12-17 Emma H svarar Louise N
    Men tack snälla Louise för din fina rekommendation! Det gör mig väldigt glad att du känner dig nöjd! :) Du kommer att trivas väldigt bra!
  • Julia E skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2018-12-14

Emma hjälpte mig att sälja min tvåa i Fredhäll. Hon var väldigt tillmötesgående, flexibel och tillgänglig. Hon höll mig uppdaterad hela tiden och är väldigt trevlig att ha kontakt med. En toppenmäklare som jag varmt rekommenderar! Läs mer
    2018-12-17 Emma H svarar Julia E
    Tack snälla för din fina Reco och för att jag fick hjälpa dig med försäljningen! :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Emma Hjalmarsson