Rebecka Sandin
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-11 - 2019-10

Läs vad 28 Läs vad Rebecka Sandin

• Bo R skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-11-13

Uthållig
    Bra dialog under lång säljprocess
    Rimlig inställning
    Trevlig Läs mer
    Rebecka S gillar detta
  • ELISABETH T skrev om Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-11-11

Rebecka hjälpte mig att sälja min etta och jag är supernöjd med hennes arbete och bemötande genom hela affären. Hon är proffsig, engagerad och lyhörd för mina behov vilket gjort att jag har känt mig trygg genom hela processen. Lägenheten såldes med hjälp av endast hennes breda kundregister då den aldrig lades ut på den öppna marknaden och det resulterade i att vi fick ett kanonpris för bostaden. Jag kan inget annat än att varmt rekommendera henne till alla och utan tvekan kommer jag att kontakta henne igen för hjälp av framtida försäljningar. Stort stort tack för allt!

Rebecka S gillar detta
  • Josefina W köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-10-29

Köpt lägenhet. Superbra, trevlig och professionell mäklare! Läs mer
    Rebecka S gillar detta
  • Joel G köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-10-29

Kungsholmen
    Rebecka har varit otroligt hjälpsam och fått lägenhetsköpet att kännas väldigt tryggt. Skulle rekommendera henne till vem som helst på bostadsmarknaden. Läs mer
    Rebecka S gillar detta
  • Jonas S köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-10-15

Kungsholmen
    Mycket nöjd med bemötandet från Rebecka.
    Hon sålde lägenheten jag ska flytta in i snart, och var väldigt responsiv och respektfull. Samtidigt så är hon full med energi och jag upplevde att hon gjorde sitt bästa för att både köpare och säljare skulle bli nöjda. Läs mer
    Rebecka S gillar detta
  • Sandra H sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-09-14

Kungsholmen
    Jag har sålt en etta på Kungsholmen. Tycker min mäklare var jätte bra, hon uppdaterade hela tiden om läget, tog sig tiden att ha flera privat visningar och var alltid peppad!
    Min upplevelse har varit kanon! Läs mer
    Rebecka S gillar detta
  • Tomas A sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-06-11

Kungsholmen
    Rebecca var positiv och glatt inställd redan från början och genom hela processen. Ett fantastiskt driv som resulterade i en trygg och bra försäljning. Jag är mycket nöjd med hanteringen av mitt ärende. Kändes som ett geniunt intresse av att göra mig/kunden nöjd.

/jätte nöjd kund. Läs mer
    Rebecka S gillar detta
  • Pontus F köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-05-30

Fredhäll
    Köpt lägenhet. Mycket god tillgänglighet från mäklares sida som uppskattades. Läs mer
  • Pontus S köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-04-04

Kungsholmen
    Köpte en lägenhet på Alströmergatan och fick kanonbra service.
    Rebecka har varit oerhört lätt att få tag i vid eventuellt frågor. Läs mer
    Rebecka S gillar detta
  • Andreas E sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Sandin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-04-01

Kungsholmen
    Jag köpte en 2:a i Fredhäll och blev bemött på ett professionellt sätt av mäklaren. Mina förväntningar var att mäklaren skulle hjälpa mig med mina frågor som jag hade gällande bostaden samt kunna genomföra en snabb affär vilket blev av. Sammanfattningsvis fick jag en positiv upplevelse under bostadsköpet. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Emma Hjalmarsson