Robert Radev
Registrerad mäklare sedan 2019-05-13
Aktiv på Reco.se sedan 2019-06-04
2019-08 - 2020-07

Läs vad 31 Läs vad Robert Radev

• Martin A sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-08-08

Gärdet
    Robert är en fantastisk mäklare som både lyssnar på ens egna tankar men även kommer med bra egna inputs för att få till en så lyckad försäljning som möjligt! Är mycket nöjd med Robert från start till mål! Kan varmt rekommendera! Läs mer
    Robert R gillar detta
  • Caroline B köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-08-06

Stockholm
    Köpt en bostadsrätt.
    Robert var väldigt tillmötesgående, proffsig och kunnig.
    Han överträffade de förväntningar vi hade på mäklare. Läs mer
    Robert R gillar detta
  • Stefan O köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-07-08

Kungsholmen
    Förtroendeingivande, kunnig och ödmjuk. Läs mer
    Robert R gillar detta
  • Håkan H sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-06-23

2:a
    Kungsholmen
    Robert hjälpte oss att sälja en bostadsrätt på Kungsholmen. Många var nyfikna på lägenheten men obefintligt med bud. Torts svårigheterna gav Robert inte upp utan genomförde flera privata visningar tills vi fick lägenheten såld. Robert har alltid uppträtt korrekt och varit tillgänglig när vi sökt honom.
    Han kan väl rekommenderas Läs mer
    Robert R gillar detta
  • Magnus P köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-06-22

4:a
    Marieberg
    Bra vid kontraktsskrivningen. Lite si och så under budgivningen. Läs mer
  • Mats L
    Mats L sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-06-16

4:a
    Kungsholmen
    Robert Radev hade full kontroll på våra behov av att göra en snabb försäljning och hittade snabbt rätt köpare och landade affären utan dröjsmål. Vårt intryck var att köparna var minst lika nöjda som vi. Läs mer
    Robert R gillar detta
  • Nilofar G sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-06-16

Vasastan
    Hela försäljningsprocessen var super! Robert är väldigt lyhörd och har en hög servicekänsla! Läs mer
    Robert R gillar detta
  • Petter H sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-06-14

3:a
    Hornsbergs Strand/Lindhagen
    Robert hjälpe oss sälja vår lägenhet på Kungsholmen. Vi är mycket nöja med hur han hanterade försäljningen och hans lugn. Läs mer
    Robert R gillar detta
  • Monica M sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-06-02

3:a
    Stora Essingen
    Robert har varit väldigt hjälpsam vid försäljning av vår lägenhet och allt rundomkring detta . Väldigt trevlig med hög servicekänsla! Läs mer
    Robert R gillar detta
  • Lau R sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-05-10

2:a
    Kungsholmen
    Sålde en lägenheten i Stockholm med Robert och allt gick väldigt smidigt. Han kändes väldigt proffsig och gjorde hela försäljningen till en trevlig upplevelse. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Emma Hjalmarsson