Emma Hjalmarsson
Registrerad mäklare sedan 2015-09-25
Aktiv på Reco.se sedan 2016-10-10
2019-08 - 2020-07

Läs vad 189 Läs vad Emma Hjalmarsson

• Andreas A sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-07-27

Marieberg/Fredhäll
    Vi kan varmt rekommendera Emma Hjalmarsson vid försäljning av bostad.
    Allt gick väldigt smidigt med försäljningen av vår bostadsrätt på Kungsholmen.
    Mycket positiv och kunnig.
    Vi kommer använda Emma igen om möjlighet ges och kan rekommendera henne om ni ska sälja er bostad. Läs mer
  • Krzysztof G köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-07-24

Fredhäll
    Emma möte oss med engagemang och vilja att möta våra önskemål. Hon svarade snabbt på mina frågor och drev processen fram på ett effektivt sätt. Läs mer
  • Josefine S köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-06-22

Fredhäll
    Väldigt proffsigt bemötande med snabba svar och väldigt kunnig. Vilket var väldigt uppskattat för mig som köpare! Kan varmt rekommendera Emma som mäklare Läs mer
  • Nemi B sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-06-03

Stora Essingen
    Emma är väldigt vänlig, proffsig, kunnig, snabb, tålmodig !
    100 poäng till henne ! Läs mer
  • Emma H köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-06-03

Fredhäll
    Tillmötesgående och väldigt flexibel Läs mer
  • NILS ERIK M
    NILS ERIK M sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-06-01

Fredhäll
    Funkade toppen med Emma! Svarar alltid snabbt om man behöver komma i kontakt. Rekommenderas! Läs mer
  • Madeleine Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-05-29

4:a
    Fredhäll
    Emma var jättebra i vårt köp av lgh!
    Vi uppskattade att hon var väldigt lyhörd och svarade på mail direkt om vi undrade nåt! Läs mer
  • Andreas H sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-05-19

Fredhäll
    Hade kontakt med Emma under nästan tre år innan det faktiskt var dags att sälja min lägenhet. Alltid tillgänglig, alltid trevlig och alltid engagerad. När det sen var dags för försäljning gick allt hur smidigt som helst. Läs mer
  • Charlotte H sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-05-17

3:a
    Fredhäll
    Emma är helt fantastisk! Vi är vrålnöjda! Otroligt proffsig, trevlig och helt enkelt fantastisk på alla sätt. Rekommenderas varmt! Vi sålde vår 3:a i Fredhäll via Emma och hade väldigt tajt om tid -men det löste Emma på ett utmärkt sätt och var så snabb och flexibel. Vi är så tacksamma!!! Högsta poäng utan tvekan! Läs mer
  • Kim S köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-05-14

Fredhäll
    Det är viktigt när man köper en lägenhet att man som köpare känner sig vara i fokus och att man får svar på de frågor man har vilket Emma gjorde på ett ypperligt sätt. Snabb på att återkoppla och tillvaratog både köparens och säljarens intressen på ett balanserat och smidigt sätt. Ytterligare en fantastisk mäklare på Svensk fastighetsförmedling. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Emma Hjalmarsson