Marie Björklund

Marie Björklund

Marie Björklund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Marie Björklund har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Marie Björklund har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 19 omdömen med ett betyg på 4.8. Marie Björklund har haft 13 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-10 - 2021-09

Läs vad 19 Läs vad Marie Björklund

• sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    • Kungsholmen - Stora Essingen
    2021-08-30
    Kontaktade budgivare på fritiden för att få den struliga slutbudgivningen att fungera, Marie rekommenderas.
    2021-08-10
    Lugnt , samlat och professionellt
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    2021-07-24
    Marie är trevlig, kommunikativ och tydlig. En bra mäklare med andra ord!
    2021-07-23
    Marie är trevlig och duktig på sin sak. Köpet gick snabbt och vi är nöjda.
    2021-01-03
    Sålde en trea i området essingeöarna/Kungsholmen i Sthlm. Marie var väldigt serviceinriktad och flexibel, något vi var i stort behov av.
    2020-12-15
    Marie gjorde bästa möjliga första intryck. Påläst, kvick, och förberedd med tydlig aktuell statistik till stöd för sitt resonemang. Ett mycket professionellt arbete och stort personligt engagemang. Jag rekommenderar varmt att anlita Marie för er försäljning.
    2020-11-29
    It's been really lovely to interact with Marie. At the viewings Marie just let us get on with having a peek around the house in our own time without being too "sales woman" which is something I really appreciate. She's been quick to reply to all questions before and after the viewing too.
    • Stora Essingen / Kungsholmen
    2020-11-25
    Marie var lyhörd för mina önskemål, väldigt lätt att prata med och var väldigt tillgänglig genom hela processen. Rekommenderar varmt!
    2020-11-21
    Allt gick bra till, Marie var hjälpsam med allting.
    2020-11-18
    Jag har genom Marie sålt min 3:a på Stora Essingen. Jag kände redan i offertstadiet att hon kändes väldigt intresserad och hungrig på att få hjälpa till i det här uppdraget. Därför valde jag henne, bland några andra konkurrenter.
    Hon har hela tiden visat på sitt engagemang, varit noga med att återrapportera vilka som kommit på visningarna samt vad som sagts etc. Då spekulanterna varit rätt avvaktande men ändå intresserade har Marie gjort sitt bästa för att hålla uppe vårt tälamod och varit peppande. Även om man räknar med att få lägenheten såld snabbt, så blir det inte alltid så men ger Marie mina bästa rekommendationer, då hon visat på sitt engagemang och hängivenhet för att få till en så bra affär som möjligt. Hon har också visat att hon sätter arbetet främst och hela tiden ordnat nya visningstider för nya spekulanter, precis när det passat dem bäst. Så är tacksam för hennes flexibilitet!