Sophia Andersson
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 8 Läs vad Sophia Andersson

• Cicci M
    Cicci M skrev om Sophia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-04-21

I min roll som ordförande i BRF Kalkonen har jag under åren haft löpande kontakt med många mäklare i Stor-Stockholm. När det så blev dags för mig att sälja min ”pärla” , en tvåa på 43 kvadrat på Thorildsplan, så kontaktade jag Sophia på Svensk Fastighetsförmedling. Sophia har uppfyllt alla mina förväntningar under försäljningen av min bostad. Att Sophia är en väldigt kompetent och duktig mäklare visste jag sedan tidigare, och hennes sprudlande energi och varma och vänliga bemötande har satt guldkant på hela processen. Vid kontraktsskrivningen hörde jag även ”köparna” berömma Sophia för hennes oerhörda proffsighet och härliga personlighet. Jag kan varmt rekommendera Sophia som mäklare. Mvh Cecilia Wallin Läs mer
  • Elinor B
    Elinor B skrev om Sophia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-04-19

Recension av oss som köpare.
    Sophia är en unik mäklare med hög närvaro och professionellt bemötande.
    Hon är unik genom att, till skillnad mot många andra mäklare, är genuin och ärlig med den bostad vi ville köpa. Hon var alltid närvarande för att besvara våra frågor och undvek att försköna bostaden genom att vara väldigt jordnära och höll med om att viss upprustning skulle behövas och nekade inte inför alla skönhetsfel som huset besitter. Detta fick oss att även lita på att det inte heller göms några dolda fel i bostaden.

Vi hade bilden av att alla mäklare bara är jobbiga säljare av vår tidigare erfarenhet. Denna bilden ändrades med Sophias närvaro och professionella sätt. Hon fick oss att känna oss trygga och gjorde vårt val enkelt. En mycket kunnig mäklare som jag starkt rekommenderar till alla. Läs mer
  • Sara K skrev om Sophia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-02-04

Köpte lägenhet av Sophia på Kungsholmen. Hon var trevlig, kompetent och professionell. Kan varmt rekommendera Sophia som mäklare! Läs mer
  • Thomas Kjell skrev om Sophia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-02-01

Köpte lägenhet i Hornsberg av Sophia och hon var kompetent och duktig! Läs mer
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Sophia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2019-01-31

Sophia är en mäklare med hög proffesionalism, engagemang och med en mycket ambitiös approach. Denna mäklare är social, kunnig och alltid tillgänglig för kunden.

I Sophia har Svensk Fastighetsförmedling en mycket duktig mäklare som brinner för sitt yrke och har alltid kunden i fokus för en lyckad bostadsaffärer. Jag rekommenderar starkt Sophia som mäklare. Läs mer
  • Hanna Z
    Hanna Z skrev om Sophia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2018-12-14

Trevlig mäklare och smidig affär. Vad mer behövs? Läs mer
    2018-12-17 Sophia A svarar Hanna Z
    Tack Hanna för fin rekommendation, och jättestort grattis till din nya fina lägenhet! =)
  • Susanna H
    Susanna H skrev om Sophia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2018-12-13

Jag har träffat och gjort affärer med många mäklare tidigare men det är ingen som slår denna engagerande och proffsiga mäklare. Hon var tillgänglig hela tiden och visade upp att hon var uthållig samt beredd att gå långt för att få ut maximal betalt för min lägenhet, även då marknaden just nu är tuff. Hon var skicklig på att förhandla och lyckades skapa ett stort intresse för lägenheten då det blev en budgivning med hela 8 budgivare. Utöver de ordinarie visningarna som var så tog hon sig an flertalet privatvisningar med glädje och stor energi.

Jag rekommenderar varmt Sophia vidare och ger henne bästa möjliga betyg! Läs mer
    2018-12-14 Sophia A svarar Susanna H
    Tack snälla Susanna för din fina rekommendation, det värmer i hjärtat! Glad att alla parter involverade i affären blev nöjda. Allt gott!
    Vänligen, Sophia
  • Eva skrev om Sophia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

2018-10-29

Sophia sålde min lägenhet innan visning och jag kan varmt rekommendera henne som mäklare! Hon levererade snabb service, var flexibel, tillgänglig, professionell och stämde av/uppdaterade med mig löpande under hela processen! Läs mer
    2018-10-29 Sophia A svarar Eva
    Tack snälla Eva för din rekommendation! Det var ett rent nöje att hjälpa till med försäljningen av din fina lägenhet på Sankt Eriksgatan! /Sophia

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Emma Hjalmarsson