Peter Pedersen är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Peter Pedersen har varit registrerad mäklare sedan 2009-03. Peter Pedersen har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 4.9. Peter Pedersen har haft 13 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-10 - 2021-09

Läs vad 31 Läs vad Peter Pedersen

• köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Pedersen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    2021-10-16
    Peter har varit mycket hjälpsam och trevlig under hela köpprocessen. Han har varit tillgänglig och återkopplat med kort responstid vilket alltid är uppskattat, och har vissa frågor krävt ytterligare efterforskningar har han aldrig ryggat tillbaka! Rekommenderas!
    2021-10-01
    Mycket högt engagemang och lyhördhet.
    Tack Bo för ditt positiva omdöme! Vill gratulera dig och familjen till ett mycket fint köp av lägenhet. Vilken potential lägenheten har, och på en av Kungsholmen bästa adresser. Peter Pedersen
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Pedersen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    2021-10-01
    Peter Pedersen har varit helt fantastisk som Våran mäklare! Otroligt professionell, serviceminded och tillmötesgående. Hjälpsam med allt, varm och vänlig samt lättillgänglig. Vill verkligen rekommendera Peter Pedersen att anlitas som mäklare.
    Tack för det fina betyget och omdömet! Det var en ära att få vara Er mäklare! Peter Pedersen
    2021-09-27
    Vi är extremt nöjda med Peter Pedersen. Han har varit tillgänglig, kunnig, otroligt serviceminded, mån om att vi skall bli nöjda och genom hela processen väldigt positiv. Våra förväntningar har på alla sätt mer än infriats och vi rekommenderar verkligen att ni anlitar Peter som mäklare.
    Hej Mathias!
    Tack för det fina omdömet! Uppskattade samarbetet med er enormt mycket och stort tack för att jag fick förtroendet att skötta er försäljning. Det var en riktigt fin liten pärla till lägenhet...
    2021-09-14
    Fantastiskt bemötande och Peter levererade över förväntan.
    Allt gick supersmidigt och Peter var otroligt engagerad , hjälpsam och målmedveten. Vi är mer än nöjda

Daniel
    Tack Daniel!
    Det var ett sant nöje att jobba med er och få ert förtroende. Stort tack!
  • Anna Maria Cecilia B
    2021-09-09
    Mycket trevlig, kunnig, pålitlig och tillmötesgående.
    Hej Maria!
    Tack för det fina omdömet, nöjet var på min sida...
    2021-08-20
    Har blivit bemött på ett mycket professionellt sätt.
    Våra förväntningar har överträffats.
    Vi är mycket nöjda med P P sätt att genomföra hela affären.
    Tack Teresa & Lars för att jag fick förtroendet att ta hand om er försäljning. Ser fram emot ett fortsatt framtida samarbete! Allt gott till Er! Peter Pedersen
  • Fanny O
    2021-06-30
    Väldigt nöjd med Peter som mäklare! Oerhört flexibel, engagerad, tillmötesgående och en härlig energi. Man kände sig hela tiden uppdaterad och inkluderad i processen. Enkel att samarbeta med och lätt att nå. Trygghet mot både köpare och säljare vilket resulterade i en fantastiskt bra affär, riktigt proffsig! Kan inget annat än att ge mina varma rekommendationer, Tack Peter!
    Hej Fanny!
    Tack för ditt fina omdöme, det var otroligt kul att få jobba med dig och din mycket fina lägenhet.
    2021-06-28
    Peter gav ett trevlig bemötande och var genomgående lätt att nå i processen.
    Peters flexibilitet och anpassningsförmåga för mig som köpare var mycket uppskattat.
    Hej Ivar!
    Tack för att du tog dig tid att bedöma mig som mäklare, och GRATTIS till en otroligt fin lägenhet. Hoppas du kommer trivas!
    2021-06-10
    Positivt bemötande, framåtblickande, lösningsorienterad, hög tillgänglighet och snabb återkoppling.
    Hej Emil!
    Stort tack för ditt omdöme, det uppskattas enormt. Hoppas ni kommer trivas med ert nya boende.