Robert Radev
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 20 Läs vad Robert Radev

• Shadan M köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-03-16

Hornsbergs Strand/Lindhagen
    Robert är väldigt duktig, engagerat mäklare. Bemöter alla med respekt och är noggrant.
    Jag rekommenderar verkligen honom. Läs mer
    Robert R gillar detta
  • Berit O sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-03-09

Kungsholmen
    Jag har sålt en bostadsrätt på Kungsholmen. Mycket bra bemött både vid träffarna och på telefon. Han var mycket pedagogisk och lätt att förstå, kände mig mycket trygg. Han levde upp till alla mina förväntningar. Jag hade min dotter med och vi kände oss mycket nöjda. Läs mer
    Robert R gillar detta
  • Richard N sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-03-01

Lgh på 44 kvm kungsholmen. Ett lugnt och tydligt bemötande. Läs mer
    Robert R gillar detta
  • Suleiman A köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-02-27

Kungsholmen
    Jätteduktig och proffesionellt mäklare. Gav bra information och jag kände mig trygg under hela processen. Detta var min första bostadsköp

Suleiman Läs mer
    Robert R gillar detta
  • Elin T sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-02-26

Stockholm
    Robert sålde vår lägenhet på Kungsholmen med ett resultat över förväntan. Han är väldigt driven och lyhörd och det märks att han är duktig på det han gör. Allting gick väldigt snabbt och smidigt från första mötet till avslutad affär. Rekommenderar varmt Robert ifall du går i säljtankar! Läs mer
    Robert R gillar detta
  • Emma K sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-02-25

Kungsholmen
    Vi anlitade Robert i ett tidigt skede (september 2019) då vi visste att en försäljning skulle komma inom kort. Fick direkt bra kontakt och han visade stor förståelse för vår situation med kommande tillökning i familjen. I februari 2020 var vi redo att sälja och vi kom tillsammans överens om tidsplan och strategi. Vi hade höga förväntningar och alla infriades och försäljningen gick långt över förväntan. Tack Robert för en snabb, proffsig och smidig process från dag 1 till allt var klart! Läs mer
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-02-24

Efter 3 misslyckade försök till att sälja lägenheten fick Robert ta över och överträffade alla förväntningar! Han fick upp lägenheten 300.000 kr över var de andra mäklarna fått in bud för. Otroligt glad och tacksam för att jag valde Robert, och rekommenderar alla att göra desamma! Läs mer
    Robert R gillar detta
  • ELIN S sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-02-03

Vasastan
    Robert upplevdes som extremt lyhört och kunnig. Väldigt närvarande och snabb i återkoppling. Skulle varmt rekommendera honom vidare. Läs mer
    Robert R gillar detta
  • Sara H sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-01-15

Kungsholmen
    I sold my apartment studio in Kungholmen. Robert took the responsibility to sell the apartment while I was abroad. I was first worried if it become complicated I was not in the country but he made it so easy for me. At the same time he made sure to meet my expectations. I do strongly recomand him. Läs mer
    Robert R gillar detta
  • Paula Johanna Lilian B sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2020-01-07

Nedre Kungsholmen
    Vi har sålt vår bostadsrätt på Kungsholmen. Vår mäklare Robert var professionell, förtroendeingivande och tillmötesgående på alla sätt redan från första kontakt. Han guidade oss hela vägen genom processen vilket kändes tryggt då detta var vår första erfarenhet av en bostadsaffär. En trevlig, avslappnad och samtidigt kunnig och engagerad person. Vi kan varmt rekommendera Robert som din mäklare! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Emma Hjalmarsson