Läs vad 39 Läs vad Robert Radev

• 2020-12-28
    Robert är en mycket bra fastighetsmäklare för båda parter (köpare och säljare) och en samvetsfri försäljning och köp där båda känner sig som vinnare på en bostadsmarknad som annars kan upplevas som intensiv och hänsynslös pga tillgång och efterfrågan.
    Henrik L
    • 34.0 m²
    • Kungsholmen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
  • 2020-12-17
    Vi mötes av professionalitet vid våra möten med Robert Radev. Han kom väl påläst och anpassade sig efter våra önskemål och krav.
    Han sålde sedan vår 2:a vid Fridhemsplan på 64 kvm till ett pris som slog vårt drömscenario med nästan en miljon! Allt detta på rekordtid!
    Vi är mycket nöjda!
    Tobias S
    Tobias S
    • 64.0 m²
  • 2020-11-24
    Mycket hjälpsam och mån om kunden!
    Roya Moafi J
    • 64.0 m²
    • Kungsholmen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
  • 2020-10-20
    Robert mötte alla våra förväntningar och därtill från första mötet fram till att försäljningen var slutförd. Han var väldigt kommunikativ och tydlig genom hela processen och behandlade alla situationer som uppstod med ett stort lugn som ingav oss en väldigt trygg känsla.
    Vi skulle absolut rekommendera Robert!
    Luchezar K
    • 69.0 m²
  • 2020-10-06
    Vi har precis sålt vår bostad med hjälp av Robert. En mycket kompetent och lyhörd mäklare som verkligen jobbar hårt för att hitta rätt köpare till vår bostad!
    Kristoffer T
    • 54.0 m²
  • 2020-10-04
    Min bror och jag har salt en vaning pa Badstrandsvagen 24 papStora Essingen. Jag har aldrig traffat Robert men har pratat med honom per telefon. Han har varit hjalpsam och trevlig att ha att gora med, speciellt da jag bor i Oregon USA och bara haft telefon och e-mailkontakt
    Ann Fineman
    Ann F
    • 3:a
    • 77.0 m²
    • Stora Essingen
  • 2020-10-04
    Robert hjälpte att sälja min lägenhet.
    Han var väldigt närvarande under hela processen och gjorde verkligen ett imponerande jobb! Väldigt tacksam och rekommenderar Robert Radev starkt!
    David N
    • 34.0 m²
  • 2020-10-02
    Köpte en två på Stora Essingen via Robert, grymt bra service och bemötande genom hela processen.
    Jag kommer känna mig trygg med att anlita Robert när det är dags för mig att sälja!
  • 2020-08-08
    Robert är en fantastisk mäklare som både lyssnar på ens egna tankar men även kommer med bra egna inputs för att få till en så lyckad försäljning som möjligt! Är mycket nöjd med Robert från start till mål! Kan varmt rekommendera!
    Martin A
    • 1:a
    • 43.0 m²
    • Gärdet
  • 2020-08-06
    Köpt en bostadsrätt.
    Robert var väldigt tillmötesgående, proffsig och kunnig.
    Han överträffade de förväntningar vi hade på mäklare.
    Caroline B
    • 1:a