Elin Siborne

Elin Siborne

Elin Siborne är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Elin Siborne har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Elin Siborne har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 65 omdömen med ett betyg på 4.9. Elin Siborne har haft 13 försäljningar sen 2020-02 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-02 - 2021-02

Läs vad 65 Läs vad Elin Siborne

• sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    • 57.0 m²
    2020-07-07
    kan du få en bättre mäklare än elin .tror inte det kunnig lägger verkligen ner tid och kunskap för att få en lyckad försäljning.Toppen Elin tack för allt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    • 33.0 m²
    2020-06-22
    Jag har köpt en bostadsrätt på lilla Essingen. Mäklaren Elin var väldigt tillmötesgående och professionell. Jag förväntar mig en mäklare som är säljande och tydlig vilket Elin var. Jag rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling och Elin.
    • 33.0 m²
    2020-06-20
    Sålde en minitvåa på Lilla Essingen nu sommar 2020, samma som jag köpte genom Elin våren 2013. Otroligt proffsig, superhemma på essingeöarna, lagom rådgivande, lämnade plats för mig som säljare att tycka till om fakta samt väldigt bra och enkel att kommunicera med, i det medium och den frekvens man själv väljer. På det hela taget en otroligt duktig mäklare.
    • 52.0 m²
    2020-06-11
    Vi är mycket nöjda med hur Elin hjälpte oss med vår försäljning.
    • 38.0 m²
    2020-03-30
    köpte en 2a på Stora Essingen. Jättenöjd med Elins bemötande och snabba respons under hela processen.
    • 43.0 m²
    • Kristineberg
    2020-03-13
    Köpt lägenhet (bostadsrätt) i Stockholm.
    Bemöttes av professionalism i formen av att mäklaren var tydlig och nåbar.
    Mina förväntningar överträffades av att Elin var drivande och kommunikativ under budgivningsprocessen.
    Sammanfattningsvis var det en mycket smidig process som jag är mycket nöjd med.
    • 43.0 m²
    • Kristineberg
    2020-03-11
    Har sålt bostadsrätt i Kristineberg.
    Elin är professionell, vänlig o tillmötesgående. Kan inte önska något ytterligare. Högsta betyg!
    • 3:a
    • 58.0 m²
    2020-02-29
    Elin är en duktig och hängiven säljare! Vi är supernöjda.
  • Madeleine I
    • 39.0 m²
    2020-01-31
    Jag har köpt en lägenhet på Lilla Essingen. Bor utomlands så det har gått genom ombud. Både jag och ombudet tycker Elin har varit jättebra. Elin och jag har ju mest haft kontakt via mejl. Hon har alltid svarat snabbt på mina förfrågningar och varit mycket tillmötesgående. Ringde upp mig fast jag befinner mig på andra sidan jordklotet för hon ville "höra min röst" . Det bevisar ju att hon gör sig mån om en personlig "touch" vilket är viktigt, tycker jag. Elin kan jag varmt rekommendera.
    • 1.5:a
    • 37.0 m²
    2020-01-15
    Seriös, säker och hjälpsam!
    Våra varmaste rekommendationer.