Daniel Berg

Daniel Berg

Daniel Berg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Daniel Berg har varit registrerad mäklare sedan 2020-05. Daniel Berg har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 19 omdömen med ett betyg på 4.8. Daniel Berg har haft 17 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-10 - 2021-09

Läs vad 19 Läs vad Daniel Berg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    2021-10-13
    Allt har varit mycket bra och jag är mycket nöjd. Ingenting att klaga på.
    • Stockholm
    2021-09-14
    Great service,
    Very good communication with the client
    2021-09-08
    Bra bemötande. Levde upp till förväntningarna, vilka var höga. Allt har varit perfekt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    2021-09-08
    Mycket vänlig och trevlig, lätt att komma i kontakt med, lätt att ha att göra med, förtroendeingivande.
    • Stockholm
    2021-06-07
    Jag har både köpt och sålt med hjälp av Daniel.
    Det jag uppskattade enormt mycket när jag köpte var att han såg mig även om jag kom själv till visningen. Det är väldigt ovanligt att bemötas på samma sätt som andra då. Bara par räknas i de situationerna.
    Han kände nog på sig hur mycket jag tyckte om lägenheten och manade dit mig för en extra koll i kökslådorna, eftersom köket var så viktigt för mig. Och det lönade ju sig för alla!
    Efter mitt positiva intryck från köpet så valde jag honom till försäljningen också. Jag var fullt övertygad om att han skulle ta hand om alla på samma sätt som han bemött mig. Det blev en ganska kort process och jag är helt övertygad om att det blev helt rätt köpare! Mycket nöjd.
    • Fridhemsplan
    2021-05-18
    Seriöst och profesionellt bemötande. Smidig hantering i hela processen. Rekommenderar varmt!
    • Thorildsplan
    2021-05-04
    Sålt lägenhet på Kungsholmen.
    Mkt gott bemötande av mäklaren, som lade ner mkt arbete på att hjälpa oss med försäljningen enl våra önskemål.
    Fick väldigt få intressenter till visningarna, men mäklaren lyckades ändå få affären i hamn till ungefär det förväntade priset.
    Vi är nöjda och tycker vi fått den hjälp vi behövde och ett mkt gott bemötande dessutom
    2021-04-29
    Daniel var verkligen en riktig klippa med stort engagemang och skötte allt väldigt professionellt vilket var nödvändigt då jag sålde lägenheten på distans. En riktigt genuin person som jag kände stort förtroende för att gjorde det som behövdes för att det skulle bli en så bra försäljning som möjligt. Tack Daniel!
    2021-04-28
    Det var en del otydligheter i processen men reddes ut och blev ett bra avslut.
    • Kristineberg
    2021-03-07
    Sålde min lgh på en vecka tack vare en mäklare som visade sig hungrig, kunnig och tog sig tid att lyssna på mina behov kring försäljningen. Alltid trevligt bemötande och bra social kompetens.