Robert Radev
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-11 - 2019-10

Läs vad 7 Läs vad Robert Radev

• Aras I sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-11-14

Kungsholmen
    Jag har sålt tidigare med andra mäklare men Robert är något utöver det vanliga. Väldigt professionell, driven och engagerad. Genom hela processen kände jag en ständig trygghet. Han besitter många unika kompetenser och var tillgänglig från start till slut. Jag är väldigt nöjd med Robert och kan varmt rekommendera honom Läs mer
    Robert R gillar detta
  • Annika S köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-11-08

1:a Kungsholmen
    Kontaktade oss när ett motsvarande objekt som det vi tidigare tittat på dök upp Bra.
    Var tillmötesgående och gjorde extra visningar för oss som hade lång resväg. Vi upplevde en ärlighet som vi uppskattade. Läs mer
    Robert R gillar detta
  • Gabriela G sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-11-08

Stockholm
    Robert is pleasant and always willing to go the extra mile. I am very grateful for a job well done. Läs mer
    Robert R gillar detta
  • Sofia T köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-10-22

Kungsholmen
    Robert håller vad han lovar, är kommunikativ och förtroendeingivande Läs mer
    Robert R gillar detta
  • Jessica R skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-08-09

Sålde min etta och ville ha det gjort fort och enkelt. Robert skötte hela processen och allt jag behövde göra var att skriva på papperna i princip. Snabbt och bra jobbat! Läs mer
    Robert R gillar detta
  • Anna C skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-07-17

Robert hjälpte mig att sälja min lägenhet på Kungsholmen. Han kändes väldigt seriös och engagerad från första början. Under tidens gång har han verkligen gjort sitt yttersta för att sälja lägenheten till bästa pris. Dragit i alla trådar och gjort det lilla extra. Vi hade fast pris så han jobbade hårt utan att det gjorde skillnad på hans eget arvode. Han lyckades sälja lägenheten till ett pris långt över utgångspriset. Jag är supernöjd med Robert och skulle absolut välja honom igen. Läs mer
  • Eddie E
    Eddie E skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-06-04

Robert hjälpte mig under hela köpprocessen. Mycket bra koll på marknaden, han vet verkligen vad han gör. Kände mig trygg från början till slut. Rekommenderas starkt! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Emma Hjalmarsson