Marie Björklund
Registrerad mäklare sedan 2020-07-06
Aktiv på Reco.se sedan 2020-08-13
2020-08 - 2020-08

Läs vad 7 Läs vad Marie Björklund

• Karin F sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-09-16

3:a
    Stockholm
    Jag har sålt en lägenhet!
    Första mötet med Marie var jätte-bra!
    Hon är så enkel,rak och behaglig att ha att göra med!
    Inför fotograferingen av lägenheten berättade hon på ett rakt och bra sätt om hur det skall vara!
    Jag kunde på ett enkelt sätt följa hennes råd!
    Allt gick så enkelt och bra att sälja lägenheten med Maria hjälp!
    Hon är toppen/MVH Karin Fryking Läs mer
  • Terese N sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-09-16

1.5:a
    Stockholm
    Jag sålde min lägenhet i september och tog hjälp av Marie på Svensk Fastighetsförmedling. Anledningen till varför vi valde just Marie var för att hon utstrålade ett naturligt lugn och en ärlighet, för att hon hade en rak och tydlig kommunikation kring hela försäljningsprocessen och för att hon vågade tala i klartext kring pengar, förväntningar och förberedelser.

Vi hade under hela processen en väldigt regelbunden kommunikation och det fanns inte ett klockslag på dygnet då Marie inte svarade i telefon eller på sms. Man kände sig därmed oerhört prioriterad, sedd och hörd under hela processen. Något som var viktigt för mig då jag gillar att ha kontroll. Ett väldigt bra samspel kort och gott!

Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda. Man går igenom många känslomässiga toppar och dalar när man säljer sitt älskade hem och Marie hjälpte mig att finns lugnet i kaoset och hon lyckades hitta en bra köpare och vi fick till en bra och snabb affär. Läs mer
  • Henrik J köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-09-14

3:a
    Stockholm
    Köpte en lägenhet på Kungsholmen via Marie. Hon hjälpte oss med en snabb affär där alla parter blev nöjda. Läs mer
  • Rutger H sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-09-11

Stockholm
    Marie har just hjälpt oss att sälja vår lilla lägenhet på Stora Essingen. Redan vid första kontakten upplevde vi att Marie har ett driv och ett engagemang för att göra affären till den bästa, både för oss som säljare, men också för köparen.
    Marie, som själv bor på Ön, vet vad hon pratar om när hon beskriver Öns fördelar för en köpare. Det är förtroendegivande för oss som säljare också.
    Det var självklart för oss att välja Svensk Fast på Essingen till vår försäljning, och att vi fick Marie som vårt ombud är vi så tacksamma för . Vi har haft ett mycket bra samarbete med Marie och att affären slutade på ett mycket bra sätt är helt klart Maries förtjänst.
    Våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Laila A köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-08-31

2:a
    Lilla Essingen
    Köpt en lägenhet på 37kvm med balkong vid Lilla Essingen.
    Marie Björklund tog kontakt med mig och följde upp då jag inte hade kommit på ordinarie visning. Hon ordnade med extra visning med kort varsel som jag fick komma på. Jag är mycket nöjd med Maries bemötande och service från början till slut. Hon känns genuin, trevlig och hjälpsam samt lyhörd. Skulle kunna tänka mig att jag vänder mig till Marie den dagen jag vill sälja då hennes stil stil, kommunikation och bemötande är något som jag uppskattat högt. Läs mer
    Marie B gillar detta
  • Jacob W köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-08-15

Stockholm
    Väldigt trevlig och duktig! Kände att hon kunde mer än de flesta andra mäklare! Läs mer
    Marie B gillar detta
  • Jenny K sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-08-13

Stockholm
    Marie var snabb och tillmötesgående i kontakten och jag kände att hon var engagerad i försäljningen av min bostadsrätt. Jag uppskattade också att Marie har stor kunskap och kännedom om området där bostaden ligger. Trots att det egentligen inte var "rätt" marknadsläge för att sälja, fick jag ett mycket bra förhandsbud som jag accepterade innan vi ens haft visning av lägenheten. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Emma Hjalmarsson