Elin Liveroth

Elin Liveroth

Elin Liveroth är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Elin Liveroth har varit registrerad mäklare sedan 2020-04. Elin Liveroth har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 5.0. Elin Liveroth har haft 11 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-10 - 2021-09

Läs vad 9 Läs vad Elin Liveroth

• sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Liveroth en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    2021-07-21
    Supernöjd från början till slut. Kul att bli bemött av proffs!
    Tack Rasmus för din fina Reco! Önskar dig stort lycka till med nya bostaden och hoppas du kommer trivas bra! Allt gott, Elin Liveroth Elin Liveroth
    2021-07-12
    Väldigt nöjd med Elin! Kändes tryggt och proffsigt.
    Tusen tack Linnea för din fina Reco och skönt att höra att allt kändes bra med försäljningen! Det var ett nöje att få jobba med din fina pärla. Allt gott, Elin Liveroth Elin Liveroth
  • 2021-04-22
    Elin hjälpte till med visning och i samband med kontraktskrivning när vi sålde vår lgh på Kungsholmen - proffsigt bemötande och en allt igenom smidig process!
    2021-03-20
    Vi sålde vår lägenhet på Kungsholmen. Elin har varit väldigt hjälpsam, förstående, professionell och positiv. Genom hela säljprocessen har vi känt oss trygga med Elina och hon har alltid varit lyhörd. Vi är väldigt nöjda med Elin och rekommenderar henne varmt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Liveroth en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    2021-03-19
    Elin är supertrevlig, lyhörd och snabb på återkoppling! Hon är en väldigt engagerad mäklare och vi blev supernöjda som köpare. Kan verkligen rekommendera henne!
    Hjärtligt tack för din fina Reco Annie! Jag hoppas att ni kommit i ordning och trivs i lägenheten och att ni kunnat sätta er egna prägel på den. Ser fram emot att en dag se vad ni lyckades åstadkomma för fint! Önskar er allt gott, Elin Liveroth Elin Liveroth
    2021-03-18
    Elin ingav förtroende från första stund, lugnt och professionellt guidade hon mig hela vägen fram till försäljningen av min bostadsrätt. En oväntat positiv och smidig försäljning!
    Tusen tack Susanne för de fina orden! Det är jag som ska tacka för det fina samarbetet och ingen är gladare än jag att allt lyckades gå så smidigt för din skull! Elin Liveroth
    2021-03-05
    Trevlig, engagerad och målinriktad mäklare! Jag köpte en tvåa i Marieberg.
    Tusen tack Andreas för din fina Reco! Jag hoppas att du kommer trivas i lägenheten! Elin Liveroth
  • 2020-09-20
    Elin är en varm, positiv och stabil mäklare. Hon klev in i vår pågående försäljning och tog över visningarna från en kollega. I och med hennes visningar fick spekulanterna ett positivt intryck av lägenheten, svar på alla tänkbara frågor samt kanske viktigast av allt: vi fick bud från dessa visningar! Principfast, trevlig, ihärdig och genuin. Vi gillar Elin starkt.
    2020-08-24
    Elin är en glad positiv och tydlig mäklare.
    Lätt att få kontakt med och svarar snabbt på frågor.
    Jag rekommenderar Elin som mäklare!
    Mitt varmaste tack för din rekommendation Ija. Har känt ditt fulla förtroende från början till slut, och ser fram emot vårt avslutade möte vid ditt frånträde. Stort grattis igen till en fin försäljning! Elin Liveroth