Marie Björklund

Marie Björklund

Marie Björklund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Marie Björklund har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Marie Björklund har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 15 omdömen med ett betyg på 4.9. Marie Björklund har haft 14 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-02

Läs vad 15 Läs vad Marie Björklund

• sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    • 85.0 m²
    2021-01-03
    Sålde en trea i området essingeöarna/Kungsholmen i Sthlm. Marie var väldigt serviceinriktad och flexibel, något vi var i stort behov av.
    • 49.0 m²
    2020-12-15
    Marie gjorde bästa möjliga första intryck. Påläst, kvick, och förberedd med tydlig aktuell statistik till stöd för sitt resonemang. Ett mycket professionellt arbete och stort personligt engagemang. Jag rekommenderar varmt att anlita Marie för er försäljning.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    2020-11-29
    It's been really lovely to interact with Marie. At the viewings Marie just let us get on with having a peek around the house in our own time without being too "sales woman" which is something I really appreciate. She's been quick to reply to all questions before and after the viewing too.
    • 2:a
    • 39.0 m²
    • Stora Essingen / Kungsholmen
    2020-11-25
    Marie var lyhörd för mina önskemål, väldigt lätt att prata med och var väldigt tillgänglig genom hela processen. Rekommenderar varmt!
    2020-11-21
    Allt gick bra till, Marie var hjälpsam med allting.
    2020-11-18
    Jag har genom Marie sålt min 3:a på Stora Essingen. Jag kände redan i offertstadiet att hon kändes väldigt intresserad och hungrig på att få hjälpa till i det här uppdraget. Därför valde jag henne, bland några andra konkurrenter.
    Hon har hela tiden visat på sitt engagemang, varit noga med att återrapportera vilka som kommit på visningarna samt vad som sagts etc. Då spekulanterna varit rätt avvaktande men ändå intresserade har Marie gjort sitt bästa för att hålla uppe vårt tälamod och varit peppande. Även om man räknar med att få lägenheten såld snabbt, så blir det inte alltid så men ger Marie mina bästa rekommendationer, då hon visat på sitt engagemang och hängivenhet för att få till en så bra affär som möjligt. Hon har också visat att hon sätter arbetet främst och hela tiden ordnat nya visningstider för nya spekulanter, precis när det passat dem bäst. Så är tacksam för hennes flexibilitet!
    • 1:a
    • 34.0 m²
    2020-10-14
    Köpte lägenhet genom Svensk fastighetsförmedling och är mycket nöjd över hur smidigt och snabbt allting gick.
    • 36.0 m²
    2020-10-05
    Marie har varit ansvarig mäklare då vi sålt en lgh på LIlla Essingen. Hon tar tagit fullt ansvar och har med hög energi, bra kontaktnät och drivit igenom en i på alla sätt lyckad försäljning. Marie och Maries tjänster går verkligen att rekommendera!
    • 72.0 m²
    2020-09-16
    Jag har sålt en lägenhet!
    Första mötet med Marie var jätte-bra!
    Hon är så enkel,rak och behaglig att ha att göra med!
    Inför fotograferingen av lägenheten berättade hon på ett rakt och bra sätt om hur det skall vara!
    Jag kunde på ett enkelt sätt följa hennes råd!
    Allt gick så enkelt och bra att sälja lägenheten med Maria hjälp!
    Hon är toppen/MVH Karin Fryking
    • 38.0 m²
    2020-09-16
    Jag sålde min lägenhet i september och tog hjälp av Marie på Svensk Fastighetsförmedling. Anledningen till varför vi valde just Marie var för att hon utstrålade ett naturligt lugn och en ärlighet, för att hon hade en rak och tydlig kommunikation kring hela försäljningsprocessen och för att hon vågade tala i klartext kring pengar, förväntningar och förberedelser.

Vi hade under hela processen en väldigt regelbunden kommunikation och det fanns inte ett klockslag på dygnet då Marie inte svarade i telefon eller på sms. Man kände sig därmed oerhört prioriterad, sedd och hörd under hela processen. Något som var viktigt för mig då jag gillar att ha kontroll. Ett väldigt bra samspel kort och gott!

Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda. Man går igenom många känslomässiga toppar och dalar när man säljer sitt älskade hem och Marie hjälpte mig att finns lugnet i kaoset och hon lyckades hitta en bra köpare och vi fick till en bra och snabb affär.