Elin Liveroth är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Elin Liveroth har varit registrerad mäklare sedan 2020-04. Elin Liveroth har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 5.0. Elin Liveroth har haft 4 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-02

Läs vad 3 Läs vad Elin Liveroth

• köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Liveroth en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    • 2:a
    • 48.0 m²
    • Kungsholmen
    2021-03-05
    Trevlig, engagerad och målinriktad mäklare! Jag köpte en tvåa i Marieberg.
  • 2020-09-20
    Elin är en varm, positiv och stabil mäklare. Hon klev in i vår pågående försäljning och tog över visningarna från en kollega. I och med hennes visningar fick spekulanterna ett positivt intryck av lägenheten, svar på alla tänkbara frågor samt kanske viktigast av allt: vi fick bud från dessa visningar! Principfast, trevlig, ihärdig och genuin. Vi gillar Elin starkt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Liveroth en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    • 2:a
    • 47.0 m²
    • Kungsholmen
    2020-08-24
    Elin är en glad positiv och tydlig mäklare.
    Lätt att få kontakt med och svarar snabbt på frågor.
    Jag rekommenderar Elin som mäklare!
    Mitt varmaste tack för din rekommendation Ija. Har känt ditt fulla förtroende från början till slut, och ser fram emot vårt avslutade möte vid ditt frånträde. Stort grattis igen till en fin försäljning!