Peter Pedersen

Peter Pedersen

Peter Pedersen är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

Peter Pedersen har varit registrerad mäklare sedan 2009-03. Peter Pedersen har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-12 och har fått 61 omdömen med ett betyg på 4.9. Peter Pedersen har haft 10 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

61 omdömen om Peter Pedersen

Sedan starten hos Reco 2021
Anna H

Peter var väldig bra på alla sätt! Bra bemötande, tillgänglig, snabb med återkoppling på frågor etc. Hela processen från första visningen till signering av kontrakt fungerade utmärkt!

Enita S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Pedersen en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
Östermalm

Peter är en mycket erfaren mäklare, förtroendegivande, kunnig och har förståelse för både säljare och köpare. Han var/är transparant pch ärlig, mycket noggrann med att ge info om vad som hände i försäljningen, Peter gav info löpande samt råd. Excellent mäklare som jag rekommenderar starkt.

Kristina J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Pedersen en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
Nedre Kungsholmen

Väldigt trevligt och professionellt bemötande, kunnig och rolig mäklare som verkligen levererade otrolig service till oss som köpare. Vi kände oss trygga genom hela lägenhetsköpet. Tusen tack!

Caroline M
Nedre Kungsholmen

Varmt, proffsigt och vänligt bemötande! En mäklare som på ett fint sätt förmedlar affär och både blir en kanonkontakt för köpare och säljare! Lätt att känns sig trygg med Peter. vilken för mig är helt avgörande.

Astrid W
Östermalm

Mycket gott samarbete kring stort som smått. Trots höga förväntningar efter goda erfarenheter från tidigare försäljning överträffades de!

Bo F
Östermalm

Peter Pedersen är en utmärkt mäklare på alla sätt och vis!

Jonathan W
Gröndal

Peter var trevlig och personlig från första förhandsvisning till signeringsdagen. Han tog hänsyn till våra behov och önskemål och förmedlade information effektivt mellan säljare och köpare. En mäklare att rekommendera!

Svar från Peter Pedersen

Tack Jonathan för den fina recensionen.

Staffan M
Gröndal

Fulländad som fastighetsmäklare - socialt begåvad, kvick i tanke och handling, en person som vinner förtroende och lever upp till höga förväntningar. Tålmodig och uthållig; realistisk och träffsäker i marknadsbedömningar och förhandlingar.

Didem I
Fridhemsplan

Peter är väldigt kompetent och lyhörd mäklare. Kan absolut rekommendera honom!

Svar från Peter Pedersen

Tack Didem! Det var ett rent nöje att få jobba med er och er extremt fina lägenhet. Tack för förtroendet!

sebastian c
Fridhemsplan

Peter är otroligt duktig, tillgänglig och professionell. Inlyssnande och anpassar sig efter uppdragsgivarens önskemål. Rekommenderas starkt!

Svar från Peter Pedersen

Tack Sebastian! Ni hade gjort grundjobbet med att renovera så otroligt smakfullt. Sen är ju lägenheten väldigt välplanerad, så nöjet var helt på min sida.