Robert Radev
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019

Läs vad 3 Läs vad Robert Radev

• Jessica R skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-08-09

Sålde min etta och ville ha det gjort fort och enkelt. Robert skötte hela processen och allt jag behövde göra var att skriva på papperna i princip. Snabbt och bra jobbat! Läs mer
    Robert R gillar detta
  • Anna C skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-07-17

Robert hjälpte mig att sälja min lägenhet på Kungsholmen. Han kändes väldigt seriös och engagerad från första början. Under tidens gång har han verkligen gjort sitt yttersta för att sälja lägenheten till bästa pris. Dragit i alla trådar och gjort det lilla extra. Vi hade fast pris så han jobbade hårt utan att det gjorde skillnad på hans eget arvode. Han lyckades sälja lägenheten till ett pris långt över utgångspriset. Jag är supernöjd med Robert och skulle absolut välja honom igen. Läs mer
  • Eddie E
    Eddie E skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-06-04

Robert hjälpte mig under hela köpprocessen. Mycket bra koll på marknaden, han vet verkligen vad han gör. Kände mig trygg från början till slut. Rekommenderas starkt! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Emma Hjalmarsson