Emma Hjalmarsson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 111 Läs vad Emma Hjalmarsson

• Malin L skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-07-13

Allt har fungerat utmärkt! Emma är väldigt professionell. Läs mer
  • Linda K skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-07-12

Emma hjälpte mig att sälja min bostadsrätt på 35kvm i Fredhäll. Emma var snabb på att svara på frågor och fanns alltid tillgänglig. Hon gav bra information kring vad som gäller inför försäljningen och jag fick uppdaterad information efter visningar och under budgivningen. Det kändes tryggt att ha Emma som mäklare. Kan varmt rekommendera Emma! Läs mer
  • Lennart N skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-07-09

Ang. Emma Hjalmarsson
    10 dagar efter vi skrivit under förmedlingsuppdraget kunde vi genomföra försäljningen av bostadsrätt. En mer driven mäklare än denna får man leta länge efter. Hon lade ner hela sitt hjärta i försäljningen och arbetade även Lördag och Söndag. Kan varmt rekommendera henne till andra! Effektiv. Engagerad. Resultatinriktad. Korrekt. Läs mer
  • Amanda F skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-07-06

Köpt bostadsrätt. Vi blev bra bemötta av mäklaren som också var duktig på att följa upp vårt intresse för bostaden efter förhandsvisning. Läs mer
  • Natalie T skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-06-24

Sålde en bostadsrätt i Fredhäll. Emma var mycket engagerad och duktig! Läs mer
  • Hannes H skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-06-24

Vi köpte en två på Kungsholmen.
    Vi blev bra bemötta av mäklaren som visade tålamod och var tillmötesgående. Hon var också alltid kontaktbar.

Vi har spekulerat på flertalet objekt innan där mer eller mindre samtliga mäklare känts självupptagna och som att köparen ska anpassa sig efter deras tillvägagångssätt. Emma var ett undantag! Läs mer
  • Lars K
    Lars K skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-06-23

Anlitade Emma Hjalmarsson på rekommendationer. Hon har agerat mycket professionellt och hjälpt mig att sälja min lägenhet snabbt och enkelt. Mycket nöjd med engagemanget och genomförandet! Just så förväntar jag mig att en mäklare ska jobba! Läs mer
  • Stefan F skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-05-31

Vi är jättenöjd med Emmas insats och försäljningen av vårt lägenhet! Läs mer
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-05-31

Vi bytte mäklare till Emma efter att vi försökt sälja med en annan mäklare och gjorde vid mäklarbytet en rejäl genomgång av de med bäst track record och flest försäljningar på Kungsholmen. Det slutade med att vi valde Emma och snacka om leverans! Emma var på och engagerad från dag 1, hon jobbade med sitt befintliga kundunderlag när hon marknadsförde bostaden. Lägenheten såldes sen, till ett pris vi är mycket nöjda med, redan innan den lagts ut på hemnet. Emma är den bästa mäklarkontakt jag någonsin haft. Läs mer
  • Pia L skrev om Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-05-29

Mäklaren väldigt trevlig och positiv, svarade alltid i telefon. Men känns inte som min lägenhet fick tillräckligt med uppmärksamhet, mäklaren var upptagen med väldigt många andra objekt samtidigt. Slutpriset nådde inte mina förväntningar, som baserades på vad mäklaren sagt innan, jag har varje månad fått ett mail med värdering av lägenheten. Det kom endast 4 intressenter på söndagsvisningen vilket var dåligt med tanke på den lista mäklaren sagt sig ha med spekulanter på lägenheter i Fredhäll. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Emma Hjalmarsson